Ok.quote:
Dat is eht hem dus juist.... ik weet zeker dat ik 50.00 ingevoerd hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel een vrij domme fout is
Die programma's van de bank plakken er echt niet zomaar een 0 achter... Je hebt het gewoon verkeerd ingevoerd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef Opperkaas het volgende:
[..]
Dat is eht hem dus juist.... ik weet zeker dat ik 50.00 ingevoerd hebt.
Maarja je kan het niet bewijzen
Ik heb geen rabobank genoemt..... ik woon in ierland en heb ierse rekening.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Rabobank? Als je 500 euro overmaakt via internetbankieren dan moet je bij de bevestiging nog eens '500' intypen, je faalt dus dubbel en terecht dat die Tsjechische er met je geld vandoor is.
Helaas vriend, dat mag niet bij overschrijvingen. Alleen bij automatische incasso's.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet niet hoe je storneren schrijft in het engels maar dat hebben ze daar ook gewoon hoor!
I'm not your friend, buddy!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas vriend, dat mag niet bij overschrijvingen. Alleen bij automatische incasso's.
Nee, dat heet fraude en/of valsheid in geschrifte. En dat is ook in Ierland strafbaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:52 schreef Opperkaas het volgende:
kijk haar oude post komt nog wel gewoon bij ons binnen..... heb dus ook gewoon nog haar credit card gegevens enz.
Is hier wat mee te doen zonder in de shit te komen ?
Behalve aankijken op welke dagen ze jouw 500 euro aan het uitgeven is kan je er niet veel mee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:52 schreef Opperkaas het volgende:
kijk haar oude post komt nog wel gewoon bij ons binnen..... heb dus ook gewoon nog haar credit card gegevens enz.
Is hier wat mee te doen zonder in de shit te komen ?
hmm weer wat opgestoken vandaagquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Rabobank? Als je 500 euro overmaakt via internetbankieren dan moet je bij de bevestiging nog eens '500' intypen, je faalt dus dubbel en terecht dat die Tsjechische er met je geld vandoor is.
ja en daarom weet ik dus zeker dat ik 50 euro inevoerd hebt en niet 500quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is megadom, en dus *zwaai zwaai* naar je geld.
Terecht, je moet het bedrag invoeren en bij ALLE banken (dus ook echt wel in ierland) komt het dan nog meerdere malen voorbij, en moet je de overschrijving bevestigen.
Iig niet jouw vriendquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik wel en niet ben van Cybey?
Dus als ik jou 500 euro stort, en jou vervolgens niet kan bereiken omdat wat voor reden dan ook, ben jij ineens een dief?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef MadMarine het volgende:
Ook een overschrijving kun je laten storneren, alleen heet het dan niet zo, en moet je er veel sneller bij zijn (zelfde dag)
In dat geval kun je gewoon even bellen naar je bank en de situatie uitleggen, no problemo
Als dat allemaal niet lukt kun je natuurlijk ook altijd nog even langs de politie gaan, want ondanks wat iedereen hier beweert is het is niet haar geld, en dus is het diefstal
Ja heur want zo'n internetbankier-systeem is zo buggy dat het bij het belangrijkste invoerveld er soms zomaar een extra 0 word geplaatstquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Opperkaas het volgende:
[..]
ja en daarom weet ik dus zeker dat ik 50 euro inevoerd hebt en niet 500
je moet namelijk 50.00 invoeren en 500.00
Echter als je hiermee bij de bank aankomt....zeggen ze gewoon nee je hebt 500.00 ingevoerd....
overmacht....
als jij per ongeluk 500 euro (ipv 50 euro) stort, en ik weiger het daarna terug te storten... zeker wel. je zult waarschijnlijk aan moeten tonen dat het inderdaad per ongeluk ging, en bij de bank nemen ze daarom meestal genoegen met een redelijke uitleg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef iFries het volgende:
[..]
Dus als ik jou 500 euro stort, en jou vervolgens niet kan bereiken omdat wat voor reden dan ook, ben jij ineens een dief?
Ik vond het al zo lang duren voordat er een opmerking over was gemaakt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:52 schreef remlof het volgende:
"Czechie"? Je bedoelt Tsjechië neem ik aan?
Beetje normaal doen tegen Jitzzze!quote:
Wat zeg je?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef Cybey het volgende:
[..]
Beetje normaal doen tegen Jitzzze!
Die jongen heeft het al zwaar genoeg met zo'n banaan in z'n oor
[dom blondje mode] "Maar er staat toch 'CZ' op de auto's daar, dus het is czechie" [/dom blondje mode]quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vond het al zo lang duren voordat er een opmerking over was gemaakt!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:37 schreef Opperkaas het volgende:
Ik en me vriendin en ..
De Rightshop bedoel je?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef terror623 het volgende:
juridisch gezien (nederlands recht) kan je het geld gewoon terugeisen, weet ff niet meer de betreffende artikelen enzo maar als jij (kan) weten dat je geen recht hebt op een betaling en de betaler vordert het bedrag terug moet je daar gewoon (binnen redelijke termijn) aan voldoen, dat jij in Ierland zit en zij in Tsjechie maakt het natuurlijk wel wat complexer, ik zou ff bij het equivalent van een rechtswinkel binnenstappen.
Omdat Cybey dat zegtquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik wel en niet ben van Cybey?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |