quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef UltraR het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is hoe die Astarloza -zó- extreem blij kan zijn met die ritzege terwijl hij weet dat hij vals heeft gespeeld...
Dat komt waarschijnlijk nog welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:06 schreef Sautor het volgende:
Hij is niet in de Tour betrapt als ik het goed lees.
Nee, inderdaad. Maar betrapt in een koers ervoor. Dus waarschijnlijk ook gedoped tijdens de Tour.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:06 schreef Sautor het volgende:
Hij is niet in de Tour betrapt als ik het goed lees.
Als waarschijnlijk de absolute realiteit was geweest, hadden we geen Baantjers nodig gehad in deze ridicule maatschappij van leugens en bedrog.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar betrapt in een koers ervoor. Dus waarschijnlijk ook gedoped tijdens de Tour.
Trouwens dom dat je Epo gebruikt terwijl iedereen er naar op zoek is.
Ja,dat snap je dan toch niet he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar betrapt in een koers ervoor. Dus waarschijnlijk ook gedoped tijdens de Tour.
Trouwens dom dat je Epo gebruikt terwijl iedereen er naar op zoek is.
Waarom? Hij zal toch niet zo dom zijn om 1e generatie EPO te gaan gebruiken in de tour?quote:
quote:Astarloza, you're a wanker. While I'm at it, Ricco - stay gone, we don't want you back amongst us. Go ride with Kohl.
Zo lastig is het niet om even het bericht door te lezen:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:09 schreef tong80 het volgende:
Nee, inderdaad. Maar betrapt in een koers ervoor.
quote:De Spanjaard van Euskaltel werd op 26 juni 'out-of-competition' getest en betrapt.
Hij dacht zeker, dat is zo oud, daar kijken ze vast niet meer na.quote:
Waarom zou je het niet doen als de kans meer dan nihil is dat je ooit betrapt wordt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom? Hij zal toch niet zo dom zijn om 1e generatie EPO te gaan gebruiken in de tour?Dat weiger ik te geloven.
Zo nihil is die kans niet, en je weet dat als je de etappe wint je daarna moet dus das dan ook niet handigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen als de kans meer dan nihil is dat je ooit betrapt wordt?
DIe tweet voorlopig alleen over 't Como meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik ga ff op zoek naar de twitter van Hunter, die kan er ook altijd wat van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |