abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:16:31 #101
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71514528
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Dat ga ik je wel vertellen. Dat wist ik niet
zie avater en naam , haha
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:08:38 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71516527
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Een andere ding dat ik nu merk is dat misschien mijn titel fout is. Ik wil niet zeggen dat een sterke neger sterker zal zijn dan een sterke blanke persoon. Er zijn ook blanke mensen die een aanleg hebben om grote spieren te kweken en atletisch te zijn. Maar ik denk dat er gemiddeld meer negers zijn met de aanleg om snel krachtig te worden en atletisch te zijn dan er blanke mensen of mensen van de andere ras zijn. Snap je wat ik bedoel?
Ik denk dat je imago ook niet moet verwarren met echt "sterk". Surinamers en antis hebben wel een voorkomen dat je denkt dat je niet met ze moet fucken. maar het valt wel mee. mijn buurman bijv lijkt wel op een "neger" uit de beat-it clip van michael jackson. met de puntkraagjes en een stilletto-mes en die bril.

Echter, hij is best wel zwak. hij woonde samen met een andere jongen, weet niet waaorm welicht zn bilenmaatje, hij deelt de huur of hij is bi-seksueel, weet ik veel. Op een avond kwam hij thuis en toen wist ie dat zijn huisgenoot zijn blanke bitch neukte (kwam ie veel te laat achter maargoed), hij heeft toen die gast met een mes bedreigd. in plaats daarvan heeft zijnhuisgenoot (iets kleiner) hem uit zijn eigen huis gejaagd. hahaha!

Daarna ging ie alle deuren in de flat langs met de vraag of we politie konden bellen. mijn god. moet je voorstellen dat zo'n gast half huilend zielig loopt te doen. "er zit ee man in mijn woning! - ik weet het niet meer boehoehoe!" hahahaha..

stoer imago kan ook facade zijn. dat oefenen zij elke dag in de bijlmer ook. en dat komt op een gegeven moment bedreigend over (oefening baart kunst). maar hoe mans is de man nou echt?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71517318
Ach dreiging kan vaak wel al genoeg zijn. Je moet als man ook maar het lef hebben om te proberen erachter te komen of het een masker of echt is. Dat is een risico dat je wss niet wil lopen.
pi_71518354
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als negers sterker zouden zijn dan blanken waarom is de top gewichtheffers dan voornamelijk blank?
Idem voor Kenianen. Als Oost-Afrikaanse zwarten een betere uithouding hebben, waarom zijn er dan geen zwarte fietsers?
pi_71518480
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef katerwater het volgende:
Idem voor Kenianen. Als Oost-Afrikaanse zwarten een betere uithouding hebben, waarom zijn er dan geen zwarte fietsers?
Gebrek aan fietspaden daar. Bovendien moet je eigenlijk een katholieke opvoeding hebben om een goede fietser te worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71518618
Volgens mij is al bewezen dat blanken en zwarten ook een verschil hebben in de samenstelling van spieren.
Dus het zou best kunnen dat de spieren van zwarten meer geschikt zijn om te rennen, en van blanken meer om te fietsen.
  Redactie Sport zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:04:37 #107
218273 crew  JayJay8
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:22:18 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71519531
Altijd zwart vs. wit. Waar blijven de aziaten in dit alles. Al dat gepraat over de zwarten geeft ze alleen maar meer gratisj reklame waardoor ze meer in het oog springen. Ik voel me achtergesteld
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:25:27 #109
206337 aychelle
pi_71524337
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Altijd zwart vs. wit. Waar blijven de aziaten in dit alles. Al dat gepraat over de zwarten geeft ze alleen maar meer gratisj reklame waardoor ze meer in het oog springen. Ik voel me achtergesteld
je bent aziatisch! wat precies? ....
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:33:06 #110
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71524571
Ja dit is zeker waar, kijk maar naar de NFL / NBA alle fysiek zware possities worden gespeeld door negers, kijk naar de 100 meter sprint.. 9 van de 10 keer wint een negroide persoon..
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71524730
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ja dit is zeker waar, kijk maar naar de NFL / NBA alle fysiek zware possities worden gespeeld door negers, kijk naar de 100 meter sprint.. 9 van de 10 keer wint een negroide persoon..
Bij NFL en NBA is dat zo omdat ze langer zijn.
Bij sprint is dat zo omdat negers harder kunnen rennen. Dat heeft met de samenstelling van hun spieren te maken.
Ze zijn slechter in wielrennen. Ze zijn slechter in gewichtheffen. Wanneer zie jij een neger een vechtsport uitoefenen? (behalve boksen, en daar ook weer vooral omdat hun ledematen langer zijn dat meestal voordeel oplevert ivm. afstand).

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2009 21:38:35 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:39:59 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71524795
Er zijn al typische verschillen in skelet-structuur tussrn Afirkaanse, Caucasiaanse en aziatische mensen..
Of is deze informatie al achterhaald
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:45:13 #113
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71524962
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Bij NFL en NBA is dat zo omdat ze langer zijn.
Bij sprint is dat zo omdat negers harder kunnen rennen. Dat heeft met de samenstelling van hun spieren te maken.
Ze zijn slechter in wielrennen. Ze zijn slechter in gewichtheffen. Wanneer zie jij een neger een vechtsport uitoefenen? (behalve boksen, en daar ook weer vooral omdat hun ledematen langer zijn dat meestal voordeel oplevert ivm. afstand).
Bij de NFL staan ze vooral bekend als runningbacks .. heeft niks met lengte te maken.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71525031
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:45 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Bij de NFL staan ze vooral bekend als runningbacks .. heeft niks met lengte te maken.
Omg Ik dacht aan basketball, rofl. Sorry, ben niet zo thuis in sport
Maar inderdaad, ze zijn zoals gezegd ook beter in rennen. Ze zijn echter niet in elke sport beter dan blanken.
pi_71525054
Ik heb ooit een onderzoek gezien waarin verklaard werd hoe het komt dat ze beter zijn op de marathon.

Het blijkt dat hun enkels 5 gram lichter zijn dan die van blanke mensen, als je ze dezelfde training geeft en een donkere man een gewichtje van 5 gram om zn enkel hangt, zijn de tijden gelijk.
compact en kleverig.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:53:26 #116
206337 aychelle
pi_71525147
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Er zijn al typische verschillen in skelet-structuur tussrn Afirkaanse, Caucasiaanse en aziatische mensen..
Of is deze informatie al achterhaald
aziatisch, wat precies?
pi_71525491
weet niet, nederlanders zijn over het algemeen ook wel grof/stevig gebouwd. Dat is echter niet hetzelfde als atletisch. Verder zijn de negers waar jij het over hebt afstammelingen van slaven, er is dus geselecteerd op fysieke kracht.
pi_71525607
Ik ken een Ethiopisch meisje dat stevig gebouwd is (stevige benen, redelijk dikke buik), en verder niet sport. Toch, als je haar laat rennen, blijft ze rennen. Ze stopt gewoon niet. Ik denk dat zij met de nodige training een marathon ook zo uit zou rennen.

Maargoed, waarom.. ik heb werkelijk geen idee. Waarom hebben negers grote piemels? Net zoiets. Niemand weet het.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:19:29 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71525733
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken een Ethiopisch meisje dat stevig gebouwd is (stevige benen, redelijk dikke buik), en verder niet sport. Toch, als je haar laat rennen, blijft ze rennen. Ze stopt gewoon niet. Ik denk dat zij met de nodige training een marathon ook zo uit zou rennen.

Maargoed, waarom.. ik heb werkelijk geen idee. Waarom hebben negers grote piemels? Net zoiets. Niemand weet het.
Dat kan jij bevestigen want jij hebt op zn minst met 100 surinamers gehad om er iets zinnigs over te kunnen zeggen?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:22:02 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71525797
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef aychelle het volgende:

[..]

aziatisch, wat precies?
In verhouding tot Caucasianen? In mekaar gedrukt lijkt wel, rondere schedel, hersenpan is anders, breder gezicht, veel platter ook. bredere rug naar verhouding, bredere schouders. maar klein
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:28:06 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71525909
Tijdens de slavernij werden al snel de meeste slaven gewoon gefokt door de plantagehouders en niet meer uit Afrika gehaald. Natuurlijk kregen atletisch gebouwde negers met grote, sterke, witte tanden de voorkeur om zich voort te planten. Die brachten op de markt veel meer op dan kromme, kleine negertjes met een verrot gebit. Na een generatie of 10 zijn die kenmerken in de Amerikaanse neger vast ingebed. Negers uit Afrika zijn helemaal niet zo gespierd gebouwd.
The End Times are wild
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:29:21 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71525928
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:

Ik weet wel dat promiscuïteit en geslachtsdeelgrootte sterk correleren.
The End Times are wild
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:29:29 #123
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71525931
Ik ben altijd geinsteresseerd geweest in de typische verschillen van de schedel:

zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:31:24 #124
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71525961
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik weet wel dat promiscuïteit en geslachtsdeelgrootte sterk correleren.
hoe dan?
is de gen voor een grotere piemol dominant?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:31:43 #125
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71525965
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben altijd geinsteresseerd geweest in de typische verschillen van de schedel:

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik heb ook wel eens gehoord dat negerkindjes geen fontanel hebben. Heb je daar als geïnteresseerde wellicht een bron van?
The End Times are wild
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:32:02 #126
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71525971
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

hoe dan?
positief.
The End Times are wild
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:32:07 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71525976
wiens neger
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:32:51 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71525993
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens gehoord dat negerkindjes geen fontanel hebben. Heb je daar als geïnteresseerde wellicht een bron van?
nee ik hoor dit voor het eerst. what's your point?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:34:23 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71526022
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nee ik hoor dit voor het eerst. what's your point?
Dat is toch ook een onderdeeltje craneologie!
The End Times are wild
pi_71526120
Negers hebben lager vetpercentage dan blanken. Dit kwam volgens mij doordat blanken uit een kouder klimaat komen en daardoor meer vet hebben om warm te blijven. Doordat ze minder vet hebben blijven negers ook minder goed dobberen in water.

Spiermassa is geen verschil tussen, alleen omdat blanken doorgaans meer vet hebben zie je daar niks van. Maar doordat negers minder vet hebben zullen ze minder gewicht met zich meedragen en daardoor een relatief beter uithoudingsvermogen hebben.
hula
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:51:14 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71526300
The End Times are wild
pi_71526478
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat kan jij bevestigen want jij hebt op zn minst met 100 surinamers gehad om er iets zinnigs over te kunnen zeggen?
Ik bevestig toch helemaal niets? Ik geef alleen een voorbeeld uit mijn omgeving. Je moet niet gelijk aannames maken die nergens op gebaseerd zijn.
pi_71526515
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Tja, negers hebben gewoon iets he. Laten we wel wezen, Ainsley Harriott zou lang niet zo'n jolige kookneger zijn als het een Aziaat was.

Je hebt wel een beetje gelijk hoor - misschien zit het in de mens om altijd in tegenstellingen te denken, altijd de sterkste tegenstelling te zoeken.
Sanity is (not) statistical
pi_72085735
-edit- nah

[ Bericht 82% gewijzigd door Re op 22-08-2009 11:55:10 ]
pi_72088316
Een tijdje geleden had ik het volgende topic geopend op WFL:
Raciale verschillen ontogenetisch verklaard.
pi_72090266
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:33 schreef Keep_Walking het volgende:
En als het wel zo is, waarom?

Ik ben bevriend met veel negers, allochtonen en natuurlijk ook autotochtonen. Nu ik heb gemerkt dat de negers in het algemeen sterker of meer athletisch zijn dan andere mensen gemiddeld. Niet allemaal natuurlijk maar heel vaak lijkt het wel zo. Niet alleen dat maar ze leren een fysieke sport sneller of als ze trainen worden ze sneller gespierd. Ik praat niet over perse body builders ofzo, maar als je 100 negers zou pakken en zou vergelijken met 100 blanke Nederlanders of 100 mensen van een andere achtergrond dan heb je vaak dat de negers meer gespierd zijn en meer athletisch zijn dan de blanke Nederlanders of andere mensen. waarom is dit zo?

En ik heb het vooral over negers van West Afrikaanse afkomst, zoals Antillianen, Surinamers en Nigerianen. Alsjeblieft serieus reageren
Genetisch. Negers zijn relatief laat naar Europa gekomen en door de kortere levensverwachting en versterkte natuurlijke selectie, met ook nog eens de oorsprong van de mens gelegen in Afrika, zijn negers genetisch meer gevarieerd per individu en zijn bepaalde eigenschappen meer naar voren gekomen dan andere.

Het fysieke gestel van de gemiddelde neger is een van die eigenschappen.
I do not know the unknown very well... yet
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:14:29 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72090368
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef cesareborgia het volgende:
Mag ik dan ook zeggen dat negers over het algemeen dommer zijn of is dat dan wel weer racistisch ?
Een paar honderd jaar geleden sowieso. Ze lieten hun hele land leegroven in ruil voor een paar spiegeltjes en kraaltjes. Daar plukken ze nog steeds de vruchten van .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72093715
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Een paar honderd jaar geleden sowieso. Ze lieten hun hele land leegroven in ruil voor een paar spiegeltjes en kraaltjes. Daar plukken ze nog steeds de vruchten van .
Dat heeft niets met intelligentie te maken. Als je lekker wordt gemaakt met spullen die je in heel je leven niet eerder heb gezien, laat staan ze weet te maken, dan geef je het meer waarde dan dat het eigenlijk heeft.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:45:47 #139
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_72098290
Ja negers hebben meer aanleg. Ligt volgens mij aan de verhouding van de soorten spiervezels, slow twitch/fast twitch. Je ziet het duidelijk in de sportscholen. Maar het wil niet zeggen dat blanken niet gespierd kunnen zijn, gemiddeld zal dat alleen veel meer moeite kosten.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_74675850
negers zijn wel sterk
dyti
pi_74676548
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:45 schreef JoeyT het volgende:
Ja negers hebben meer aanleg. Ligt volgens mij aan de verhouding van de soorten spiervezels, slow twitch/fast twitch. Je ziet het duidelijk in de sportscholen. Maar het wil niet zeggen dat blanken niet gespierd kunnen zijn, gemiddeld zal dat alleen veel meer moeite kosten.
ze hebben ook betere verhoudingen. Lange armen en benen en een kleine romp
pi_74676576
kutkick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')