abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71526745
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:21 schreef synnath het volgende:

[..]

Nee, dat is niet juist.

Parkeeropdracht is blijkbaar vooruit of achteruit fileparkeren. De stopopdracht is zo parkeren dat je achter een auto staat, en in één keer weg kan rijden (dus stuur een hengst geven naar links net voordat je stilstaat). Aldus, de exameninator van het CBR.

Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt?
Mijn rij-instructeur. En ik heb het ook zo gedaan op mijn examen. Dat was toen ook helemaal correct.
Ik heb geen idee wat de juiste methode meer is. Alle examinatoren zeggen iets anders en oordelen ook anders blijkbaar. Daardoor krijg ik soms geen hoogte van.
pi_71536614
Ik heb een maand geleden mijn rijbewijs in 1x gehaald. Gisteren voor het eerst een wat langere afstand gereden. (Zo'n 300 km in totaal.) Beviel erg goed.
pi_71536897
parkeeropdracht is gewoon de auto parkeren, als er alleen mogelijkheden zijn om te fileparkeren dan doe je dat, kun je de auto vooruit in het vak rijden dan is dat ook goed.
pi_71537168
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef 16meter het volgende:
parkeeropdracht is gewoon de auto parkeren, als er alleen mogelijkheden zijn om te fileparkeren dan doe je dat, kun je de auto vooruit in het vak rijden dan is dat ook goed.
Ja, maar je moet opassen, je mag hem niet aan de zijkant van de weg achter een andere auto parkeren. Want dat is de stopopdracht. Volgens de examinator van het CBR die me vrijdag toetste dus.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:27:55 #80
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_71545708
Klopt, die tellen ze dan ook niet goed als je de auto gewoon achter een andere auto aan de kant van de weg zet.
The Police 08-06-2008
pi_71549501
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef YPrue het volgende:
Klopt, die tellen ze dan ook niet goed als je de auto gewoon achter een andere auto aan de kant van de weg zet.
Nou, dat is niet geheel juist. Het mag wel, maar dan moet je na het vooruit de auto neerzetten een klein stukje achteruit rijden en dan is de parkeeropdracht wel goed uitgevoerd (en geen stopopdracht meer). Echt heel logisch

Ik had op het examen besloten dit maar niet te doen en een parkeervak te kiezen, is het veiligste. Ik kon trouwens zo van parkeervak 1 naar parkeervak 2 rijden en hem daar neerzetten (stond namelijk geen auto), makkelijk voor het wegrijden (kan je dan vooruit doen)
pi_71549839
Vaag verhaal zeg met die parkeeropdracht....

Heb morgen om 7.00 ( ) les dus ik ga mijn bed maar eens opzoeken
pi_71550767
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:04 schreef Trusten het volgende:
Vaag verhaal zeg met die parkeeropdracht....

Heb morgen om 7.00 ( ) les dus ik ga mijn bed maar eens opzoeken
Succes morgen

Ik heb morgen om 10.00 les, 2 uurtjes. En vervolgens nog om 14.50, 2 uurtjes. Dinsdag ook nog 4 uurtjes en dan woensdag om 13.05 examen . Maar mijn TTT ging wat minder door de spanning, . Heeft er iemand nog tips tegen eventuele spanning?
pi_71550900
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef synnath het volgende:
Heeft er iemand nog tips tegen eventuele spanning?
Ik zou zeggen: paar dagen rust, maar gezien je schema?

Mijn hemel, 4 uur les per dag? Maar komt vast goed. Misschien moet je net als mij ruzie maken op de afrijdag met je rij-instructeur. Ik was zo boos dat het mij geen bal kon schelen en slaagde
pi_71553286
Ik vergat altijd wat parkeer/stop/omkeer-opdrachten waren, dat moest dan altijd volgens een bepaalde procedure. Zo werkt mijn gedachtegang niet, ik denk stoppen en ik plant de auto op de dichtsbijzijnde veilig plek neer. Maar dat was dan weer niet goed enzo
pi_71554082
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Flaccid op 03-08-2009 11:55:07 ]
pi_71556329
Ik ga vaker vroeg lessen, ging super Morgen weer en dan lekker een paar dagen niet (op vakantie )
pi_71556594
Flaccid, waarom die vreselijk grote foto????!
pi_71556752
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef 16meter het volgende:
parkeeropdracht is gewoon de auto parkeren, als er alleen mogelijkheden zijn om te fileparkeren dan doe je dat, kun je de auto vooruit in het vak rijden dan is dat ook goed.
Dat heb ik dus ook zo geleerd
Maakt niet uit waar of hoe. Zolang je parkeert. Als je langs de weg achter een andere auto parkeert, dan moet je er helemaal achter gaan staan. Daarna eerst een stukje achteruit en dan pas wegrijden. i.t.t. stopopdracht waar je dus niet achteruit moet rijden maar meteen weg moet rijden.
pi_71560219
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:08 schreef Vlinnie het volgende:
Flaccid, waarom die vreselijk grote foto????!
Verkeerde topic? Weet niet meer.
pi_71585868
Heb nu een paar keer gereden en het gaat steeds beter. Mijn vriend krijgt alleen nog wel elke keer een hardverzakking als ik met zijn auto achteruit probeer te rijden Hoe kijken jullie met achteruitrijden? In de zijspiegels of achterom kijkend? Bij het laatste kan ik wel beter inschatten of ik nu recht ga of niet. Vanavond ws. voor het eerst alleen een stukje rijden.
pi_71587225
Net weer les gehad, voel me soms echt een halve debiel in de auto als ik de halve rotonde meepak bijv.
pi_71588969
Ik mag vanmiddag weer 2e les, komt 't schakelen erbij...dat zal wat worden
Ik ben ook druk aan het lezen voor theorie; ik heb 1 boek Verkeersregels en een boek vol met oefenexamens. Nu ben ik dat boek Verkeersregels aan het doorlezen, maar hoe leren jullie eigenlijk? Gewoon doorlezen, belangrijke dingen herhalen en daarna veel oefenexamens maken? Of zijn er ook mensen die aan het stampen zijn?
pi_71589044
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Hippos het volgende:
Ik mag vanmiddag weer 2e les, komt 't schakelen erbij...dat zal wat worden
Ik ben ook druk aan het lezen voor theorie; ik heb 1 boek Verkeersregels en een boek vol met oefenexamens. Nu ben ik dat boek Verkeersregels aan het doorlezen, maar hoe leren jullie eigenlijk? Gewoon doorlezen, belangrijke dingen herhalen en daarna veel oefenexamens maken? Of zijn er ook mensen die aan het stampen zijn?
In het boek staat veel informatie die je nooit gaat nodig hebben of toch weer vergeet, bijv. hoe zwaar een aanhanger mag zijn, hoe lang een auto maximaal is, hoe lang een vrachtwagen is, hoe breed een auto moet zijn en weet ik niet wat voor onzin nog meer.

Echt, gewoon paar keer lezen en veel, veel oefenexamens maken.
pi_71589388
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:30 schreef Trusten het volgende:
Net weer les gehad, voel me soms echt een halve debiel in de auto als ik de halve rotonde meepak bijv.
Hoe bedoel je?
pi_71589392
Geslaagd voor mijn theorie
Gevaarherkenning: 4 fouten
Theorie: 1 fout.

Dik geslaagd dus!
pi_71589462
Dat is mooi, Flaccid! Werd het nog duidelijk hoeveel procent er wel/niet geslaagd was?
pi_71589794
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:58 schreef Axia het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat ik bij het half oversteken/rechtdoor gaan op een rotonde niet op tijd kan sturen waardoor ik al een paar keer bijna rechtdoor over die rotonde ga
pi_71589935
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet als je dan half in paniek aan dat stuur ligt te draaien
pi_71590100
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:58 schreef Flaccid het volgende:
Geslaagd voor mijn theorie
Gevaarherkenning: 4 fouten
Theorie: 1 fout.

Dik geslaagd dus!
Gefeliciteerd!
pi_71591002
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef Trusten het volgende:

[..]

Dat ik bij het half oversteken/rechtdoor gaan op een rotonde niet op tijd kan sturen waardoor ik al een paar keer bijna rechtdoor over die rotonde ga
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ga je te hard de rotonde op?
pi_71597803
Ik heb morgen examen! Om 13.05. Ik hoop echt erg dat ik slaag . Heb vantevoren nog een uurtje les (gewenningsles). Heb gelukkig wel vrijstelling dus ik hoop dat het geen probleem gat worden. Iemand nog tips om de examiniator via onbewuste kanalen te manipuleren?
pi_71598010
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:59 schreef Axia het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ga je te hard de rotonde op?
Ik stuur te langzaam/niet goed ofzo (vrouw achter het stuur, bloed aan de muur )
pi_71598287
Ik moet op rotondes ook nog de 'ideale' lijn zien te vinden, maar goed, na 2 lesjes mag ik niet klagen Mijn instructeur was wel happy vandaag. Voor het eerst leren schakelen (1-2-3-4)...das best even veel in 1x Vooral aangrijpingspunt-gas geven vind ik nog lastig. En ik moet soms echt even denken 'ik welke versnelling rij ik ook alweer?' Maandag derde les, maar dan wel 2 uur achter elkaar...
pi_71598316
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:47 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik stuur te langzaam/niet goed ofzo (vrouw achter het stuur, bloed aan de muur )
niet altijd hoor.

Al heb ik laatst wel eentje even erop moeten wijzen dat gezellig kletsen in de auto niet betekend dat je rechts geen voorrang meer geeft. En dan kijken ze mij ook allemaal stom aan
pi_71598367
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:56 schreef Hippos het volgende:
Ik moet op rotondes ook nog de 'ideale' lijn zien te vinden, maar goed, na 2 lesjes mag ik niet klagen Mijn instructeur was wel happy vandaag. Voor het eerst leren schakelen (1-2-3-4)...das best even veel in 1x Vooral aangrijpingspunt-gas geven vind ik nog lastig. En ik moet soms echt even denken 'ik welke versnelling rij ik ook alweer?' Maandag derde les, maar dan wel 2 uur achter elkaar...
Na een tijdje merk je dat het vanzelf gaat. Na een tijdje kan je zelfs met 1 hand schakelen en met 1 hand de stuur vasthouden terwijl je op een rotonde rijdt. Gewoon oefenen
pi_71598728
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Hippos het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Vlinnie het volgende:
Dat is mooi, Flaccid! Werd het nog duidelijk hoeveel procent er wel/niet geslaagd was?
Dank!
Neen, en dat boeit me niet. Iig geen 100%, maar hoeveel wel, weet ik niet.
pi_71603475
Vandaag theorie gehad in dordt.

6 fouten
pi_71604764
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Counterattack het volgende:
Vandaag theorie gehad in dordt.

6 fouten
Aai, jammer! Ging gevaarherkenniing wel goed?
pi_71605568
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:56 schreef Hippos het volgende:
En ik moet soms echt even denken 'ik welke versnelling rij ik ook alweer?'
Dat had ik in het begin ook tot me instructeur zei dat het gewoon op me display stond
pi_71605886
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Trusten het volgende:
Dat had ik in het begin ook tot me instructeur zei dat het gewoon op me display stond
Dat heeft mijn auto niet. Maar de auto die ik weleens op het werk leen heeft een nog mooiere optie: die geeft aan wanneer je moet schakelen en naar welke versnelling en die is precies ingesteld zoals je rijleraar het graag ziet (alleen ga je straks anders rijden en stoort het eerder die aanwijzingen).
pi_71606197
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef willempjewever het volgende:
Dat heeft mijn auto niet. Maar de auto die ik weleens op het werk leen heeft een nog mooiere optie: die geeft aan wanneer je moet schakelen en naar welke versnelling en die is precies ingesteld zoals je rijleraar het graag ziet (alleen ga je straks anders rijden en stoort het eerder die aanwijzingen).
Heeft de lesauto waar ik in rij ook maar ik doe dat aan de hand van de toerenteller...
pi_71607007
Hmmm, ik les dan weliswaar in een BMW, maar dit soort luxe dingen heb ik nog niet gezien. Nu toerenteller, maar uiteindelijk (volgens de instructeur) op gevoel/gehoor. Maar ik moest vandaag echt vaak even denken met schakelen, maar goed, oefening baart hopelijk kunst
pi_71607289
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef Hippos het volgende:
Hmmm, ik les dan weliswaar in een BMW
Ik les in een Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (mei 2009)
pi_71622410
Heeft iemand ervaring met rijschool Snelway? Een vriend van mij heeft daar een proefles gedaan.
pi_71622614
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Vlinnie het volgende:
Heeft iemand ervaring met rijschool Snelway? Een vriend van mij heeft daar een proefles gedaan.
Geen ervaring mee maar ze hebben wel een heel laag slagingspercentage. Nu zegt dat natuurlijk niet alles maar wel wat...

21-40% % bij de eerste poging
pi_71622961
Als ik naar de website kijk, zou ik er persoonlijk niet zo'n goed gevoel bij hebben. Komt commercieel over, je kan alleen een pakket afsluiten, en slagingspercentage is idd laag.
Maar ja, ik ging bij mijn 1e rijschool af op een (zeer) hoog slagingspercentage en die rijschool beviel me ook niet.
Het ligt er toch maar net aan hoe goed de instructeur is die je uiteindelijk krijgt en hoe samenspel is tussen jou en de instructeur.
pi_71623991
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef synnath het volgende:
Ik heb morgen examen! Om 13.05. Ik hoop echt erg dat ik slaag . Heb vantevoren nog een uurtje les (gewenningsles). Heb gelukkig wel vrijstelling dus ik hoop dat het geen probleem gat worden. Iemand nog tips om de examiniator via onbewuste kanalen te manipuleren?
Neem je instructeur mee, mijn examinator lette nauwelijks op


Maar rotondes moet je wennen, evenals bochten en het kijken.
Nadat je geslaagd bent nog een paar uurtjes zelf rijden en je doet et helemaal automatisch, het knaagt zelfs aan je als je het niet doet . Evenals kijken, sturen, remmen en schakelen kan je tegelijk als je een rotonde op rijdt .

Het moet trouwens ook met je instructeur klikken. Als je je instructeur niet mag moet je gewoon voor een andere instructeur vragen. Het is volkomen normaal dat het soms niet klikt, de rijschool gaat er heus niet raar van opkijken als je om een andere vraagt. Dus.. gaat het niet lekker tussen jou en je instructeur, vraag om een ander. En anders een andere rijschool. 1 mans-rijscholen lijken me imo sowieso niks

[ Bericht 16% gewijzigd door Sjibble op 05-08-2009 14:58:13 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71624344
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
1 mans-rijscholen lijken me imo sowieso niks
Ik vond een 1 mans-rijschool nadelig, omdat er geen vervanging was bij vakantie/ziekte/kapotte auto. Daarnaast wilde de instructeur die ik toen had, liever zijn wachtlijst wegwerken dan iemand vaker dan 1u p/w laten lessen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:09:27 #120
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_71624457
Goed topic


Vorige week mijn TTT gehad, ging blijkbaar niet echt goed. Keek veeel te weinig, geen vrijstelling ook. Ach ja. Naar mijn gevoel rijd ik wel goed, dus dat is dan iets waar ik op moet letten. Maar ik heb wel redelijk het idee dat ik goed kan rijden dus hoppa
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:30:47 #121
263468 fokkerspy
Oordelen, is niet begrijpen
pi_71627908
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Counterattack het volgende:
Vandaag theorie gehad in dordt.

6 fouten
dat is nou echt kut. Dan had je neem ik aan liever gelijk 10 fouten ofzo gehad?
Begrip: iets wat je krijgt als je het gegeven hebt.
pi_71628672
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:05 schreef Vlinnie het volgende:

[..]

Ik vond een 1 mans-rijschool nadelig, omdat er geen vervanging was bij vakantie/ziekte/kapotte auto. Daarnaast wilde de instructeur die ik toen had, liever zijn wachtlijst wegwerken dan iemand vaker dan 1u p/w laten lessen.
Ik heb m'n eerste rijles bij een 1-mans rijschool gereserveerd, en ook nog eens bij een Turk (die overigens wel goed NL kan aan de telefoon), dus ik ben benieuwd Is de prijs wel naar, trouwens.
pi_71628699
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:09 schreef Gamer_V het volgende:
Goed topic


Vorige week mijn TTT gehad, ging blijkbaar niet echt goed. Keek veeel te weinig, geen vrijstelling ook. Ach ja. Naar mijn gevoel rijd ik wel goed, dus dat is dan iets waar ik op moet letten. Maar ik heb wel redelijk het idee dat ik goed kan rijden dus hoppa
Die TTT is toch maar poppenkast, zolang je op je examen maar een goeie rit rijdt.
pi_71629208
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:30 schreef fokkerspy het volgende:

[..]

dat is nou echt kut. Dan had je neem ik aan liever gelijk 10 fouten ofzo gehad?
Ik was er eigenlijk 100% van overtuigt dat ik het in 1x zou halen, en dan haal ik het NET niet omdat ik 1 fout teveel heb.Ik heb er flink de p in.

Achja 18 Augustus krijg ik weer een kans.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:06:21 #125
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_71630214
Ik moet dinsdag 10.45 op in Grunn, ben niet zenuwachtig. Nog 2 blokuren te gaan en op enkele kleine dingen na gaat t prima.
pi_71634269
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
Neem je instructeur mee, mijn examinator lette nauwelijks op
Dat kan je nog vies tegenvallen, ik dacht het ook, maar toen ik op die stoel van de rij instructeur / examinator zat liet de rijschoolhouder mij zien hoe de spiegels werken die ze extra hebben en fuck zeg, ze zien echt alles hoor, als ze de hele tijd rechts uit het raam kijken kunnen ze precies zien wat je doet, heel geniepig.
pi_71639682
Dat met die spiegeltjes had ik ook al door. Mijn examinator (van TTT vorige week vrijdag) zat relax naar buiten te kijken maar ondertussen zag je hem nog wel mooi door dat spiegeltje kijken naar wat ik deed.

Dus van dat niet opletten is denk ik niet waar..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:33:34 #128
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_71645188
Hehe, dat klopt inderdaad! Voordat ik op examen moest, bracht mijn rijinstructeur me naar Heerlen. En toen ik op de bijrijdersstoel zat, zag ik dat zo'n examinator bij wijze van spreken bijna achterstevoren kan zitten en nog ziet of je kijkt en waar je kijkt.
The Police 08-06-2008
pi_71677945
Synnath, geslaagd?
pi_71678396
Vandaag m´n tweede 2uur les gehad, ging beter maar die vage 3baans rontondes blijven kut . In het begin ging het echt zo kut bij kruispunt dat kwam waarschijnlijk doordat ik anderhalf week geleden de eerste les had. Maar de snelweg/ring was wel mooi . Gelukkig nu a.s. dinsdag al weer les!!

Nog geslaagden?
x
pi_71688897
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:09 schreef Bhuddy het volgende:
Synnath, geslaagd?

JA ! Had het al een keer gepost zoek maar een pagina terug staat m'n verslagje .


Heb vanochtend rijbewijs opgehaald (gister aangevraagd, spoed). En ga zometeen toeren! . Ben wel beetje gespannen, wil m'n auto niet in de prak rijden haha.
pi_71690827
Gefeliciteerd! Ik had je verslag(je) niet gelezen (ik zie het ook niet staan...of moet ik een nieuwe bril kopen )
pi_71692134
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Hippos het volgende:
Gefeliciteerd! Ik had je verslag(je) niet gelezen (ik zie het ook niet staan...of moet ik een nieuwe bril kopen )
Haha

Mijn fout! Ik had een topic geopend en had daarin gepost dat ik geslaagd was!

Morgen afrijden



Ik heb net een stukje gereden maar dat is echt vet eng, koppeling, zitting, stuur alles is anders. Bediening echt zo anders..echt wennen haha. Spannend. Ik ga zometeen weer een stuk rijden, en een vriend ophalen!
pi_71701136
Tvp, morgen in simulatording bij anwb, kent iemand nog cheatcodes?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71702427
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef Remake het volgende:
Tvp, morgen in simulatording bij anwb, kent iemand nog cheatcodes?
Ja, als je op een bepaalde manier stopt voor een kruispunt omdat de ander voorrang heeft loopt de boel vast, en als je gas geeft gaan ze allemaal rijden, waardoor ze tegen je op botsen. Of soms loopt het helemaal niet en moet je jezelf er tussen manouvreren .

Wat wel leuk is op die snelweg, als iemand tegen je botst sta jij midden op de snelweg stil. Mag je flink planken.
Lijkt wel een 270pk golf man

@ Synnath

Kom op, t is geen reet aan Ik pakte de Ford Fiesta uit 1991, die al bijna is afgeschreven en boekte em over de snelweg naar hoofddorp om voor een golfje te kijken (wat het uiteindelijk niet geworden is).
T is de normaalste zaak van de wereld, al de eerste kilometers
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71704145
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef Remake het volgende:
Tvp, morgen in simulatording bij anwb, kent iemand nog cheatcodes?
Haha, cheatcodes .

Hmm doe maar je best want ze schalen je in op een pakket, je mag dus ook een pakket lager (minder lessen) nemen, naar eigen keuze. Maarja, dan heb je dus wel minder kans op slagen. Ik werd ingeschaald op 43 lessen (G), dat was gemiddeld volgens de medewerkster. Het waren precies genoeg lessen.
pi_71711723
Ik heb overmorgen na 42 lessen examen.. weet echt niet of ik het ga halen..
pi_71711798
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef Remake het volgende:
Tvp, morgen in simulatording bij anwb, kent iemand nog cheatcodes?
<godmode>

pi_71712982
Cheats... Het is geen A2 racer Gewoon serieus dat doen, daar heb je veel meer aan denk ik
pi_71754737
GESLAAGD!

Paar kleine foutjes gemaakt maar het waren niet dusdanig grote fouten dat ie mij liet zakken!
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:27:11 #142
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_71755149
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:12 schreef ExtremeBanaan het volgende:
GESLAAGD!

Paar kleine foutjes gemaakt maar het waren niet dusdanig grote fouten dat ie mij liet zakken!
wat voor kleine foutjes? Ik moet morgen op en wil graag weten wat voor foutjes door de beugel kunnen.
pi_71756441
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:27 schreef Plasterk het volgende:

[..]

wat voor kleine foutjes? Ik moet morgen op en wil graag weten wat voor foutjes door de beugel kunnen.
Voorbeeld van iemand anders. Mijn beste vriend sorteerde verkeerd voor (was beetje onduidelijke weg/rontonde) en de examinator stuurde opeens bij (ingreep) maar hij was alsnog geslaagd. Hangt sterk per examinator af; sommigen kijken echt naar het totaalplaatje en willen nog wel eens wat door de vingers zien...anderen zijn iets minder vergevingsgezind

Vandaag les 3, 2 uur achter elkaar met koffiepauze bij CBR. Dat vond ik eigenlijk wel lekker, met 2 uur kom ik wat verder in de voor mij bekendere gebieden en voldoende tijd om rustig aan te doen. Maar koppelen-gas geven vanuit stilstand blijft . Ik blijf moeite hebben met aangrijpingspunt en dan gas geven vanuit stilstand. Maar misschien komt dat vanzelf wel. Vandaag opnieuw even schoenen uit gedaan 'om gevoel te krijgen' Dat hielp wel... Maar ik neem aan dat meer mensen hier last van hadden/hebben?
pi_71757936
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:27 schreef Plasterk het volgende:

[..]

wat voor kleine foutjes? Ik moet morgen op en wil graag weten wat voor foutjes door de beugel kunnen.
- Mijn motor sloeg af, dit was geen probleem hij begon er niet eens over.
- Vergat een keer richting aan te geven op rotonde, hier begon hij ook niet over.
- Wij reden op een autoweg (zuilense ring, Utrecht) richting de A2 en bij de stoplichten aan het eind van de autoweg werd het oranje op precies zo'n moment dat je twijfelt wat te doen, ik gaf gas en reed dus door rood (zag het rood worden). Examinator zei na afloop dat hij hetzelfde had gedaan.
- Ik moest naar links en schoof dus een rijstrook op terwijl er een andere auto met een redelijke vaart achterop kwam, hij zei dat ik beter gas los kon laten zodat hun mij konden inhalen.

Voor de rest een goeie rit. Succes!
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:05:02 #145
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_71763439
quote:
Maar ik neem aan dat meer mensen hier last van hadden/hebben?
Ja, het duurde bij mij ook een eeuwigheid. Het komt vanzelf wel Bij mij gaat t soms ook nog met horten en stoten.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:05:37 #146
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_71785650
gezakt

Op kleine dingetjes, geen ingreep gehad. Was best zenuwachtig en gaf een aantal keren te laat richting aan en verkeerde volgorde van kijken remmen en schakelen etc. Ik had ook geen moeilijke route (naar V en D Groningen en weer terug). Anyway, het bied perspectief voor de herkansing.
pi_71787304
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef Hippos het volgende:

[..]

Vandaag les 3, 2 uur achter elkaar met koffiepauze bij CBR. Dat vond ik eigenlijk wel lekker, met 2 uur kom ik wat verder in de voor mij bekendere gebieden en voldoende tijd om rustig aan te doen. Maar koppelen-gas geven vanuit stilstand blijft . Ik blijf moeite hebben met aangrijpingspunt en dan gas geven vanuit stilstand. Maar misschien komt dat vanzelf wel. Vandaag opnieuw even schoenen uit gedaan 'om gevoel te krijgen' Dat hielp wel... Maar ik neem aan dat meer mensen hier last van hadden/hebben?
Ik heb ook inmiddels 3 lessen achter de rug en ik kan er ook nog niet echt aan wennen. Ook koppeling gebruiken bij het remmen bij een hogere versnelling vergeet ik nog wel eens
pi_71788046
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef Plasterk het volgende:
gezakt

Op kleine dingetjes, geen ingreep gehad. Was best zenuwachtig en gaf een aantal keren te laat richting aan en verkeerde volgorde van kijken remmen en schakelen etc. Ik had ook geen moeilijke route (naar V en D Groningen en weer terug). Anyway, het bied perspectief voor de herkansing.
Balen! Kleine puntjes; volgende keer gewoon beter
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:08 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Ik heb ook inmiddels 3 lessen achter de rug en ik kan er ook nog niet echt aan wennen. Ook koppeling gebruiken bij het remmen bij een hogere versnelling vergeet ik nog wel eens
Gelukkig ben ik niet de enige Bij het remmen moet ik inderdaad ook niet vergeten de koppeling te gebruiken. Maar met dat aangrijpingspunt vind ik nog erg lastig, als ik anderen zo netjes zie wegrijden vind ik dat (nu) eigenlijk erg knap
pi_71799920
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef Hippos het volgende:
Bij het remmen moet ik inderdaad ook niet vergeten de koppeling te gebruiken.
Waarom gebruiken jullie allemaal de koppeling bij het remmen?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:49:34 #150
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_71800068
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:45 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Waarom gebruiken jullie allemaal de koppeling bij het remmen?
omdat je auto anders afslaat voor een stoplicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')