Is Floortje een teckel of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, Falco kan ook echt heul dom uit zn ogen kijken, maar soms is ie ook best wel slim, hahaha. Ze lijken inderdaad op elkaar, allebei van die wollebollenFalco is wel iets meer zwart denk ik, met gele poten. Nog wat meer plaatjes uit de oude doos voor de beeldvorming
Spelen met Floortje, toen die nog een puppy was
[ link | afbeelding ]
Maar Floortje ook wel een brokje gunnen
[ link | afbeelding ]
Wster!
[ link | afbeelding ]
Hehe ach hoort er allemaal bij, die katten liggen soms ook in heeeeeel aparte houdingen die in een gemiddelde seks-blad niet zouden misstaan hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, lomp hèZag 't ook pas toen ik ze op de pc had gezet
Ik ook, hoe wolliger hoe beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind die langharigen echt veel mooier dan de kortharigen
een hele echtequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is Floortje een teckel of zie ik het verkeerd?
Ik ken alleen honden die zo'n piepspeeltje vermoorden (de piep er uit slopen) en er dan niks meer aan vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij blijven ook alle speeltjes heel, hoe veel ze er ook mee spelen.
Ik heb de eerste puppyspeeltjes van Frits nog in de bak liggen, die zijn al bijna 10 jaar oud
De meeste honden die ik ken doen dat ook, die van mij zijn zuinig op hun speelgoed. Ze hebben een hele bak vol. Alleen Frits zn Pikachu knuffel praat gelukkig niet meer, na een paar jaar gingen goddank de batterijen leeg en hoorde ik niet meer ineens op de raarste momenten van de dag PIKACHUUUUUUUUU.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ken alleen honden die zo'n piepspeeltje vermoorden (de piep er uit slopen) en er dan niks meer aan vinden.
In het begin wilde Beau ook papier scheuren want dat lag natuurlijk in het nest gelukkig doet ze dat niet meer nu.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De meeste honden die ik ken doen dat ook, die van mij zijn zuinig op hun speelgoed. Ze hebben een hele bak vol. Alleen Frits zn Pikachu knuffel praat gelukkig niet meer, na een paar jaar gingen goddank de batterijen leeg en hoorde ik niet meer ineens op de raarste momenten van de dag PIKACHUUUUUUUUU.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey dat roze met gele balletje op de laatste foto waar ie met zn poot op zit waar heb je die gekocht? Lex heeft zo'n balletje vorig jaar gevonden op het strand en hij is nog heel en ze speelt er heel graag mee, wil er eigenlijk nog even eentje kopen voor het geval ze deze kwijtraakt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO!
Toch lief van iemand dat die relaxde balletjes achterlaat voor onze honden
Wat een schatje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog even wat Lexi foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat op de voorgrond was een Kong speeltje
[ afbeelding ]
Dit is wat er gebeurd als je na het boodschappen doen de Keukenrollen niet snel genoeg opbergt.
[ afbeelding ]
Favo positie
Wat een geniet-fotoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef June. het volgende:
Hm, en ze is alweer bijna 12.
[ afbeelding ]
Wat een mooierd zeg, prachtige kopquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef Dandilion het volgende:
Falco is 2 druppels water Kurt de Duitse Herder van mijn schoonmoeder al noemen ze ze in Engeland Alsatians. Kurt heeft ook zo een vlek op zijn tong, helaas niet op deze foto te zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |