gefeliciteerd jongen!quote:
Gewoon achter de PC met Rosetta Stonequote:
o god, je bent echt bezig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon achter de PC met Rosetta Stone
WTF. Die prijzen van die pakketen?!?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.rosettastone.com
Maar ik heb ergens een torrent vandaan getrokken natuurlijk
Ja, maar nu begint het lastige (El gato es negro lukt nog wel, Que esta haciendo usted? is al wat lastiger (en ik weet niet eens of dat wel kloptquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god, je bent echt bezig?![]()
muy bien
Brad heeft ergens een resale (kopietje dus) voor zijn Nederlandse les vandaan gehaald voor 80 piek of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
WTF. Die prijzen van die pakketen?!?!Dan verwacht je toch dat je gaat slapen en de volgende dag een native speaker bent wahahaha wat duur
Dat is al resale? 80?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad heeft ergens een resale (kopietje dus) voor zijn Nederlandse les vandaan gehaald voor 80 piek of zo.
nah als het je daar niet mee luktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad heeft ergens een resale (kopietje dus) voor zijn Nederlandse les vandaan gehaald voor 80 piek of zo.
volks/open universiteit niet in de buurt ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al resale? 80?
Ik deed dat gewoon gratiezzzz @ Fontys.
(Nou ja, zat in het algemene lesgeld natuurlijk)
Maar wil hetweer opfrissen, vandaar.
Met cabron, puta, maricon en gillipolla kom je ook niet zo ver
Als je weet waar je moet zoeken, is het makkelijk te vinden voor noppesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al resale? 80?
lol, ligt eraan tegen wie je het zegt, de verkeerde zal je aardig ver gooienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al resale? 80?
nog nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
Zit iedereen nu alweer aan de voedertrog ?
*lijfstraf instelt*quote:
En ik moet verdoeme vanavond ook nog naar een of andere wijvenfilm met een vriendin van me (het type van die helemaal hysterisch wordt als ze mij tegenkomt en me dan direct moet knuffelen enzoquote:
Flikkerfeeksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En ik moet verdoeme vanavond ook nog naar een of andere wijvenfilm met een vriendin van me (het type van die helemaal hysterisch wordt als ze mij tegenkomt en me dan direct moet knuffelen enzo). Het is zwaar om homo te zijn op een middelbare school.
theatralequote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En ik moet verdoeme vanavond ook nog naar een of andere wijvenfilm met een vriendin van me (het type van die helemaal hysterisch wordt als ze mij tegenkomt en me dan direct moet knuffelen enzo). Het is zwaar om homo te zijn op een middelbare school.
Nja, ik kan gewoon erg goed met meisjes opschieten. Ook met 'gewone jongens', overigens. Maar meisjes zijn direct altijd zo van 'kom dan gaan we shoppen en dit dat blablablaaa!'.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Flikkerfeeks
Tja jongen. Nou ja. Beter dat dan dat je in elkaar wordt geslagen, lijkt me.
In Iran hebben ze allemaal zand in hun (jongens)poes, dat is anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
theatrale![]()
ga even in iran homo zijn, praat dan over zwaar
Ja, dat zeg ik. Een beste vriendin in een jongenslichaamquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja, ik kan gewoon erg goed met meisjes opschieten. Ook met 'gewone jongens', overigens. Maar meisjes zijn direct altijd zo van 'kom dan gaan we shoppen en dit dat blablablaaa!'.
Ben overigens nog nooit in elkaar geslagen. Zie ik ook niet snel gebeuren.
En wat voor lichaam.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Een beste vriendin in een jongenslichaam
ben nu aan het etenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee jij niet, jij hebt vast nog niets een je ontbijd achter de kiezen
Côte d'Or truffel puur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef MisterO het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: Eustace, wat voor chocola heb je gehad?
nu niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En wat voor lichaam.
[/Diva]
Stroekie, je inbox is vol.
Misschien houdt ie niet van pure chocola.quote:
Ik wil geen vaste verplichting van ene tijd en dag, die heb ik al genoeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volks/open universiteit niet in de buurt ?
dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien houdt ie niet van pure chocola.
Ik vermijd tegenwoordig chocolaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien houdt ie niet van pure chocola.
Racist.quote:
quote:
Latin America level 1. De eerste unit is echt heel simpel, maar daarna wordt het (voor mij tenminste) al best lastig met werkwoorden enzo. Maar ik denk wel dat als jij de basis hebt, je met level 2 kan beginnen of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Ang3l het volgende:
*Rosetta aanklik*
Spanish (Spain) Level 1 & 2.
Welke doe jij? Latin America? En welk level?
Kan best dat 1 en 2 te basic is voor me, aangezien ik beginners, gemiddeld en gevorderd heb gedaan al.
Maar goed, da's laaaaaaaang geleden, voorzichtig beginnen!
Ik heb dus Spanish gedaan ipv LA. Op de Fonys hadden we niveau 1 van een Mexicaanse, en 2 en 3 van een Spaanse. Zoveel verschil zit er niet tussen. Voor wat ik weet tot nu toe alleen de uitspraak van de v en de ll en z. Maar onze latino/iberische mensen hier weten dat vast beter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Latin America level 1. De eerste unit is echt heel simpel, maar daarna wordt het (voor mij tenminste) al best lastig met werkwoorden enzo. Maar ik denk wel dat als jij de basis hebt, je met level 2 kan beginnen of zo.
was je erg close hem?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:09 schreef Eustace. het volgende:
Bwuh. Vannacht 5 jaar geleden dat me opa is gestorven. Niet leuk.
Ik was toen hij stierf 12. Ik kan dus wel stellen dat ik hem niet erg bewust heb meegemaakt, zeg maar. Maar alsnog maakt een sterfgeval in mijn nabije omgeving altijd diepe indruk op mij.quote:
Latin America leek me handiger met al die mexicanen hier, heheh. Maar "verde" is "berde" en "ellas" is "ejjas" en "azul" is "asul". Dat doen ze in Spanje toch ook?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dus Spanish gedaan ipv LA. Op de Fonys hadden we niveau 1 van een Mexicaanse, en 2 en 3 van een Spaanse. Zoveel verschil zit er niet tussen. Voor wat ik weet tot nu toe alleen de uitspraak van de v en de ll en z. Maar onze latino/iberische mensen hier weten dat vast beter.
Ik begin gewoon met 1 als opfris maar ik gok dat dat idd te simpel is ja.
Werkwoorden etc heb ik allemaal al gehad. Maar goed, is niet erg.
Zit al 7 jaar roest overheen
Mijn opa op mijn oma's verjaardag, dat weet ik nog wel. En ik zat in de zesde, want ik miste een tentamen natuurkunde die meetelde voor het utieindelijke cijfer (zo onthou ik dingenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet eens meer in welk jaar, laat staan op welke dag mijn opa's en oma's zijn overleden
Ik kreeg juist van de Mexicaanse lerares te horen dat de v (vamos en zo) in Mexico gewoon de v is en in Spaans juist de b. Evenals al die andere klanken. Dus ja, bovenstaande doen ze in Spanje ja, maar ik had begrepen in Mexico dus niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Latin America leek me handiger met al die mexicanen hier, heheh. Maar "verde" is "berde" en "ellas" is "ejjas" en "azul" is "asul". Dat doen ze in Spanje toch ook?
Ik weet dat ik bij de laatste opa ziek was en als enige geen afscheid kon nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn opa op mijn oma's verjaardag, dat weet ik nog wel. En ik zat in de zesde, want ik miste een tentamen natuurkunde die meetelde voor het utieindelijke cijfer (zo onthou ik dingen).
Hm, weird. Nou ja, we zullen het wel merken. Ik heb tot nu toe toch nog geen uitspraak geoefendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg juist van de Mexicaanse lerares te horen dat de v (vamos en zo) in Mexico gewoon de v is en in Spaans juist de b. Evenals al die andere klanken. Dus ja, bovenstaande doen ze in Spanje ja, maar ik had begrepen in Mexico dus niet.
Een kenmerk dat het Mexicaanse Spaans deelt met de andere variëteiten die in Ibero-Amerika worden gesproken zijn het seseo en het yeísmo: in tegenstelling tot in Spanje is er geen verschil in uitspraak tussen c/z en s, en tussen ll en y. Die eerste klank wordt altijd als s uitgesproken, die tweede als j, in het noorden van Mexico neigend naar zj.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, weird. Nou ja, we zullen het wel merken. Ik heb tot nu toe toch nog geen uitspraak geoefend
allurequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:35 schreef Eustace. het volgende:
Allure of Le Male voor v'naaf?
Ik vind het wel een Erik-filmquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/only/
Aww
Axequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef Eustace. het volgende:
Allure it is. Fakking lekker geurtje, eigenlijk. Het enige 'geurtje' dat de meeste van mijn leeftijdsgenoten kennen is Axe.
Ja ik had de trailer ookal bekekenquote:
Ook vrienden van je?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef Desmonkey het volgende:
Axe ruikt net hetzelfde als de aftermath van kots. Helaas ken ik mensen van 20+ jaar die het nog steeds gebruiken.
Nee, huidirritatiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef Steve het volgende:
Nivea.Niet alleen de deo, ook scheerspullen.
Dat had ik niet moeten doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En een toetje van een stukje zelfgemaakte bosbessentaart.
Axe is zo'n instapmodel voor pubers als ze voor 't eerst ontdekken dat er geurtjes zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef Desmonkey het volgende:
Axe ruikt net hetzelfde als de aftermath van kots. Helaas ken ik mensen van 20+ jaar die het nog steeds gebruiken.
Stomerij! NU!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had ik niet moeten doen! Ik kom er net achter dat er een bosbes aan mijn bloesje geplakt zit
.
Ik vind rollers zo onhygiënisch.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb ook nivea.. zo'n rollert
De enige die niet prikt, niet irriteert en niet stinkt
O jee, je bloesje!!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had ik niet moeten doen! Ik kom er net achter dat er een bosbes aan mijn bloesje geplakt zit
.
Mja, da's idd wel irritantquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Desmonkey het volgende:
Als het maar deo dry is en geen witte plekken achter laat.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Oa. vooral als die spuitbussen om de uur ter voorschijn worden gebracht.
Ik kan niet tegen spray-deoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind rollers zo onhygiënisch.
Zijn ze misschien, maar als ik met dat ding over een bezwete oksel rol...
Moet je het eerst laten drogen voor je een t-shirt of overhemd aan doetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Desmonkey het volgende:
Ik gebruik niks. Ik scheer onder de douche en scrub alleen van te voren m'n gezicht... werkt het bestequote:
Alleen Africa vind ik nog wel oke.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Desmonkey het volgende:
Klopt, maar soms heb je haastquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je het eerst laten drogen voor je een t-shirt of overhemd aan doet
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar soms heb je haasten da moet je verrekes goed uitkijken met je shirt aandoen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik gebruik niks. Ik scheer onder de douche en scrub alleen van te voren m'n gezicht... werkt het beste
Meer voor mijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Desmonkey het volgende:
Neuh, maar ben ook geen chocolade-fan. Eet het wel, dat wel.
Ik kan me ook niet elke dag scherenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef Steve het volgende:
[..]. Dan zou ik elke dag in de weer zijn met aluin om het bloeden te stoppen.
Heb je je haar gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Eustace. het volgende:
Broek: beetje grote baggy, merkloos
Shirt: lichtroze van de We
Geurtje: Chanel Allure
Boxershort: Gstar
Sokken (:')): Calvin Klein
Schoenen: Witte BB met gekleurde radio'tjes erop.![]()
Kan ik zo naar buiten?
"NEE"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Eustace. het volgende:
Kan ik zo naar buiten?
Sokken van Calvin Klein.. dat ziet toch niemand?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Eustace. het volgende:
Kan ik zo naar buiten?
Zij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sokken van Calvin Klein.. dat ziet toch niemand?
Nou ja, tenzij hij je sokken uit gaat trekken natuurlijk
van mij part ga je in een tuinbroek , ruitjestrui en klompenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Eustace. het volgende:
Kan ik zo naar buiten?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Error executing file
F:\setup.exe
The requested operation requires elevation.
Say whut?!
Soms mis ik mijn ex.....
Never mindquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Error executing file
Say whut?!
Soms mis ik mijn ex.....
quote:
Ga je naar de Gay Pride?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Eustace. het volgende:
Kan ik zo naar buiten?
Rebel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van mij part ga je in een tuinbroek , ruitjestrui en klompen
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never mindI can do things by myself
![]()
I dont need straight people!
Hopsa. Ik kan Spaans gaan leren
Vista?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Error executing file
Say whut?!
Soms mis ik mijn ex.....
Als er maar een lekker lijf en een leuk kop in zit?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
boeit me niet zo heel veel wat andere mensen dragen
Les 1 en 2 geslaagd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never mindI can do things by myself
![]()
I dont need straight people!
Hopsa. Ik kan Spaans gaan leren
Waarschijnlijk niet.quote:
Was oefening 1 en 2 bij jou ook plaatjes met Spaanse tekst?quote:
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vista?
Dan rechtermuisknop op Setup.exe en dan "Run as Administrator"
Je hebt iets gemist he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*zet puppy oogjes op een trekt pruillipje*
Je klinkt ineens heel engquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar daar lag het niet aan volgens mij.
Heb daarna de setup gedraaid ipv de autorun aangeklikt en toen deed ie wel installeren.
Toen was de hele rosetta leeg en dacht ik: ow ik zal de spaanse disc ook eens in daemontools gooien. E
En hopsa.
Oh, mja, dat moet je zeker voor laten gaan.. had ik even gemist inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist he?
Ik ga zaterdag hopelijk dansen met mijn beste vriendin nu het nog kan.
2e keer tumor geconstateerd en ze zal weer onder het mes moeten.
Mar nu geen peen en ze kan lopen (nog) dus dansen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er maar een lekker lijf en een leuk kop in zit?
Niet ergquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, mja, dat moet je zeker voor laten gaan.. had ik even gemist inderdaad
Ey ik ben dan wel blond, maar ik heb ook informatica gehad.quote:
Nee, dat wil ik niet eens in dit geval...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Vlarp, je puppyogen moeten wel zo enorm goed en puppy'ig zijn wil je dat overtreffen.
Oh, kans is groot dat ik 's avonds alweer richting huis ben. Maar dat ligt er aan hoe dronken ik ben, en hoe moe ik ben van de hele dag aan de kant zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet erg
Maar goed, als ze dus eerder moe is of zo dan kom ik misschien 's avonds nog.
Feest hier duurt tot 23:00 dus wie weet.
Maar dan is iedereen er dus al en vind ik niemand en alleen zwerven wil ik niet.
Haha.. toch niet zo erg als m'n moederquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ey ik ben dan wel blond, maar ik heb ook informatica gehad.
Dat, plus een ex die er veel verstand van heeft
Plus ik ben redelijk autodidact. Ik klik en draai en sleutel wel intuitief en als het dan helemaal mis is bel ik de ex-hulplijn.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ben naar de sneak
Handig, pathé unlimited
Oud genoeg om je niet schuldig te voelen.quote:
Je wil de algemene definitie weten van 'jongemannen'quote:
"jngmn. zkt jngmn. vr. rel."quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oud genoeg om je niet schuldig te voelen.
Zullen we het gewoon allebei doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je wil de algemene definitie weten van 'jongemannen'
Of vraag je me nou wat ik eronder versta?
Jongemannen zitten in de leeftijd van 18 tot 24? Ik heb nog 2 jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon allebei doen?
Ik bedoele soort van de eerste
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jongemannen zitten in de leeftijd van 18 tot 24? Ik heb nog 2 jaar
Jij bent tijdloos!quote:
Jij bent een volwassen manquote:
Ja, dat is hoe ze werken. Je leert de taal op dezelfde manier als je je moedertaal geleerd hebt. Geen vertalingen en woordjes stampen dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was oefening 1 en 2 bij jou ook plaatjes met Spaanse tekst?
Ik denk ze beginnen wel met woorden etc vertalen, of zinnen of werkwoorden.
Grammatica en zo.
Dit was gewoon plaatje raden en op den duur kom je er achter wat de woorden betekenen.
Oh, meestal ben ook wel tevreden met m'n leeftijd hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent een volwassen manDas ook fijn hoor
Ik bedoelde het positiefquote:
Sorry, Erikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief. En het doet me pijn dat je ook maar kan denken dat ik het negatief bedoel
.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:00 schreef wonderer het volgende:
De melk was ontploftNu stinkt het in de keuken.
Een plastic fles zes weken in de koelkast laten staan en dan het dopje eraf halenquote:
Gatver!! Viespeuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een plastic fles zes weken in de koelkast laten staan en dan het dopje eraf halen
tell me about itquote:
abend, wie geht es dir?quote:
sehr gut auch danke, habe gerade etwas gegessen und jetz bin ich wieder zu hausequote:
tollquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sehr gut auch danke, habe gerade etwas gegessen und jetz bin ich wieder zu hause
hehe ganz toll jawohlquote:
nu al, er zijn nog mensen hierquote:
misschien yuri's stille protest ofzo haah.. maar dan niet stilquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo, ik ben spaans aan het leren, geen Duits
keine anungquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet dat niet ihr zijn? Duitsers mogen toch niet jij en jouwen ?
wanner wel danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nu al, er zijn nog mensen hier
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja aber Deutsch ist ja ein sehr schonere Sprache! Das versteh ich auch wohl besser!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo, ik ben spaans aan het leren, geen Duits
Ja doch das ist ja sehr gut moglich! Aber es wahre netter wenn er Ihr oder Ihnen sagt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aber du redest doch sehr gut Deutsch! Wieso das denn?quote:
Ich habe viele talentequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aber du redest doch sehr gut Deutsch! Wieso das denn?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij grijpt elke kans aan, zeker nu die andere latino in het vliegtuig zit
Lol die anderequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij grijpt elke kans aan, zeker nu die andere latino in het vliegtuig zit
spanjool danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol die andere
noem mij es niet latino por favordas hetzelfde als nederlanders belg noemen
Mochte ich das alles wissen oder nicht?quote:
klinkt als jood, ben er nooit achter gekomen wat nou correct is lolquote:
dan word het spaanse meneerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
klinkt als jood, ben er nooit achter gekomen wat nou correct is lol
vielleicht, hängt ab von was sie wollen wissen, das meint nicht allesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mochte ich das alles wissen oder nicht?
doe maar spanjaard gewoon :-Pquote:
Spanjaard, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
klinkt als jood, ben er nooit achter gekomen wat nou correct is lol
ja naar mijn idee ook, Spanjool is heel foutquote:
ik ben brabo = reservebelgquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol die andere
noem mij es niet latino por favordas hetzelfde als nederlanders belg noemen
niets mis mee heb ook jaren in N.B gebivakeerdquote:
jesus met een zachte g dus ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niets mis mee heb ook jaren in N.B gebivakeerd
in mijn geval hquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga je nu ook dingen posten waar je later spijt van kan hebben?
Wat betekent "hay"?quote:
'daar is'/daar zijn'quote:
Dan blijf ik nog even.quote:
No way! Mexico lacht zich al echt een ongeluk op dit moment. Ik ben blijkaar erg vertederend.quote:
DIZERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, wie vind je de meest sexy fok homo?
DIZERRRRRRRRR!quote:
En wie de minstquote:
Shut upquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dronken Ang3l is veel leuker dan nuchtere Ang3l.
Ik ben aangeschoten, niet dronken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:23 schreef MisterO het volgende:
Ang3l die doet alsof hij dronken is, is heel grappig
quote:
Sorry dat ik me vergisquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten, niet dronken.
Ik weet de backspace nog te vinden!
Oepsquote:
Dudesnude. I rest my case.quote:
Whehe, ja is ookquote:
Private pin nodigquote:
Nietes. Ik word TE loslippig en losbanderig en knuffelig en zoenerig en alles is dna leuk en gezellig en geil en zo, dus dta wil je ECHT niet hebben. Ik ga dan ook zo naar bedquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:29 schreef MisterO het volgende:
Ang3l wordt grof als hij gedronken heeft.
quote:
Ah blijf nog evenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nietes. Ik word TE loslippig en losbanderig en knuffelig en zoenerig en alles is dna leuk en gezellig en geil en zo, dus dta wil je ECHT niet hebben. Ik ga dan ook zo naar bed
Parijs wordt echt ZO extreem leuk!quote:
Doe van alle maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
(Wil je die van mij? Die van G_E? Die van alle andere fokkers?)
Rijmen gaat je iig goed af in deze toestandquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Parijs wordt echt ZO extreem leuk!
We liggen nu al in een deuk!
Ach.. 't staat toch al op internetquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat iedereen daar blij mee zal zijn
*propt shawl in je mond*quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:35 schreef MisterO het volgende:
Ang3l is such an attention whore. I love it
Wie dan allemaal nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat iedereen daar blij mee zal zijn
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rijmen gaat je iig goed af in deze toestand.
Dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar fok is wat bekender dan een of andere site
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
(Wil je die van mij? Die van G_E? Die van alle andere fokkers?)
quote:
Zijn ze niet. is niemand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus?
Ik wil wel linkjes zien.. eens kijken of mensen zo braaf zijn als ze zich hier voordoen
volgens mij ben je gewoon te lui om zelf te zoekenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus?
Ik wil wel linkjes zien.. eens kijken of mensen zo braaf zijn als ze zich hier voordoen
Ik heb van de meerderheid niet eens onthouden waar ze wonen, dus ookal zou ik willen zoeken, dan kom ik niet verquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon te lui om zelf te zoeken
dan heb je pechquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb van de meerderheid niet eens onthouden waar ze wonen, dus ookal zou ik willen zoeken, dan kom ik niet ver
Niemand zit op mijn piepie te wachtenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, gun Peter ook eens iets. Die jongen heeft het al zo moeilijk!
stuur me gewoon wat linkjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Desmonkey het volgende:
Maar het is toch niet zo moeilijk? Er zijn pakweg vier homoknooppunten op Fok!: Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam. Iedereen is rond de 19-30 jaar. De rest, nah geen zin. Maar Peter vanwaar die interesse?
Nee, maar vanwaar die interesse? Moet ik maar alleen de gaypride bezoeken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:45 schreef Peter het volgende:
[..]
stuur me gewoon wat linkjesJe hebt ze vast wel
wees gewoon niet zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:45 schreef Peter het volgende:
[..]
stuur me gewoon wat linkjesJe hebt ze vast wel
Heulmaal niks, ik werd iets te enthousiastquote:
dan stond er wel watquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heulmaal niks, ik werd iets te enthousiast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |