abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2009 @ 23:14:29 #201
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71776059
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat is ook de bedoeling Dat het een QR-code ofzo.. je moet ze scannen met de app Barcode Scanner en dan Open Browser kiezen.. brengt ie je automatisch naar die app in de Market
Haha, Schanulleke is een n00b!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:24:16 #202
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71776409
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Djeez het volgende:

[..]

Haha, Schanulleke is een n00b!
Ik heb nooit anders beweerd.

Maar laten we ons niet een beetje afleiden van mijn vraag over podcasts?
Life is what you make it.
pi_71786471
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef TTD het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Samsung I7500 Galaxy uit komt in Nederland? Android + 8GB storage

http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php
Op de bovenstaande link staat dat die al in Juni gereleased is maar ik kan hem nog in geen een winkel vinden.
Toevallig : http://www.androidworld.n(...)land-te-pre-orderen/
pi_71787192
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef dramatiek het volgende:
Iemand een tip voor telefoonkosten software voor op de tel?
Ik heb net Credit Usage gedownload.. in preferences de smskosten, belkosten en het bedrag dat ik voor deze maand had ingevuld en vervolgens refresh gedaan. Nu zit ie er maar 15 cent naast in vergelijking met wat op My Vodafone staat.
pi_71795841
Nieuwe apps:

Nimbuzz
IM app waarmee je op msn, facebook, en al het andere op kan. Hij ziet er erg goed uit maar ik blijf bij eBuddy.

Documents To Go FREE
Documenten ermee kunnen bekijken. Aangezien dit de FREE version is kun je alleen word en excel bestanden bekijken. Geen idee of ik 'm ooit ga gebruiken maar voorlopig hou ik 'm erop. Met de originele versie kun pdf en ppt ook bekijken en ze allemaal editen maar 30 dollar vind ik overdreven.

Rode Pasta (of aan elkaar)
Scan een voedselproduct en hij vindt een recept (meestal voor 2 personen) waar dat product in zit Hij vond zelfs mijn Lays chips
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:24:39 #206
3926 crew  Djeez
pi_71797517
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef BluesRebel het volgende:
Nieuwe apps:

Rode Pasta (of aan elkaar)
Scan een voedselproduct en hij vindt een recept (meestal voor 2 personen) waar dat product in zit Hij vond zelfs mijn Lays chips
Leuk idee, al snap ik er geen hol van. Scanner herkent het product, beept, en gaat vervolgens terug naar de scanner. Geen recept, hoe werkt die dan?
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71799778
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:34 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Toevallig : http://www.androidworld.n(...)land-te-pre-orderen/
Nice Alleen niet icm T-mobile

Hoe bevalt de trackball op de Hero eigenlijk? Ik twijfel namelijk heel erg tussen de I7500 en de Hero.
pi_71800057
'k Gebruik de trackball eigenlijk nooit, vergeet 'm altijd.
Hij knippert wel mooi als ik nieuwe mail heb.

Enorm verschil tussen de I7500 en de Hero is denk ik wel Android vs Sense, een andere interface.
pi_71801235
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Djeez het volgende:

[..]

Leuk idee, al snap ik er geen hol van. Scanner herkent het product, beept, en gaat vervolgens terug naar de scanner. Geen recept, hoe werkt die dan?
Huh? Opent ie bij jou na het piepen niet de browser? Dan zie ik het product met recepten eronder in de browser
pi_71801284
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef TTD het volgende:

[..]

Nice Alleen niet icm T-mobile

Hoe bevalt de trackball op de Hero eigenlijk? Ik twijfel namelijk heel erg tussen de I7500 en de Hero.
Ik vond de trackball eerst ook vet maar met Android gebruik je 'm nauwelijks omdat je alles wel met je vingers kan doen en dat is sneller. Is niet net als BlackBerry waar je t nodig hebt. Ik vind 'm ook vooral mooi en dat ie knippert is leuk maar verder moet het geen eis van je zijn ofzo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:50:19 #211
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71804236
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik vond de trackball eerst ook vet maar met Android gebruik je 'm nauwelijks omdat je alles wel met je vingers kan doen en dat is sneller. Is niet net als BlackBerry waar je t nodig hebt. Ik vind 'm ook vooral mooi en dat ie knippert is leuk maar verder moet het geen eis van je zijn ofzo
Ik gebruik de trackball alleen om door tekst naar de juiste plek te gaan om bijv iets te verbeteren. Dat lukt me niet met mijn kolenschoppen via het touchscreen.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:21:28 #212
3926 crew  Djeez
pi_71805158
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Huh? Opent ie bij jou na het piepen niet de browser? Dan zie ik het product met recepten eronder in de browser
Haha, na een reboot werkt hij. Echt briljant, ik werd zelfs net boos op mijn vrouw, omdat ze voor 1,79 een zak broccoliroosjes had gekocht van slechts 300 gram! Jezus, die rommel is bij de Lidl veel goedkoper!
pi_71814418
Sinds gisteren heb ik een G1. Gelijk aangesloten op het wifi netwerk thuis, 3g verbinding is hier in het dorp wel vrij matig, maar goed..ik zou nu toch de 1.5 update automatisch moeten binnenkrijgen?
Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Hij draait nu nog op versie 1.1
pi_71822874
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:59 schreef thomaslueks22 het volgende:
Sinds gisteren heb ik een G1. Gelijk aangesloten op het wifi netwerk thuis, 3g verbinding is hier in het dorp wel vrij matig, maar goed..ik zou nu toch de 1.5 update automatisch moeten binnenkrijgen?
Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Hij draait nu nog op versie 1.1
Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545097
Geweldige app! (Alleen heb ik geen credit card )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:17:43 #215
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71825309
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:46 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545097
Geweldige app! (Alleen heb ik geen credit card )
Die app is nog niet in de market toch?
Ziet er wel aardig uit maar typisch iets dat geen functionaliteit toevoegd buiten dat het er leuk uitziet. Plus dat het nog wel zal vertragen ook.

Kan je op de market alleen met CC betalen, geen paypal of iets dergelijks?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:32:44 #216
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_71825683
Google Checkout kun je mee betalen, en volgens mij kun je die ook aan een paypal account binden.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_71825801
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Die app is nog niet in de market toch?
Ziet er wel aardig uit maar typisch iets dat geen functionaliteit toevoegd buiten dat het er leuk uitziet. Plus dat het nog wel zal vertragen ook.

Kan je op de market alleen met CC betalen, geen paypal of iets dergelijks?
Hij is al in de Market.. tik maar Pure Calendar in. Het is geen beta meer.
Hoezo geen functionaliteit? Hij laat alle komende afspraken zien ipv alleen de eerstvolgende. Dat willen veel mensen (inclusief ik).
Androidplanet heeft 'm al getest en hij werkt volgens hun goed, zorgt niet voor vertraging en ook geen batterydrain.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:32 schreef Devolution het volgende:
Google Checkout kun je mee betalen, en volgens mij kun je die ook aan een paypal account binden.
Wist ik niet.. zal s even kijken later.
Edit: Het zijn eerder concurrenten zo te zien : http://www.google.com/search?hl=nl&rls=com.microsoft%3Anl%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGLL_nl&q=google+checkout+paypal&lr=

[ Bericht 2% gewijzigd door BluesRebel op 12-08-2009 18:46:15 ]
pi_71842329
quote:
Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates
Die van mij is engels, maar dat kan wel kloppen toch?
Als ik naar Settings > About Phone ga zie ik de volgende knoppen:

Status, Legal Information, Contributors en nog wat info over de firmware.
Ik zie dus nergens een optie Systemupdates.
Tevens kan ik onder taal alleen maar tussen duits of engels kiezen, is dit normaal?
pi_71844260
Vaag, krijgt iemand die Amazon.com-app gedownload?
http://www.cyrket.com/package/com.amazon.mShop.android

Kan 'm niet vinden in de Market.
pi_71845916
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef thomaslueks22 het volgende:

[..]

Die van mij is engels, maar dat kan wel kloppen toch?
Als ik naar Settings > About Phone ga zie ik de volgende knoppen:

Status, Legal Information, Contributors en nog wat info over de firmware.
Ik zie dus nergens een optie Systemupdates.
Tevens kan ik onder taal alleen maar tussen duits of engels kiezen, is dit normaal?
1. Engels, dat klopt.
2. Die functie bestaat niet in 1.1. Gewoon wachten dus of anders DIT
3. Duits & Engels. Klopt, dat waren de 1e talen in de Duits/Nederlandse Continental Erope G1. Meer locales [dus ook talen] beschikbaar in Android 1.5.
Immer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')