abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 29 juli 2009 @ 23:11:14 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71444518

Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op het Linux-besturingssysteem en het Java-programmeerplatform.

Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen.

Het open source platform zal beschikbaar zijn onder de Apache-licentie.

De eerste fabrikanten van mobiele telefoons die gebaseerd zijn op Android zijn Motorola, HTC, Samsung en LG.

Momenteel is Android 1.5 (Cupcake) in gebruik. Deze versie bevat diverse verbeteringen zoals: video's opnemen, direct uploaden naar YouTube/Picasa, software keyboard, nieuwe widgets, optimaliseringen.

De volgende versie zal Android Donut zijn. Over het versie nummer is volgens recente uitspraken nog niks bekend. Die wordt later pas erbij bedacht.

Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google experience (with Google). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar telefoons mogen dan niet meer 'with Google' dragen. HTC is de eerste die dit gedaan heeft voor de HTC Hero, met de aangepaste versie genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash ondersteunt. Het nadeel is dat men niet draadloos Android kan updaten. Als het goed is komt Sony Ericsson ook met een aangepaste versie van Android.

• Telefoons die al uit zijn:

T-Mobile G1 HTC Magic HTC Hero

• Telefoons die nog uit komen:

Samsung Galaxy/i7500 Sony Ericsson Rachael/X3 HTC Click
    Motorola Morrison

• De geruchten gaan dat Android Donut eind zomer uit zal komen. Wat hiervan waar is is echter niet zeker.
  • Android Donut zal een paar leuke verbeteringen hebben: universal search, text-to-speech en gestures (en vast en zeker meer)
  • HTC zal haar Sense UI ook verspreiden onder haar andere Android toestellen, behalve de toestellen met de Google experience
  • Er komen dit jaar nog zo'n 15 tot 20 Android toestellen uit
  • Dit jaar komen er waarschijnlijk nog twee updates: een grote en een kleine. De grote is naar alle waarschijnlijkheid Donut.
  • De updates die na Donut volgen zijn Eclair en Flan. Donut, Eclair en Flan moeten meer sociale mogelijkheden met zich meebrengen. Er komen ook nieuwe methoden voor developers om geld te vragen voor apps.

• Er is een nieuwe Twitter app genaamd cuTewit
  • Pandora komt ook naar Android
  • Aloqa is uit (helaas alleen nog maar voor de VS en Duitsland)
  • Mobypicture werkt aan een Android app
  • Met de Tweakers Pricewatch scanner kan je makkelijk prijzen vergelijken
  • De Hyves Android applicatie is in Beta te downloaden

Vorig topic: Algemeen Androidtelefoons topic #3: Uitbreiding van de Androidfamilie
    De OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Djeez op 29-07-2009 23:34:14 ]
  • Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      Redactie Frontpage woensdag 29 juli 2009 @ 23:12:03 #2
    3926 crew  Djeez
    pi_71444545
    Mijn laatste post in het topic dat ik sloot:
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 23:09 schreef Djeez het volgende:
    Wat voor leuke games zijn er zoal gratis te krijgen voor Android? Het liefst heb ik een flippergame, maar die zal er nog wel niet zijn.
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
    pi_71444655
    tvp
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_71444964
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 23:15 schreef -J-D- het volgende:
    tvp
    Cool story, Hansel.
    pi_71445192
    Zou je de link naar het vorige topic kunnen vervangen?
      Redactie Frontpage woensdag 29 juli 2009 @ 23:35:58 #6
    3926 crew  Djeez
    pi_71445313
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
    Zou je de link naar het vorige topic kunnen vervangen?
    Done, heb de wiki ook ff aangepast
    pi_71445602
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 23:35 schreef Djeez het volgende:

[..]

Done, heb de wiki ook ff aangepast
    Oké nice Ik zal binnenkort de PSDs van de OP online zetten (waar?) zodat iedereen daar ook wijzigingen in aan kan brengen.
      donderdag 30 juli 2009 @ 06:55:00 #8
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_71448771
    Ah, daar zijn we weer .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      donderdag 30 juli 2009 @ 07:53:12 #9
    231576 -Techno-
    De kracht van herhaling
    pi_71448932
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 23:12 schreef Djeez het volgende:
    Mijn laatste post in het topic dat ik sloot:
    [..]
    Een leuke flipperkast game ben ik nog niet tegengekomen maar de volgende zijn wel relax in mijn ogen:
    -Bonzai blast
    -Robo defense tower
    -FunTowers
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
    -Belangrijkste: de Market natuurlijk. Lekker apps (vooral) gratis downloaden. Omdat je de standaard dingen(browser, call-app, sms-app etc.) kan vervangen zorgt het voor veel flexibiliteit. En soms gewoon leuke dingen zoals wikitude, games enzo.
    Vooral het vervangen/toevoegen van standaard apps vind ik een groot pluspunt van Android
    We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
      donderdag 30 juli 2009 @ 08:29:11 #10
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_71449185
    Het feit dat ik zowel via internet (dus via een willekeurige pc) als met mijn telefoon mijn contactpersonen kan bewerken vind ik een heel sterk punt van Android. Hetzelfde geldt voor email (al kan dat natuurlijk ook met Windows Mobile). Verder zijn er geen (goed werkende) telefoons met WinMo die een capacitief scherm hebben, en je hebt nog steeds te vaak een pennetje nodig bij WinMo toestellen omdat de knoppen etc te klein zijn.
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      donderdag 30 juli 2009 @ 08:47:50 #11
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_71449382
    Ik moet nog dat toetsenbord aanpassen. In portretmodus kan ik er echt niks mee, vooral niet met links en dan ben ik nog linkshandig .

Gister was ik op een verjaardag en twee kerels hebben beiden WM-toestellen en ze vonden dat Android wel heel snel reageerde . Gister gelijk ook wat apps geļnstalleerd; Nav4all, een Tetris kloon (never leave home without one ) en Doom for Android . Maar om die laatste te draaien moet ik eerst ff een SD-kaartje uit een la trekken .

Ik kreeg gister van Android hetzelfde gevoel als de eerste keer dat ik achter Ubuntu zat .
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 09:20:29 #12
    3926 crew  Djeez
    pi_71449997
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 08:47 schreef Witchfynder het volgende:
    Ik moet nog dat toetsenbord aanpassen. In portretmodus kan ik er echt niks mee, vooral niet met links en dan ben ik nog linkshandig .

Gister was ik op een verjaardag en twee kerels hebben beiden WM-toestellen en ze vonden dat Android wel heel snel reageerde . Gister gelijk ook wat apps geļnstalleerd; Nav4all, een Tetris kloon (never leave home without one ) en Doom for Android . Maar om die laatste te draaien moet ik eerst ff een SD-kaartje uit een la trekken .

Ik kreeg gister van Android hetzelfde gevoel als de eerste keer dat ik achter Ubuntu zat .
    Tof, hoe heet die Tetriskloon dan? Ik speel nu elke dag wel een half uurtje Tetris op mijn N95, dus op de G1 zou het wel tof zijn als ik die traditie kon voortzetten. En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom is
      donderdag 30 juli 2009 @ 09:25:10 #13
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_71450119
    Tetrads. Ziet er wel erg Nintendo uit, maar speelt wel ok. Moet wel wennen aan de controls. Je moet je blokjes omdraaien door met je vinger de gewenste kant op te vegen hehe. Oh en niet midden in de game het scherm willen roteren want dan crasht hij .

Doom heb ik nog niet geprobeerd. Ik moet een extra package installeren en een SD-kaartje in mijn foon steken, maar ik moet mijn collectie SD-kaartjes nog ff zoeken. In de beschrijving op Market staat dat het een port is van de orignele game, dus ik vermoed dat ze de Linuxport een beetje gemept hebben. Ben benieuwd, vanmiddag ff zoeken en proberen .

Apps installeren is trouwens dodelijk simpel. Alles wat nodig is staat op je scherm en ze waarschuwen ook dat voor die app een verbinding opengezet moet worden, dus je bent van alles op de hoogte. Echt, als dit je niet lukt dan mag je de telefoon weer gelijk inleveren .
      donderdag 30 juli 2009 @ 09:26:51 #14
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_71450171
    Ik wacht trouwens nog wel op de Super Mario en Mario Kart kloons met Android in de hoofdrol (zoals ze voor Linux ook met Tux gedaan hebben). .
      donderdag 30 juli 2009 @ 09:29:14 #15
    231576 -Techno-
    De kracht van herhaling
    pi_71450218
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef Djeez het volgende:
    En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom is
    De besturing is ruk(maar goed dat is te verwachten op een telefoon) Het ziet er wel leuk uit maar het speelt voor geen meter.
    We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
    pi_71458075
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
    Ik wacht trouwens nog wel op de Super Mario en Mario Kart kloons met Android in de hoofdrol (zoals ze voor Linux ook met Tux gedaan hebben). .
    Volgens mij zijn er al Nintendo emulators en dan moet jij gewoon de roms van internet downloaden. Moet je even uitzoeken hoe dat zit. Die emu's zijn niet gratis.
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Witchfynder het volgende:
    Tetrads. Ziet er wel erg Nintendo uit, maar speelt wel ok. Moet wel wennen aan de controls. Je moet je blokjes omdraaien door met je vinger de gewenste kant op te vegen hehe. Oh en niet midden in de game het scherm willen roteren want dan crasht hij .
    Bedankt. Ik zocht Tetris. Zal 'm straks uitproberen ook al zijn de reacties eronder slecht.

Wel ongelofelijk stom dat je alleen Nederlandse reacties (die er bijna nooit zijn) in de Market kan zien. In Cyrket.com zie je gelukkig alles en heb je ten minste een beeld ervan.

[ Bericht 0% gewijzigd door BluesRebel op 30-07-2009 14:35:28 ]
    pi_71458227
    Motorola Morrison Passes FCC, Could Be Named Cliq

Android telefoon met toetsenbord komt eraan.

Waarom heeft de camera nou geen timer? Nooit verwacht dat ik zoiets zou missen. Kent iemand een app met timer?

Edit: Heb Snapphoto al.. best een goede app! De free version zelfs.. veel opties.

[ Bericht 18% gewijzigd door BluesRebel op 30-07-2009 14:39:21 ]
    pi_71459138
    http://www.androidplanet.(...)ch-nu-officieel-aan/

T-Mobile Nederland kondigt T-Mobile G2 Touch nu officieel aan

Ik heb Snapphoto ook, maar ik kan niks wijs worden uit die icoontjes... welk icoontje is nu welke optie
      Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 14:54:55 #19
    3926 crew  Djeez
    pi_71459573
    Het ziet ernaar uit dat ik nog een flinke poos kan wachten op mijn G1. Deze heb ik zaterdag besteld bij Belnu.nl, en mijn aanvraag blijft maar op 'in afhandeling' staan. Met een beetje googlen kom je er al snel achter dat deze site het niet al te nauw neemt met de levertijden. Zal wel eind augustus/begin september worden schat ik.
    pi_71459760
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef Djeez het volgende:
    Het ziet ernaar uit dat ik nog een flinke poos kan wachten op mijn G1. Deze heb ik zaterdag besteld bij Belnu.nl, en mijn aanvraag blijft maar op 'in afhandeling' staan. Met een beetje googlen kom je er al snel achter dat deze site het niet al te nauw neemt met de levertijden. Zal wel eind augustus/begin september worden schat ik.
    Ben je er al achteraan gegaan? Meestal moet je dat soort bedrijven gewoon lastig blijven vallen.
      Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 15:04:59 #21
    3926 crew  Djeez
    pi_71459888
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ben je er al achteraan gegaan? Meestal moet je dat soort bedrijven gewoon lastig blijven vallen.
    Ik blijf ze gewoon bestoken met emails waar vervolgens niet op wordt gereageerd. Per telefoon zijn ze al helemaal onbereikbaar.
    pi_71460007
    Domme vraag mischien, maar weet iemand hoe ik aan kan zetten dat als er geen wifi verbinding is dat mijn telefoon automatisch vodafone's internet gedoe gebruikt? Ik heb die optie bij instellingen al aangezet, maar toch krijg ik te zien dat er geen verbinding is gevonden als ik online probeer te gaan.

Ik heb ook geen SMS'je met instellingen van vodafone gehad.
    Cool story, Hansel.
    pi_71460138
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
    Domme vraag mischien, maar weet iemand hoe ik aan kan zetten dat als er geen wifi verbinding is dat mijn telefoon automatisch vodafone's internet gedoe gebruikt? Ik heb die optie bij instellingen al aangezet, maar toch krijg ik te zien dat er geen verbinding is gevonden als ik online probeer te gaan.

Ik heb ook geen SMS'je met instellingen van vodafone gehad.
    Heb je je abonnement afgesloten met internet van Vodafone? In dat geval zou alles ingesteld moeten zijn namelijk. Ik heb dit probleem in ieder geval nog niet ervaren.
    pi_71460308
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef elfzesendertig het volgende:
    Ik heb Snapphoto ook, maar ik kan niks wijs worden uit die icoontjes... welk icoontje is nu welke optie
    Sommige icoontjes zijn wel duidelijk en sommige totaal niet. Maar die icoontjes zijn gewoon van de opties die ook bij menu --> advanced staan. Dus als je t daar instelt boeien die icoontjes niet. Het enige wat ik niet begrijp zijn die 2 handen rechtsbovenin (die je ook kunt wijzigen in een fotocamera)
    pi_71460438
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Heb je je abonnement afgesloten met internet van Vodafone? In dat geval zou alles ingesteld moeten zijn namelijk. Ik heb dit probleem in ieder geval nog niet ervaren.
    Yep, ik zag ook net dat er toch wel al instellingen van vodafone stonden, maar ik kan niet online.
    Cool story, Hansel.
    pi_71460448
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Sommige icoontjes zijn wel duidelijk en sommige totaal niet. Maar die icoontjes zijn gewoon van de opties die ook bij menu --> advanced staan. Dus als je t daar instelt boeien die icoontjes niet. Het enige wat ik niet begrijp zijn die 2 handen rechtsbovenin (die je ook kunt wijzigen in een fotocamera)
    Even de FAQ erbij gepakt:

Handjes: stability mode
    Camera: point and click - no stability detection
    pi_71461617
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 15:22 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Even de FAQ erbij gepakt:

Handjes: stability mode
    Camera: point and click - no stability detection
    Aah dankje. Die staat overigens ook nog tussen menu -> advanced.
      donderdag 30 juli 2009 @ 17:14:54 #28
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_71463583
    Ik moet hier ook maar even mee gaan lezen aangezien ik binnenkort ook de gelukkige eigenaar hoop te zijn van een Android-telefoon.
    Life is what you make it.
      Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 17:21:25 #29
    3926 crew  Djeez
    pi_71463807
    Bel nou geeft nu te kennen dat ze hem vandaag op de post hebben gedaan. Dus hopelijk ploft hij morgen op de mat!
      donderdag 30 juli 2009 @ 18:04:38 #30
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_71465048
    hee, ik kan trouwens geen mmsjes ontvangen merkte ik vandaag, iemand idee waarom?.
    pi_71465216
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef makkie88 het volgende:
    hee, ik kan trouwens geen mmsjes ontvangen merkte ik vandaag, iemand idee waarom?.
    Misschien moet je ergens MMS instellingen goed zetten?

Ik heb zelf eigenlijk nog nooit in m'n leven gebruik gemaakt van MMS
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Schanulleke het volgende:
    Ik moet hier ook maar even mee gaan lezen aangezien ik binnenkort ook de gelukkige eigenaar hoop te zijn van een Android-telefoon.
    Welke heb je besteld?
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Djeez het volgende:
    Bel nou geeft nu te kennen dat ze hem vandaag op de post hebben gedaan. Dus hopelijk ploft hij morgen op de mat!
    Nice
    pi_71465613
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
    Eerste mock-up HyveDroid:

http://android-dev.hyves.(...)os/667052886/0/Z9qZ/
    Wat is een mock-up? En waarom heeft ie 4 keer dezelfde vriend? Bug?

Voor de rest ziet het er goed uit.
    pi_71465702
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:26 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat is een mock-up? En waarom heeft ie 4 keer dezelfde vriend? Bug?

Voor de rest ziet het er goed uit.
    Een mock-up is een voorbeeld dat in je in bijvoorbeeld Photoshop maakt. Zo visualiseer je je idee. Het is dus geen bug dat hij 4x dezelfde vriend heeft (dat is hij overigens zelf ), hij heeft dat zo gemaakt in Photoshop
      Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2009 @ 18:34:13 #35
    3926 crew  Djeez
    pi_71465817
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:12 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nice
    Zeker. Ik ben me nu nog meer aan het inlezen op Androidsites en heb al een speciaal emailadres aangemaakt bij Telfort (mijn provider) die zal dienen als POP3-adres voor de G1. Voor de rest maak ik natuurlijk gebruik van mijn Gmailaccount, die ik al had aangemaakt toen Gmail invite only was. Ohja, weet iemand of hij al geupdatet is naar Cupcake, of moet ik dat zelf thuis gelijk doen?
    pi_71465951
    tvp aangezien ik beslist een Android foon wil, ga hem komende week bestellen denk ik
    pi_71466000
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:

[..]

Zeker. Ik ben me nu nog meer aan het inlezen op Androidsites en heb al een speciaal emailadres aangemaakt bij Telfort (mijn provider) die zal dienen als POP3-adres voor de G1. Voor de rest maak ik natuurlijk gebruik van mijn Gmailaccount, die ik al had aangemaakt toen Gmail invite only was. Ohja, weet iemand of hij al geupdatet is naar Cupcake, of moet ik dat zelf thuis gelijk doen?
    Ik neem aan dat de G1s die nu da fabriek uitrollen allemaal Cupcake hebben. Je zal hoogstens een kleine security fix moeten downloaden die laatst is uitgekomen.
      donderdag 30 juli 2009 @ 18:42:34 #38
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_71466076
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
    Eerste mock-up HyveDroid:

http://android-dev.hyves.(...)os/667052886/0/Z9qZ/
    het lijkt me een beetje onnodig, er bestaat zo'n app momenteel, is het niet veel handiger om die uit te bereiden?
    pi_71466134
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef makkie88 het volgende:

[..]

het lijkt me een beetje onnodig, er bestaat zo'n app momenteel, is het niet veel handiger om die uit te bereiden?
    Blijkbaar zijn de developers van Hyves te lui om er iets fatsoenlijks van te maken (het is nu gewoon de Hyves mobiel site met 4 tabjes). Dan moet de community het maar doen
      donderdag 30 juli 2009 @ 19:12:06 #40
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_71466902
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn de developers van Hyves te lui om er iets fatsoenlijks van te maken (het is nu gewoon de Hyves mobiel site met 4 tabjes). Dan moet de community het maar doen
    ben het met je eens, heb eens op die hyves gekeken, bericht gewisseld met "mikey" denk nu dat er idd heel wat meer uit een hyves applicatie te halen valt
    pi_71468245
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 19:12 schreef makkie88 het volgende:

[..]

ben het met je eens, heb eens op die hyves gekeken, bericht gewisseld met "mikey" denk nu dat er idd heel wat meer uit een hyves applicatie te halen valt
    Klopt, er valt meer uit te halen Ik heb ook maar eventjes een mockup gepost.
      donderdag 30 juli 2009 @ 20:00:22 #42
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_71468485
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 18:12 schreef elfzesendertig het volgende:

Welke heb je besteld?
    [..]
    Nog geen besteld maar ik heb de Hero op het oog.

Is er trouwens voor android een skypemogelijkheid? Zou wel mooi zijn als ik met mijn mobiel kan gaan bellen met vrienden in Australie.
    Life is what you make it.
    pi_71468805
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nog geen besteld maar ik heb de Hero op het oog.

Is er trouwens voor android een skypemogelijkheid? Zou wel mooi zijn als ik met mijn mobiel kan gaan bellen met vrienden in Australie.
    Volgens mij niet. Er is wel Skype Lite Beta, maar die staat om de een of andere reden geen wifi en 3G toe en ook geen telefoontjes binnen/vanuit Europa of zo
    pi_71471232
    http://phandroid.com/2009(...)rrison-for-big-boys/

Motorola Sholes Looks Like A Morrison For Big Boys
    pi_71479582
    Hebben jullie Gmote al geprobeerd? Fucking geniaal.

Via wifi kan je je Android toestel gebruik als remote. Je kan makkelijk door je mappen bladeren om muziek en films af te spelen (werkt erg soepel) en je kan het scherm gebruiken als touchpad om zo je muis te bedienen en dat werkt ook uitstekend.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 11:17:50 #46
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_71484523
    Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic. Ik kom er alleen maar niet achter hoe ik Maps moet vertellen de route voor een voetganger te plannen ipv voor auto.
    pi_71486749
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
    Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic. Ik kom er alleen maar niet achter hoe ik Maps moet vertellen de route voor een voetganger te plannen ipv voor auto.
    Als je het begin- en eindpunt selecteert, dan kan je ook met behulp van drie knoppen aangeven of je gebruik wil maken van de auto, de bus, of dat je wil gaan lopen.
    pi_71486853
    quote:
    Man, wat geniet ik van mijn HTC Magic.
    Dit dus. Ik vind het echt een geweldig toestel.. erg blij dat ik niet voor de Hero ben gegaan.
    pi_71487183
    De Hero is ook zeer tof hoor .

Hoe kun je trouwens de naam van een map op je homescreen veranderen?
    Cool story, Hansel.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 12:53:44 #50
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_71487216
    quote:
    daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 03:12 schreef elfzesendertig het volgende:
    Hebben jullie Gmote al geprobeerd? Fucking geniaal.

Via wifi kan je je Android toestel gebruik als remote. Je kan makkelijk door je mappen bladeren om muziek en films af te spelen (werkt erg soepel) en je kan het scherm gebruiken als touchpad om zo je muis te bedienen en dat werkt ook uitstekend.
    ik ga gmote maar eens proberen, dit is niet mogelijk via 3g? of is het alleen binnen een netwerk mogelijk?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')