abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:59:52 #51
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71447311
ze hebben een extra been, die hangt tussen die 2 benen in.. soort van extra PK..
pi_71447354
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Lombat het volgende:
Het ligt aan de aan de regio, de negroïde medemens uit oost afrika zijn meer gebouwd op uithoudingsvermogen (daarom dat altijd zo'n Keniaan wint in marathon lopen.) en de negers uit het westen meer met (spier)kracht.

Je ziet ook duidelijk dat de blanke mensen langzaam worden verdrongen uit de top sport, gewoon, omdat die minder presteren.
Volgens mij klopt daar niks van.
Heb je bronvermelding?
Ik heb nog nooit een onderzoek gelezen wat dat bevestigd.
En ook zie ik niet dat blanke mensen langzaam worden verdrongen uit de top sport.
Wel heb ik iets gezien over kleiner kuiten bij sommige Afrikanen, wat een voordeel is bij een marthon.
Minder massa optillen.
Maar dat is niet iets dat alleen bij negers voorkomt. Bron heb ik niet dit was een docu.

Verder er zijn een stuk minder hogescholen/ universiteiten in Afrika wil je het echt maken dan word je dus eerder top sporter.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 01:04:01 #53
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71447367
Behalve ondergetekende komt niemand met bronnen
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:04:29 #54
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_71447376
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat het gemakkelijker is een kleine economie te laten groeien dan een grote!
Juist niet. Zo werkt economie helemaal niet. Het is logisch en een feit dat als je meer geld hebt, kan je meer geld maken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 01:05:22 #55
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71447385
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Juist niet. Zo werkt economie helemaal niet. Het is logisch en een feit dat als je meer geld hebt, kan je meer geld maken.
Geld maken is zo'n probleem niet Dan heb je alleen inflatie als een dolle En wat heeft dit allemaal te maken met het onderwerp?
pi_71447397
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb de boeken en argumenten gelezen en er is geen bewijs dat negers genetisch een minder lagere IQ hebben. Negers uit het midden klasse hebben hetzelfde IQ als een blanke uit hetzelfde sociale klasse. De gemiddelde IQ van de neger zit te stijgen en over een paar jaren zal het gelijk worden aan blanke mensen.

In ieder geval is deze topic niet over negers en IQ, het gaat over negers en lichamelijke sterkte. Als je wilt weten over negers en IQ moet je een andere topic maken. Blijf bij het OP alsjeblieft.
De eerste paar jaar van je leven + zwangerschap zijn erg belangrijk voor je IQ. En aangezien negers gemiddeld toch armer zijn hebben ze minder kansen op de beste opvoeding/voeding en dus een hoog IQ.
http://ije.oxfordjournals.org/cgi/reprint/34/3/673.pdf
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_71447453
ok, bronnen voor de kardinaal:

1) discovery
2) medisch handboek en bijsluiter van haldol (anti psychotica) waarin duidelijk staat dat negroide mensen aanzienlijk meer last hebben van bijwerkingen.
3) anatomielesjes: aan het skelet alleen al kan je zien met welk merk mens je van doen hebt, dus is er verschil in botstructuur.

Genoeg zo of moet je isbnnummers en telefoonnummers van docenten?
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 01:12:19 #58
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71447461
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:11 schreef MarMar het volgende:
ok, bronnen:

1) discovery
2) medisch handboek en bijsluiter van haldol (anti psychotica) waarin duidelijk staat dat negroide mensen aanzienlijk meer last hebben van bijwerkingen.
3) anatomielesjes: aan het skelet alleen al kan je zien met welk merk mens je van doen hebt, dus is er verschil in botstructuur.

Genoeg zo of moet je isbnnummers en telefoonnummers van docenten?
Dat zijn geen geldige bronverwijzingen! Tekst + naam bron + paginaverwijzing!
pi_71447483
Negers zijn dom en sterk, Aziaten zijn slim en slap en blanken zitten er in beide gevallen tussen in.

Is een beetje op z'n jan boeren fluit maar zo zit 't nu eenmaal.
pi_71447497
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat zijn geen geldige bronverwijzingen! Tekst + naam bron + paginaverwijzing!
Alsof alles wat op internet staat ineens waar is.
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 01:16:12 #61
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71447515
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:15 schreef sig000 het volgende:

[..]

Alsof alles wat op internet staat ineens waar is.
Ik quote alleen artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften wat de rest allemaal erbij haalt daar ben ik niet verantwoordelijk voor
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:24:18 #62
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71447619
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:06 schreef iszinloos het volgende:

[..]

De eerste paar jaar van je leven + zwangerschap zijn erg belangrijk voor je IQ. En aangezien negers gemiddeld toch armer zijn hebben ze minder kansen op de beste opvoeding/voeding en dus een hoog IQ.
http://ije.oxfordjournals.org/cgi/reprint/34/3/673.pdf
Toch heb ikzelf het idee dat het meer cultureel is, en door een verschil in opvoeding/normen-waarden/omgang en hoe je denkt komt. Ik vinds het trouwens een erg witte wereld, waar witte normen en waarden de boventoon voeren en dus de algemene leidraad.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:27:02 #63
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_71447650
Net als dat meisjes uit bepaalde gebieden van Rusland allemaal een stuk leniger zijn.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:29:49 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71447679
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:27 schreef DemonRage het volgende:
Net als dat meisjes uit bepaalde gebieden van Rusland allemaal een stuk leniger zijn.
aziatische genen dunkt me
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71455933
Mensen verschillen individueel natuurlijk sterk: Groot, klein, dik, dun, aeroob spierweefsel, anaeroob spierweefsel, lange armen, korte benen, grote en kleine handen etc. Beetje onzin om er dan vanuit te gaan dat al die kenmerken gelijkmatig over alle continenten verdeeld zouden zijn, terwijl die tienduizenden jaren andere eisen hebben gesteld aan de bewoners.

In Ethiopië heb je veel duurlopers, Tongolezen hebben extreem veel aanleg voor Sumo-worstelen, de beste dammers komen uit West-Afrika en in centraal Afrika ligt een enorme talentpool klaar voor jockey's en stuurmannen. Alleen hebben pygmeeën zo weinig paarden en roeiboten, dat is dan weer lastig.

Eigenlijk is het vooral verbazingwekkend dat het in zoveel sporten dan weer gelijk opgaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71458181
Heb ooit op school geleerd dat bij negers en blanken er kleine verschillen zijn in de verdeling tussen rood spierweefsel en wit. Dus dat negers iets meer kracht zouden hebben gemiddeld en blanken iets handiger zijn met fijne motoriek. Gemiddeld dan natuurlijk. Of dat echt zo is weet ik niet, weet de bron van de prof destijds niet meer.
pi_71461528
Er bestaat ook de algemene opvatting dat negers beter zouden kunnen dansen dan de meeste blanken. Uit eigen ervaring zal ik het niet weten ken maar weinig negers.

Maar heb wel altijd gedanst en zelfs een paar jaartjes danslessen gevolgt vooral Zuid-Amerikaans.
Mijn dansleraresje was getrouwd met een neger en had dus ook veel omgang met andere negers. Zij heeft deze stelling altijd totaal ontkracht en zei dat het een lulverhaal is.

Het schijnt dat de meeste blanken die deze stelling aanhangen zelf niet kunnen dansen,ook geen ritme gevoel hebben en men er niet veel voor hoeft te doen om hun het gevoel te geven dat je beter/goed kan dansen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:24:19 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71469352
Kan iemand bevestigen of het klopt dat het ook gaat om hoeveel energie jouw spiervezels kunnen verwerken, wat jouw dus sterker maakt (ongeacht de omvang)?
pi_71472606
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik quote alleen artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften wat de rest allemaal erbij haalt daar ben ik niet verantwoordelijk voor
Volgens mij is een medisch handboek ook tamelijk wetenschappelijk en iets meer dan een tijdschrift
Er zijn in het tijdschrift voor de Psychiatrie onder andere ook wel artikelen gepubliceerd over verschillen in erfelijkheid en vatbaarheid voor ziektes bij mensen van verschillende etnische afkomst en er is meer dan eens aangetoond dat er wel degelijk biologische verschillen zijn.

Ik heb dat soort dingen alleen meer op papier gelezen dan op internet, je kent ze vast nog wel van vroeger, boeken van papier enzo
pi_71478806
Haha is de waarheid, bij mij op training (Muay Thai) zie ik het ook.
Over 10 jaar hebben we alle sport overgenomen behalve sport waar bij je ballen kou vatten
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:13 schreef Hamburcher het volgende:
Negers zijn dom en sterk, Aziaten zijn slim en slap en blanken zitten er in beide gevallen tussen in.

Is een beetje op z'n jan boeren fluit maar zo zit 't nu eenmaal.
HAHA je gelooft het zelf noh lummel?
KD
pi_71478833
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef Lekiamh het volgende:
Net zoals Chinezen en andere Orientalen slimmer zouden zijn?
hoezo zouden zijn?

is gewoon een feit dat het gemiddelde iq van een aziaat hoger ligt dan bij een neger
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 31 juli 2009 @ 02:03:25 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71479034
Ha! die hollanders en negers zijn lang en bruut, maar die indos en aziaten zijn klein en die zie je niet aankomen Muhaha!

Ps. weet je wat mij opvalt bij aziaten? zij zijn heel beweeglijk en zenuwachtig. het is alsof dezelfde energie van een gemiddelde hollander door een iets te kleine lichaam en brein heenraast wat aziaten wellicht zo vlug maakt
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:55:47 #74
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71489045
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar waarom zouden neger in het algemeen een beter genetische aanleg hebben voor atletisme? Hoe zou ja dat uitleggen van een evolutie standpunt?
ze hebben daar geen auto's dus alles moet lopend of rennend?

OT: Ik denk dat dat komt doordat het land misschien dor is of afstanden groter zijn? Geen idee, of misschien dat blanke mensen meer hun hersens gebruiken en negers meer hun kracht?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:06:23 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71489406
Ja dat is zo. Ik heb wel eens een tv programma gezien dat vertelde dat negers een andere spiersamenstelling hebben en dus ook een andere kracht/uithoudingsvermogen balans hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')