Ik heb hier nog redelijk wat goodies, en t-shirts liggen.
Omdat ik er niks meer mee doen verkoop of ruil ik ze.:]
Ruilen tegen games of hardware voor de NIntendo DS of Xbox360 is ook mogelijk! Ik zoek onder andere een Harde schijf van 60GB of meer voor de Xbox360.
Foto's staan in de spoilers
Happy bidding! :b:
Richtprijzen T-shirts ¤15,- per stuk (het zijn richtprijzen, maar kom ook niet met een belachelijk bod aan)
T-shirt Harry Potter and the Halfblood Prince (EA Games) Maat: Large
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-shirt Left for dead 4 (Valve) Maat: XL
T-shirt Fallout 3 Maat: Large
T-shirt Banjoo Kazooie Nuts & Bolts Maat: Large
Mass Effect Xbox360 Cap/pet Richtprijs: ¤10,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost Odyssey Xbox360 bandana Richtprijs: ¤4,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sims 3 zakje snoep 2x Richprijs: ¤2,- per stuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xboxhome.nl stressbal Richtprijs: ¤3,50,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 armband Richtprijs: ¤4,00
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 lampje/fluitje Richtprijs: ¤4,00
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza 2 Xbox360 stuur/sleutelhanger Richtprijs: ¤4,00
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sega sleutelhanger Richtprijs: ¤4,00
Sega keycord Richtprijs: ¤4,00
Acer keycord Richtprijs: ¤3,00
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acer blikje pepermuntjes Richtprijs: ¤2,00
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentos Fresh zweetband Richtprijs: ¤2,00
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Budgetgaming kubusspel Richtprijs: ¤3,50,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaal het zijn richtprijzen, maar kom ook niet met een belachelijk bod aan!
Ruilen tegen games of hardware voor de NIntendo DS of Xbox360 is ook mogelijk!
[ Bericht 6% gewijzigd door MaikelS op 13-10-2009 18:22:37 ]
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik nu ook weer, blijkbaar zijn we weer unbanned bij imageshack. Sowieso zie je je eigen plaatjes altijd, aangezien ze nog in je cache staan. De rest ziet een melding dat dit domein gebanned is. Ik zou je adviseren ze ergens anders te uploaden, imageshack en fokkers gaan niet zo goed samen.