zie avater en naam , hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat ga ik je wel vertellen. Dat wist ik niet
Ik denk dat je imago ook niet moet verwarren met echt "sterk". Surinamers en antis hebben wel een voorkomen dat je denkt dat je niet met ze moet fucken. maar het valt wel mee. mijn buurman bijv lijkt wel op een "neger" uit de beat-it clip van michael jackson. met de puntkraagjes en een stilletto-mes en die bril.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Een andere ding dat ik nu merk is dat misschien mijn titel fout is. Ik wil niet zeggen dat een sterke neger sterker zal zijn dan een sterke blanke persoon. Er zijn ook blanke mensen die een aanleg hebben om grote spieren te kweken en atletisch te zijn. Maar ik denk dat er gemiddeld meer negers zijn met de aanleg om snel krachtig te worden en atletisch te zijn dan er blanke mensen of mensen van de andere ras zijn. Snap je wat ik bedoel?
Idem voor Kenianen. Als Oost-Afrikaanse zwarten een betere uithouding hebben, waarom zijn er dan geen zwarte fietsers?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als negers sterker zouden zijn dan blanken waarom is de top gewichtheffers dan voornamelijk blank?
Gebrek aan fietspaden daar. Bovendien moet je eigenlijk een katholieke opvoeding hebben om een goede fietser te worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef katerwater het volgende:
Idem voor Kenianen. Als Oost-Afrikaanse zwarten een betere uithouding hebben, waarom zijn er dan geen zwarte fietsers?
je bent aziatisch! wat precies? ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Altijd zwart vs. wit. Waar blijven de aziaten in dit alles. Al dat gepraat over de zwarten geeft ze alleen maar meer gratisj reklame waardoor ze meer in het oog springen. Ik voel me achtergesteld
Bij NFL en NBA is dat zo omdat ze langer zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ja dit is zeker waar, kijk maar naar de NFL / NBA alle fysiek zware possities worden gespeeld door negers, kijk naar de 100 meter sprint.. 9 van de 10 keer wint een negroide persoon..
Bij de NFL staan ze vooral bekend als runningbacks .. heeft niks met lengte te maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Bij NFL en NBA is dat zo omdat ze langer zijn.
Bij sprint is dat zo omdat negers harder kunnen rennen. Dat heeft met de samenstelling van hun spieren te maken.
Ze zijn slechter in wielrennen. Ze zijn slechter in gewichtheffen. Wanneer zie jij een neger een vechtsport uitoefenen? (behalve boksen, en daar ook weer vooral omdat hun ledematen langer zijn dat meestal voordeel oplevert ivm. afstand).
Omgquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Bij de NFL staan ze vooral bekend als runningbacks .. heeft niks met lengte te maken.
aziatisch, wat precies?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Er zijn al typische verschillen in skelet-structuur tussrn Afirkaanse, Caucasiaanse en aziatische mensen..
Of is deze informatie al achterhaald
Dat kan jij bevestigen want jij hebt op zn minst met 100 surinamers gehad om er iets zinnigs over te kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken een Ethiopisch meisje dat stevig gebouwd is (stevige benen, redelijk dikke buik), en verder niet sport. Toch, als je haar laat rennen, blijft ze rennen. Ze stopt gewoon niet. Ik denk dat zij met de nodige training een marathon ook zo uit zou rennen.
Maargoed, waarom.. ik heb werkelijk geen idee. Waarom hebben negers grote piemels?Net zoiets. Niemand weet het.
In verhouding tot Caucasianen? In mekaar gedrukt lijkt wel, rondere schedel, hersenpan is anders, breder gezicht, veel platter ook. bredere rug naar verhouding, bredere schouders. maar kleinquote:
Ik weet wel dat promiscuïteit en geslachtsdeelgrootte sterk correleren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken een Ethiopisch meisje dat stevig gebouwd is (stevige benen, redelijk dikke buik), en verder niet sport. Toch, als je haar laat rennen, blijft ze rennen. Ze stopt gewoon niet. Ik denk dat zij met de nodige training een marathon ook zo uit zou rennen.
Maargoed, waarom.. ik heb werkelijk geen idee. Waarom hebben negers grote piemels?Net zoiets. Niemand weet het.
hoe dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet wel dat promiscuïteit en geslachtsdeelgrootte sterk correleren.
Ik heb ook wel eens gehoord dat negerkindjes geen fontanel hebben. Heb je daar als geïnteresseerde wellicht een bron van?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben altijd geinsteresseerd geweest in de typische verschillen van de schedel:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
nee ik hoor dit voor het eerst. what's your point?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat negerkindjes geen fontanel hebben. Heb je daar als geïnteresseerde wellicht een bron van?
Dat is toch ook een onderdeeltje craneologie!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee ik hoor dit voor het eerst. what's your point?
Ik bevestig toch helemaal niets? Ik geef alleen een voorbeeld uit mijn omgeving. Je moet niet gelijk aannames maken die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat kan jij bevestigen want jij hebt op zn minst met 100 surinamers gehad om er iets zinnigs over te kunnen zeggen?
Tja, negers hebben gewoon iets he. Laten we wel wezen, Ainsley Harriott zou lang niet zo'n jolige kookneger zijn als het een Aziaat was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Altijd zwart vs. wit. Waar blijven de aziaten in dit alles. Al dat gepraat over de zwarten geeft ze alleen maar meer gratisj reklame waardoor ze meer in het oog springen. Ik voel me achtergesteld
Genetisch. Negers zijn relatief laat naar Europa gekomen en door de kortere levensverwachting en versterkte natuurlijke selectie, met ook nog eens de oorsprong van de mens gelegen in Afrika, zijn negers genetisch meer gevarieerd per individu en zijn bepaalde eigenschappen meer naar voren gekomen dan andere.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:33 schreef Keep_Walking het volgende:
En als het wel zo is, waarom?
Ik ben bevriend met veel negers, allochtonen en natuurlijk ook autotochtonen. Nu ik heb gemerkt dat de negers in het algemeen sterker of meer athletisch zijn dan andere mensen gemiddeld. Niet allemaal natuurlijk maar heel vaak lijkt het wel zo. Niet alleen dat maar ze leren een fysieke sport sneller of als ze trainen worden ze sneller gespierd. Ik praat niet over perse body builders ofzo, maar als je 100 negers zou pakken en zou vergelijken met 100 blanke Nederlanders of 100 mensen van een andere achtergrond dan heb je vaak dat de negers meer gespierd zijn en meer athletisch zijn dan de blanke Nederlanders of andere mensen. waarom is dit zo?
En ik heb het vooral over negers van West Afrikaanse afkomst, zoals Antillianen, Surinamers en Nigerianen. Alsjeblieft serieus reageren
Een paar honderd jaar geleden sowieso. Ze lieten hun hele land leegroven in ruil voor een paar spiegeltjes en kraaltjes. Daar plukken ze nog steeds de vruchten vanquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef cesareborgia het volgende:
Mag ik dan ook zeggen dat negers over het algemeen dommer zijn of is dat dan wel weer racistisch ?
Dat heeft niets met intelligentie te maken. Als je lekker wordt gemaakt met spullen die je in heel je leven niet eerder heb gezien, laat staan ze weet te maken, dan geef je het meer waarde dan dat het eigenlijk heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Een paar honderd jaar geleden sowieso. Ze lieten hun hele land leegroven in ruil voor een paar spiegeltjes en kraaltjes. Daar plukken ze nog steeds de vruchten van.
ze hebben ook betere verhoudingen. Lange armen en benen en een kleine rompquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:45 schreef JoeyT het volgende:
Ja negers hebben meer aanleg. Ligt volgens mij aan de verhouding van de soorten spiervezels, slow twitch/fast twitch. Je ziet het duidelijk in de sportscholen. Maar het wil niet zeggen dat blanken niet gespierd kunnen zijn, gemiddeld zal dat alleen veel meer moeite kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |