Thx!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Anyway: zeikreacties op TS worden gewoon weggehaald. TS: het zou je sieren wat minder gebruik te maken van CAPS/bold/onderstreept. Normaal disucssiëren kunnen jullie best.....denk ik....
Zij moest perse die baby nemen dus is ze ook verantwoordelijk voor de keuzes die daarmee te maken hebben. Er is op geen enkel punt echte onredelijkheid van het energiebedrijf langsgekomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een onmenselijke reacties in dit topic.
Grapjas. Als je zo graag van je geld af wilt kun je het ook gewoon in brand steken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Aanbod/idee: zet je rekeningnummer hier in het topic en we zullen allemaal een klein bedrag storten, om en nabij de 10 euro. Als 50 man dat doen, dus iedereen die hier gepost heeft heb je al gauw 500 euro. Moet genoeg zijn toch?
Rly???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat LangeTabbetje zegt. Maximale WW-uitkering is zo'n 1650 euro per vier weken. (70% van je laatstverdiende inkomen, met een maximum dagloon als absoluut maximum (en daar 70% van)
Hele slechte vergelijking zelfs, maar mijn punt is gewoon dat je reacties kunt verwachten die je niet tof vindt, jammer dan, maar zo werkt het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef vanhal het volgende:
[..]
Slechte vergelijking zeg. Nogmaals, topicstarter heeft een serieus probleem, opent een serieus topic met een serieuze vraag in een serieus subforum.
Het lijkt me dat als je dit bij Interim Justitia voorlegt ze accoord zullen gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef alicia1308 het volgende:
We hebben een project binnen gehaald wat een jaar duurt.
Dus we hebben zoiezo een jaar lang een vast inkomen elke maand.
Die overige 800 los ik in twee maanden af.
en die 1500 euro los ik in 6 maanden af. Ik betaal dan per maand 500 euro aan de nuon ( de gewone maandtermijn loopt ook gewoon door)
Dat lijkt mij een hele reële regeling.
Dat is hoe jij erover denkt. Ik denk daar niet zo over. Ik vind niet dat die reacties moet kunnen verwachten en dat het nou eenmaal zo werkt. Daarnaast, dat jij er zo over denkt betekent nog niet dat ik of topicstarter daar ook zo over moeten denken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef beelz het volgende:
Hele slechte vergelijking zelfs, maar mijn punt is gewoon dat je reacties kunt verwachten die je niet tof vindt, jammer dan, maar zo werkt het nou eenmaal.
Heel veel mensen weten het niet (al geldt die 70% voor de meeste mensen wel, omdat ze onder het maximum dagloon van 183,15 zitten (2009).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rly???
Ja, dan zou ik ook ruim meer dan 30% achteruit gaan
183,15 is bruto?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Heel veel mensen weten het niet (al geldt die 70% voor de meeste mensen wel, omdat ze onder het maximum dagloon van 183,15 zitten (2009).
quote:
Jij bent haar moeder/zus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef vanhal het volgende:
[..]
Even wat schofferende reacties op een rij. Bij die reacties zitten een aantal reacties waarbij men al uitgaat van een aantal zaken uit terwijl die zaken nog onbekend zijn. Topicstarter geeft die zaken in ieder geval nog niet aan.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind dergelijke reacties gewoon niet kunnen. Topicstarter heeft een serieus probleem en een serieuze vraag, en post haar topic in een serieus subforum.
Verder gaat ze wel degelijk in op een serieus antwoord waarin wordt aangegeven dat ze dus wel afgesloten kan worden. Het is dus niet het antwoord waar ze op hoopt, maar ze reageert er wel op:
[..]
Oh kom nou zeg, dus volgens jou zou je helemaal geen dingen mogen zeggen die TS niet wil horen? Wat een onzin. Ik ben het op zich met je eens dat het niet de bedoeling is om iemand tot de grond af te branden, maar een beetje tegengas moet je kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dat is hoe jij erover denkt. Ik denk daar niet zo over. Ik vind niet dat die reacties moet kunnen verwachten en dat het nou eenmaal zo werkt. Daarnaast, dat jij er zo over denkt betekent nog niet dat ik of topicstarter daar ook zo over moeten denken.
Maar goed, schofferende reacties worden al verwijderd, gelukkig.
Hmz, scheelt 4%... per uur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..](bedrag geldt ook voor WIA, Ziektewet en WAZ)
Ik zit er boven maar wist het ook niet... Hoop het niet nodig te hebben maar moest wel ff slikken.. Dat betekent dus eigelijk dat degenen die het meeste betalen de hardste klappen maken als het verkeerd gaat...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Heel veel mensen weten het niet (al geldt die 70% voor de meeste mensen wel, omdat ze onder het maximum dagloon van 183,15 zitten (2009).
Mwa, niet helemaal. De premie die je betaalt is ook gemaximeerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ik zit er boven maar wist het ook niet... Hoop het niet nodig te hebben maar moest wel ff slikken.. Dat betekent dus eigelijk dat degenen die het meeste betalen de hardste klappen maken als het verkeerd gaat...
Mag ik mijn rekeningnummer ook posten, ik wil ook wel een klein bedragquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een onmenselijke reacties in dit topic. Aanbod/idee: zet je rekeningnummer hier in het topic en we zullen allemaal een klein bedrag storten, om en nabij de 10 euro. Als 50 man dat doen, dus iedereen die hier gepost heeft heb je al gauw 500 euro. Moet genoeg zijn toch?²
Ik vind het ook maar een rare insteek dat je omwille van je kind in een uitzonderingspositie zou zitten als je schulden maakt. Aan de andere kant, een opmerking als 'wel een baby maar geen geld', tja, zo kan het verkeren in het levenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Oh kom nou zeg, dus volgens jou zou je helemaal geen dingen mogen zeggen die TS niet wil horen? Wat een onzin. Ik ben het op zich met je eens dat het niet de bedoeling is om iemand tot de grond af te branden, maar een beetje tegengas moet je kunnen hebben.
Het zijn vaak de mensen die nog geen tegenslagen hebben gekend en nog nooit aan het dwalen geweest zijn in bureaucratisch Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ik zit er boven maar wist het ook niet... Hoop het niet nodig te hebben maar moest wel ff slikken.. Dat betekent dus eigelijk dat degenen die het meeste betalen de hardste klappen maken als het verkeerd gaat...
Overigens, wat ik ff kwijt wilde. Naar mijn mening mogen er hier wat mensen zich de ogen uit het hoofd schamen voor de opmerkingen die geplaatst zijn door hen.
Het doet er niet toe wat de TS in haar topic plaatst en hoe je daar over denkt.
Een opmerking dat ze dan maar een abortus had moeten laten uitvoeren gaat echt, ECHT alle perken te buiten!
oh sorry dan voor mijn laatste reactie, lees dit net pasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja hoi....
Kunnen de off topic reacties achterwege blijven?(die discussie over hoe er gereageerd werd/moet worden/whatever) Bedankt
Het nemen van een kind is het meest egoistische wat een mens in zijn leven kan doen. Als je vantevoren al weet dat je niet goed genoeg voor dat kind kunt zorgen moet je dat kind gewoon niet nemen. Er is helemaal niets mis met een abortus. Het besluit kunnen nemen dat een abortus op het betreffende moment beter is, geeft aan dat je in ieder geval wilt proberen om goed voor het kind te zorgen en niet alleen maar een speelgoedje wilt hebben omdat het zo schattig is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef klusfoobje het volgende:
Een opmerking dat ze dan maar een abortus had moeten laten uitvoeren gaat echt, ECHT alle perken te buiten!
Die arbortus gaat ook te ver maar iedereen mag hier (tot redelijke hoogte) gewoon zeggen wat hij/zij wil. Hoe men erover denkt doet er ALLES toe aangezien het doel van het forum is meningen/advies te vragen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Overigens, wat ik ff kwijt wilde. Naar mijn mening mogen er hier wat mensen zich de ogen uit het hoofd schamen voor de opmerkingen die geplaatst zijn door hen.
Het doet er niet toe wat de TS in haar topic plaatst en hoe je daar over denkt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja hoi....
Kunnen de off topic reacties achterwege blijven?(die discussie over hoe er gereageerd werd/moet worden/whatever) Bedankt
Alsof jij 100% inzicht in haar leven hebt. Dergelijke reacties zijn kwetsend, realiseer je je dat wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef 700MB het volgende:
Het nemen van een kind is het meest egoistische wat een mens in zijn leven kan doen. Als je vantevoren al weet dat je niet goed genoeg voor dat kind kunt zorgen moet je dat kind gewoon niet nemen.
Als zij zich daar gekwetst door voelt moet zij dat zelf weten. De stelling waar in eerste instantie op gereageerd werd (door mij althans) was: 'als ze kon inschatten dat ze het geld er niet voor had had ze het kind niet moeten nemen'. Dit geeft namelijk aan dat ze vantevoren al wist dat ze niet naar behoren voor het kind kon zorgen en dus moet ze er ook niet aan beginnen. Als je er liever laten adopteren in plaats van laten aborteren wilt lezen vind ik dat ook prima. Feit is echter wel dat als zij besluit om het kind te nemen terwijl ze weet dat ze er niet goed genoeg voor kan zorgen, dat dat enkel egoisme is en ze daarmee dat kind dupeert.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:08 schreef vanhal het volgende:
Alsof jij 100% inzicht in haar leven hebt. Dergelijke reacties zijn kwetsend, realiseer je je dat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |