Wie dan allemaal nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat iedereen daar blij mee zal zijn
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rijmen gaat je iig goed af in deze toestand.
Dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar fok is wat bekender dan een of andere site
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
(Wil je die van mij? Die van G_E? Die van alle andere fokkers?)
quote:
Zijn ze niet. is niemand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus?
Ik wil wel linkjes zien.. eens kijken of mensen zo braaf zijn als ze zich hier voordoen
volgens mij ben je gewoon te lui om zelf te zoekenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus?
Ik wil wel linkjes zien.. eens kijken of mensen zo braaf zijn als ze zich hier voordoen
Ik heb van de meerderheid niet eens onthouden waar ze wonen, dus ookal zou ik willen zoeken, dan kom ik niet verquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon te lui om zelf te zoeken
dan heb je pechquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb van de meerderheid niet eens onthouden waar ze wonen, dus ookal zou ik willen zoeken, dan kom ik niet ver
Niemand zit op mijn piepie te wachtenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, gun Peter ook eens iets. Die jongen heeft het al zo moeilijk!
stuur me gewoon wat linkjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Desmonkey het volgende:
Maar het is toch niet zo moeilijk? Er zijn pakweg vier homoknooppunten op Fok!: Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam. Iedereen is rond de 19-30 jaar. De rest, nah geen zin. Maar Peter vanwaar die interesse?
Nee, maar vanwaar die interesse? Moet ik maar alleen de gaypride bezoeken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:45 schreef Peter het volgende:
[..]
stuur me gewoon wat linkjesJe hebt ze vast wel
wees gewoon niet zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:45 schreef Peter het volgende:
[..]
stuur me gewoon wat linkjesJe hebt ze vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |