Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vista?
Dan rechtermuisknop op Setup.exe en dan "Run as Administrator"
Je hebt iets gemist he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*zet puppy oogjes op een trekt pruillipje*
Je klinkt ineens heel engquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar daar lag het niet aan volgens mij.
Heb daarna de setup gedraaid ipv de autorun aangeklikt en toen deed ie wel installeren.
Toen was de hele rosetta leeg en dacht ik: ow ik zal de spaanse disc ook eens in daemontools gooien. E
En hopsa.
Oh, mja, dat moet je zeker voor laten gaan.. had ik even gemist inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist he?
Ik ga zaterdag hopelijk dansen met mijn beste vriendin nu het nog kan.
2e keer tumor geconstateerd en ze zal weer onder het mes moeten.
Mar nu geen peen en ze kan lopen (nog) dus dansen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er maar een lekker lijf en een leuk kop in zit?
Niet ergquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, mja, dat moet je zeker voor laten gaan.. had ik even gemist inderdaad
Ey ik ben dan wel blond, maar ik heb ook informatica gehad.quote:
Nee, dat wil ik niet eens in dit geval...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Vlarp, je puppyogen moeten wel zo enorm goed en puppy'ig zijn wil je dat overtreffen.
Oh, kans is groot dat ik 's avonds alweer richting huis ben. Maar dat ligt er aan hoe dronken ik ben, en hoe moe ik ben van de hele dag aan de kant zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet erg
Maar goed, als ze dus eerder moe is of zo dan kom ik misschien 's avonds nog.
Feest hier duurt tot 23:00 dus wie weet.
Maar dan is iedereen er dus al en vind ik niemand en alleen zwerven wil ik niet.
Haha.. toch niet zo erg als m'n moederquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ey ik ben dan wel blond, maar ik heb ook informatica gehad.
Dat, plus een ex die er veel verstand van heeft
Plus ik ben redelijk autodidact. Ik klik en draai en sleutel wel intuitief en als het dan helemaal mis is bel ik de ex-hulplijn.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ben naar de sneak
Handig, pathé unlimited
Oud genoeg om je niet schuldig te voelen.quote:
Je wil de algemene definitie weten van 'jongemannen'quote:
"jngmn. zkt jngmn. vr. rel."quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oud genoeg om je niet schuldig te voelen.
Zullen we het gewoon allebei doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je wil de algemene definitie weten van 'jongemannen'
Of vraag je me nou wat ik eronder versta?
Jongemannen zitten in de leeftijd van 18 tot 24? Ik heb nog 2 jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon allebei doen?
Ik bedoele soort van de eerste
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jongemannen zitten in de leeftijd van 18 tot 24? Ik heb nog 2 jaar
Jij bent tijdloos!quote:
Jij bent een volwassen manquote:
Ja, dat is hoe ze werken. Je leert de taal op dezelfde manier als je je moedertaal geleerd hebt. Geen vertalingen en woordjes stampen dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was oefening 1 en 2 bij jou ook plaatjes met Spaanse tekst?
Ik denk ze beginnen wel met woorden etc vertalen, of zinnen of werkwoorden.
Grammatica en zo.
Dit was gewoon plaatje raden en op den duur kom je er achter wat de woorden betekenen.
Oh, meestal ben ook wel tevreden met m'n leeftijd hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent een volwassen manDas ook fijn hoor
Ik bedoelde het positiefquote:
Sorry, Erikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief. En het doet me pijn dat je ook maar kan denken dat ik het negatief bedoel
.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:00 schreef wonderer het volgende:
De melk was ontploftNu stinkt het in de keuken.
Een plastic fles zes weken in de koelkast laten staan en dan het dopje eraf halenquote:
Gatver!! Viespeuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een plastic fles zes weken in de koelkast laten staan en dan het dopje eraf halen
tell me about itquote:
abend, wie geht es dir?quote:
sehr gut auch danke, habe gerade etwas gegessen und jetz bin ich wieder zu hausequote:
tollquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sehr gut auch danke, habe gerade etwas gegessen und jetz bin ich wieder zu hause
hehe ganz toll jawohlquote:
nu al, er zijn nog mensen hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |