SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-shirt Left for dead 4 (Valve)
Maat: XL
T-shirt Fallout 3
Maat: Large
T-shirt Banjoo Kazooie Nuts & Bolts
Maat: Large
Mass Effect Xbox360 Cap/pet
Richtprijs: ¤10,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost Odyssey Xbox360 bandana
Richtprijs: ¤4,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sims 3 zakje snoep 2x
Richprijs: ¤2,- per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xboxhome.nl stressbal
Richtprijs: ¤3,50,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 armband
Richtprijs: ¤4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 lampje/fluitje
Richtprijs: ¤4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza 2 Xbox360 stuur/sleutelhanger
Richtprijs: ¤4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sega sleutelhanger
Richtprijs: ¤4,00
Sega keycord
Richtprijs: ¤4,00
Acer keycord
Richtprijs: ¤3,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acer blikje pepermuntjes
Richtprijs: ¤2,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentos Fresh zweetband
Richtprijs: ¤2,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Budgetgaming kubusspel
Richtprijs: ¤3,50,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaal het zijn richtprijzen, maar kom ook niet met een belachelijk bod aan!
Ruilen tegen games of hardware voor de NIntendo DS of Xbox360 is ook mogelijk!
[ Bericht 6% gewijzigd door MaikelS op 13-10-2009 18:22:37 ]![]()
Heb je dat L4D shirt gedragen? Of is ie nieuw?...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...![]()
Hoe kom je eigenlijk aan dit soort spul?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
De shirts zijn nieuw dus ongedragen.
En als je veel naar gameevents gaat dan krijg of koop je daar meestal van deze spullen.![]()
Ik bied 12,50 incl. voor het L4D shirtof 10 Euro als je ergens in de buurt van Utręg woont, of in de Flevopolder
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...![]()
15 incl. verzenden voor het Fallout 3 shirt en de Sega sleutelhanger<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>![]()
nee, dat gaan we niet doen hier.
niet in een eigen topic, niet in een ander topic.
[ Bericht 75% gewijzigd door Mirjam op 28-07-2009 21:30:23 ]![]()
@ manga, vind ik nog net wat te weinig, voor ¤15,- inclusief verzenden ga ik akkoord.
@ gonzo, de Sega sleutelhanger is al op een ander forum verkocht.
En voor het t-shirt geldt dezelfde prijs als bij Manga.![]()
Omgeving Breda (Noord-Brabant)quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:45 schreef Batsiaan het volgende:
Waar woon je? Interesse in het fallout shirt.
![]()
dan 15 incl. voor alleen het shirtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:03 schreef gonzo1979 het volgende:
15 incl. verzenden voor het Fallout 3 shirt en de Sega sleutelhanger
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>![]()
Al je plaatjes doen het niet meer, Even opnieuw uploaden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Akkoord, Pm je gegevens ff.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
dan 15 incl. voor alleen het shirt
@zeroku, ik zie ze gwn nog hoor![]()
![]()
Ik nu ook weer, blijkbaar zijn we weer unbanned bij imageshack. Sowieso zie je je eigen plaatjes altijd, aangezien ze nog in je cache staan. De rest ziet een melding dat dit domein gebanned is. Ik zou je adviseren ze ergens anders te uploaden, imageshack en fokkers gaan niet zo goed samen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Akkoord, Pm je gegevens ff.
@zeroku, ik zie ze gwn nog hoor![]()