Oh sorry daar had ik overheen gelezen dat jullie hem al hebben, wat leuk 3 honden! Een heerlijke beestenboelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef compier het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
@ compier; wat een liefie!Dus jullie hebben straks 3 hondjes als de pup erbij komt, als ik het goed begrijp?
de pup is nu bij ons, dus ja we hebben nu 3 honden, 2 kleine 1 "grote"
Wat een prachtbeest!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat prachtig, zo'n blonde border.
Ik heb meneer hier maar met rust gelaten en nu komt ie telkens knuffels halen als ik in m'n stoel zit te lezen. Dan is ie heeel lief en voorzichtig. Hij heeft nu sinds een uur of 11 niet meer gegromd tegen ons.
Ohja, dit is meneer mopper in kwestie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Per hond verschillend natuurlijk. Bij Bumper (onze oudste) is het juist positief uitgevallen. Hij is sinds de castratie veel opgewekter en enthousiaster. Wij denken dat hij alleen maar ziek werd van alle teefjes die hij rook. Hij begon altijd te schuimbekken. Ook de pus die steeds uit zijn piemeltje kwam is weg. Dus bij ons heeft het goed uitgepakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef compier het volgende:
nu het grote dilemma, castreren of niet?
Ik vind van wel, maar heb er niet echt een goede reden voor, meer omdat het " gewoon" is.
Mijn hond is gecastreerd, die van mijn vriendin niet, maar qua karakter zijn ze enorm verschillend, dus ik kan niet echt zeggen dat het door de castratie komt.
Wat vinden jullie? Rufus met of zonder balletjes?
castreren enkel om medische redenen, of om zeer grote gedragsproblemen en dat laatste werkt niet eens altijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef compier het volgende:
nu het grote dilemma, castreren of niet?
Ik vind van wel, maar heb er niet echt een goede reden voor, meer omdat het " gewoon" is.
Mijn hond is gecastreerd, die van mijn vriendin niet, maar qua karakter zijn ze enorm verschillend, dus ik kan niet echt zeggen dat het door de castratie komt.
Wat vinden jullie? Rufus met of zonder balletjes?
metquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef compier het volgende:
ok, ik denk dat ik genoeg weet, bijna niemand is er VOOR als het niet direct nodig is
Ik vind de baarmoeder problemen toch een iets betere reden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef compier het volgende:
steriliseren, ik vind van wel, ik heb 1 keer een hond meegemaakt die "in heat" was, en dat was voor ons erg en voor de hond ook niet leuk.
Ow wat vreselijk toch,hier loopt ook zo'n geval,echt het piemeltje van de hond schuift bijna over de grond,en dan ook nog Sprinter hetenquote:[b]Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef Jill-RMC het volgende:[/b
M'n tante d'r teckel die heeft ze laten castreren omdat ie iedere keer de hort op was als er een loops teefje in de buurt was. Doet ie nu nog steedsHij's geloof ik ook de dikste teckel die ik ooit gezien heb en z'n vacht is afschuwelijk. Ongeveer alles waar ze voor waarschuwen is bij hem gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |