gefeliciteerd jongen!quote:
Gewoon achter de PC met Rosetta Stonequote:
o god, je bent echt bezig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon achter de PC met Rosetta Stone
WTF. Die prijzen van die pakketen?!?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.rosettastone.com
Maar ik heb ergens een torrent vandaan getrokken natuurlijk
Ja, maar nu begint het lastige (El gato es negro lukt nog wel, Que esta haciendo usted? is al wat lastiger (en ik weet niet eens of dat wel kloptquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god, je bent echt bezig?![]()
muy bien
Brad heeft ergens een resale (kopietje dus) voor zijn Nederlandse les vandaan gehaald voor 80 piek of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
WTF. Die prijzen van die pakketen?!?!Dan verwacht je toch dat je gaat slapen en de volgende dag een native speaker bent wahahaha wat duur
Dat is al resale? 80?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad heeft ergens een resale (kopietje dus) voor zijn Nederlandse les vandaan gehaald voor 80 piek of zo.
nah als het je daar niet mee luktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad heeft ergens een resale (kopietje dus) voor zijn Nederlandse les vandaan gehaald voor 80 piek of zo.
volks/open universiteit niet in de buurt ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al resale? 80?
Ik deed dat gewoon gratiezzzz @ Fontys.
(Nou ja, zat in het algemene lesgeld natuurlijk)
Maar wil hetweer opfrissen, vandaar.
Met cabron, puta, maricon en gillipolla kom je ook niet zo ver
Als je weet waar je moet zoeken, is het makkelijk te vinden voor noppesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al resale? 80?
lol, ligt eraan tegen wie je het zegt, de verkeerde zal je aardig ver gooienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al resale? 80?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |