Mijn rij-instructeur. En ik heb het ook zo gedaan op mijn examen. Dat was toen ook helemaal correct.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:21 schreef synnath het volgende:
[..]
Nee, dat is niet juist.
Parkeeropdracht is blijkbaar vooruit of achteruit fileparkeren. De stopopdracht is zo parkeren dat je achter een auto staat, en in één keer weg kan rijden (dus stuur een hengst geven naar links net voordat je stilstaat). Aldus, de exameninator van het CBR.
Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt?
Ja, maar je moet opassen, je mag hem niet aan de zijkant van de weg achter een andere auto parkeren. Want dat is de stopopdracht. Volgens de examinator van het CBR die me vrijdag toetste dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef 16meter het volgende:
parkeeropdracht is gewoon de auto parkeren, als er alleen mogelijkheden zijn om te fileparkeren dan doe je dat, kun je de auto vooruit in het vak rijden dan is dat ook goed.
Nou, dat is niet geheel juist. Het mag wel, maar dan moet je na het vooruit de auto neerzetten een klein stukje achteruit rijden en dan is de parkeeropdracht wel goed uitgevoerd (en geen stopopdracht meer). Echt heel logischquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef YPrue het volgende:
Klopt, die tellen ze dan ook niet goed als je de auto gewoon achter een andere auto aan de kant van de weg zet.
Succes morgenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:04 schreef Trusten het volgende:
Vaag verhaal zeg met die parkeeropdracht....
Heb morgen om 7.00 () les dus ik ga mijn bed maar eens opzoeken
Ik zou zeggen: paar dagen rust, maar gezien je schema?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef synnath het volgende:
Heeft er iemand nog tips tegen eventuele spanning?
Dat heb ik dus ook zo geleerdquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef 16meter het volgende:
parkeeropdracht is gewoon de auto parkeren, als er alleen mogelijkheden zijn om te fileparkeren dan doe je dat, kun je de auto vooruit in het vak rijden dan is dat ook goed.
Verkeerde topic? Weet niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:08 schreef Vlinnie het volgende:
Flaccid, waarom die vreselijk grote foto????!
In het boek staat veel informatie die je nooit gaat nodig hebben of toch weer vergeet, bijv. hoe zwaar een aanhanger mag zijn, hoe lang een auto maximaal is, hoe lang een vrachtwagen is, hoe breed een auto moet zijn en weet ik niet wat voor onzin nog meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Hippos het volgende:
Ik mag vanmiddag weer2e les, komt 't schakelen erbij...dat zal wat worden
![]()
Ik ben ook druk aan het lezen voor theorie; ik heb 1 boek Verkeersregels en een boek vol met oefenexamens. Nu ben ik dat boek Verkeersregels aan het doorlezen, maar hoe leren jullie eigenlijk? Gewoon doorlezen, belangrijke dingen herhalen en daarna veel oefenexamens maken? Of zijn er ook mensen die aan het stampen zijn?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:30 schreef Trusten het volgende:
Net weer les gehad, voel me soms echt een halve debiel in de auto als ik de halve rotonde meepak bijv.
Dat ik bij het half oversteken/rechtdoor gaan op een rotonde niet op tijd kan sturen waardoor ik al een paar keer bijna rechtdoor over die rotonde gaquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:58 schreef Flaccid het volgende:
Geslaagd voor mijn theorie
Gevaarherkenning: 4 fouten
Theorie: 1 fout.
Dik geslaagd dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |