quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:09 schreef Djeez het volgende:
Wat voor leuke games zijn er zoal gratis te krijgen voor Android? Het liefst heb ik een flippergame, maar die zal er nog wel niet zijn.
Done, heb de wiki ook ff aangepastquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Zou je de link naar het vorige topic kunnen vervangen?
Oké nicequote:
Een leuke flipperkast game ben ik nog niet tegengekomen maar de volgende zijn wel relax in mijn ogen:quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:12 schreef Djeez het volgende:
Mijn laatste post in het topic dat ik sloot:
[..]
Vooral het vervangen/toevoegen van standaard apps vind ik een groot pluspunt van Androidquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
-Belangrijkste: de Market natuurlijk. Lekker apps (vooral) gratis downloaden. Omdat je de standaard dingen(browser, call-app, sms-app etc.) kan vervangen zorgt het voor veel flexibiliteit. En soms gewoon leuke dingen zoals wikitude, games enzo.
Tof, hoe heet die Tetriskloon dan? Ik speel nu elke dag wel een half uurtje Tetris op mijn N95, dus op de G1 zou het wel tof zijn als ik die traditie kon voortzetten. En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom isquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet nog dat toetsenbord aanpassen. In portretmodus kan ik er echt niks mee, vooral niet met links en dan ben ik nog linkshandig.
Gister was ik op een verjaardag en twee kerels hebben beiden WM-toestellen en ze vonden dat Android wel heel snel reageerde. Gister gelijk ook wat apps geļnstalleerd; Nav4all, een Tetris kloon (never leave home without one
) en Doom for Android
. Maar om die laatste te draaien moet ik eerst ff een SD-kaartje uit een la trekken
.
Ik kreeg gister van Android hetzelfde gevoel als de eerste keer dat ik achter Ubuntu zat.
De besturing is ruk(maar goed dat is te verwachten op een telefoon) Het ziet er wel leuk uit maar het speelt voor geen meter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef Djeez het volgende:
En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom is
Volgens mij zijn er al Nintendo emulators en dan moet jij gewoon de roms van internet downloaden. Moet je even uitzoeken hoe dat zit. Die emu's zijn niet gratis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wacht trouwens nog wel op de Super Mario en Mario Kart kloons met Android in de hoofdrol (zoals ze voor Linux ook met Tux gedaan hebben)..
Bedankt. Ik zocht Tetris. Zal 'm straks uitproberen ook al zijn de reacties eronder slecht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Witchfynder het volgende:
Tetrads. Ziet er wel erg Nintendo uit, maar speelt wel ok. Moet wel wennen aan de controls. Je moet je blokjes omdraaien door met je vinger de gewenste kant op te vegen hehe. Oh en niet midden in de game het scherm willen roteren want dan crasht hij.
Ben je er al achteraan gegaan? Meestal moet je dat soort bedrijven gewoon lastig blijven vallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef Djeez het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik nog een flinke poos kan wachten op mijn G1. Deze heb ik zaterdag besteld bij Belnu.nl, en mijn aanvraag blijft maar op 'in afhandeling' staan. Met een beetje googlen kom je er al snel achter dat deze site het niet al te nauw neemt met de levertijden. Zal wel eind augustus/begin september worden schat ik.
Ik blijf ze gewoon bestoken met emails waar vervolgens niet op wordt gereageerd. Per telefoon zijn ze al helemaal onbereikbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben je er al achteraan gegaan? Meestal moet je dat soort bedrijven gewoon lastig blijven vallen.
Heb je je abonnement afgesloten met internet van Vodafone? In dat geval zou alles ingesteld moeten zijn namelijk. Ik heb dit probleem in ieder geval nog niet ervaren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Domme vraag mischien, maar weet iemand hoe ik aan kan zetten dat als er geen wifi verbinding is dat mijn telefoon automatisch vodafone's internet gedoe gebruikt? Ik heb die optie bij instellingen al aangezet, maar toch krijg ik te zien dat er geen verbinding is gevonden als ik online probeer te gaan.
Ik heb ook geen SMS'je met instellingen van vodafone gehad.
Sommige icoontjes zijn wel duidelijk en sommige totaal niet. Maar die icoontjes zijn gewoon van de opties die ook bij menu --> advanced staan. Dus als je t daar instelt boeien die icoontjes niet. Het enige wat ik niet begrijp zijn die 2 handen rechtsbovenin (die je ook kunt wijzigen in een fotocamera)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb Snapphoto ook, maar ik kan niks wijs worden uit die icoontjes... welk icoontje is nu welke optie
Yep, ik zag ook net dat er toch wel al instellingen van vodafone stonden, maar ik kan niet online.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heb je je abonnement afgesloten met internet van Vodafone? In dat geval zou alles ingesteld moeten zijn namelijk. Ik heb dit probleem in ieder geval nog niet ervaren.
Even de FAQ erbij gepakt:quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sommige icoontjes zijn wel duidelijk en sommige totaal niet. Maar die icoontjes zijn gewoon van de opties die ook bij menu --> advanced staan. Dus als je t daar instelt boeien die icoontjes niet. Het enige wat ik niet begrijp zijn die 2 handen rechtsbovenin (die je ook kunt wijzigen in een fotocamera)
Aah dankje. Die staat overigens ook nog tussen menu -> advanced.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Even de FAQ erbij gepakt:
Handjes: stability mode
Camera: point and click - no stability detection
Misschien moet je ergens MMS instellingen goed zetten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef makkie88 het volgende:
hee, ik kan trouwens geen mmsjes ontvangen merkte ik vandaag, iemand idee waarom?.
Welke heb je besteld?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet hier ook maar even mee gaan lezen aangezien ik binnenkort ook de gelukkige eigenaar hoop te zijn van een Android-telefoon.
Nicequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Djeez het volgende:
Bel nou geeft nu te kennen dat ze hem vandaag op de post hebben gedaan. Dus hopelijk ploft hij morgen op de mat!
Wat is een mock-up? En waarom heeft ie 4 keer dezelfde vriend? Bug?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Eerste mock-up HyveDroid:
http://android-dev.hyves.(...)os/667052886/0/Z9qZ/
Een mock-up is een voorbeeld dat in je in bijvoorbeeld Photoshop maakt. Zo visualiseer je je idee. Het is dus geen bug dat hij 4x dezelfde vriend heeft (dat is hij overigens zelfquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat is een mock-up? En waarom heeft ie 4 keer dezelfde vriend? Bug?
Voor de rest ziet het er goed uit.
Zeker. Ik ben me nu nog meer aan het inlezen op Androidsites en heb al een speciaal emailadres aangemaakt bij Telfort (mijn provider) die zal dienen als POP3-adres voor de G1. Voor de rest maak ik natuurlijk gebruik van mijn Gmailaccount, die ik al had aangemaakt toen Gmail invite only was. Ohja, weet iemand of hij al geupdatet is naar Cupcake, of moet ik dat zelf thuis gelijk doen?quote:
Ik neem aan dat de G1s die nu da fabriek uitrollen allemaal Cupcake hebben. Je zal hoogstens een kleine security fix moeten downloaden die laatst is uitgekomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben me nu nog meer aan het inlezen op Androidsites en heb al een speciaal emailadres aangemaakt bij Telfort (mijn provider) die zal dienen als POP3-adres voor de G1. Voor de rest maak ik natuurlijk gebruik van mijn Gmailaccount, die ik al had aangemaakt toen Gmail invite only was. Ohja, weet iemand of hij al geupdatet is naar Cupcake, of moet ik dat zelf thuis gelijk doen?
het lijkt me een beetje onnodig, er bestaat zo'n app momenteel, is het niet veel handiger om die uit te bereiden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Eerste mock-up HyveDroid:
http://android-dev.hyves.(...)os/667052886/0/Z9qZ/
Blijkbaar zijn de developers van Hyves te lui om er iets fatsoenlijks van te maken (het is nu gewoon de Hyves mobiel site met 4 tabjes). Dan moet de community het maar doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef makkie88 het volgende:
[..]
het lijkt me een beetje onnodig, er bestaat zo'n app momenteel, is het niet veel handiger om die uit te bereiden?
ben het met je eens, heb eens op die hyves gekeken, bericht gewisseld met "mikey" denk nu dat er idd heel wat meer uit een hyves applicatie te halen valtquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de developers van Hyves te lui om er iets fatsoenlijks van te maken (het is nu gewoon de Hyves mobiel site met 4 tabjes). Dan moet de community het maar doen
Klopt, er valt meer uit te halenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:12 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ben het met je eens, heb eens op die hyves gekeken, bericht gewisseld met "mikey" denk nu dat er idd heel wat meer uit een hyves applicatie te halen valt
Nog geen besteld maar ik heb de Hero op het oog.quote:
Volgens mij niet. Er is wel Skype Lite Beta, maar die staat om de een of andere reden geen wifi en 3G toe en ook geen telefoontjes binnen/vanuit Europa of zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nog geen besteld maar ik heb de Hero op het oog.
Is er trouwens voor android een skypemogelijkheid? Zou wel mooi zijn als ik met mijn mobiel kan gaan bellen met vrienden in Australie.
Als je het begin- en eindpunt selecteert, dan kan je ook met behulp van drie knoppen aangeven of je gebruik wil maken van de auto, de bus, of dat je wil gaan lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic. Ik kom er alleen maar niet achter hoe ik Maps moet vertellen de route voor een voetganger te plannen ipv voor auto.
Dit dus. Ik vind het echt een geweldig toestel.. erg blij dat ik niet voor de Hero ben gegaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic.
daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic. Ik kom er alleen maar niet achter hoe ik Maps moet vertellen de route voor een voetganger te plannen ipv voor auto.
ik ga gmote maar eens proberen, dit is niet mogelijk via 3g? of is het alleen binnen een netwerk mogelijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Hebben jullie Gmote al geprobeerd? Fucking geniaal.
Via wifi kan je je Android toestel gebruik als remote. Je kan makkelijk door je mappen bladeren om muziek en films af te spelen (werkt erg soepel) en je kan het scherm gebruiken als touchpad om zo je muis te bedienen en dat werkt ook uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |