Iets zegt me dat jij ctrl-w hebt gedaan, er toen achter kwam wat er gebeurde en toen maar een 'gevatte' reactie ging terug postenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
iets zegt mij dat ik daar niet in moet trappen hehehe
Spellingnazi is een woord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef shadowflash het volgende:
Ritmo en koningdavid , redenen wel bekend denk ik ?
ohja de spelling nazi's niet te vergeten
de conclusiesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij ctrl-w hebt gedaan, er toen achter kwam wat er gebeurde en toen maar een 'gevatte' reactie ging terug posten
Wel lief dat je mij als enige bij naam noemtquote:
Irrelevant wat jij vindt. Ze zijn daar gewoon nodig, gezien de context.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond die schuine streepjes zo wannabe.
Bij dezen nomineer ik Frollo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Irrelevant wat jij vindt. Ze zijn daar gewoon nodig, gezien de context.
In één zin met sunchaser genoemd wordenquote:
Nee, die worden automatisch FA natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
Wat doen we met de 'uitslag' hiervan trouwens? Worden de top-5 genoemde users van FOK! geweerd?
Als jij en Qwea FA worden, gaat iedereen weg bij FOK!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nee, die worden automatisch FA natuurlijk
Tuurlijk niet, het zijn een stel masochisten hierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als jij en Qwea FA worden, gaat iedereen weg bij FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |