Ja, anders zouden we het niet kunnen vinden.quote:
wat was er dan? Gerda Smit?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef dndiek het volgende:
Ik zapte vanmiddag langs SBS6
Dat was pas erg
Wel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Wie is JJ vd Wel?
En waarom SCHms je niet terug
Open dag Ajaxquote:
Wie is JJ vd Wel? voor SCHquote:
wat, live?quote:
quote:
het kan natuurlijk ook zijn dat ik het ge-edit hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik ziet het al, je typte jj vd wAl, ik zag vd wEl en die ken ik niet. Rest was voor sch als ie hier zou komen. Babylonische spraakverwarringen hier
Ja......quote:
Sterkte! Ook voor Bluezzquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:27 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Op naar Apeldoorn om zaken te regelen i.v.m. het overlijden van mijn stiefmoeder vannacht.
ik wacht wel op de filmquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Pfff net "Er komt een vrouw bij de dokter" Uitgelezen.. heftig verhaal zeg... wel mooi geschreven allemaal.
Ja, hebben wij al gelezen. Prachtig geschreven door Koch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:20 schreef Ole het volgende:
Ik heb "Het Diner"hier liggen. iemand al gelezen?
Thanx.quote:
Europacupvoetbal in juliquote:
Zonder Fok was ik het vergetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Europacupvoetbal in juliblijft wennen hoor
Beetje veel dramatischquote:
Toch gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ookal staan we nu voor. Ik heb geen spijt dat ik niet ben gegaan
En ik ga verder in De Kroongetuigequote:
Heb net het Diner opquote:
Wat heeft Corry gedaan dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
Ole al een Corry Koninggate topic geopend ?
Als we toch over het lezen hebben ik ben bezig in de wereld van Sofie.
Ma gaat een weekje op vakantie.quote:
Ze is laatst al met een vriendin een week naar zee geweest.quote:
Ze heeft een boek uitgebracht en haar neef cq. zelfbenoemde halfbroer is er niet helemaal mee eens wat in het boek staat. Die broer heet ook Corryquote:
heb die gate niet zo gevolgd.. even inlezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
Ole al een Corry Koninggate topic geopend ?
Als we toch over het lezen hebben ik ben bezig in de wereld van Sofie.
quote:
Dankje.quote:
ze zijn nog ongeslagen! Dat kan Ajax na dit weekend niet meer zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
SCH gefeliciteerd met dit prachtige resultaat.
Dank, dank. Doe het eerst meer eens na.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
SCH gefeliciteerd met dit prachtige resultaat.
Ondankbarequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:44 schreef Ole het volgende:
Heb mijn scharrel eerste (aller aller eerste seizoen nog bij piratenzender! ) seizoen dikvoormekaar kado gegeven.
Wat een kutkado...
(not)
maar daarna deed hij zo bot als eeehhhhh
nu ben ik verdrietig![]()
![]()
Had hem beter een suffe fles drank kunnnen geven of zo
Absoluut. Al die vochtige Duitse jongensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:43 schreef pascalheister het volgende:
Bevalt het nog een beetje in het mooie Berlijn SCH
met dtquote:
ik had blijer met de dik voormekaarshow geweest dan met een fles drank hoor, Ole !quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:10 schreef Ole het volgende:
Gay pride was goed
veel hetero's ook, en VVD, D66 en groen links hadden eigen boot!
Gaysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |