om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatiePhotoSwap is een gratis applicatie voor de iPhone. Met deze applicatie kun je een foto-chat aan gaan
met elke bezitter van een iPhone wereldwijd! Het principe is even simpel als komisch. Wanneer je het programma hebt gestart kun je een foto maken. Zodra je tevreden bent met je foto dan klik je op de knop "Use Photo/Gebruik Foto" en gaat de foto op reis naar een willekeurige iPhone bezitter. Het leuke is dat je ook direct een foto van iemand anders terug krijgt. Op deze manier krijg je een aardig kijkje in het leven van iemand anders ergens op aarde.
Zodra je een foto terug hebt gekregen dan kun je door middel van de "Reply/Antwoord" knop, een foto terugsturen naar deze persoon om zo een foto-chat op te starten. Mocht je de foto niet interessant genoeg vinden dan maak je gewoon een nieuwe foto door op het fotocameratje te klikken en stuur je de foto weer door. Deze zal dan weer bij een nieuw persoon belanden.
In dit topic kun je de screenshots van de fotos die je hebt gekregen kwijt. Heb je dus een spannende, hilarische of ronduit smerige foto, schroom dan niet om een screenshot te maken en deze online te gooien. Een screenshot van je iPhone maak je door tegelijkertijd de Home-button en de Standby button op je iPhone in te drukken. Je scherm springt even naar wit et voila, je screenshot is klaar.
Foto's van sokken en behangetjes zijn leuk maar bedenk goed; creativiteit zorgt voor hilariteit!
De beste foto's uit het vorige topic opgedeeld in vijf verschillende categorieën. Als het topic vol is kun je een nieuwe openen en de beste foto uit het net gesloten topic in de nieuwe OP plaatsen. Op die manier staat er in elk topic een nieuwe collectie van leuke PhotoSwap momenten!
De 'prijswinnaars' van het eerste topic zijn:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Stout meisje van SKa_BoSSom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Volledige Elmo Fotochat van Biogardeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Euromast bij nacht van guitarist.nl 
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Fok!ker via PhotoSwap van guitarist.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Poedel van FJD
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)