Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?quote:
Je oma in de krokante krab.quote:
Whehe, ik wou net zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, de hele dag post er nog geen dooie hond in dit graftopic. En dan doe ik een keer moeite om een nieuw topic te maken aangezien er toch niemand postte. Gaat er al-weer zo'n kankerdebiel op 't laatste moment snel posten. En dan ook nog eens de slechtste TT ooit. Ik hoop dat je een perm ban krijgt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef dagdag het volgende:
OHOHO poepton lalalalalalalalalalalal
zat net dus te poepen, toen ging de deurbel
ik snel kont afvegen anders krijg ik een kut lel
en daar was die man van onze post
hij vroeg om 5 euro anders was ik de klos
lalalalalalala
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik wou net zeggen.Dagdag spring eens voor een trein, en nee geen stilstaande trein.
@Allure_: verzin iets.
Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.![]()
JIJ bent overrated.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
Wordt het wel leuker?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.
Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequotequote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
JIJ bent overrated.
Wel goed naar de voorraadstatus gekeken?
Muzikaal gezien is ie wel oké.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weer zo'n lekker depri nummer van Eminem.
Ik wil gewoon een topic waar ik alleenrecht op heb. Zodat al die randdebielen hier er gewoon niet mogen posten. Maargoed, ik kan zo snel even niets bedenken
. Heb je geen tips?
Oeh, laat eens zien welk jasje?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
Oké, ik ga hard nadenken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Fas, ik heb een idee. Als jij nou eens een topic verzint, dan open ik 'm wel. Ik kan overal wel een rel uithalen.
Denk nou naquote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muzikaal gezien is ie wel oké.
Hmm niet echt![]()
Ik maak al maaaaaanden dat lame kutgrapje.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequote?
Dan is het karma.quote:JA, hij was en is op voorraad.
Ik denk dat het veelal met mijn interesse in de reclamewereld te maken heeft dat ik het het kijken waard vind. Anderen in mijn omgeving heb ik er ook niet warm voor gekregen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Wordt het wel leuker?Want frankly, kan ik niks bedenken wat de serie nou het kijken waard maakt. True, die ene secretaresse heeft epic boobs en 't is leuk hoe ze de sfeer hebben neergezet, maar verhaaltechnisch doet het me echt drie keer niks.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef gers het volgende:
INTER MERDA
INTER INFAME
owja ik ga waarschijnlijk naar barcalona
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde gers met een hoofdletter typen, maar toen bedacht ik me dat dat ook gewoon niet bij gers past. Je hebt hoofdletter mensen, en niet-hoofdletter mensen.
Oh, vooruit. gers maakte die grap namelijk ook. Maargoed, too bad dat ie niet eens grapwaardig isquote:Op maandag 27 juli 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik maak al maaaaaanden dat lame kutgrapje.Ask Bt.
En nee, ik heb niet teruggelezen en wat gers zegt, boeit me al tijden niet meer.
[..]
Dan is het karma.
Curva nordquote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef gers het volgende:
INTER MERDA
INTER INFAME
owja ik ga waarschijnlijk naar barcalona
Hoho, ik vind de reclamewereld ook erg interessant.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat het veelal met mijn interesse in de reclamewereld te maken heeft dat ik het het kijken waard vind. Anderen in mijn omgeving heb ik er ook niet warm voor gekregen.
Hmm nou je het zegt, mannen die uitgekauwde grapjes maken en denken daarmee indruk op je te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk nou na!
Ik weet zeker dat er in de afgelopen dagen iets is gebeurd waar jij je gruwelijk aan hebt geirriteerd.
Da's altijd een goed punt. Als mannen niet grappig zijn kan ik ook gewoon niet doen net alsof ik ze wel grappig vindquote:Op maandag 27 juli 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm nou je het zegt, mannen die uitgekauwde grapjes maken en denken daarmee indruk op je te maken.Als je dan ongeinteresseerd reageert ben jij ineens arrogant.
Whatever.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, vooruit. gers maakte die grap namelijk ook. Maargoed, too bad dat ie niet eens grapwaardig is.
Gewoon flauwe grappen, echt van die voor de hand liggende grappen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's altijd een goed punt. Als mannen niet grappig zijn kan ik ook gewoon niet doen net alsof ik ze wel grappig vind [ afbeelding ].
Maargoed, de hamvraag: Wat voor grappen?
De verhaallijn rondom de personages kunnen mij nu ook niet pakken, het is echt het kantoor waardoor ik heel seizoen 1 gekeken heb. Wat volg je nog meer eigenlijk?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoho, ik vind de reclamewereld ook erg interessant.Dat was juist de voornaamste reden om het te downloaden, maar tsja...kweenie, na drie afleveringen heb ik nog niet zoiets van: "Snel, nieuwe aflevering kijken
!" Maar goed, dat had ik eigenlijk ook met Lost. Het duurde heel lang voordat ik episode 2 een kans gaf.
Weet je wat, ik ga vanavond nog wel een aflevering kijken van Mad Men.
Dan moet je naar de Sky High gaan, zit 1 minuut daarvandaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, de hut. Wel jammer dat dat meer gewoon afhalen en wegwezen is. Vind het wel gezellig als er een leuk cafeetje van wordt gemaakt.
Ja, ik ook niet. Ik ben slecht in dit soort dingen. Feit blijft wel dat mannen vaak wel grappig zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon flauwe grappen, echt van die voor de hand liggende grappen.Kan zo geen voorbeelden noemen.
Oh, ja ik werd daarheen gestuurd. Was maar een paar meter lopen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je naar de Sky High gaan, zit 1 minuut daarvandaan.
Wil je zaterdag mee naar het feest?
Daar ging m'n thee.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde gers met een hoofdletter typen, maar toen bedacht ik me dat dat ook gewoon niet bij gers past. Je hebt hoofdletter mensen, en niet-hoofdletter mensen.
je haat mequote:
Op het moment niks.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De verhaallijn rondom de personages kunnen mij nu ook niet pakken, het is echt het kantoor waardoor ik heel seizoen 1 gekeken heb. Wat volg je nog meer eigenlijk?
Ze hebben de hele bovenverdieping verbouwt voor het rookverbod dus je kan daar nu boven zitten.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik werd daarheen gestuurd. Was maar een paar meter lopen.
Welk feest?
Soms wel ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Ik ben slecht in dit soort dingen. Feit blijft wel dat mannen vaak wel grappig zijn.
Ja, ik ga echt niet naar dat cafequote:Op maandag 27 juli 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze hebben de hele bovenverdieping verbouwt voor het rookverbod dus je kan daar nu boven zitten.
En anders kan je ook bij mij binnen zitten.
Het feest van Sinterklaas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |