quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:09 schreef Djeez het volgende:
Wat voor leuke games zijn er zoal gratis te krijgen voor Android? Het liefst heb ik een flippergame, maar die zal er nog wel niet zijn.
Done, heb de wiki ook ff aangepastquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Zou je de link naar het vorige topic kunnen vervangen?
Oké nicequote:
Een leuke flipperkast game ben ik nog niet tegengekomen maar de volgende zijn wel relax in mijn ogen:quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:12 schreef Djeez het volgende:
Mijn laatste post in het topic dat ik sloot:
[..]
Vooral het vervangen/toevoegen van standaard apps vind ik een groot pluspunt van Androidquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
-Belangrijkste: de Market natuurlijk. Lekker apps (vooral) gratis downloaden. Omdat je de standaard dingen(browser, call-app, sms-app etc.) kan vervangen zorgt het voor veel flexibiliteit. En soms gewoon leuke dingen zoals wikitude, games enzo.
Tof, hoe heet die Tetriskloon dan? Ik speel nu elke dag wel een half uurtje Tetris op mijn N95, dus op de G1 zou het wel tof zijn als ik die traditie kon voortzetten. En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom isquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet nog dat toetsenbord aanpassen. In portretmodus kan ik er echt niks mee, vooral niet met links en dan ben ik nog linkshandig.
Gister was ik op een verjaardag en twee kerels hebben beiden WM-toestellen en ze vonden dat Android wel heel snel reageerde. Gister gelijk ook wat apps geďnstalleerd; Nav4all, een Tetris kloon (never leave home without one
) en Doom for Android
. Maar om die laatste te draaien moet ik eerst ff een SD-kaartje uit een la trekken
.
Ik kreeg gister van Android hetzelfde gevoel als de eerste keer dat ik achter Ubuntu zat.
De besturing is ruk(maar goed dat is te verwachten op een telefoon) Het ziet er wel leuk uit maar het speelt voor geen meter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef Djeez het volgende:
En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom is
Volgens mij zijn er al Nintendo emulators en dan moet jij gewoon de roms van internet downloaden. Moet je even uitzoeken hoe dat zit. Die emu's zijn niet gratis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wacht trouwens nog wel op de Super Mario en Mario Kart kloons met Android in de hoofdrol (zoals ze voor Linux ook met Tux gedaan hebben)..
Bedankt. Ik zocht Tetris. Zal 'm straks uitproberen ook al zijn de reacties eronder slecht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Witchfynder het volgende:
Tetrads. Ziet er wel erg Nintendo uit, maar speelt wel ok. Moet wel wennen aan de controls. Je moet je blokjes omdraaien door met je vinger de gewenste kant op te vegen hehe. Oh en niet midden in de game het scherm willen roteren want dan crasht hij.
Ben je er al achteraan gegaan? Meestal moet je dat soort bedrijven gewoon lastig blijven vallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef Djeez het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik nog een flinke poos kan wachten op mijn G1. Deze heb ik zaterdag besteld bij Belnu.nl, en mijn aanvraag blijft maar op 'in afhandeling' staan. Met een beetje googlen kom je er al snel achter dat deze site het niet al te nauw neemt met de levertijden. Zal wel eind augustus/begin september worden schat ik.
Ik blijf ze gewoon bestoken met emails waar vervolgens niet op wordt gereageerd. Per telefoon zijn ze al helemaal onbereikbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben je er al achteraan gegaan? Meestal moet je dat soort bedrijven gewoon lastig blijven vallen.
Heb je je abonnement afgesloten met internet van Vodafone? In dat geval zou alles ingesteld moeten zijn namelijk. Ik heb dit probleem in ieder geval nog niet ervaren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Domme vraag mischien, maar weet iemand hoe ik aan kan zetten dat als er geen wifi verbinding is dat mijn telefoon automatisch vodafone's internet gedoe gebruikt? Ik heb die optie bij instellingen al aangezet, maar toch krijg ik te zien dat er geen verbinding is gevonden als ik online probeer te gaan.
Ik heb ook geen SMS'je met instellingen van vodafone gehad.
Sommige icoontjes zijn wel duidelijk en sommige totaal niet. Maar die icoontjes zijn gewoon van de opties die ook bij menu --> advanced staan. Dus als je t daar instelt boeien die icoontjes niet. Het enige wat ik niet begrijp zijn die 2 handen rechtsbovenin (die je ook kunt wijzigen in een fotocamera)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb Snapphoto ook, maar ik kan niks wijs worden uit die icoontjes... welk icoontje is nu welke optie
Yep, ik zag ook net dat er toch wel al instellingen van vodafone stonden, maar ik kan niet online.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heb je je abonnement afgesloten met internet van Vodafone? In dat geval zou alles ingesteld moeten zijn namelijk. Ik heb dit probleem in ieder geval nog niet ervaren.
Even de FAQ erbij gepakt:quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sommige icoontjes zijn wel duidelijk en sommige totaal niet. Maar die icoontjes zijn gewoon van de opties die ook bij menu --> advanced staan. Dus als je t daar instelt boeien die icoontjes niet. Het enige wat ik niet begrijp zijn die 2 handen rechtsbovenin (die je ook kunt wijzigen in een fotocamera)
Aah dankje. Die staat overigens ook nog tussen menu -> advanced.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Even de FAQ erbij gepakt:
Handjes: stability mode
Camera: point and click - no stability detection
Misschien moet je ergens MMS instellingen goed zetten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef makkie88 het volgende:
hee, ik kan trouwens geen mmsjes ontvangen merkte ik vandaag, iemand idee waarom?.
Welke heb je besteld?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet hier ook maar even mee gaan lezen aangezien ik binnenkort ook de gelukkige eigenaar hoop te zijn van een Android-telefoon.
Nicequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Djeez het volgende:
Bel nou geeft nu te kennen dat ze hem vandaag op de post hebben gedaan. Dus hopelijk ploft hij morgen op de mat!
Wat is een mock-up? En waarom heeft ie 4 keer dezelfde vriend? Bug?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Eerste mock-up HyveDroid:
http://android-dev.hyves.(...)os/667052886/0/Z9qZ/
Een mock-up is een voorbeeld dat in je in bijvoorbeeld Photoshop maakt. Zo visualiseer je je idee. Het is dus geen bug dat hij 4x dezelfde vriend heeft (dat is hij overigens zelfquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat is een mock-up? En waarom heeft ie 4 keer dezelfde vriend? Bug?
Voor de rest ziet het er goed uit.
Zeker. Ik ben me nu nog meer aan het inlezen op Androidsites en heb al een speciaal emailadres aangemaakt bij Telfort (mijn provider) die zal dienen als POP3-adres voor de G1. Voor de rest maak ik natuurlijk gebruik van mijn Gmailaccount, die ik al had aangemaakt toen Gmail invite only was. Ohja, weet iemand of hij al geupdatet is naar Cupcake, of moet ik dat zelf thuis gelijk doen?quote:
Ik neem aan dat de G1s die nu da fabriek uitrollen allemaal Cupcake hebben. Je zal hoogstens een kleine security fix moeten downloaden die laatst is uitgekomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben me nu nog meer aan het inlezen op Androidsites en heb al een speciaal emailadres aangemaakt bij Telfort (mijn provider) die zal dienen als POP3-adres voor de G1. Voor de rest maak ik natuurlijk gebruik van mijn Gmailaccount, die ik al had aangemaakt toen Gmail invite only was. Ohja, weet iemand of hij al geupdatet is naar Cupcake, of moet ik dat zelf thuis gelijk doen?
het lijkt me een beetje onnodig, er bestaat zo'n app momenteel, is het niet veel handiger om die uit te bereiden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Eerste mock-up HyveDroid:
http://android-dev.hyves.(...)os/667052886/0/Z9qZ/
Blijkbaar zijn de developers van Hyves te lui om er iets fatsoenlijks van te maken (het is nu gewoon de Hyves mobiel site met 4 tabjes). Dan moet de community het maar doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef makkie88 het volgende:
[..]
het lijkt me een beetje onnodig, er bestaat zo'n app momenteel, is het niet veel handiger om die uit te bereiden?
ben het met je eens, heb eens op die hyves gekeken, bericht gewisseld met "mikey" denk nu dat er idd heel wat meer uit een hyves applicatie te halen valtquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de developers van Hyves te lui om er iets fatsoenlijks van te maken (het is nu gewoon de Hyves mobiel site met 4 tabjes). Dan moet de community het maar doen
Klopt, er valt meer uit te halenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:12 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ben het met je eens, heb eens op die hyves gekeken, bericht gewisseld met "mikey" denk nu dat er idd heel wat meer uit een hyves applicatie te halen valt
Nog geen besteld maar ik heb de Hero op het oog.quote:
Volgens mij niet. Er is wel Skype Lite Beta, maar die staat om de een of andere reden geen wifi en 3G toe en ook geen telefoontjes binnen/vanuit Europa of zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nog geen besteld maar ik heb de Hero op het oog.
Is er trouwens voor android een skypemogelijkheid? Zou wel mooi zijn als ik met mijn mobiel kan gaan bellen met vrienden in Australie.
Als je het begin- en eindpunt selecteert, dan kan je ook met behulp van drie knoppen aangeven of je gebruik wil maken van de auto, de bus, of dat je wil gaan lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic. Ik kom er alleen maar niet achter hoe ik Maps moet vertellen de route voor een voetganger te plannen ipv voor auto.
Dit dus. Ik vind het echt een geweldig toestel.. erg blij dat ik niet voor de Hero ben gegaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic.
daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic. Ik kom er alleen maar niet achter hoe ik Maps moet vertellen de route voor een voetganger te plannen ipv voor auto.
ik ga gmote maar eens proberen, dit is niet mogelijk via 3g? of is het alleen binnen een netwerk mogelijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Hebben jullie Gmote al geprobeerd? Fucking geniaal.
Via wifi kan je je Android toestel gebruik als remote. Je kan makkelijk door je mappen bladeren om muziek en films af te spelen (werkt erg soepel) en je kan het scherm gebruiken als touchpad om zo je muis te bedienen en dat werkt ook uitstekend.
Het is alleen binnen een netwerk mogelijk. Je moet op je computer een Gmote server installeren die zorgt voor de verbindingsmogelijkheden met je Android telefoon.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)
[..]
ik ga gmote maar eens proberen, dit is niet mogelijk via 3g? of is het alleen binnen een netwerk mogelijk?
Klik op de map. In het schermpje (de map) wat dan opent moet je lang op de titelbalk klikken. Als het goed is kan je dan de naam wijzigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:
De Hero is ook zeer tof hoor.
Hoe kun je trouwens de naam van een map op je homescreen veranderen?
De interface ziet er mooier uit maar het is te veel gedoe. Als je op een contact druk krijg je vet veel onzin erbij zoals facebook, picasa enzo. En je moet door meer menu's enzo om ergens te komen. Die homescreens zij veels te druk. Naah.. gewoon standaard Android, lekker simpelquote:
Ah, thanks! Werkt super nuquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)
http://www.cyrket.com/package/com.wikitudequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:30 schreef Djeez het volgende:
Dit typ ik vanaf de G1:
Ik heb al een paar mooie apps gedownload, maar ik kan de WikiTude nergens vinden. Is die uberhaupt nog verkrijgbaar? Verder mooi ding, al is de accu nu al bijna leeg.
Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidplanet.(...)pplicatie-freshface/
T-Mobile USA lanceert eigen, gratis homescreen-applicatie: FreshFace
Erg tof ditJe kan uit vijf vooraf ingestelde themes kiezen en je krijgt ook 5 schermen in plaats van 3.
Je kan aan de hand van voorkeuren zelf een theme samenstellen.
Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goedhttp://www.cyrket.com/package/com.mappn.freshface
Ok, ik probeer m nu ook wel. Zag vandaag ook PandaHome of Panda Home in de Market. Ook een gratis homescreen vervanger met extra themes nog in de Market. Vond 'm zelf niks op het eerste gezicht maar ik verwijderde 'm ook snel omdat ik mijn oude theme terug wou. Misschien later nog een poging.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.
Ik probeer nu wel weer mijn oude home screen terug te krijgen
Edit: FreshFace verwijderen werkt prima. Alleen de wallpaper wordt niet terug veranderd.
Dit alles én meer heeft de Heroquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wow.. die FresfFace is wel vet!5 homescreens en mooie nieuwe widgets
Dat klopt. Maar ik vind de Hero niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles én meer heeft de Hero. Hij heeft zelfs 7 homescreens.
Zie editquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles én meer heeft de Hero. Hij heeft zelfs 7 homescreens.
Al bij Vodafone langs geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Weten jullie trouwens of het aan een simkaart kan liggen dat je niet op internet kan? Met mijn nieuwe vodafone simkaart werkt roaming gewoon helemaal niet, maar als ik mijn oude telfort pre-paid kaart erin stop werkt alles meteen. Bij Vodafone staat alles ook gewoon goed ingesteld, maar als het bij telfort zonder iets te doen meteen werkt zou dat in principe bij vodafone ook moeten doen.
Nee, ik heb mijn telefoon pas een dag. Maar ik ga er inderdaad maandag maar even langs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Al bij Vodafone langs geweest?
1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef BluesRebel het volgende:
1. Zowel in Google Talk op de PC als in Gmail (ook wanneer ik mails stuur) ziet iedereen bij mij 'Voornaam Achternaam'. Maar in de GT op de telefoon is t 'voornaamachternaam' en je kunt t ook niet veranderen. Hebben jullie dit ook? (Als jullie begrijpen wat ik bedoel) Is niet echt een probleem maar toch jammer.
2. Ik gebruik Meebo voor msn, maar is er al een betere in de Market? eBuddy ziet er in ieder geval beter uit maar je moet een eBuddy-ID ofzo aanmaken.. moet je dan opnieuw mensen toevoegen ofzo?
Ik binnenkort mijn eerstequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testenIk heb verder geen vrienden voor Google Talk
2. Wat is er mis met Meebo?Ik vind hem prima werken en er prima uitzien. En hij kan lekker op de achtergrond draaien.
Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van Vodafonequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef Djeez het volgende:
Wow, ik heb Web en Walk standaard en dat is echt bloedsnel! Via Speedtest zit ik op bijna 1000 KB (kilobyte ja!) Downstream!mijn vate Telfort ADSL heeft maar de helft, kun je nagaan. Ik heb dan wel maximaal bereik, umts-mast staat op flat aaneind van de straat. Enig nadeel, de smilies hier bewegen niet.
is bv dood.
Speedtest is normaal vrij betrouwbaar. Wekelijks meet ik wel de snelheid van mijn Telfort ADSL, hetgeen abominabel slecht is. De andere paar keren haalde ik ook hoge waarden bij Speedtest van T-Mobile. Is er anders nog een andere snelheidsmeetsite?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van VodafoneOp een goede dag haal ik misschien een keer 1mbit, maar dat is al zeldzaam.
1000 kilobytes per seconde lijkt me trouwens erg sterk... Dat is 8mbit per seconde en W&W standaard haalt volgens T-Mobile max. 384 kilobytes/kilobits (T-mobile is hier niet duidelijk in).
Het is dan ook geen UMTS, maar HSUPA. Maar heeft de afstand tot de mast niets met de snelheid te maken dan? Ik gok de afstand tot de eerstvolgende mast hooguit 100 meter. De snelheid was overigens buiten gemeten, eenmaal binnen zakte de snelheid enorm terug.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:44 schreef Devolution het volgende:
Het maximum van UMTS is volgens mij 3.6Mb/s dus 1MB/s down lijkt me sterk
Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Daarvan ligt het maximum volgens mij op 7,2mbit/s. Dan is in theorie 1 megabyte per second nog steeds niet mogelijkEr zijn wel enkele speedtest apps in de market
Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.
Zeker netjes, ruim voldoende voor streaming video. Zo'n speedestje is wel killing voor de accu. Van 100% ineens naar 88...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjes
Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Hmm, als ik dat zo zie is eBuddy niet echt iets voor mijIk wil die melding eigenlijk niet en ik vind die gespreksballonnetjes lelijk
Meerdere accounts heb ik ook niet, dus ook daar hoef ik het niet voor te doen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist hebDe app ziet er veel netter en gebruiksvriendelijker uit
Hij lijkt ook veel beter geďntegreerd te zijn met MSN.
Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind het echt een stuk beter. Vooral heerlijk omdat je met eBuddy vaker de touchscreen gebruikt en met Meebo de echte knoppen, waar ik niet zo van houd.
Bij mij kraakt de Menu-knop.. hebben jullie hier ook last van?
Helaas waar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.
http://www.cyrket.com/search?q=rssquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zoek nog een goede RSS-feed reader om verschillende feeds gemakkelijk in uit te lezen. Ik kom er al browsend door de market weinig tegen. Geen die meer dan 3 sterren hebben althans. Heeft iemand hier een goede tip/ ervaring?
Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/search?q=rss
Kan ik je niet mee helpen, sorryquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.
Als hij hem heeft heb ik hem nog niet gevonden iig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan ik je niet mee helpen, sorryHeeft de Hero trouwens geen RSS reader?
Langer 'indrukken' en weer wegslepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, hoe verwijder ik een widget van mijn home screen? Heb per ongeluk weer een googlewidget toegevoegd terwijl ik een snelkoppeling naar een toepassing wilde maken.
Uh ja, thanksquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Langer 'indrukken' en weer wegslepen.
NewsRobquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zoek nog een goede RSS-feed reader om verschillende feeds gemakkelijk in uit te lezen. Ik kom er al browsend door de market weinig tegen. Geen die meer dan 3 sterren hebben althans. Heeft iemand hier een goede tip/ ervaring?
Mwah.. ik denk dat dat wel meevalt. Die Google-topman was niet verplicht om te doen wat hij deed. Hij is alleen maar bij Apple vertrokken omdat het moest. Aangezien hij nog steeds bevriend is met de Apple-topmannen denk ik dat ie nog wel om hun denkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:27 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)rd-over-conflict-of/
Google's Eric Schmidt resigns from Apple board over "conflict of interest"
Dit kan positieve dingen met zich meebrengen voor AndroidWaar Eric Schmidt eerst moest oppassen voor zijn positie in de Board of Directors, lijkt het me nu dat Google vol gas kan gaan met Android.
Google claimt naar mijn weten ook niet dat het een grote update is. Versienummers e.d. zijn nog niet bekend, dus als het niet zo'n grote update wordt zou het zomaar kunnen dat ze het versienummer 1.7 geven of zoquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mwah.. ik denk dat dat wel meevalt. Die Google-topman was niet verplicht om te doen wat hij deed. Hij is alleen maar bij Apple vertrokken omdat het moest. Aangezien hij nog steeds bevriend is met de Apple-topmannen denk ik dat ie nog wel om hun denkt.
Maar over Donut.. die gaat dus geen gestures, multitouch enzo meenemen. Wat voor kleine rotupdate is het dan.. dan stelt het toch niks meer voor?En is er al een releasedate?
Dank je. Ik was vanmiddag al begonnen met het vullen van de Google Reader idd. Newsrob was al een van de beter gewaardeerde maar deze enthousiaste reactie trekt me wel over de streep. Ik ga hem zo ook eens installeren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
NewsRob
Je gooit de RSS feeds in Google Reader en hij haalt ze op.
Je kan die MP4 er toch ook via een USB kabel op zetten? Waarom via Wi-Fi?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil via wifi mijn Magic aan mijn netwerk hangen en zo bijv een mp4 er op gooien voor in de trein (ik noem maar wat). Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik kan wel verbinding maken, maar op mijn netwerk wordt mijn telefoon niet gezien.
Gmote werkt super trouwens.
Met uitzondering van het feit dat ik hem niet standaard open kan hebben op een van mijn homescreens...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
Heb hem nu in gebruik en het doet precies wat ik wou
Als widget? Nee kan inderdaad niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met uitzondering van het feit dat ik hem niet standaard open kan hebben op een van mijn homescreens...
Dat vind ik wel jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als widget? Nee kan inderdaad niet.
Omdat ik vind dat het moet kunnenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan die MP4 er toch ook via een USB kabel op zetten? Waarom via Wi-Fi?
Heb ik weer gedeletet. Veel te groot en werkt niet fijn. Doom is veel beter, slechts 400KB. De rest zet hij op je SD-kaart.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef BluesRebel het volgende:
En debben jullie Space War al gedownload?Één van de betere spellen voor Android.
Het is net of Locale je telefoon moet leren kennen. Sinds gisteravond werkt het ineens een stuk beter. Om 23.15 uur schakelde hij gisteravond zelf in in de nachtstand (scherm donker, op trilstand etc.) en hij geeft nu aan dat ik thuis ben ipv default. Ook kun je gerust GPS aanzetten voor de accuratie. Het blijkt namelijk dat hij alleen GPS gebruikt als een applicatie daarom vraagt. Bij Locale is dat tien minuten, en dat is prima. Ik moet hem toch dagelijks opladen. Wat mij betreft een echte aanrader dus, dat Locale.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
Doom! Ik was eigenlijk niet van plan om er spellen op te gaan zetten maar Doom is moeilijk te weerstaan natuurlijk!
Ben jij al wijzer geworden uit Locale Djeez? Ik heb ook wel interesse in dat programma denk ik maar ik hoor graag gebruikerservaring.
Is dit in het algemeen zo? Want ik heb 'm ook altijd uitstaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ook kun je gerust GPS aanzetten voor de accuratie. Het blijkt namelijk dat hij alleen GPS gebruikt als een applicatie daarom vraagt.
Het is niet veel erger dan een andere smartphone. Mijn broer heeft een BlackBerry en die moet 'm ook elke dag opladen. En het opladen gaat lekker snel.quote:Ohja, na alle negatieve verhalen vind ik het best meevallen de accuduur.
Wat heb jij dan allemaal op je telefoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Heb ik weer gedeletet. Veel te groot en werkt niet fijn. Doom is veel beter, slechts 400KB. De rest zet hij op je SD-kaart.
Het laden gaat zeker snel, hij is nu al bijna vol. Ik denk dat hij om half twee helemaal vol is, dan heeft hij er nog geen twee uur gedaan over gedaan om van 2% naar 100% te komen. Ik heb trouwens problemen met downloaden nu. Ik heb vol bereik, maar toch wil hij niks downloaden. Mijn geheugen is nog niet vol, ik heb nog 35 MB over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is dit in het algemeen zo? Want ik heb 'm ook altijd uitstaan.
[..]
Het is niet veel erger dan een andere smartphone. Mijn broer heeft een BlackBerry en die moet 'm ook elke dag opladen. En het opladen gaat lekker snel.
[..]
Wat heb jij dan allemaal op je telefoonIk heb wat apps en nog genoeg vrije ruimte, best veel zelfs. En hij werkt bij mij perfect
Maar ik zal Doom later proberen
Zijn er mensen in Nederland die voicemail gebruiken dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef BluesRebel het volgende:
T-Mobile finally gives Android users visual voicemail
Wanneer komt dit nou eindelijk in Nederland?
En debben jullie Space War al gedownload?Één van de betere spellen voor Android.
Volgens mij niet. Vind ik erg jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
Is er voor Anroid eigenlijk al een Photoswap look-a-like?
Ik ook. Al heb ik eigenlijk geen behoefte aan al die erotisch getinte foto's. Het lijkt me gewoon super om dagimpressies te krijgen van mensen over de hele wereld. Verschillende omgevingen en landschappen. Tof concept!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vind ik erg jammer
Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:46 schreef Djeez het volgende:
Wat laadt het laatste gedeelte slecht op zeg! Drie uur geleden ingeplugd, en staat nu op 89%. Echt tergend traag, die laatste procentjes...
Hij hing een beetje, stond ook al twee dagen aan. Nu opnieuw opgestart, en nu is de accu vol!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.
Ik heb wel deze gevonden:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
De downloads opnieuw starten helpt bij mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het laden gaat zeker snel, hij is nu al bijna vol. Ik denk dat hij om half twee helemaal vol is, dan heeft hij er nog geen twee uur gedaan over gedaan om van 2% naar 100% te komen. Ik heb trouwens problemen met downloaden nu. Ik heb vol bereik, maar toch wil hij niks downloaden. Mijn geheugen is nog niet vol, ik heb nog 35 MB over.
Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn er mensen in Nederland die voicemail gebruiken dan?De meeste waardeloze uitvinding na MMS, in mijn ogen
En GPS wordt inderdaad alleen gebruikt als een app daarom vraagt.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De downloads opnieuw starten helpt bij mij.
Heb je de hele Market op je telefoon? Ik heb nog 228 MB over..![]()
[..]
Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.
En bedankt
[..]
Wat is dat?
Ja bij mij ook..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugen
Ahaa.. het is dus niet echt een chat maar gewoon foto's heen en weer sturen. Niks voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het grote Photoswap topic #1: To report or not to report
Hij geeft standaard aan vrij geheugen/standaard geheugen. Dat had je door?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugen
Lijkt me leuk, maar blijven je wallpapers dan wel bestaan? Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede screensaver, bestaan die überhaupt wel voor Android?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef BluesRebel het volgende:
En ik heb FreshFace weer geďnstalleerd.. hij werkt nu zeer goed, nog geen errors gehad, en met die nieuwe widgets en 5 homescreens vind ik 'm nu nog beter
Je wallpaper die je nu hebt zal wel weggaan maar daarna kun je dat uitzetten waardoor ie wel blijft staan na een verandering in FreshFace. Je kan je huidige wallpaper wel opnieuw als wallpaper instellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar blijven je wallpapers dan wel bestaan? Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede screensaver, bestaan die überhaupt wel voor Android?
Ik heb het wel geinstalleerd, althans Ebuddy maar kwam er gisteren ook achter dat ik dat helemaal niet zo handig vond. Wel lollig om na ruim 5 jaar weer eens door mijn ICQ contactlist te bladeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben al moe nadat ik een smsje op mijn Magic gemaakt heb, ik ga echt niet MSN'en er op.
.
Hmm.. zal die 's installeren. Dankjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:44 schreef Devolution het volgende:
Ik merkte net in Hi MSN dat je voortaan kunt zien als je gesprekspartner aan het typen is (linksbovenin). Ook emoticons worden nu ondersteund
Que? Je bedoelt dat als je het rode telefoontje hebt gedrukt en de scherm gelocked is, en dan een knop druk waardoor je de tijd, vodafone enzo ziet op een grijze vlak.. de achtergrond DAARACHTER? Dat is toch de gewone achtergrond die je ook hebt als je 'm van de lock afhaalt? En als je die verandert, verandert die van de lock toch ook? Zijn toch altijd hetzelfde?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie op de Magic trouwens hetzelfde probleem dat als je de achtergrond van het schermblokkeringsscherm wil veranderen, dat je niet uit de achtergrondgalerie kan kiezen, terwijl de standaard achtergrond wel vand e achtergrondgalerie komt?
Ow nee dat hebben wij inderdaad niet. Bij ons moet je menu drukken om van de lock af te komen. En achter dat grijze lock-schermpje met tijd, datum, provider enzo zie je je gewone achtergrond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, blijkbaar is het anders bij de Hero. Als ik op de aan-knop druk krijg ik een scherm met de tijd e.d. en een custom achtergrond dat ik naar beneden moet slepen om de telefoon te unlocken. Ik dacht dat het wel hetzelfde zou zijn bij de Magic.
Ik heb deze ook bijna allemaal, alleen aangevuld met:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef BluesRebel het volgende:
Voor de nieuwe eigenaars (van de Hero), wat apps die ik heb. Misschien hebben jullie er wat aan. Heb ook maar wat games ertussen gezet
-Het Weer (zowel buienradar, huidige weer en verwachtingen)
-NewsRob (RSS-reader die gebruik maakt van Google Reader
-Taskiller ('taakbeheer')
-Music on Demand (muziek zoeken en beluisteren, nog beta, streaming nog niet echt geweldig, maar te doen als je verbinding goed is)
-Note pad
-eBuddy
-Barcode scanner
-Pricewatch scanner (barcode scannen en hij zoekt in pricewatch van tweakers.. barcode scanner voor nodig)
-Ringdroid (eigen muziek files bewerken en instellen als een beltoon, alarm, etc.)
-Astro (file manager)
-Useful switchers (zoals de naam zegd erg useful.. alle belangrijke knoppen in 1: stil, trillen, normaal, wifi, gps, bluetooth, 2g/3g etc.)
-Shazam (muziek laten beluisteren en hij zoekt op welk nummer t is.
-PicSay (photo-editor)
-Missed Call (app waarmee je kan instellen wat ie moet doen bij ongelezen bericht of gemiste oproep: welke kleur led, na hoeveel minuten een waarschuwing, wat doen etc.)
-imeem Mobile (een 'lastfm' app)
-Iconic memory (game)
-Convertdroid (wissel kledingmaten, afstandmetingen, temperatuur en van alles om naar andere standaarden)
-Car mode (als je dit aandoet en gebeld wordt gaat de telefoon bij opnemen onmiddellijk naar speaker, voor in de auto)'
-Backgrounds (wallpaper app)
-APNdroid (sluit alle internetverbinding, voor vakantie)
-Cardar samen met Radar (stel 'm in als je ergens bent , bijv op een groot parkeerplek en doe 'm later weer aan en hij vertelt je door middel van een radar welk kant je op moet om daar weer te komen. Probeer nu 'Where is my car' die gebruik maakt van Maps ipv een radar maar nog niet echt getest
-Compass (compas)
-Space War (game)
-Solitaire (game)
-Ultimate Stopwatch & Timer (stopwatch en timer dus)
-Tiltmazes (game)
-Labyrinth Lite (game)
-OpenSudoku (game)
Ik had een aantal van die ook (sky map, wikitude enzo), maar dacht waarom? Ze maken mn menu alleen langer (daar moeten ze toch echt iets voor bedenken! Folders ofzo..) en ik ga ze toch nooit serieus gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb deze ook bijna allemaal, alleen aangevuld met:
- Wikitude![]()
- aScore
- Chess
- Doom
- Advanced Task Killer
- Locale![]()
- Layar
- Key Ring
- Sky Map
- Splat!: Bugs
- TuneWiki
- Translate
- System Monitor
Deze kende ik nog niet, nu wel. Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
- Dizzler (streaming online music)
WikiTude is wel handig in een vreemde omgeving, mits in Nederland. Sky map is idd niet erg nuttig. Locale daarentegen wel, heb je die niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik had een aantal van die ook (sky map, wikitude enzo), maar dacht waarom? Ze maken mn menu alleen langer (daar moeten ze toch echt iets voor bedenken! Folders ofzo..) en ik ga ze toch nooit serieus gebruiken.
aScore en Splat!: Bugs zal ik wel even uitproberen.Bedankt.
Je kunt natuurlijk wel maps op je desktop zetten, en daar snelkoppelingen naar apps in plaatsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:08 schreef BluesRebel het volgende:
Ik had een aantal van die ook (sky map, wikitude enzo), maar dacht waarom? Ze maken mn menu alleen langer (daar moeten ze toch echt iets voor bedenken! Folders ofzo..) en ik ga ze toch nooit serieus gebruiken.
aScore en Splat!: Bugs zal ik wel even uitproberen.Bedankt.
Ja, alleen blijven de programma's dan in je tab staan. Dus heb je niet zo veel aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel maps op je desktop zetten, en daar snelkoppelingen naar apps in plaatsen.
Ik weet niet wat de risico's precies zijn voor de G1 maar ik had t op mijn Magic gedaan (vervelend en ingewikkeld proces) en die ION R4 Lite ROM erop gegooid omdat iedereen zei dat die sneller was. Toen ik ermee speelde kwam ik erachter dat de standaard Vodafone ROM net zo snel of zelfs sneller was. En als je 'm eenmaal geroot hebt blijf je steeds naar de nieuwste willen gaan waardoor je telkens opnieuw moet beginnen met instellen. Ik heb nu de Vodafone ROM alweer een maand erop en dat hou ik zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:38 schreef Djeez het volgende:
Ik wil graag mijn G1 rooten, maar wat zijn de risico's daarvan?
Wist ik nietquote:
Metal Detector is beterquote:- Tricorder.
Ik heb t een tijdje terug nog in dit topic gemeld!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet, nu wel. Mijn dank is groot!Gebruiksvriendelijker dan Imeem, mooi ook met de lyrics en albushoes erbij. Helaas valt hij geregeld uit, itt Imeem.
Nee, ik vind t geen probleem om zelf mijn telefoon op stil enzo te zetten via Useful Switchers. Die heb ik gewoon op mijn homescreen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
WikiTude is wel handig in een vreemde omgeving, mits in Nederland. Sky map is idd niet erg nuttig. Locale daarentegen wel, heb je die niet?
Ja klopt maar ik vind dat niet zo lekker werken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel maps op je desktop zetten, en daar snelkoppelingen naar apps in plaatsen.
Deze beter misschien:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:32 schreef BluesRebel het volgende:
aScore is goed maar ik zie alleen leagues. Hoe moet ik dan de CL en vriendschappelijke wedstrijd van bijv. Oranje volgen?En er is geen algemene live pagina met alle wedstrijden. Soccer Livescores heeft wel zo'n pagina maar geen competitiestanden. Jammer, nog steeds geen goede.
Heeft alleen Engeland, Duitsland, Spanje, Italië en nog 1. Bovendien maakt ie gebruik van je GPS(geen idee waarom) en laat 'm aanstaan. Ik hou t maar bij aScore en heb http://iphone.livescore.com in mijn bladwijzersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze beter misschien:
[ afbeelding ]
haha sound boeddha zijn wel lachen vind ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
Owja.. ik zocht 'm via Cyrket vandaar. Wat een waardeloze app zeg, voor zo ver dat het is. Hij stuurt alleen je positie naar de site en opent alsnog browser. Hij is nog slechter dan de hyve app
En wat wordt de Market overspoelt met die nutteloze soundboards![]()
Second that. Hij is nog trager dan mijn ouwe N95, en dat wil wat zeggen. Toch maar rooten, of er een boel zooi afgooien?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik merk dat mijn Phone nu goed langzaamaan het worden is
Huh? Geen last van. Bedoel je omdat je zo veel apps erop hebt? Misschien installeer jij vooral apps die uit zichzelf starten/als backgroundservice werken. In TasKiller kun je dat wel in de gaten houden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik merk dat mijn Phone nu goed langzaamaan het worden is
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huh? Geen last van. Bedoel je omdat je zo veel apps erop hebt? Misschien installeer jij vooral apps die uit zichzelf starten/als backgroundservice werken. In TasKiller kun je dat wel in de gaten houden.
k ga eens kijken bij me Magic dat als ik widgets en iconen van homescreen weg haal dan wat sneller werktquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb ook nogal wat apps geďnstalleerd en heb net als jij rond de 30 MB vrij en als ik kill rond de 45 MB.. voor mij is dat genoeg en reageert ie zeker niet traag. Ik ben er wel achter gekomen dat hoe meer je op je homescreens bent, hoe trager die reageert. Apps zullen niet zoveel uitmaken maar widgets nemen wel wat in. Als je de Hero hebt is dat niet bepaald optimaalIk heb alleen de muziekbalk, klok, zoekbalk en agenda erop staan.
Meldt t later maar hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k ga eens kijken bij me Magic dat als ik widgets en iconen van homescreen weg haal dan wat sneller werkt
effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Meldt t later maar hier
Bedenk me trouwens net dat de Hero meer RAM heeft. Maar als ik op youtube naar de video's kijk lijken die widgets wel groot (qua geheugen).
Ik denk dat ik ook maar wat widgets weghaal. Die van WeatherBug laadt toch de helft van de tijd niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..
Is die app van het Weer wat dan? Ik ben gek op het weer, en kijk dagelijks naar de weersverwachtingen op RTL, NOS en natuurlijk PP. Drenten zijn nu eenmaal gek op het weer. Ohja, heeft die Dizzler geen widget?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef BluesRebel het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen weather-widgets hebben.. De temperatuur van vandaag voel ik wel, kan me niks schelen wat t precies is. En als ik de verwachtingen wil weten kijk ik wel in de app Het Weer of open ik de browser
Verbruikt in mijn ogen alleen maar energie en geheugen.
Ik vind het een leuke app hoor. Je hebt 4 tabbladen:quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is die app van het Weer wat dan? Ik ben gek op het weer, en kijk dagelijks naar de weersverwachtingen op RTL, NOS en natuurlijk PP. Drenten zijn nu eenmaal gek op het weer. Ohja, heeft die Dizzler geen widget?
Het Weer is idd toffe appquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke app hoor. Je hebt 4 tabbladen:
-Weer: 'Vandaag', 'Morgen' en in 'Tekst' zoals op teletekst. Van het KNMI.
-Verwacht: Komende 5 dagen.. temperatuur, neerslagkans, aantal mm, min temp, max temp, windrichting, windkracht
-Regen: Buienradar van buienradar (kan die app ook weg als je die al hebt)
-Actueel: Temperatuur, Zicht en Wind van nu.
Dizzler heeft geen widget nee. Alleen Imeem en Tunewiki voor zo ver ik weet.
Bij mij werkt die 5-dagen tab wel maar heb vaker gehoord dat ie niet werkt idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het Weer is idd toffe appRegen is veel sneller dan de speciale Buienradar-app. Helaas werkt de vijf dagentab niet, en het weer in het noorden (geen Friesland maar Drenthe) is niet al te duidelijk
De redding is nabijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
En wat wordt de Market overspoelt met die nutteloze soundboards![]()
Niks voor mij. Maar over Doom.. is er iemand hier die dat speelt? Hoe is die?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef Djeez het volgende:
Tof, Wolfenstein 3D is nu ook op de Android verkrijgbaar![]()
Helaas is hij wel bijna 10MB![]()
[ afbeelding ]
Dacht gisteren dat t niks zou zijn maar vandaag is een update met 3 filters uitgekomen: 'Soundboard', 'Theme' en 'Widget' die je kunt activeren. Maar betwijfel of ik de app ga houden. Dan maar langs al die rotapps scrollen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
De redding is nabij![]()
http://www.androidplanet.(...)d-market-aanpasbaar/
Doom heb ik, ik speel het wel eens als ik op de wc zit of mijn collega's te imponeren. De SNES-emulator heb ik nog niet, ik weet niet waar je de games kunt vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niks voor mij. Maar over Doom.. is er iemand hier die dat speelt? Hoe is die?
En iemand die SNESoid heeft uigeprobeerd?
Toen ik laatst werkte die niet.. binnenkort nog een keer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Doom heb ik, ik speel het wel eens als ik op de wc zit of mijn collega's te imponeren. De SNES-emulator heb ik nog niet, ik weet niet waar je de games kunt vinden
Ik heb dat programma al een paar dagen, maar nog niets gemerkt van die effecten. Misschien dat het bij een G1 anders is? Ik heb vandaag nog een nadeel ontdekt van mijn G1. De beltoon is haast niet te horen. Mijn vrouw had mij met spoed nodig (kleine meid wat ziek) en had me een paar geprobeerd te bellen. Ik had niets gehoord of gevoeld. De G1 zat in zijn hoesje in mijn broekzak die op mijn bovenbeen zit. Het geluid stond op z'n hardst en trillen stond aan. Ik kwam er pas achter toen het lampje van Missed Call fel knipperdequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Spare Parts is ook een leuke app, je krijgt 2 nieuwe effecten op je telefoon. Het omdraaien wordt mooier/leuker en je toetsenbord springt anders op je scherm.
Toch niet iets met blote tietuh hequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Djeez het volgende:
Toffe app voor de mannen onder ons![]()
[ afbeelding ]
Er is nog niks bekend over een release in Nederland. (Ook niet of ie überhaupt komt. Hij is nog in Duitsland en Italië alleen verkrijgbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef TTD het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Samsung I7500 Galaxy uit komt in Nederland? Android + 8GB storage
http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php
Op de bovenstaande link staat dat die al in Juni gereleased is maar ik kan hem nog in geen een winkel vinden.
Even kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog niet 1 gevonden..quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef dramatiek het volgende:
Iemand een tip voor telefoonkosten software voor op de tel?
Dat heb ik op de Magic dus ook.. op mijn vorige telefoon ook al. Mooi kut is dat!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb dat programma al een paar dagen, maar nog niets gemerkt van die effecten. Misschien dat het bij een G1 anders is? Ik heb vandaag nog een nadeel ontdekt van mijn G1. De beltoon is haast niet te horen. Mijn vrouw had mij met spoed nodig (kleine meid wat ziek) en had me een paar geprobeerd te bellen. Ik had niets gehoord of gevoeld. De G1 zat in zijn hoesje in mijn broekzak die op mijn bovenbeen zit. Het geluid stond op z'n hardst en trillen stond aan. Ik kwam er pas achter toen het lampje van Missed Call fel knipperde
Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Op je Androiddevice of op de pc?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.
Haha, Schanulleke is een n00b!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoelingDat het een QR-code ofzo.. je moet ze scannen met de app Barcode Scanner en dan Open Browser kiezen.. brengt ie je automatisch naar die app in de Market
Ik heb nooit anders beweerd.quote:
Toevalligquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef TTD het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Samsung I7500 Galaxy uit komt in Nederland? Android + 8GB storage
http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php
Op de bovenstaande link staat dat die al in Juni gereleased is maar ik kan hem nog in geen een winkel vinden.
Ik heb net Credit Usage gedownload.. in preferences de smskosten, belkosten en het bedrag dat ik voor deze maand had ingevuld en vervolgens refresh gedaan. Nu zit ie er maar 15 cent naast in vergelijking met wat op My Vodafone staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef dramatiek het volgende:
Iemand een tip voor telefoonkosten software voor op de tel?
Leuk idee, al snap ik er geen hol van. Scanner herkent het product, beept, en gaat vervolgens terug naar de scanner. Geen recept, hoe werkt die dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef BluesRebel het volgende:
Nieuwe apps:
Rode Pasta (of aan elkaar)
Scan een voedselproduct en hij vindt een recept (meestal voor 2 personen) waar dat product in zitHij vond zelfs mijn Lays chips
Nicequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Toevallig: http://www.androidworld.n(...)land-te-pre-orderen/
Huh? Opent ie bij jou na het piepen niet de browser? Dan zie ik het product met recepten eronder in de browserquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Leuk idee, al snap ik er geen hol van. Scanner herkent het product, beept, en gaat vervolgens terug naar de scanner. Geen recept, hoe werkt die dan?
Ik vond de trackball eerst ook vet maar met Android gebruik je 'm nauwelijks omdat je alles wel met je vingers kan doen en dat is sneller. Is niet net als BlackBerry waar je t nodig hebt. Ik vind 'm ook vooral mooi en dat ie knippert is leuk maar verder moet het geen eis van je zijn ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef TTD het volgende:
[..]
NiceAlleen niet icm T-mobile
![]()
Hoe bevalt de trackball op de Hero eigenlijk? Ik twijfel namelijk heel erg tussen de I7500 en de Hero.
Ik gebruik de trackball alleen om door tekst naar de juiste plek te gaan om bijv iets te verbeteren. Dat lukt me niet met mijn kolenschoppen via het touchscreen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vond de trackball eerst ook vet maar met Android gebruik je 'm nauwelijks omdat je alles wel met je vingers kan doen en dat is sneller. Is niet net als BlackBerry waar je t nodig hebt. Ik vind 'm ook vooral mooi en dat ie knippert is leuk maar verder moet het geen eis van je zijn ofzo
Haha, na een reboot werkt hij. Echt briljant, ik werd zelfs net boos op mijn vrouw, omdat ze voor 1,79 een zak broccoliroosjes had gekocht van slechts 300 gram! Jezus, die rommel is bij de Lidl veel goedkoper!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huh? Opent ie bij jou na het piepen niet de browser? Dan zie ik het product met recepten eronder in de browser
Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:59 schreef thomaslueks22 het volgende:
Sinds gisteren heb ik een G1. Gelijk aangesloten op het wifi netwerk thuis, 3g verbinding is hier in het dorp wel vrij matig, maar goed..ik zou nu toch de 1.5 update automatisch moeten binnenkrijgen?
Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Hij draait nu nog op versie 1.1
Die app is nog niet in de market toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates.
Hij is al in de Market.. tik maar Pure Calendar in. Het is geen beta meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die app is nog niet in de market toch?
Ziet er wel aardig uit maar typisch iets dat geen functionaliteit toevoegd buiten dat het er leuk uitziet. Plus dat het nog wel zal vertragen ook.
Kan je op de market alleen met CC betalen, geen paypal of iets dergelijks?
Wist ik niet.. zal s even kijken later.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:32 schreef Devolution het volgende:
Google Checkout kun je mee betalen, en volgens mij kun je die ook aan een paypal account binden.
Die van mij is engels, maar dat kan wel kloppen toch?quote:Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates
1. Engels, dat klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef thomaslueks22 het volgende:
[..]
Die van mij is engels, maar dat kan wel kloppen toch?
Als ik naar Settings > About Phone ga zie ik de volgende knoppen:
Status, Legal Information, Contributors en nog wat info over de firmware.
Ik zie dus nergens een optie Systemupdates.
Tevens kan ik onder taal alleen maar tussen duits of engels kiezen, is dit normaal?
Ik kan 'm ook niet vinden. Misschien is ie alleen voor de VS uitgebracht, dan kunnen wij 'm niet zien. Net zoals zij 9292 OV niet kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef DennisMoore het volgende:
Vaag, krijgt iemand die Amazon.com-app gedownload?
http://www.cyrket.com/package/com.amazon.mShop.android
Kan 'm niet vinden in de Market.
Het is wennen maar later kom je erachter dat er geen simpeler OS momenteel bestaatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Het een HTC magic gehaald. Er gaat echt een wereld voor je open.
In de geheugen bedoel je? RAM? Probeer TasKillerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef warmbloedig het volgende:
Hoe schoon je het systeem weer op bij de Magic?
Ongeveer 20 apps geinstalleerd..
Hij gaat nu echt zo traag als dikke stront
doe ook ff je internet cache legen via Browser > settings> empty cache.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef warmbloedig het volgende:
Hoe schoon je het systeem weer op bij de Magic?
Ongeveer 20 apps geinstalleerd..
Hij gaat nu echt zo traag als dikke stront
Dat ahd ik al door, het is alleen eigenlijk wel klote om te smsen met die telefoon, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik vind het echt nu al een heel fijn os, heel simpel, licht en stabiel. Er zijn heel weinig grenzen en ik ga de komende weken wel even ontdekken hoe het precies werkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:48 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het is wennen maar later kom je erachter dat er geen simpeler OS momenteel bestaat![]()
Veel plezier en succes. Maar dat van die toetsenbord bleef voor mij klotequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat ahd ik al door, het is alleen eigenlijk wel klote om te smsen met die telefoon, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik vind het echt nu al een heel fijn os, heel simpel, licht en stabiel. Er zijn heel weinig grenzen en ik ga de komende weken wel even ontdekken hoe het precies werkt.
Een ander toetsenbord installerenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Veel plezier en succes. Maar dat van die toetsenbord bleef voor mij klote.. ik heb een andere toetsenbord geďnstalleerd. Hetzelfde als die van de Hero:
Algemeen Androidtelefoons topic #3: Uitbreiding van de Androidfamilie
Heeft iemand enig idee wat gebeurt wanneer je bij een bijlage op voorbeeld drukt? Ja hij download en opent 'm dan maar als ik later weer op voorbeeld druk opent ie 'm zonder te downloaden.. waar wordt dat opgeslagen?
Handige nieuwe app: APKatcher
Ik heb hem nu toch maar even aangeschaft. Ben benieuwd, eerste indruk is goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij is al in de Market.. tik maar Pure Calendar in. Het is geen beta meer.
Hoezo geen functionaliteit? Hij laat alle komende afspraken zien ipv alleen de eerstvolgende. Dat willen veel mensen (inclusief ik).
Androidplanet heeft 'm al getest en hij werkt volgens hun goed, zorgt niet voor vertraging en ook geen batterydrain.
[..]
Alle Androidtelefoons hebben dezelfde Market.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:31 schreef nexus-pilot het volgende:
Zijn er wel in vergelijking met de Appstore veel apps voor de Android toestelen ? (Met name G1)
Want de MacOS heeft talloze applications omdat heel veel mensen de iPhone of iPod Touch bezitten en ik zou ook graag willen dat ik zo spellen kan spelen op een android toestel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef BluesRebel het volgende:
Project Chronos werkt aan 3D first person shooter voor Android
![]()
Nog irritanter dat je je telefoon heen en weer moet tilten om te richten.. maar dat boeit me allemaal niet, ik zal 'm sowieso niet kopen/downloaden. Het is wel een doorbraak voor Android. Ze zijn als eerste ermee bezig. En ik plaatste t voor de liefhebbers hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat een irritante interface.
download fastbright. dan kun je hem standaard op 20 laten staan [ of whatever] en dan ook met 1 knop fel als het nodig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:43 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. op hoeveel procent hebben jullie je helderheid? Ik had 'm tot gisteren op 30% om de batterij te sparen.. maar buiten is ie dan niet geweldig. Heb 'm nu op 70.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef Firenzo het volgende:
[..]
download fastbright. dan kun je hem standaard op 20 laten staan [ of whatever] en dan ook met 1 knop fel als het nodig is.
Ik herhaal mijn vraag nog maar even. Is deinstalleren/ herinstalleren de enige optie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:58 schreef Schanulleke het volgende:
De Locale beta was expired en ik heb de nieuwe update. Hij blijft nu alleen zeggen: 'Locale is disabled. re-enable from the menu. Maar ik krijg helemaal geen menuopties te zien die dat mogelijk maken. Hoe moet dat?
Hoe kan het bij jou nu expired zijn? Volgens mij heb jij je Android-phone later gekregen dan ik. (ik heb hem nu exact 2 weken) en gelijk Locale geďnstalleerd. Deze is nog niet verlopen, en Locale is gewoon freeware.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar even. Is deinstalleren/ herinstalleren de enige optie?
Ik had een beta licentie die gisteren afliep. De nieuwe beta was beschikbaar als update en die heb ik er dus overheen geinstalleerd. Nou ja, ik ga wel deinstalleren en opnieuw installeren en instellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hoe kan het bij jou nu expired zijn? Volgens mij heb jij je Android-phone later gekregen dan ik. (ik heb hem nu exact 2 weken) en gelijk Locale geďnstalleerd. Deze is nog niet verlopen, en Locale is gewoon freeware.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:39 schreef Devolution het volgende:
Er zijn themes mogelijk inderdaad, maar daar moest je dacht ik (per theme) een nieuwe rom erop zetten
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:56 schreef makkie88 het volgende:
ik heb net copilot via ftd de market gedownload, eens kijken of het wat is!
Je hebt maar 1 voorwaarde voor een theme; Root acces. dan kun je daarna alle theme's toepassen die voor je huidige ROM gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:39 schreef Devolution het volgende:
Er zijn themes mogelijk inderdaad, maar daar moest je dacht ik (per theme) een nieuwe rom erop zetten
JA, dat moet kunnen. Maar Locale heeft een eigen willetje, zo denkt hij dat mijn huis 500 meter verderop staat ondanks GPS en herkent hij de nacht niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef BluesRebel het volgende:
Nu het toch over Locale gaat.. kun je daarmee ervoor zorgen dat ie 's nachts alleen geen geluidjes maakt voor ingekomen mails?
Vooruit, bij deze:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet zulke dingen in het Algemene Android-topic posten?
Ik had dit bijna gemist en het is voor ons (G1 en Magic bezitters) ook leuk om te weten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef DarkFly het volgende:
Ik heb net een heleboel verjaardagen ingevoerd van mijn contacten (die worden blijkbaar niet gesynchroniseerd met Gmail-contactpersonen). Is er ook een manier om deze in de agenda te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij Windows Mobile, waar verjaardagen al automatisch in de agenda komen te staan.
Opgelost!
Het instellen van de verjaardagen is wel een beetje omslachtig, maar het werkt dus. Je moet de verjaardagen van je contactpersonen in Gmail zetten en dan dus de agenda 'toevoegen'. Verjaardagen in je telefoon invoeren heeft geen enkel nut. Toch apart dat de verjaardagen in Gmail en de telefoon niet met elkaar synchroniseren, zoals alle andere gegevens![]()
Hmm ik zag t niet in de opties maar vond t sowieso een programma dat niks voor mij is. En dat ie om de zoveel minuten GPS gebruikt wil ik ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
JA, dat moet kunnen. Maar Locale heeft een eigen willetje, zo denkt hij dat mijn huis 500 meter verderop staat ondanks GPS en herkent hij de nacht niet.
quote:
Locale hoeft geen GPS te gebruiken hoor, hij kan ook positie bepalen op basis van de telefoonmasten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hmm ik zag t niet in de opties maar vond t sowieso een programma dat niks voor mij is. En dat ie om de zoveel minuten GPS gebruikt wil ik ook nietHeb m weer verwijdert en ga wel gewoon de melding uit zetten
[..]
Het gaat hier om de 73 MB geheugen waar je de apps op kunt zetten, niet het ramgeheugen. Ik hoop dat we de updates op de SD-kaart kunnen installeren, anders heb ik na twee weken al een verouderd toestel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer
![]()
Het gaat hier dus om de ROM.. waarvan G1 265 MB heeft en de Magic en Hero 512 MB.
Maar hoe doen jullie(G1 bezitters) het überhaupt? Ik gebruik nu 373 MB, heb redelijk wat apps geďnstalleerd. Maar jullie hebben dan al met een maximum te maken?
Wist ik niet, bedankt. Maar ik ben het ook niet meer tegengekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Locale hoeft geen GPS te gebruiken hoor, hij kan ook positie bepalen op basis van de telefoonmasten.
Verschillende alerts voor verschillende dingetjes ben ik nog niet tegengekomen.
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het gaat hier om de 73 MB geheugen waar je de apps op kunt zetten, niet het ramgeheugen.
Zowel de G1 als de Magic hebben 192 MB RAM. De Hero 256 MB.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Het gaat hier dus om de ROM.. waarvan G1 265 MB heeft en de Magic en Hero 512 MB.
Hoop ik ook.quote:Ik hoop dat we de updates op de SD-kaart kunnen installeren
Er komen dit jaar nog 2 Motorola telefoons uit met uitschuifbaar toetsenbordquote:nu maar hopen dat er Android phones met fysiek toetsenbord blijven bestaan
Daar hield ik me ook altijd aan, maar nu heb ik al die troep zoals Wikitude, Skymap enzo weer erop gegooid omdat ik toch wel de ruimte ervoor had. Het enige waar ik me aan erger(de) was dat het menu vervelend werd maar nu heb ik gewoon mappen met groepen als tools, navigatie, games enzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:31 schreef Devolution het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel apps geinstalleerd. Veel apps die ik in het verleden heb geinstalleerd bleek ik achteraf toch (bijna) niet te gebruiken, dus die heb ik er gewoon af gegooid. Voor de overige dingen (foto's, muziek etc.) heb ik een microSD kaartje erin zitten
quote:
Werkt super voor mij! Het is wel een force feedback toetsenbord haha.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Een ander toetsenbord installerenmijn god, android is echt mijn ding.. alles kan je veranderen
_shocked_
apps op de sd kaart, via root-access. heb 80 apps ofzo...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer
![]()
Maar hoe doen jullie(G1 bezitters) het überhaupt? Ik gebruik nu 373 MB, heb redelijk wat apps geďnstalleerd. Maar jullie hebben dan al met een maximum te maken?
Das inderdaad makkelijk maar niet iedereen wil aan de telefoon zittenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:14 schreef Firenzo het volgende:
[..]
apps op de sd kaart, via root-access. heb 80 apps ofzo...
De Magic heeft toch te weinig RAM om dit fatsoenlijk te kunnen draaien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:31 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidplanet.(...)pdate-met-htc-sense/
KUT KUT KUT!!! Vodafone wat doe je!!!!![]()
De Magic die zei 'm WEL geven (de non-Google branded phones) hebben 256 MB RAM.. net als de Hero. De Google-branded (Vodafone en 90% van de Magic's) hebben 192.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
De Magic heeft toch te weinig RAM om dit fatsoenlijk te kunnen draaien?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De Magic die zei 'm WEL geven (de non-Google branded phones) hebben 256 MB RAM.. net als de Hero. De Google-branded (Vodafone en 90% van de Magic's) hebben 192.
Welkom terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer
Inderdaad BluesRebel, ik was op vakantieKomende week is ook nog intro van de universiteit, dus dan zal ik ook niet veel tekenen van leven vertonen
Er is eigenlijk niet veel verbazingwekkends gebeurd in de tijd dat ik weg ben geweest, of wel? Een paar dingen die met een sisser zijn afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Als je in de Market naar hun app gaat en even naar beneden scrolled (onder de comments) staat 'contact opnemen met de ontwikkelaar' ofzo. Zo neem je contact dus opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik las laatst hier over iemand (Djeez) die constateerde dat het progje backgrounds niet geheel goed functioneerde.
Bij mij doet hij ook een beetje raar. Ik heb hem ingesteld op een dagelijkse slideshow maar hij verandert soms wel 3 a 4 keer op een dag. Iemand enige ervaring hiermee?
Misschien maar eens uitvogelen hoe je contact legt met de ontwikkelaars, ik heb de ontwikkelaar van o.a. Locale ook nog wel wat te melden/vragen.
2. Probeer Wallswitch eens. Die houdt volgens mij zich wel aan je termijn alleen die neemt volgens mij niet altijd het hele plaatje waardoor je soms een halve wallpaper hebt die wazig is. Maar eerlijk gezegd heb ik 'm nauwelijks uitgeprobeerd.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef -J-D- het volgende:
De Magic vind ik niet mooi, de Hero al een stuk beter
http://phandroid.com/phones/quote:Aangezien Android veel invloed heeft op het gebruik van de telefoon, hecht ik misschien minder waarde aan het merk foon. Heb jaren wat HTC's gehad en die bevielen maar misschien kies ik wel een ander merk.
Wat een moeilijke keuze. Nog even wachten en hopen op leukere of nu iets afsluiten aangezien er nu een korting is bij Vodafone (op abo)
Dan zou ik gaan voor de HTC Lancaster. Ms dat ik die over elf maanden ook wel neem, of er moeten dannog betere uitkomen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef -J-D- het volgende:
Hoe meer ik me inlees, hoe leuker ik een android-phone ga vinden.
Ik ga mijn abo bij Vodafone verlengen, maar heb nog geen concreet idee met welk toestel.
De Magic vind ik niet mooi, de Hero al een stuk beter, maar als ik nog even wacht, komen er misschien nog betere op de markt.
Aangezien Android veel invloed heeft op het gebruik van de telefoon, hecht ik misschien minder waarde aan het merk foon. Heb jaren wat HTC's gehad en die bevielen maar misschien kies ik wel een ander merk.
Wat een moeilijke keuze. Nog even wachten en hopen op leukere of nu iets afsluiten aangezien er nu een korting is bij Vodafone (op abo)
je wilt dus helemaal niet berijkbaar zijn?.. dan kan je flightmodus wel gebruiken..quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb een G1 bij T-mobile. Nu ga ik binnenkort op vakantie naar het verre verre oosten. Op zich wil ik mijn telefoon meenemen voor zijn gps functies, wat ik echter niet wil is dat de telefoon daar de masten op duikt op wat voor manier dan ook, aangezien dat dik geld gaat kosten.
Nu heb ik APNdroid geinstalleerd, maar het lijkt er op alsof er nog steeds contact is met de masten. Is er software om dit voor elkaar te krijgen?
Nee ik hoef niet bereikbaar te zijn, aangezien ik dan de kosten mag gaan dragen wanneer ik gebeld wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:43 schreef makkie88 het volgende:
[..]
je wilt dus helemaal niet berijkbaar zijn?.. dan kan je flightmodus wel gebruiken..
in spanje was ik wel berijkbaar, en heb ik geen data hoevenbinnen te halen/ te betalen icm APNdroid
flightmodus dusquote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet bereikbaar te zijn, aangezien ik dan de kosten mag gaan dragen wanneer ik gebeld wordt.
Volgens mij alleen als je hem root maakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef makkie88 het volgende:
op de htc hero is het mogelijk om internet te delen met bijv een laptop,
is hier ook een mogelijkheid voor voor de HTC Magic?
Waar merk je dat aan? Ik twijfel er namelijk aan dat het zin heeft om processen af te sluiten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik houd van TasKiller. Verlengt mijn batterijleven ook wel
.
Wat de hel heb je met dat ding gedaan? Na 3 maanden draait mijn foon nog als een tierelier. Supersnel en betrouwbaar, nog nooit vastgelopen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Djeez het volgende:
Ik heb mijn Android-phone nu ruim een maand. Was ik in het begin erg enthousiast over de mogelijkheden, nu heb ik alle kinderziektes wel ontdekt.
Android is traag joh, nog vele malen trager dan Symbian. Het duurt wel vijf minuten voor ik iemand kan bellen. Laatst werd ik zelfs gebeld, ik nam op, en mijn vrouw zag ook dat ik had opgenomen. Maar we hoorden allebei niks, gsm was weer eens vastgelopen. Sowieso loopt het ding om de haverklap vast. Ik moet hem dagelijks driemaal herstarten, anders doet hij helemaal niks.
Helaas helaas, Android is toch te vroeg op de markt gezet. Gelukkig heb ik een jaarabonnement, en mag ik over elf maanden weer een degelijke Nokia uitkiezen.
ik ook niet,quote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef elfzesendertig het volgende:
Met m'n Magic heb ik deze problemen ook niet.
Ik heb ook nergens last van met m'n Hero. Ik zou als ik jou was maar eens een hard reset doen want je toestel klinkt verneukt. Het heeft iig geenszins met Android te maken, dus daar hoef je het niet op te schuiven.quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Djeez het volgende:
Ik heb mijn Android-phone nu ruim een maand. Was ik in het begin erg enthousiast over de mogelijkheden, nu heb ik alle kinderziektes wel ontdekt.
Android is traag joh, nog vele malen trager dan Symbian. Het duurt wel vijf minuten voor ik iemand kan bellen. Laatst werd ik zelfs gebeld, ik nam op, en mijn vrouw zag ook dat ik had opgenomen. Maar we hoorden allebei niks, gsm was weer eens vastgelopen. Sowieso loopt het ding om de haverklap vast. Ik moet hem dagelijks driemaal herstarten, anders doet hij helemaal niks.
Helaas helaas, Android is toch te vroeg op de markt gezet. Gelukkig heb ik een jaarabonnement, en mag ik over elf maanden weer een degelijke Nokia uitkiezen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef raaavi het volgende:
Al nieuws over een nieuw android toestel met toetsenbord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |