Haha, Schanulleke is een n00b!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoelingDat het een QR-code ofzo.. je moet ze scannen met de app Barcode Scanner en dan Open Browser kiezen.. brengt ie je automatisch naar die app in de Market
Ik heb nooit anders beweerd.quote:
Toevalligquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef TTD het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Samsung I7500 Galaxy uit komt in Nederland? Android + 8GB storage
http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php
Op de bovenstaande link staat dat die al in Juni gereleased is maar ik kan hem nog in geen een winkel vinden.
Ik heb net Credit Usage gedownload.. in preferences de smskosten, belkosten en het bedrag dat ik voor deze maand had ingevuld en vervolgens refresh gedaan. Nu zit ie er maar 15 cent naast in vergelijking met wat op My Vodafone staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef dramatiek het volgende:
Iemand een tip voor telefoonkosten software voor op de tel?
Leuk idee, al snap ik er geen hol van. Scanner herkent het product, beept, en gaat vervolgens terug naar de scanner. Geen recept, hoe werkt die dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef BluesRebel het volgende:
Nieuwe apps:
Rode Pasta (of aan elkaar)
Scan een voedselproduct en hij vindt een recept (meestal voor 2 personen) waar dat product in zitHij vond zelfs mijn Lays chips
Nicequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Toevallig: http://www.androidworld.n(...)land-te-pre-orderen/
Huh? Opent ie bij jou na het piepen niet de browser? Dan zie ik het product met recepten eronder in de browserquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Leuk idee, al snap ik er geen hol van. Scanner herkent het product, beept, en gaat vervolgens terug naar de scanner. Geen recept, hoe werkt die dan?
Ik vond de trackball eerst ook vet maar met Android gebruik je 'm nauwelijks omdat je alles wel met je vingers kan doen en dat is sneller. Is niet net als BlackBerry waar je t nodig hebt. Ik vind 'm ook vooral mooi en dat ie knippert is leuk maar verder moet het geen eis van je zijn ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef TTD het volgende:
[..]
NiceAlleen niet icm T-mobile
![]()
Hoe bevalt de trackball op de Hero eigenlijk? Ik twijfel namelijk heel erg tussen de I7500 en de Hero.
Ik gebruik de trackball alleen om door tekst naar de juiste plek te gaan om bijv iets te verbeteren. Dat lukt me niet met mijn kolenschoppen via het touchscreen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vond de trackball eerst ook vet maar met Android gebruik je 'm nauwelijks omdat je alles wel met je vingers kan doen en dat is sneller. Is niet net als BlackBerry waar je t nodig hebt. Ik vind 'm ook vooral mooi en dat ie knippert is leuk maar verder moet het geen eis van je zijn ofzo
Haha, na een reboot werkt hij. Echt briljant, ik werd zelfs net boos op mijn vrouw, omdat ze voor 1,79 een zak broccoliroosjes had gekocht van slechts 300 gram! Jezus, die rommel is bij de Lidl veel goedkoper!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huh? Opent ie bij jou na het piepen niet de browser? Dan zie ik het product met recepten eronder in de browser
Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:59 schreef thomaslueks22 het volgende:
Sinds gisteren heb ik een G1. Gelijk aangesloten op het wifi netwerk thuis, 3g verbinding is hier in het dorp wel vrij matig, maar goed..ik zou nu toch de 1.5 update automatisch moeten binnenkrijgen?
Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Hij draait nu nog op versie 1.1
Die app is nog niet in de market toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates.
Hij is al in de Market.. tik maar Pure Calendar in. Het is geen beta meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die app is nog niet in de market toch?
Ziet er wel aardig uit maar typisch iets dat geen functionaliteit toevoegd buiten dat het er leuk uitziet. Plus dat het nog wel zal vertragen ook.
Kan je op de market alleen met CC betalen, geen paypal of iets dergelijks?
Wist ik niet.. zal s even kijken later.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:32 schreef Devolution het volgende:
Google Checkout kun je mee betalen, en volgens mij kun je die ook aan een paypal account binden.
Die van mij is engels, maar dat kan wel kloppen toch?quote:Ik kreeg 'm onmiddellijk na aankoop binnen. Ga eens naar instellingen --> over de telefoon --> systeemupdates
1. Engels, dat klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef thomaslueks22 het volgende:
[..]
Die van mij is engels, maar dat kan wel kloppen toch?
Als ik naar Settings > About Phone ga zie ik de volgende knoppen:
Status, Legal Information, Contributors en nog wat info over de firmware.
Ik zie dus nergens een optie Systemupdates.
Tevens kan ik onder taal alleen maar tussen duits of engels kiezen, is dit normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |