Dat, en Juicyhil.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:21 schreef Jojoortje het volgende:
CTRL-F topic
Dit is mijn verkapte TVP, want ik ga er serieus over na denken. Ik kom nog bij je terug.
De oorsprong komt uit de crewquote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:03 schreef TwyLight het volgende:
Paul, Stoeprand, murp en iedereen die een underscore gebruikt na emo.gif of welke andere smilie dan ook.
Ik weet dat eerst veel mensen het deden, toen was het ook nog semi grappig maar mensen die het tot nu toe nog steeds volhouden, ik noem een PeZu, halen me echt het bloed onder de nagels vandaan elke keer dat 'k er weer een zie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De oorsprong komt uit de crewWas ooit een copy/paste faal van MSN en dat is overgenomen door users. Dus het is nooit als garp of bagger gepost, maar zo door users gemaakt (zoals ik het me herinneren kan). Volgens mij was het zelfs yvonne die
_ postte.
Ben het overigens met je eens wat betreft die smileys en Stoeprand.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet dat eerst veel mensen het deden, toen was het ook nog semi grappig maar mensen die het tot nu toe nog steeds volhouden, ik noem een PeZu, halen me echt het bloed onder de nagels vandaan elke keer dat 'k er weer een zie.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De oorsprong komt uit de crewWas ooit een copy/paste faal van MSN en dat is overgenomen door users. Dus het is nooit als garp of bagger gepost, maar zo door users gemaakt (zoals ik het me herinneren kan). Volgens mij was het zelfs yvonne die
_ postte.
Ben het overigens met je eens wat betreft die smileys en Stoeprand.
Datquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:27 schreef Repeat het volgende:
Alle OUD users die hun kind bij de naam noemen
Dat zeg ik toch ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind lambiekje net iets teveel van de wereld om me aan te ergeren...net een puppie die op de keukenvloer plast, je hebt het liever niet maar je verkoopt het ook geen rotschop.
Ook eens trouwens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef TNA het volgende:
En aan mensen die mod worden en daar interessant mee doen, zoals Krentenbol.
De laatste tijd val je wel meequote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ook eens trouwens.
Viel me nog mee dat ik niet in jouw lijstje stond![]()
Z, met zijn stomme PI's.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Z het volgende:
Ik erger me alleen maar aan Frollo.
Ik erger me niet aan jou.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Maikuuul het volgende:
Niemand ergert zich aan mij.
Ik maak immers alleen maar posts waar iedereen achter staat als ze zelf fatsoendelijk nadenken.
Echter kunnen velen drakenshirtdragers dit niet waarderen op Fok!.
Maar zij tellen dan ook niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |