Eerder een spelletje van "mooi weer" spelen. Doen (bijna) alle bedrijven wel. Hoe lang liep DSB wel niet te schreeuwen dat alles ok was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
De makelaars kopen de huizen op, it's a conspiracy!!!111
Getekend of staat ie onder voorbehoud?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:29 schreef Gripper het volgende:
Er is er in ieder geval weer 1 vanaf, want wij hebben gisteren een huis gekocht
Ohw.. Ik riep dat wel vol trots, maar op Funda staat ie nog gewoon te koop, dus telt nog mee. Begin volgende week voorlopige akte tekenen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Getekend of staat ie onder voorbehoud?
Mijn ontbindende voorwaarden zijn ook al een tijdje geleden verlopen maar het huis staat er ook nog steeds op.
Dan staat ie er nog een paar weken onder voorbehoud op, gok ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ohw.. Ik riep dat wel vol trots, maar op Funda staat ie nog gewoon te koop, dus telt nog mee. Begin volgende week voorlopige akte tekenen.
Ze zijn nog 'in denial'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:55 schreef capricia het volgende:
In Wognum nog steeds 61 huizen te koop.
Het zijn net tweedehands autoverkopers.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Manipulatie! it's a conspiracy. We zitten al lang op 300.000 maar die gasten van Funda laten de teller 's nachts terugtikken.
Er zit gewoon een if statement ingebouwd. Zodra die boven de 200.000 komt gaat er een aantal dagen een willlekeurig aantal woningen af.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:22 schreef earthling39 het volgende:
199.193 dat betekent dat er vanacht aardig wat vanaf gegaan is omdat deze teller gisteravond 199.733 aangaf en gisterenavond rond 23.00 199.470
Dat blijft een moeilijke discussie. In principe staat eigenlijk wel ieder huis te koop...alles heeft zijn prijs...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:45 schreef Fastmatti het volgende:
Mag ik dan even melden dat enkel de NVM is meegenomen. In werkelijkheid zitten we ver boven de 200.000
Das waar en eigenlijk maakt het ook niet uit omdat het om de fundateller gaat die op 200.000 komt en niet het daadwerkelijke aantal te koop staande huizen in nl.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:45 schreef Fastmatti het volgende:
Mag ik dan even melden dat enkel de NVM is meegenomen. In werkelijkheid zitten we ver boven de 200.000
Daar gaat het om. Het is maar een indicator. Dat percentage parkeerplaatsen stond eerder ook al te koop. Daarom zegt die 200K eigenlijk dus ook helemaal niks.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:00 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Das waar en eigenlijk maakt het ook niet uit omdat het om de fundateller gaat die op 200.000 komt en niet het daadwerkelijke aantal te koop staande huizen in nl.
Aan de andere kant, is deze reeks ook enkel bedoeld voor de lolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Het is maar een indicator. Dat percentage parkeerplaatsen stond eerder ook al te koop. Daarom zegt die 200K eigenlijk dus ook helemaal niks.
62 nuquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:55 schreef capricia het volgende:
In Wognum nog steeds 61 huizen te koop.
Je moest eens weten wat er allemaal geprobeerd wordt....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:06 schreef pberends het volgende:
http://www.huizenhype.nl/
Huizenhype lange tijd down door hackpoging
Posted by admin on Oct 19, 2009
Huizenhype is de afgelopen week een tijd lang down geweest. Hackers hebben gepoogd in te breken op onze servers en hebben hierbij bepaalde informatie beschadigd. Wij doen er alles aan om de website zo snel mogelijk weer up en running te krijgen.
OMG, de huizenbezitters gaan nu ook al huizenzeepbel-sites hacken.
Is die site huizenmarkt-zeepbel nu van jou? Hoeveel bezoekers krijg je zo op een dag? En neemt dat aantal nog altijd toe?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:41 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal geprobeerd wordt....
Die site gaat een beetje dood. Zelfs de kritische bezoekers draaien daar nu al bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is die site huizenmarkt-zeepbel nu van jou? Hoeveel bezoekers krijg je zo op een dag? En neemt dat aantal nog altijd toe?
Niet alleen van mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is die site huizenmarkt-zeepbel nu van jou? Hoeveel bezoekers krijg je zo op een dag? En neemt dat aantal nog altijd toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |