Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?quote:
Je oma in de krokante krab.quote:
Whehe, ik wou net zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, de hele dag post er nog geen dooie hond in dit graftopic. En dan doe ik een keer moeite om een nieuw topic te maken aangezien er toch niemand postte. Gaat er al-weer zo'n kankerdebiel op 't laatste moment snel posten. En dan ook nog eens de slechtste TT ooit. Ik hoop dat je een perm ban krijgt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef dagdag het volgende:
OHOHO poepton lalalalalalalalalalalal
zat net dus te poepen, toen ging de deurbel
ik snel kont afvegen anders krijg ik een kut lel
en daar was die man van onze post
hij vroeg om 5 euro anders was ik de klos
lalalalalalala
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik wou net zeggen.Dagdag spring eens voor een trein, en nee geen stilstaande trein.
@Allure_: verzin iets.
Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.![]()
JIJ bent overrated.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
Wordt het wel leuker?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.
Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequotequote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
JIJ bent overrated.
Wel goed naar de voorraadstatus gekeken?
Muzikaal gezien is ie wel oké.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weer zo'n lekker depri nummer van Eminem.
Ik wil gewoon een topic waar ik alleenrecht op heb. Zodat al die randdebielen hier er gewoon niet mogen posten. Maargoed, ik kan zo snel even niets bedenken
. Heb je geen tips?
Oeh, laat eens zien welk jasje?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
Oké, ik ga hard nadenken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Fas, ik heb een idee. Als jij nou eens een topic verzint, dan open ik 'm wel. Ik kan overal wel een rel uithalen.
Denk nou naquote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muzikaal gezien is ie wel oké.
Hmm niet echt![]()
Ik maak al maaaaaanden dat lame kutgrapje.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequote?
Dan is het karma.quote:JA, hij was en is op voorraad.
Ik denk dat het veelal met mijn interesse in de reclamewereld te maken heeft dat ik het het kijken waard vind. Anderen in mijn omgeving heb ik er ook niet warm voor gekregen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Wordt het wel leuker?Want frankly, kan ik niks bedenken wat de serie nou het kijken waard maakt. True, die ene secretaresse heeft epic boobs en 't is leuk hoe ze de sfeer hebben neergezet, maar verhaaltechnisch doet het me echt drie keer niks.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef gers het volgende:
INTER MERDA
INTER INFAME
owja ik ga waarschijnlijk naar barcalona
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde gers met een hoofdletter typen, maar toen bedacht ik me dat dat ook gewoon niet bij gers past. Je hebt hoofdletter mensen, en niet-hoofdletter mensen.
Oh, vooruit. gers maakte die grap namelijk ook. Maargoed, too bad dat ie niet eens grapwaardig isquote:Op maandag 27 juli 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik maak al maaaaaanden dat lame kutgrapje.Ask Bt.
En nee, ik heb niet teruggelezen en wat gers zegt, boeit me al tijden niet meer.
[..]
Dan is het karma.
Curva nordquote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef gers het volgende:
INTER MERDA
INTER INFAME
owja ik ga waarschijnlijk naar barcalona
Hoho, ik vind de reclamewereld ook erg interessant.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat het veelal met mijn interesse in de reclamewereld te maken heeft dat ik het het kijken waard vind. Anderen in mijn omgeving heb ik er ook niet warm voor gekregen.
Hmm nou je het zegt, mannen die uitgekauwde grapjes maken en denken daarmee indruk op je te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk nou na!
Ik weet zeker dat er in de afgelopen dagen iets is gebeurd waar jij je gruwelijk aan hebt geirriteerd.
Da's altijd een goed punt. Als mannen niet grappig zijn kan ik ook gewoon niet doen net alsof ik ze wel grappig vindquote:Op maandag 27 juli 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm nou je het zegt, mannen die uitgekauwde grapjes maken en denken daarmee indruk op je te maken.Als je dan ongeinteresseerd reageert ben jij ineens arrogant.
Whatever.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, vooruit. gers maakte die grap namelijk ook. Maargoed, too bad dat ie niet eens grapwaardig is.
Gewoon flauwe grappen, echt van die voor de hand liggende grappen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's altijd een goed punt. Als mannen niet grappig zijn kan ik ook gewoon niet doen net alsof ik ze wel grappig vind [ afbeelding ].
Maargoed, de hamvraag: Wat voor grappen?
De verhaallijn rondom de personages kunnen mij nu ook niet pakken, het is echt het kantoor waardoor ik heel seizoen 1 gekeken heb. Wat volg je nog meer eigenlijk?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoho, ik vind de reclamewereld ook erg interessant.Dat was juist de voornaamste reden om het te downloaden, maar tsja...kweenie, na drie afleveringen heb ik nog niet zoiets van: "Snel, nieuwe aflevering kijken
!" Maar goed, dat had ik eigenlijk ook met Lost. Het duurde heel lang voordat ik episode 2 een kans gaf.
Weet je wat, ik ga vanavond nog wel een aflevering kijken van Mad Men.
Dan moet je naar de Sky High gaan, zit 1 minuut daarvandaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, de hut. Wel jammer dat dat meer gewoon afhalen en wegwezen is. Vind het wel gezellig als er een leuk cafeetje van wordt gemaakt.
Ja, ik ook niet. Ik ben slecht in dit soort dingen. Feit blijft wel dat mannen vaak wel grappig zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon flauwe grappen, echt van die voor de hand liggende grappen.Kan zo geen voorbeelden noemen.
Oh, ja ik werd daarheen gestuurd. Was maar een paar meter lopen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je naar de Sky High gaan, zit 1 minuut daarvandaan.
Wil je zaterdag mee naar het feest?
Daar ging m'n thee.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde gers met een hoofdletter typen, maar toen bedacht ik me dat dat ook gewoon niet bij gers past. Je hebt hoofdletter mensen, en niet-hoofdletter mensen.
je haat mequote:
Op het moment niks.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De verhaallijn rondom de personages kunnen mij nu ook niet pakken, het is echt het kantoor waardoor ik heel seizoen 1 gekeken heb. Wat volg je nog meer eigenlijk?
Ze hebben de hele bovenverdieping verbouwt voor het rookverbod dus je kan daar nu boven zitten.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik werd daarheen gestuurd. Was maar een paar meter lopen.
Welk feest?
Soms wel ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Ik ben slecht in dit soort dingen. Feit blijft wel dat mannen vaak wel grappig zijn.
Ja, ik ga echt niet naar dat cafequote:Op maandag 27 juli 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze hebben de hele bovenverdieping verbouwt voor het rookverbod dus je kan daar nu boven zitten.
En anders kan je ook bij mij binnen zitten.
Het feest van Sinterklaas.![]()
Ik zou het niet doen.quote:
Prachtig inderdaad.quote:
Groot gelijk heb je.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt niet naar dat cafe. Ik moest wel lachen toen ik die naam zag. Ik was stiekem een beetje in de waan dat sinterklaas daar echt binnen was. Maar ik was niet 100% nuchter meer
.
Alsof je er zelf wel binnen bent geweest.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Ik herhaal: ik zou het niet doen.
In Den Haag kun je wel leuk winkelen. En vanwege nog iets.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
Allure_ waarom was je nu in Den Haag, of is dat top secret?
Ja, die cafe's ken ik verder allemaal nietquote:Op maandag 27 juli 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je.
Maar daar woon ik dus naast.
Jij bent zeker meer een Mamkumbatype?
En op dat cafe op de hoek van die straat heb ik gewerkt, de Leopold.
Waarom zou ik daar naar binnen gaan?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof je er zelf wel binnen bent geweest.
Ik had dit weekend ruzie met 1 van de personen die daar werken.
Wief.quote:
De meeste rednecks denken toch dat the Netherlands de hoofdstad van Amsterdam is.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen jammer dat FOX-kijkers nooit achter dat soort feiten/waarheden zullen komen.
Ik zal je 's met m'n vrouwelijkheid in je gezicht swaffelen. Kijken of je dan nog zo'n bekkie hebt.quote:
Ja, maar dat zouden we nog even geheim houden.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In Den Haag kun je wel leuk winkelen. En vanwege nog iets.
Ow.quote:[..]
Ja, die cafe's ken ik verder allemaal niet.
Zodat je dicht bij mij in de buurt bent. Net als met de trein!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naar binnen gaan?![]()
Waarom had je 'ruzie?'
Ahaa.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In Den Haag kun je wel leuk winkelen. En vanwege nog iets.
Awesomequote:Op maandag 27 juli 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal je 's met m'n vrouwelijkheid in je gezicht swaffelen. Kijken of je dan nog zo'n bekkie hebt.
Je legt teveel druk op me! Ik kan niet nadenken zoquote:Op maandag 27 juli 2009 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa.Nou schiet eens op met dat topic.
Me too.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk uit naar Inglourious Bastards.
Ja weet je wat?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
Zodat je dicht bij mij in de buurt bent. Net als met de trein!
Ze hadden de achterdeur openstaan. Honden.
Niet dat ik sliep hoor. Maar gewoon, kutmuziek.
Kost me weer een belletje naar 09008844.
Dat ziet er niet goed uit, Sherlock lijkt wel een action figure.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
Oh, ik zag ook een trailer van Sherlock Holmes (met Robert Downey Jr. enJude Law
), maar ik ben bang dat ze er zo'n typische Hollywood-actiefilm van hebben gemaakt.
Of een Patattopicquote:
Heb je hem al?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet je wat?
Ik parkeer mijn net geworven intercity wel in 'het feest van sinterklaas.'
Ben je gelijk van je geluidsoverlast af.
Kutmuziek
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof je er zelf wel binnen bent geweest.
Ik had dit weekend ruzie met 1 van de personen die daar werken.
Of een biertopic.quote:
Mijn intercity is niet zo subtiel.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Pas je wel op voor mijn piano?
Die laatste.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ben je nou ondertussen al ontslagen, of mocht je toch terug komen op je werk ? Of kwam je erachter dat je niet terug hoefde te komen omdat het eigenlijk vakantie was ?
Dan wil ik wel eerst mijn spullen even aan de andere kant van de kamer zetten. Doe maar rond de 10e, dan ben ik toch weg.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn intercity is niet zo subtiel.
En je weet ondertussen hoe je moet quoten.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn intercity is niet zo subtiel.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Pas je wel op voor mijn piano?
Omdat het echte instrumenten zijn
Hier is het troltopic.
Zo mooi.![]()
Joh... onder welk bureau kom jij vandaanquote:Op maandag 27 juli 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of een biertopic.
Eigenlijk zijn fokkers best kansloos.
Van Zatheid!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die Biels gewoon een ordinaire rel-kloon is
Dat er een meisje onder mijn bureau zit wil nog niet zeggen dat ik er ook zit.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Joh... onder welk bureau kom jij vandaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die laatste.
Ik ben niet meer teruggegaan en ik ben ook niet meer gebeld.
Ik heb ondertussen wel weer nieuw werk.
Een meisje onder je bureau is wel een goede manier om een werk-dag snel voorbij te laten gaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat er een meisje onder mijn bureau zit wil nog niet zeggen dat ik er ook zit.
quote:
Ik had nog wat aanbiedingen liggen. Leuk als je veel mensen kent in de horecatak, gaat allemaal erg makkelijk dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zooo dat heb je snel gedaan !![]()
Waar werk je nou ?
Ik sta vooral achter de bar, en daar zijn meestal wel veel meisjes te vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een meisje onder je bureau is wel een goede manier om een werk-dag snel voorbij te laten gaan
Veel meisjes achter de bar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik sta vooral achter de bar, en daar zijn meestal wel veel meisjes te vinden.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom laten jullie die mongool ook elke keer het topic van deze reeks openen?
Die ga ik binnenkort ook kijken, staat nog steeds op mijn pcquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
Oh, wat is Saw (I) trouwens een ongelofelijke matige kutfilm.![]()
![]()
Djiezus Christ, en dat noemen ze dan horror?
joooh ronald heikneuterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom laten jullie die kneus ook elke keer het topic van deze reeks openen?
Dat is helaas zijn levensdoelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom laten jullie die kneus ook elke keer het topic van deze reeks openen?
Want? Het kán toch gewoon gebeuren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in, kleine jongen.
Wat heb je dan nodig?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.
En ik dan.quote:
Klopt, maar niet altijd iedereen tegelijk hoor. Maar goed, met grote festiviteiten kan het behoorlijk druk zijn achter de bar ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Drukke bar dan als het er nog veel zijn ook.
Kut jong, geef mij je baanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had nog wat aanbiedingen liggen. Leuk als je veel mensen kent in de horecatak, gaat allemaal erg makkelijk dan.
Werk nu voor Mise en place, een studenten-horecauitzendbureau.
[..]
Ik sta vooral achter de bar, en daar zijn meestal wel veel meisjes te vinden.
Jij zou me toch piano les gevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik dan.
Ik heb hier een piano staan...![]()
o.quote:
Geen toeval meer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Het kán toch gewoon gebeuren?
En doe 's niet zo tof, wanker.
Kreeg je dat bericht op het account van je kloon (waar je nu op zit), of op je originele account?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:24 schreef dagdag het volgende:
WARNING FOR OLDJELLER
YOUR SYSTEM IS INFECTED BY A WORM
SO SAY GOODBEY TO YOUR BLUE COLOR
DAGDAG THE MOD
nou lees dit, kreeg dit van fok
Wanneer?quote:
Wij blieften geen modjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar is de royal sadness kleurplaat als je 'm nodig hebt?
Hierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die had je vanmiddag ingeleverd bij je begeleider.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:24 schreef dagdag het volgende:
WARNING FOR OLDJELLER
YOUR SYSTEM IS INFECTED BY A WORM
SO SAY GOODBEY TO YOUR BLUE COLOR
DAGDAG THE MOD
nou lees dit, kreeg dit van fok
Zo'n toontje sla jij ook altijd aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Het kán toch gewoon gebeuren?
En doe 's niet zo tof, wanker.
Alleen als ik weet waarover ik praat, ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n toontje sla jij ook altijd aan.
Ik maak me zo ontzettend druk over wat mensen over mij posten op het forum van FOK! Echt waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een ringbaardjequote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik maak me zo ontzettend druk over wat mensen over mij posten op het forum van FOK! Echt waar!Dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, als ik jou was zou ik ook niet weten wat ik zou moeten posten, het is toch allemaal bagger.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik pleur hier zelden linkjes van dance-nummers neer, ik hoef anderen niet lastig te vallen met mijn muziek. In dit topic geef ik slechts een voorbeeld van hoe een producer te werk gaat. Relevant voor de discussie.
Hihi, wat een dis!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik las 'beffen'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
Wij blieften geen modjes.
Alleen Kb.
* Intercity gereed maakt.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eerst mijn spullen even aan de andere kant van de kamer zetten. Doe maar rond de 10e, dan ben ik toch weg.
Blaf ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
Slaapjes bouwen. Nu ! Blaf-blaf-blaf. Welterusten
Miauw *quote:
Hoi Kb.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oude Schreeuwlelijk is ook wel ok hoor.
Dan moet er nog een extra meisje bij zijn.quote:
Hoe ga je dan vanaf CS?quote:
Kbolliequote:
Ja ik las laatst dat Bobby je Nicky noemde of zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kbollie![]()
Trouwens wat is jou echte naam eigenlijk.?
Doe je mee?quote:
ze antwoord niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik las laatst dat Bobby je Nicky noemde of zo?Zeg me niet dat je zo heet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ze antwoord niet.![]()
Nicky vind ik ook geen mooie naam nee.
quote:
quote:
Net The Hangover voor tweede keer bekeken, blijft geweldig. In de tussentijd is seizoen 2 dan toch binnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:35 schreef IQM het volgende:
Mad Men S01e04 halverwege maar afgezet.![]()
Nu slapen.
Dat is geheim.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kbollie![]()
Trouwens wat is jou echte naam eigenlijk.?
Nee, ik heet niet Nicky.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is geheim.
[..]
Nee, ik heet niet Nicky.![]()
Bobby noemt me ook wel een Trudy en ik hem Frederik.
hostel is ook behoorlijk wackquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
Oh, wat is Saw (I) trouwens een ongelofelijke matige kutfilm.![]()
![]()
Djiezus Christ, en dat noemen ze dan horror?
jack of jill, dat is lang geledenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:06 schreef Fascination het volgende:
I don't want anybody else, when I think about you I touch myself.
Die was echt hilarischquote:
Wie ben jij in godesnaam?quote:
wtf?!quote:
Hoe lang zit je nu op FOK?quote:
Dan weet je onderhand toch wel hoe remlof eruit ziet.quote:
Ja, van een fototje. Maar dat hij op een filmpje nog ........ isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan weet je onderhand toch wel hoe remlof eruit ziet.
Die heb ik al 3 maanden niet meer gezienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die!
Met dat rare plaatje!
Van een vogel met een kapje opofzo
dat plaatje, of haar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik al 3 maanden niet meer gezien
Beide.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat plaatje, of haar?
Volgens mij is dat niet zo lang geleden hoor, heb een tijdje terug nog over tattoo's en piercings zitten lullen met r
Nah, ken zat niet tokkies met hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beide.
Tattoo's en piercingsTokkie-indicatoren
Dat zijn latente tokkies. Het tokkie-kastje staat op een kiertjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, ken zat niet tokkies met hoor
Aha, wat houdt dat precies in?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zijn latente tokkies. Het tokkie-kastje staat op een kiertje
Dat ze binnenkort hun haar gaan blonderen, een petje kopen, gouden kettingen aanschaffen, hun autostoel scheef in de auto zetten dat je met je hoofd onder de binnenspiegel uitkomt, hun auto vol hangen met halfords rommel, en heel veel bier en breezers gaan drinken. Oh ja, en shag roken.quote:
Ik ga wel een petje kopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ze binnenkort hun haar gaan blonderen, een petje kopen, gouden kettingen aanschaffen, hun autostoel scheef in de auto zetten dat je met je hoofd onder de binnenspiegel uitkomt, hun auto vol hangen met halfords rommel, en heel veel bier en breezers gaan drinken. Oh ja, en shag roken.
Zie je wel, de tokkie in je komt langzaam maar zeker losquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga wel een petje kopen
Voor mn dochter
O nee!
Alleen blond staat me denk ik niet, mag zoiets ook?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je wel, de tokkie in je komt langzaam maar zeker los
Ja, dat is denk ik ook toegestaan. Maar echt heel erg thuis in de tokkie wereld ben ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen blond staat me denk ik niet, mag zoiets ook?
[ afbeelding ]
Dank je, ik ga meteen een afspraak makenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ik ook toegestaan. Maar echt heel erg thuis in de tokkie wereld ben ik niet
Succesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, ik ga meteen een afspraak maken
Link naar boeiend topic?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, wat een heftige discussies in WGR zeg. Ik ben er moe van
Is al dichtquote:
leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is al dichtMaar het ging over een tokkie die 1500 achterliep bij de nuon en vroeg of ze afgesloten kon worden. Zij vond van niet omdat ze een kindje heeft (
). Haar man is een soort holbewoner-bouwvakker die niet kan communiceren
. En uiteindelijk ging het over abortussen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef iszinloos het volgende:
Ik ben kanker baas.
Post hier Mexicaanse griep muziek.
![]()
Nu heb ik zin in een milkshake!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hebben bij de mac gewoon geen mcFlurry rolo meer omdat ze nu kitkat hebben. Wat achterlijk.
Met al die caramel is het net rolo, de eerste keer dacht ik dat ze me rolo gegeven hadden. Het blijkt zo te horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hebben bij de mac gewoon geen mcFlurry rolo meer omdat ze nu kitkat hebben. Wat achterlijk.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=296_1248353127![]()
![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
omg.... echt eh..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Later ik ga peuken kopen!
Ik heb 'm nog niet op, maartoch. Rolo > Kitkat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met al die caramel is het net rolo, de eerste keer dacht ik dat ze me rolo gegeven hadden. Het blijkt zo te horen.
Dat geluidquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
![]()
Ja, hier hebben ze geen mc Flurry cornetto choco.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
Mijn toekomstige cavia-beest die heet Bob !![]()
Bob, kom je eten halen !
Booob, niet op baasje ze pc-kabel knagen anders kan ie dalijk niet meer fokken !
Booooob ik heb een nieuw cavia-vriendinnetje voor je, dit is Saar !
Bohoooob does lief !
Jahaah dan is Bob niet zo alleen, en dan kunnen ze nom-racenquote:
Onomnomnomnomquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jahaah dan is Bob niet zo alleen, en dan kunnen ze nom-racen![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
Met alle plezier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef IQM het volgende:
"Caafjes"Alsjeblieft, wil iemand 'n gun in m'n mond leegschieten?
Ik wist niet dat je zó'n jongen was..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef IQM het volgende:
"Caafjes"Alsjeblieft, wil iemand 'n gun in m'n mond leegschieten?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onomnomnomnom![]()
![]()
Wel een van de twee laten castreren (ja vrouwtjes kun je ook castreren), anders krijg je een cavia-fokkerij![]()
(lees: heuuuul veuuuul cavia-beesten)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zou me wel prachtig lijken, als er ineens 16 mini-caafjes bij zouden komen.. maar ook wel een beetje lastig
Ik weet niet of je wel van een jongen kan spreken, aangezien m'n penis gewoon ineenkrimpt bij het lezen van "caafjes".quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zó'n jongen was..
Inderdaad! Vaste prik om rolo te bestellen, en dan is dat er ineens niet meer!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik bij de MacDonalds: 2 McFlurry rolo alsjeblieft
Medewerkster: Die hebben we niet
Ik: WAT!?!!?!??!?!?!?!?!![]()
![]()
Zij: We hebben cornetto aardbei en kitkat oid
Ik: Wtf![]()
Ik: Dan maar kitkat
Ik was zo boos en in de war
Wel oké, maar lang niet zo lekker als rolo omdat er natuurlijk geen caramel in kitkats zitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad! Vaste prik om rolo te bestellen, en dan is dat er ineens niet meer!Helemaal in de war inderdaad, ik begrijp je zo goed.
Hoe smaakte die kitkat?
Wat een retards zijn het ook. Ze hadden beter kitkat erbij kunnen doen, in plaats van rolo te vervangen. Volgens mij was rolo best een populaire smaak. En terecht natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel oké, maar lang niet zo lekker als rolo omdat er natuurlijk geen caramel in kitkats zit!
Ja inderdaad. In Spanje hadden ze trouwens ook Oreo's als smaakquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een retards zijn het ook. Ze hadden beter kitkat erbij kunnen doen, in plaats van rolo te vervangen. Volgens mij was rolo best een populaire smaak. En terecht natuurlijk!
Gaafquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad. In Spanje hadden ze trouwens ook Oreo's als smaakmaar ik ben er niet aan toe gekomen die te proeven, het leek me wel lekker.
Bestaat meller nog ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook lekker. Of kitkat meller!
[ afbeelding ]
Maar das best rolo-achtig denk ik.
Het ging zelfs over mij.quote:
Die kreeg ik vroeger aaaltijd bij de avond vierdaagsequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Weetje wat ik dus zo mega lekker vind!!1 Die pizzaatjes van Look-o-look. Maar die verkopen ze volgens mij nergens meer.
PIC:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kreeg ik vroeger aaaltijd bij de avond vierdaagse!
S_a, daar zitten sowieso teveel calorieën in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]! Ik vind ze zo heerlijk. Ik heb ze ooit nog gezien bij de Super ergens, maar ik vraag me af of ze het nog hebben. Bij de Appie enzo in ieder geval niet.
Yes, whut?quote:
Lutser, nu heeft paultjuhhh hem geopend en gaat het weer over die downer.quote:
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lutser, nu heeft paultjuhhh hem geopend en gaat het weer over die downer.
Ik wilde geen deel twee, dus opende ik niks.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lutser, nu heeft paultjuhhh hem geopend en gaat het weer over die downer.
Oké.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wilde geen deel twee, dus opende ik niks.
Want voordurest is er nog wat te doen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, hij kan ook wel dicht eigenlijk.
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want voordurest is er nog wat te doen!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij bestaat Meller nog, of was dat al gezegd?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:17 schreef Fascination het volgende:
Was Allure_ er maar om het topic op te vrolijken.
quote:
Zolang het maar niet het hippe groen is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er trouwens een mooie kleur verf voor m'n kamer?
'Hip groen' was hip in 2004. Ik wil sowieso een lichte kleur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zolang het maar niet het hippe groen is.
Zo beter?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik erger mij aan deze TT, hij is te lang en fucked mijn AT up.
Nu nog iets fatsoenlijks.quote:
Rood.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
Ja ik ook, maar ja je kunt niet veel verwachten van ons excuusmongooltje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik erger mij aan deze TT, hij is te lang en fucked mijn AT up.
De kleuren zijn nu wit en heel heel licht roze. Maar ik mag geen felle kleuren nemen, dus ik wil gewoon wit-achtig maar dan wel met een mooi tintjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rood.Nou ja misschien een wand, geeft wel een warme sfeer. Wat had je zelf in gedachten?
[..]
Ja ik ook, maar ja je kunt niet veel verwachten van ons excuusmongooltje.
Vertel, vertel?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
Hihihi omg IQM weet je wanneer ik echt heel hard moest lachen bij HIMYM [ afbeelding ]!@2!
Hihiii, ik moet nou al lachenquote:
Ja, dat weet ik niet hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De kleuren zijn nu wit en heel heel licht roze. Maar ik mag geen felle kleuren nemen, dus ik wil gewoon wit-achtig maar dan wel met een mooi tintje.
Die was tof, ja!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihiii, ik moet nou al lachen.
Toen ze echt voor elk knullig dingetje een intervention gingen houden. Ik kan het niet uitleggen, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel. Toen die chick met een accent ging praten enzo
.
Ik heb dezelfde vraagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
Ja, ik dus ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraagga zaterdag verven maar heb nog geen idee welke kleur ik wil.
Hehe, jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Die was tof, ja!En dat ze op 'n gegeven moment zelfs intervention interventions houden.
Vergelijkbaar: 'Spoiler Alert' (S03E08). Als ze de irritante dingen van anderen verklappen (en je zo'n scherven-geluidje hoort).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Die was tof, ja!En dat ze op 'n gegeven moment zelfs intervention interventions houden.
Barney is zo lekker cockyquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Vergelijkbaar: 'Spoiler Alert' (S03E08). Als ze de irritante dingen van anderen verklappen (en je zo'n scherven-geluidje hoort).
Barney: Everyone has annoying habits but me.
Marshall: Oh, got it. Okay, you sometimes talk in a weird high-pitched voice.
Robin: And you're constantly using lame catchphrases.
Ted: And sometimes you space out and don't even pay attention to what we're talking about.
Barney: What? Oh, see? You can't think of anything 'Cause I'm awesome! (met een hoog stemmetje)
Rood, nogmaals.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraagga zaterdag verven maar heb nog geen idee welke kleur ik wil.
Zuurstokroze.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je dat serieus grappig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Vergelijkbaar: 'Spoiler Alert' (S03E08). Als ze de irritante dingen van anderen verklappen (en je zo'n scherven-geluidje hoort).
Barney: Everyone has annoying habits but me.
Marshall: Oh, got it. Okay, you sometimes talk in a weird high-pitched voice.
Robin: And you're constantly using lame catchphrases.
Ted: And sometimes you space out and don't even pay attention to what we're talking about.
Barney: What? Oh, see? You can't think of anything 'Cause I'm awesome! (met een hoog stemmetje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |