Mooi, dat voorbeeld van die golf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op een bepaald niveau wel, maar niet mijn bewuste jij
Een golf maakt deel uit van de grote zee, zij vormt zich en komt samen met alle andere golven aan op het strand. Tot het einde nadert van de golf en zich terug trekt in de wijde zee. Zal deze golf zich bij de volgende keer dat het een golf word weer bedenken, "ik ben al een golf geweest"?
Ik nodig je graag uit om naar Chiang Mai te komen als je kakkerlakken wil zien.. Jezus christus wat een monstersquote:
gelukkig heb je er in Nederland geen last van, tenzij je in een vuilnisbelt woont, maar waar ik vroeger woonde kwam ik er wekelijks wel één of meer tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik nodig je graag uit om naar Chiang Mai te komen als je kakkerlakken wil zien.. Jezus christus wat een monsters
Dat heb ik ook weleens maar volgens mij heeft iedereen dat, heet toch gewoon een http://nl.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9j%C3%A0_vuquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef falco18 het volgende:
Ik ben hier niet bang voor maar in sommige momenten in mijn leven denk ik '' dit heb ik toch al een keer gehad'' (terwijl k er nog nooit ben geweest of hebt meegemaakt)
beetje moeielijk uit te leggen
... En of dat meevalt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:13 schreef jantar het volgende:
de mens gaat niet over het einde.
religie breidt zich misschien uit maar ondertussen gaan er al minder christenen naar de kerk en ook minder moslims naar de moskee.
vraag me af of het eigenlijk niet best mee valt met die uitbreiding.
Jawel, Ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:35 schreef jantar het volgende:
ja vind ik ook, maar vraagt niemand zich eigenlijk af waarom we nu anders met elkaar omgaan als bijvoorbeeld 40 jaar geleden? toen je nog je fiets buiten kon laten staan?
Nee. Niet helemaal.quote:waarom bekoeld de liefde voor elkaar? hebben we dat echt helemaal zelf in de hand gehad dan?
Waar en waarom ben JIJ bang voor _____? | (TRU style) ( Mooie vrouwen versierenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Ok mooi allemaal, maar waar ben jij nou bang voor?
Ja ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef jantar het volgende:
ehm hadden wij het hier trouwens laatst hier niet over armageddon?
Volgens de 'overlevering' is dat de (voornaamste) plek waar het Armageddon zich afspeelt. Met de vernietiging van Jeruzalem als klapstukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef jantar het volgende:
las ik net een stukje over, schijnen we toch dichtbij te komen.. heeft alles te maken met Israel, al is die wel vaak in het nieuws al natuurlijk..
Waarom specifiek Israël? Of ligt daar je angst?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef jantar het volgende:
Volgens de christenen zal de eindtijd gekenmerkt worden door natuurrampen zoals overstromingen, aardbevingen en epidemieën.
als pandemieen daar ook bij horen, dan lijkt die armegeddon al van start te zijn gegaan.. toch maar even het nieuws volgen hoe het verder gaat met Israel...
Met Pandemieen bedoel je toch niet de Mexicaanse griep ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef jantar het volgende:
Volgens de christenen zal de eindtijd gekenmerkt worden door natuurrampen zoals overstromingen, aardbevingen en epidemieën.
als pandemieen daar ook bij horen, dan lijkt die armegeddon al van start te zijn gegaan.. toch maar even het nieuws volgen hoe het verder gaat met Israel...
hierom, maar geen angst voor israel hoorquote:Volgens de 'overlevering' is dat de (voornaamste) plek waar het Armageddon zich afspeelt. Met de vernietiging van Jeruzalem als klapstuk
in het eerste kan ik je geen gelijk gevenquote:Met Pandemieen bedoel je toch niet de Mexicaanse griep ?
Want dat is vooralsnog een storm in een glas water, pure angst zaaierij !
Anyway, boeiend onderwerp (Armageddon), maar kweetnie of dat hier thuis hoort. Is een topic apart
Dan kunnen we beter verhuizen naar een ander topic, voor we weer van off-topic SC beticht worden
eerlijk gezegd heb ik dat ook gedacht, ik was echt erg ging zelfs naar beneden om te controleren of ik het gas wel dicht had gedraaid, koolmonoxidevergiftiging was ik ook bang voor.quote:Ik ben altijd bang als ik alleen thuis ben en ik ga 's avonds te bed dat het huis dan in de fik zou gaan zonder dat ik het door heb XD
"Toekomst visioenen" die ik (o.a.) als kind heb gehad & waarvan een deel is uitgekomen en het ergste nog moet komen. Die gebeurtenissen op zich niet, maar het feit dat 'het' uitkomt !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:32 schreef Flammie het volgende:
Voor welk paranormaal verschijnsel zijn jullie eigenlijk bang overigens?
Zeker weten ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef jantar het volgende:
in het eerste kan ik je geen gelijk geven![]()
Hah.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Darkness28 het volgende:
Ik kan soms heel bang zijn voor mijn (of die van iemand anders) toekomst...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Hah.![]()
Ik ben bang voor mensen die de wetenschap onderdrukken vanwege hun eigen religieuze achtergrond.
Nix 'zesde zintuig'quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef Dartanion het volgende:
Ik ben wel eens bang als ik een groep kwaad kijkende allochtonen tegemoet loop in mijn eentje in het donker. Dan geeft mijne zesde zintuig duidelijke door dat er iets niet in de haak is.
Tot nu toe heeft mijn zesde zintuig er elke keer naast gezeten.
Dat is nog eens een kekke psycho-analyse!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nix 'zesde zintuig'![]()
Dat is een kwestie van het inschatten van de situatie op basis van plaats & tijd met behulp van instinct & kennis (aangeleerde vooroordelen eventueel gemixed met persoonlijke ervaringen)
Je hoeft nu niet van jouw probleem, met oogkleppen op door de wereld lopen, niet mijn probleem te maken. Het is gewoon een feit dat het zesde zintuig zich niet laat misleiden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:13 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Een groepje kwaad kijkende allochtonen) veranderd binnen 1 post al in 'dat tuig' .![]()
![]()
... tja ...laat ook maar
Bewijs het maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:16 schreef Dartanion het volgende:
Je hoeft nu niet van jouw probleem, met oogkleppen op door de wereld lopen, niet mijn probleem te maken. Het is gewoon een feit dat het zesde zintuig zich niet laat misleiden.
Het bewijs is er al, maar jij bent te dogmatisch in je denken om het bewijs op te merken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |