quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
Voor oh-oh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, draag eens wat nuttigs bij, of doe ff normaal. Je komt hier alleen om kritiek te uiten en te posten. Nok daar eens mee. Je bent niet verplicht hier te posten. En blijkbaar staat dit topic je niet aan, dus doe ons ff een plezier, en zout een end op, wil je.quote:
Hij heeft redelijk lang haar en inderdaad vaak een stok. Of bedoelde je dat niet?quote:
Ja, het zijn echt lekkere beesten. Heel fotogeniek. Dit is wel een goede opsomming van bovenstaande karakteromschrijving...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 06:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh, ik heb zo'n zwak voor lomp, onstuimig en sullig bij herders![]()
Hier ook zo één, Falco, van de ouders van m'n vriend
[ link | afbeelding ]
Ja, lomp hèquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef Dragorius het volgende:
Harajuku, je hond heeft zijn standaard uitstaan op die 1e foto
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, lomp hèZag 't ook pas toen ik ze op de pc had gezet
Wat een fantastisch beestquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef P_B het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk lang haar en inderdaad vaak een stok. Of bedoelde je dat niet?
Maar ik vermoed van wel, weinig verstand van vacht (-verzorging) namelijk. Alleen van fotografie. Maar zoals gezegd: het haar is redelijk lang en een klein beetje aan de stugge kant maar wel heerlijk kroelbaar. Als dat enigszins voldoet aan de definitie dan is hij langstokharig.
[..]
Ja, het zijn echt lekkere beesten. Heel fotogeniek. Dit is wel een goede opsomming van bovenstaande karakteromschrijving...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, je weet toch: mannelijke en vooral stoere Herder-sullen plassen gewoon met hun poot omhoog. Tssss! Een drolletje dus...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan wel gewoon nog online gooien he!
![]()
P-B , zittie op die laatste te plassen of te kakken???
Qua uiterlijk absoluut. Hij moet alleen, voor de buitenwereld, nog ernstig aan zijn social skills werken. Erg onzeker en dat los je op door blaffen. Alleen blaffende Herders worden in het algemeen niet zo gewaardeerd dus er zullen legio mensen zijn, met honden, die hem erg eng vinden. Maar goed: voorheen ging ie al uit zijn plaat tegen een lantaarnpaal, nu kan is sommige groooote honden al handlen... Hij komt er als het goed is wel!quote:
Hier nog eentje van Falco:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef P_B het volgende:
Ja, het zijn echt lekkere beesten. Heel fotogeniek. Dit is wel een goede opsomming van bovenstaande karakteromschrijving...
Kwist toch niet of t een meneer of een mevrouw Herder wasquote:Hey, je weet toch: mannelijke en vooral stoere Herder-sullen plassen gewoon met hun poot omhoog. Tssss! Een drolletje dus...
[..]
Vandaar ook mijn knipoogje...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwist toch niet of t een meneer of een mevrouw Herder was
Pin me d'r niet op vast, maar iets over de anderhalf jaar. Een echte puber nog, met dito streken.quote:
Wat lijken ze toch eigenlijk op elkaar! Lastig voor andere honden maar die lichte ogen spreken zo. Fantastisch om te zien. Zo expressief: het ene moment kijken ze alsof een chromosoom missen, het volgende moment alsof het vuur eruit spuit. Oh, en ik zie dat Falco ook "gezegend" is met een lap vlees uit zijn bek waar je u tegen zegt. Echt hoor, waar laten ze die...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier nog eentje van Falco:
[ link | afbeelding ]
Je ziet aan hem dat hij die laatste foto niet gepast vindquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef P_B het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk lang haar en inderdaad vaak een stok. Of bedoelde je dat niet?
Maar ik vermoed van wel, weinig verstand van vacht (-verzorging) namelijk. Alleen van fotografie. Maar zoals gezegd: het haar is redelijk lang en een klein beetje aan de stugge kant maar wel heerlijk kroelbaar. Als dat enigszins voldoet aan de definitie dan is hij langstokharig.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Falco kan ook echt heul dom uit zn ogen kijken, maar soms is ie ook best wel slim, hahaha. Ze lijken inderdaad op elkaar, allebei van die wollebollenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:07 schreef P_B het volgende:
Wat lijken ze toch eigenlijk op elkaar! Lastig voor andere honden maar die lichte ogen spreken zo. Fantastisch om te zien. Zo expressief: het ene moment kijken ze alsof een chromosoom missen, het volgende moment alsof het vuur eruit spuit. Oh, en ik zie dat Falco ook "gezegend" is met een lap vlees uit zijn bek waar je u tegen zegt. Echt hoor, waar laten ze die...
Van mij mag ie nog veel donkerderderdderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal
En Hara,hij is mooi en de kleur ookIk vind heel donker ook niet mooi.Hier in buurt woont sinds een paar weken ook een golden pup,geloof dat ie nu 12 weken is,zo lief
Ik vind die langharigen echt veel mooier dan de kortharigenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, Falco kan ook echt heul dom uit zn ogen kijken, maar soms is ie ook best wel slim, hahaha. Ze lijken inderdaad op elkaar, allebei van die wollebollenFalco is wel iets meer zwart denk ik, met gele poten. Nog wat meer plaatjes uit de oude doos voor de beeldvorming
Is Floortje een teckel of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, Falco kan ook echt heul dom uit zn ogen kijken, maar soms is ie ook best wel slim, hahaha. Ze lijken inderdaad op elkaar, allebei van die wollebollenFalco is wel iets meer zwart denk ik, met gele poten. Nog wat meer plaatjes uit de oude doos voor de beeldvorming
Spelen met Floortje, toen die nog een puppy was
[ link | afbeelding ]
Maar Floortje ook wel een brokje gunnen
[ link | afbeelding ]
Wster!
[ link | afbeelding ]
Hehe ach hoort er allemaal bij, die katten liggen soms ook in heeeeeel aparte houdingen die in een gemiddelde seks-blad niet zouden misstaan hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, lomp hèZag 't ook pas toen ik ze op de pc had gezet
Ik ook, hoe wolliger hoe beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind die langharigen echt veel mooier dan de kortharigen
een hele echtequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is Floortje een teckel of zie ik het verkeerd?
Ik ken alleen honden die zo'n piepspeeltje vermoorden (de piep er uit slopen) en er dan niks meer aan vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij blijven ook alle speeltjes heel, hoe veel ze er ook mee spelen.
Ik heb de eerste puppyspeeltjes van Frits nog in de bak liggen, die zijn al bijna 10 jaar oud
De meeste honden die ik ken doen dat ook, die van mij zijn zuinig op hun speelgoed. Ze hebben een hele bak vol. Alleen Frits zn Pikachu knuffel praat gelukkig niet meer, na een paar jaar gingen goddank de batterijen leeg en hoorde ik niet meer ineens op de raarste momenten van de dag PIKACHUUUUUUUUU.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ken alleen honden die zo'n piepspeeltje vermoorden (de piep er uit slopen) en er dan niks meer aan vinden.
In het begin wilde Beau ook papier scheuren want dat lag natuurlijk in het nest gelukkig doet ze dat niet meer nu.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De meeste honden die ik ken doen dat ook, die van mij zijn zuinig op hun speelgoed. Ze hebben een hele bak vol. Alleen Frits zn Pikachu knuffel praat gelukkig niet meer, na een paar jaar gingen goddank de batterijen leeg en hoorde ik niet meer ineens op de raarste momenten van de dag PIKACHUUUUUUUUU.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey dat roze met gele balletje op de laatste foto waar ie met zn poot op zit waar heb je die gekocht? Lex heeft zo'n balletje vorig jaar gevonden op het strand en hij is nog heel en ze speelt er heel graag mee, wil er eigenlijk nog even eentje kopen voor het geval ze deze kwijtraakt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO!
Toch lief van iemand dat die relaxde balletjes achterlaat voor onze honden
Wat een schatje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog even wat Lexi foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat op de voorgrond was een Kong speeltje
[ afbeelding ]
Dit is wat er gebeurd als je na het boodschappen doen de Keukenrollen niet snel genoeg opbergt.
[ afbeelding ]
Favo positie
Wat een geniet-fotoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef June. het volgende:
Hm, en ze is alweer bijna 12.
[ afbeelding ]
Wat een mooierd zeg, prachtige kopquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef Dandilion het volgende:
Falco is 2 druppels water Kurt de Duitse Herder van mijn schoonmoeder al noemen ze ze in Engeland Alsatians. Kurt heeft ook zo een vlek op zijn tong, helaas niet op deze foto te zien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Bestaan dr blonde borders dan?
Hoe zien die dr uit?
Nee, ik vind die blondjes ook meer lijken op een zwitserse herder dan op een bc!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat ziet dr meteen bijna niet meer herkenbaar uit als een bc zeg, ik kende alle kleurvarianten behalve blond!
Oh sorry daar had ik overheen gelezen dat jullie hem al hebben, wat leuk 3 honden! Een heerlijke beestenboelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef compier het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
@ compier; wat een liefie!Dus jullie hebben straks 3 hondjes als de pup erbij komt, als ik het goed begrijp?
de pup is nu bij ons, dus ja we hebben nu 3 honden, 2 kleine 1 "grote"
Wat een prachtbeest!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat prachtig, zo'n blonde border.
Ik heb meneer hier maar met rust gelaten en nu komt ie telkens knuffels halen als ik in m'n stoel zit te lezen. Dan is ie heeel lief en voorzichtig. Hij heeft nu sinds een uur of 11 niet meer gegromd tegen ons.
Ohja, dit is meneer mopper in kwestie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Per hond verschillend natuurlijk. Bij Bumper (onze oudste) is het juist positief uitgevallen. Hij is sinds de castratie veel opgewekter en enthousiaster. Wij denken dat hij alleen maar ziek werd van alle teefjes die hij rook. Hij begon altijd te schuimbekken. Ook de pus die steeds uit zijn piemeltje kwam is weg. Dus bij ons heeft het goed uitgepakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef compier het volgende:
nu het grote dilemma, castreren of niet?
Ik vind van wel, maar heb er niet echt een goede reden voor, meer omdat het " gewoon" is.
Mijn hond is gecastreerd, die van mijn vriendin niet, maar qua karakter zijn ze enorm verschillend, dus ik kan niet echt zeggen dat het door de castratie komt.
Wat vinden jullie? Rufus met of zonder balletjes?
castreren enkel om medische redenen, of om zeer grote gedragsproblemen en dat laatste werkt niet eens altijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef compier het volgende:
nu het grote dilemma, castreren of niet?
Ik vind van wel, maar heb er niet echt een goede reden voor, meer omdat het " gewoon" is.
Mijn hond is gecastreerd, die van mijn vriendin niet, maar qua karakter zijn ze enorm verschillend, dus ik kan niet echt zeggen dat het door de castratie komt.
Wat vinden jullie? Rufus met of zonder balletjes?
metquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef compier het volgende:
ok, ik denk dat ik genoeg weet, bijna niemand is er VOOR als het niet direct nodig is
Ik vind de baarmoeder problemen toch een iets betere reden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef compier het volgende:
steriliseren, ik vind van wel, ik heb 1 keer een hond meegemaakt die "in heat" was, en dat was voor ons erg en voor de hond ook niet leuk.
Ow wat vreselijk toch,hier loopt ook zo'n geval,echt het piemeltje van de hond schuift bijna over de grond,en dan ook nog Sprinter hetenquote:[b]Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef Jill-RMC het volgende:[/b
M'n tante d'r teckel die heeft ze laten castreren omdat ie iedere keer de hort op was als er een loops teefje in de buurt was. Doet ie nu nog steedsHij's geloof ik ook de dikste teckel die ik ooit gezien heb en z'n vacht is afschuwelijk. Ongeveer alles waar ze voor waarschuwen is bij hem gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |