Volgens mij klopt daar niks van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Lombat het volgende:
Het ligt aan de aan de regio, de negroïde medemens uit oost afrika zijn meer gebouwd op uithoudingsvermogen (daarom dat altijd zo'n Keniaan wint in marathon lopen.) en de negers uit het westen meer met (spier)kracht.
Je ziet ook duidelijk dat de blanke mensen langzaam worden verdrongen uit de top sport, gewoon, omdat die minder presteren.
Juist niet. Zo werkt economie helemaal niet. Het is logisch en een feit dat als je meer geld hebt, kan je meer geld maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat het gemakkelijker is een kleine economie te laten groeien dan een grote!
Geld maken is zo'n probleem nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Juist niet. Zo werkt economie helemaal niet. Het is logisch en een feit dat als je meer geld hebt, kan je meer geld maken.
De eerste paar jaar van je leven + zwangerschap zijn erg belangrijk voor je IQ. En aangezien negers gemiddeld toch armer zijn hebben ze minder kansen op de beste opvoeding/voeding en dus een hoog IQ.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb de boeken en argumenten gelezen en er is geen bewijs dat negers genetisch een minder lagere IQ hebben. Negers uit het midden klasse hebben hetzelfde IQ als een blanke uit hetzelfde sociale klasse. De gemiddelde IQ van de neger zit te stijgen en over een paar jaren zal het gelijk worden aan blanke mensen.
In ieder geval is deze topic niet over negers en IQ, het gaat over negers en lichamelijke sterkte. Als je wilt weten over negers en IQ moet je een andere topic maken. Blijf bij het OP alsjeblieft.
Dat zijn geen geldige bronverwijzingen! Tekst + naam bron + paginaverwijzing!quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:11 schreef MarMar het volgende:
ok, bronnen:
1) discovery
2) medisch handboek en bijsluiter van haldol (anti psychotica) waarin duidelijk staat dat negroide mensen aanzienlijk meer last hebben van bijwerkingen.
3) anatomielesjes: aan het skelet alleen al kan je zien met welk merk mens je van doen hebt, dus is er verschil in botstructuur.
Genoeg zo of moet je isbnnummers en telefoonnummers van docenten?
Alsof alles wat op internet staat ineens waar is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zijn geen geldige bronverwijzingen! Tekst + naam bron + paginaverwijzing!
Ik quote alleen artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften wat de rest allemaal erbij haalt daar ben ik niet verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alsof alles wat op internet staat ineens waar is.
Toch heb ikzelf het idee dat het meer cultureel is, en door een verschil in opvoeding/normen-waarden/omgang en hoe je denkt komt. Ik vinds het trouwens een erg witte wereld, waar witte normen en waarden de boventoon voeren en dus de algemene leidraad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
De eerste paar jaar van je leven + zwangerschap zijn erg belangrijk voor je IQ. En aangezien negers gemiddeld toch armer zijn hebben ze minder kansen op de beste opvoeding/voeding en dus een hoog IQ.
http://ije.oxfordjournals.org/cgi/reprint/34/3/673.pdf
aziatische genen dunkt mequote:Op donderdag 30 juli 2009 01:27 schreef DemonRage het volgende:
Net als dat meisjes uit bepaalde gebieden van Rusland allemaal een stuk leniger zijn.
Volgens mij is een medisch handboek ook tamelijk wetenschappelijk en iets meer dan een tijdschriftquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik quote alleen artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften wat de rest allemaal erbij haalt daar ben ik niet verantwoordelijk voor
HAHA je gelooft het zelf noh lummel?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:13 schreef Hamburcher het volgende:
Negers zijn dom en sterk, Aziaten zijn slim en slap en blanken zitten er in beide gevallen tussen in.
Is een beetje op z'n jan boeren fluit maar zo zit 't nu eenmaal.
hoezo zouden zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef Lekiamh het volgende:
Net zoals Chinezen en andere Orientalen slimmer zouden zijn?
ze hebben daar geen auto's dus alles moet lopend of rennend?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar waarom zouden neger in het algemeen een beter genetische aanleg hebben voor atletisme? Hoe zou ja dat uitleggen van een evolutie standpunt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |