Ja, anders zouden we het niet kunnen vinden.quote:
wat was er dan? Gerda Smit?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef dndiek het volgende:
Ik zapte vanmiddag langs SBS6
Dat was pas erg
Wel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Wie is JJ vd Wel?
En waarom SCHms je niet terug
Open dag Ajaxquote:
Wie is JJ vd Wel? voor SCHquote:
wat, live?quote:
quote:
het kan natuurlijk ook zijn dat ik het ge-edit hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik ziet het al, je typte jj vd wAl, ik zag vd wEl en die ken ik niet. Rest was voor sch als ie hier zou komen. Babylonische spraakverwarringen hier
Ja......quote:
Sterkte! Ook voor Bluezzquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:27 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Op naar Apeldoorn om zaken te regelen i.v.m. het overlijden van mijn stiefmoeder vannacht.
ik wacht wel op de filmquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Pfff net "Er komt een vrouw bij de dokter" Uitgelezen.. heftig verhaal zeg... wel mooi geschreven allemaal.
Ja, hebben wij al gelezen. Prachtig geschreven door Koch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:20 schreef Ole het volgende:
Ik heb "Het Diner"hier liggen. iemand al gelezen?
Thanx.quote:
Europacupvoetbal in juliquote:
Zonder Fok was ik het vergetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Europacupvoetbal in juliblijft wennen hoor
Beetje veel dramatischquote:
Toch gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ookal staan we nu voor. Ik heb geen spijt dat ik niet ben gegaan
En ik ga verder in De Kroongetuigequote:
Heb net het Diner opquote:
Wat heeft Corry gedaan dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
Ole al een Corry Koninggate topic geopend ?
Als we toch over het lezen hebben ik ben bezig in de wereld van Sofie.
Ma gaat een weekje op vakantie.quote:
Ze is laatst al met een vriendin een week naar zee geweest.quote:
Ze heeft een boek uitgebracht en haar neef cq. zelfbenoemde halfbroer is er niet helemaal mee eens wat in het boek staat. Die broer heet ook Corryquote:
heb die gate niet zo gevolgd.. even inlezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
Ole al een Corry Koninggate topic geopend ?
Als we toch over het lezen hebben ik ben bezig in de wereld van Sofie.
quote:
Dankje.quote:
ze zijn nog ongeslagen! Dat kan Ajax na dit weekend niet meer zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
SCH gefeliciteerd met dit prachtige resultaat.
Dank, dank. Doe het eerst meer eens na.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
SCH gefeliciteerd met dit prachtige resultaat.
Ondankbarequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:44 schreef Ole het volgende:
Heb mijn scharrel eerste (aller aller eerste seizoen nog bij piratenzender! ) seizoen dikvoormekaar kado gegeven.
Wat een kutkado...
(not)
maar daarna deed hij zo bot als eeehhhhh
nu ben ik verdrietig![]()
![]()
Had hem beter een suffe fles drank kunnnen geven of zo
Absoluut. Al die vochtige Duitse jongensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:43 schreef pascalheister het volgende:
Bevalt het nog een beetje in het mooie Berlijn SCH
met dtquote:
ik had blijer met de dik voormekaarshow geweest dan met een fles drank hoor, Ole !quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:10 schreef Ole het volgende:
Gay pride was goed
veel hetero's ook, en VVD, D66 en groen links hadden eigen boot!
Gaysquote:
Moeten ze wel wat beter spelen dan afgelopen donderdagquote:
Ik mark ze zeker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:38 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Helemaal vergeten dat het voetbalseizoen weer is begonnen
Mark my words.
Mooi dat Johan Kenkhuis als één van de weinigen voor zijn geaardheid uitkomt.quote:
Mannenquote:
Natuurlijk! Die fles drank was nu al opgeweestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik had blijer met de dik voormekaarshow geweest dan met een fles drank hoor, Ole !
PvdA had geen eigen boot. Plasterk en Dijksma zaten op de boot van OC & Wquote:
hadden we samen soldaat gemaakt natuurlijk !quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Natuurlijk! Die fles drank was nu al opgeweest
Defentie deede idd voor het eerst mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hadden we samen soldaat gemaakt natuurlijk !
Ik zag het te laat. En dan is het lullig om je fout te herstellen als iemande anders er al op heeft gereageerd.quote:
ja vochtig toiletpapier doet wonderen daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Absoluut. Al die vochtige Duitse jongens
gelukkig zijn er voor dingen die daarop staan duizenden andere sitesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
Nu heeft mijn teletekst op inernet het ook begeven
Ja, ben regelmatig geweest, sfeer is op zich leuk maar die botenparade vind ik niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
PvdA had geen eigen boot. Plasterk en Dijksma zaten op de boot van OC & W
Ben je trouwens weleens geweest SCH?
Het was wel de drukste ooit denk ik. Pfff wat een hoop mensen. Zeker als je weet dat half Amsterdam nu op vakantie is.
Jammer voor AZ maar ik gun de verrader Koeman niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Swerts en Pelle waren helemaal slim bezig.
Je clubs in de steek laten. Dan ben je een verrader.quote:
ow op die fiets, of beter ow met die treinquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je clubs in de steek laten. Dan ben je een verrader.
zag hem al voorbij komen op tv vanavond, al lang gezien natuurlijk Klassiekertjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
Pascal je bent toch nog wel filmliefhebber ?
En daar is ie weer: Once Upon A Time In The West
Om kwart voor 7 geopend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:24 schreef pascalheister het volgende:
pinkpopbeelden van dit jaar nu bij Rockpalast op WDR
ga je overal die kut western promoten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
Pascal je bent toch nog wel filmliefhebber ?
En daar is ie weer: Once Upon A Time In The West
ja, ga niet al die topics van je nalopenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om kwart voor 7 geopend.
[TV-TIP] De hele nacht Pinkpop op Duitsland-3
daar zou je een dagtaak aan hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, ga niet al die topics van je nalopen
Nee ik ga slapen en eis een lief slaap wel berichtjequote:Op zondag 2 augustus 2009 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je overal die kut western promoten?
ooit komt er nog een vacature voor vrijquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zou je een dagtaak aan hebben
weltrusten Tong, fijne dromen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen en eis een lief slaap wel berichtje
Ziet er lekker en verzorgd uit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug uit het Hoge Noorden.
Hebben daar heerlijk gegeten geslapen. Zie onze eetrecensie-site.
Wat is Groningen mooi hequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug uit het Hoge Noorden.
Hebben daar heerlijk gegeten geslapen. Zie onze eetrecensie-site.
Was het ook.quote:
Staat op hun site:quote:Mag ik heel asociaal vragen hoeveel zo'n weekendje kost?
Waarom regent het altijd daar?quote:
Ach, wat je ver haalt is lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:18 schreef Suijk het volgende:
Die prijs valt nog wel mee. Zou er zelf alleen niet helemaal voor naar Groningen rijden.
Hehe, klopt. Daarom ga ik volgende week naar Toscane.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:22 schreef Suijk het volgende:
Hehe, klopt. Daarom ga ik volgende week naar Toscane.
Ik wacht op jouw recensie, tongquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
Golfert en Bluezzie jullie zouden nog eens naar het één sterren restaurant La Provance in Bommel gaan eten.
Dat kan nog wel eventjes durenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw recensie, tong![]()
Ziet er best goed uit daar!
Heb er met een maat wel eens dronken aangebeld midden in de nacht. Dat we een broodje kroket wildenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw recensie, tong![]()
Ziet er best goed uit daar!
Dus je komt er nu nooit meer in?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er met een maat wel eens dronken aangebeld midden in de nacht. Dat we een broodje kroket wilden
Zeg nooit nooitquote:
Dat is dan wel weer grappigquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er met een maat wel eens dronken aangebeld midden in de nacht. Dat we een broodje kroket wilden
Hebben volgens mij geen Michelinster, La Provence.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
Golfert en Bluezzie jullie zouden nog eens naar het één sterren restaurant La Provance in Bommel gaan eten.
Volgens mij hebben ze ooit een ster gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben volgens mij geen Michelinster, La Provence.
Ziet er verder op het eerste gezicht wel netjes en lekker uit. Proberen we misschien nog wel een keertje.
AZ komt wel goed. PSV wordt het Feyenoord van dit seizoen.quote:
en Feyenoord dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:32 schreef Breach het volgende:
[..]
AZ komt wel goed. PSV wordt het Feyenoord van dit seizoen.
DIe gaan beter presteren dan wij hopen/verwachten.quote:
Dan ben je de enige denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:40 schreef Breach het volgende:
[..]
DIe gaan beter presteren dan wij hopen/verwachten.
Als we een keertje gaan, komen we bij jou plassenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij hebben ze ooit een ster gehad.
Ligt ook mooi in Bommel vlak voor de hoofdstraat. Fiets er dagelijks langs en er zijn altijd mensen. Zomers ook op het terras.
heb je alles gezien of ben je toch in slaap gevallen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:49 schreef tong80 het volgende:
Kan niet slapen dus lekker naar pinkpop kijken op de Duitser
dan promoot ik ook nog even de beste in Wamel; http://www.oudeweeghbrug.nl/quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben volgens mij geen Michelinster, La Provence.
Ziet er verder op het eerste gezicht wel netjes en lekker uit. Proberen we misschien nog wel een keertje.
Dus niet op het groene oog?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef rubbereend het volgende:
Weet iemand hier waar je ook alweer kan instellen dat je weer op de PI kan klikken voor een directe link naar die post
ja ipv dat groene oog, dat vind ik enorm irritantquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus niet op het groene oog?
Ergens bij je instellingen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Zal wel aan mijn lay-out liggen, want ik zie geen groen oogje
Heb jij nog foksilver dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Zal wel aan mijn lay-out liggen, want ik zie geen groen oogje
Lekker !quote:
Aha! Ik vind het niks. Doe mij maar de baggerlayout.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:24 schreef Bjoro het volgende:
Straks met de mascotte naar het Dolfinarium !
quote:
Hele week lekker weerquote:
Aangereden door een vrachtwagen van AH?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Aangereden door een vrachtwagen van AH?
Wie een kuil graaft voor een ander......quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Aangereden door een vrachtwagen van AH?
ingevuldquote:
quote:
Nee...quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je de pannekoeken poffertjes dillema bewust vergeten?
Ik deed de oude spellingquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee...
Ik heb net een pannenkoek op trouwens
Okeequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee...
Ik heb net een pannenkoek op trouwens
Met kaas en stroopquote:
3 jaar? wel knap dan heb m'n huis pas sinds aprilquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:10 schreef SCH het volgende:
Voor mijn gevoel ben je al drie jaar aan het klussen ph? Wanneer ga je over, hoe zit dat eigenlijk met dat meisje van je, ben je al vader? Van die vragen
Je vertelt ook niks meerquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 jaar? wel knap dan heb m'n huis pas sinds april
meisje? dat is allang uit hoor
dekrijpe klinkt goed rayquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
Dus pascalheister moet weer op zoek naar een Dekrijpe Vrijgezelle Droomvrouw.
Hoezo, steken ze over? Doen ze brutaal? Moeten ze gekopt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Last van treinen gehad in Berlijn, SCH? Collega van mij is daar dit weekend heen gegaan, maar was één grote ellende.
ze rijden niet, nog makkelijkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo, steken ze over? Doen ze brutaal? Moeten ze gekopt?
En jij bent ?quote:
Dark vind ik ook erg mooi, maar de bagger lay out biedt me meer functies en die zijn als mod vaak handigquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Aha! Ik vind het niks. Doe mij maar de baggerlayout.
Er betalen mensen dik 60 euro om naar een musical te gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Dolfinarium was leuk, maar alle jezus wat is dat duur zeg !
Een kind van 4 22,50 en een volwassene 25 euro.....is toch niet normaal voor een paar getrainde vissen ?
Goede start voor de nieuwe trainer daar.quote:
er betalen mensen ook 200 euro om naar een voetbalwedstrijd te gaan...met kans op een bloedeloze 0-0.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:02 schreef rubbereend het volgende:
Er betalen mensen dik 60 euro om naar een musical te gaandus dan kun je beter voor minder geld naar leuke vissen kijken. En zoogdieren niet te vergeten
Koikarpers zijn nou eenmaal duur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Bjoro het volgende:
Maar daarom vind ik die vissen wel aan de prijs
200 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Bjoro het volgende:
er betalen mensen ook 200 euro om naar een voetbalwedstrijd te gaan...met kans op een bloedeloze 0-0.
Maar daarom vind ik die vissen wel aan de prijs
HSV, Dost kon de ballen makkelijk tegen houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goede start voor de nieuwe trainer daar.
Wie heeft er uiteindelijk gewonnen?
Okee, jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
HSV, Dost kon de ballen makkelijk tegen houden.
Ik zou meteen 200 betalen voor Prince in mijn achtertuin......... om hem vervolgens aan een boom vast te binden en nooit meer los te latenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
200 eurovoor een voetbalwedstrijdje
![]()
![]()
![]()
Nou ja, als ik bijv. Prince hier voor een privétuinconcert zou kunnen krijgen voor 200 euro zou ik het denk ik ook doen
Maar gewoon een volle bak in Dusseldorfquote:
Of tussen de andere tuinkabouters neer zetten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou meteen 200 betalen voor Prince in mijn achtertuin......... om hem vervolgens aan een boom vast te binden en nooit meer los te laten
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of tussen de andere tuinkabouters neer zetten.
Ik ben het in dit geval eens met deze oplossing. Maar dan wel er voor zorgen dat ie nooit meer die piepstem opentrekt, he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Of tussen de andere tuinkabouters neer zetten.
En een hengelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef rubbereend het volgende:
en hem een kruiwagen in zijn handjes geven
pas op voor de google earth fietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef Bjoro het volgende:
Morgen Efteling...dus maar op tijd naar bed !
PPPfffffffff....lang leve de schoolvakanties
Boskequote:
Gaat wel naar behoren hier. Ik zit nu wel weer iedere dag thuis helaas. Wil nog steeds niet echt lukken om werk te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Boske
Alles goed? Heb jij nu ook vakantie? (misschien rare vraag, maar hoe staat het met werk zoeken, heb er al een tijd niks meer van gelezen)
Groot en rondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel naar behoren hier. Ik zit nu wel weer iedere dag thuis helaas. Wil nog steeds niet echt lukken om werk te vinden.
en hoe is het met jou en de zwangere vrouw?
Lekkah!quote:
Wat leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Groot en rond![]()
Beetje last van haar rug, maar voor de rest gaat het de goede kant op,
Heb de kleine al een paar keer voelen trappen
Vanmiddag vanaf een uur of 2 is ze welkomquote:
Geweldig is dat hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef appelsientje het volgende:
Groot en rond![]()
Beetje last van haar rug, maar voor de rest gaat het de goede kant op,
Heb de kleine al een paar keer voelen trappen
Keep on dreaming..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik zou ook weggaan, winkelen boodschappen en als je dan terugkomt blinkt je keuken, badkamer, ramen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe ga je dat nou doen? Meesoppen of ga je wat anders doen?
Nou ik heb ooit ergens gepoetst in een ver verleden, ik deed de 'zware' dingen en zij liep met een stofdoekje rond en ruimde wat opquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef rubbereend het volgende:
oi
meesoppen? Daar heb je dan toch die huishoudster voor?
Dankzij SCH ben ik er een tijd geleden ook in begonnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt gelijk hoor.
Wat een heerlijk weertje, hele middag zitten lezen, retespannend die Karin Slaughter!
Ah, wat een invloed heb ik toch. Nu nog andere boeken van de blog appeltje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankzij SCH ben ik er een tijd geleden ook in begonnen
Kinderboekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
Ah, wat een invloed heb ik toch. Nu nog andere boeken van de blog appeltje.
Van hartequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef maril het volgende:
Heb een andere Job, maandag begin ik , bij een wijkcentrum in het beheer.
Al zal ik de mensen en de hertjes op mijn huidige werk wel missen, maar ik ben giga blij.![]()
Het is al met al wel snel gegaan.
Mooiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef maril het volgende:
Al zal ik de mensen en de hertjes op mijn huidige werk wel missen, maar ik ben giga blij.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef maril het volgende:
Tjaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
Feli Maril, wel zielig voor bambi
Ik heb ook al de boeken van Kluun gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah, wat een invloed heb ik toch. Nu nog andere boeken van de blog appeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |