Echt gayquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:45 schreef -skippybal- het volgende:
Een beetje inkakken en langszij trekkenWannebe supercell.
of wij hebben hier niets gehad, of ik ben er doorheen geslapenquote:Op donderdag 30 juli 2009 07:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die bui van gisteravond hier bij Brussel toch nog tot wat leuks voor NL uitgegroeid.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
of wij hebben hier niets gehad, of ik ben er doorheen geslapen
Hier in het centrum van Groningen zat het ook vlakbij. Slechts 5 seconden ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
In Noord-Friesland heeft het vannacht rond drieën keihard geonweerd met hele harde klappen. Het zat hier rechtboven, het was echt flits-bám!
ik werd wel wakker, voor niets eigenlijk want het gerommel bleek maar een klein staartje te zijn van het onweersgebied dat al ergens in het noorden was, en dat staartje zelf was ook zo goed als gepasseerd toen ik vol verwachting op buienradar keekquote:
I know, ik zat in een tentje op de camping...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
In Noord-Friesland heeft het vannacht rond drieën keihard geonweerd met hele harde klappen. Het zat hier rechtboven, het was echt flits-bám!
Niet nat geregendquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
I know, ik zat in een tentje op de camping...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |