ja ik denk ik laat Mamaloe eens in de woonwagen achter zodat ze door kan gaan met het maken van slagroomtaartjes voor de dikke deurquote:
een zonnesteek opgelopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom ik in de war over? Ik voel me verward.
dan moet ze wachten daarmee. Mamaloe is nu 'bezig'quote:Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik denk ik laat Mamaloe eens in de woonwagen achter zodat ze door kan gaan met het maken van slagroomtaartjes voor de dikke deur
Dikkie Dikquote:
welke vraag ?quote:
die jij hier zo doen als iemand anders foto's zou plaatsenquote:
wtf is dat? een mannelijke versie van de bourkiniquote:Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijken of we hiermee Nuno kunnen overtuigen
dat zijn de foto's die Yuri vannacht gemaakt heeftquote:Op maandag 27 juli 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is dat? een mannelijke versie van de bourkini
en wat was de tegenprestatie van NUNO dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zijn de foto's die Yuri vannacht gemaakt heeft
dat is toch geen zwembroek en nog wel over zijn spijkerbroekquote:Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijken of we hiermee Nuno kunnen overtuigen
die zijn er al lang en in een echt zwembroekquote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat was de tegenprestatie van NUNO dan?
hij ook in zijn zwembroek?![]()
had je ze gepost dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die zijn er al lang en in een echt zwembroek
Bebidoquote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, de eerste fles wijn zit er al in.![]()
Zit hier op het terras met Jesus en Pilli alle drie op de laptop en een fles wijn erbij.![]()
OHHNOOOOOOZZZZ!........quote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
OP de site van Geenstijl
Uit een onderzoek van de universiteit van Helsinki blijkt dat vrouwen steeds mooier worden, terwijl dat bij mannen niet zo is.
wat een doomscenario.![]()
paarsquote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die zijn er al lang en in een echt zwembroek
vragen om ongelukken tot er dus iemand in een enthousiaste bui die fles omstoot en al dat sap de flapfop instroomtquote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, de eerste fles wijn zit er al in.![]()
Zit hier op het terras met Jesus en Pilli alle drie op de laptop en een fles wijn erbij.![]()
nah, niet van 1 flesje. Tis zo'n doorslobbertje. Tweede is al open. Er staan tapas.quote:
er zijn vast wel fokkers die dat nog wel eens willen herpostenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je ze gepost dan?Ik ken ze niet. Ja alleen met die vlag and shit.
Nee, fles staat in cooler naast de tafel.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vragen om ongelukken tot er dus iemand in een enthousiaste bui die fles omstoot en al dat sap de flapfop instroomt
Ik ook maar moet waarschijnlijk volgende week weer aan het werkquote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, niet van 1 flesje. Tis zo'n doorslobbertje. Tweede is al open. Er staan tapas.
Ik kan hier wel aan wennen (rentenieren. )![]()
nee dank je laat maar, laat hem maar zien als Mieke cava komt drinken bij jouquote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn vast wel fokkers die dat nog wel eens willen herposten![]()
ik kan er tijdelijk namelijk niet bij
o god ja, In Italy.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook maar moet waarschijnlijk volgende week weer aan het werk
Blauw. Ik heb ze nog.quote:
wat een geheimzinnigheid weer!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dank je laat maar, laat hem maar zien als Mieke cava komt drinken bij jou
er zijn altijd uitzonderingen op de regel en wellicht gaat het alleen over heteromannen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
OP de site van Geenstijl
Uit een onderzoek van de universiteit van Helsinki blijkt dat vrouwen steeds mooier worden, terwijl dat bij mannen niet zo is.
wat een doomscenario.![]()
Maar ik kijk/flirt/zoen/neuk graag met heteromannen!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingen op de regel en wellicht gaat het alleen over heteromannen.
ik denk het ook, want in de gayclubs etc. zie ik het niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingen op de regel en wellicht gaat het alleen over heteromannen.
eerst in een hotel, moet nog zien of ik er lang blijfquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, In Italy.
heb je daar al woonruimte? Of ga je daar ook in een hotel?
Rome gaat je standplaats worden ?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst in een hotel, moet nog zien of ik er lang blijf
is het maar steeds voor een bepaalde tijd?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst in een hotel, moet nog zien of ik er lang blijf
yep voor nuquote:
Ja het is altijd maar voor een bepaalde tijd, en voor de rest kan het me niet schelen. Home is in Lisboa, of Alentejo, of sinds kort hierquote:Op maandag 27 juli 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het maar steeds voor een bepaalde tijd?
Kan je daar aan wennen? IK wel, of ik nou hier of daar woon. Ik heb niet echt een thuisgevoel hier of daar.
home is from where the journey starts.
vind je ?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
god, ben wel weer jolig op de maandagmiddag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Joling is ie altijd wel.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben nog niet echt op dreef
*ahum* moeilijk publiek hier *ahum*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.óla señor , kieres un nuevo botella?
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben nog niet echt op dreef
*ahum* moeilijk publiek hier *ahum*Na fles 2 gaat het vast een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
olaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
óla señor , kieres un nuevo botella?
jejejejequote:Op maandag 27 juli 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
olaque tal?
aún tengo.
Maar laat ze maar komen.
tuurlijk dan ga ik los.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na fles 2 gaat het vast een stuk beter
een van de weinige leuke teksten van madonnaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
Poor is the man
Whose pleasures depend
On the permission of another
So true
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejeje
madonna was top las ik of no
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Behold, I am coming soon
Ja, toen schreef ze nog textueel goede liedjes. Maar het is nu een beetje minder geworden met die diepzinnigheid.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
een van de weinige leuke teksten van madonna
Toen deed ze nog geile nummers maken.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik natuurlijk schreeuwen, meezingen etc...![]()
hoe was jouw avond? was dat broertje nog 'gekomen' van die zanger?
volgens mij zit fles 2 er al in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je humor gaat met sprongen omhoog![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik natuurlijk schreeuwen, meezingen etc...![]()
hoe was jouw avond? was dat broertje nog 'gekomen' van die zanger?
whahah omg you said came lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yea hij was erbij was nice, gezellig en nog even met ze gepraat dat was grappigPorque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, toen schreef ze nog textueel goede liedjes. Maar het is nu een beetje minder geworden met die diepzinnigheid.Alsof holiday en get into the groove en zo zo diepzinnig warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind dat wel leuker dan die meuk die ze nu maakt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
tuurlijk, het is een doorslobbertje. mar goed, we zijn met z'n 3-en. En Jesus is de volgende alweer aan het halen, en ham erbij .quote:Op maandag 27 juli 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zit fles 2 er al in?
je humor gaat met sprongen omhoog
Nee, das waar. Maar later ontwikkelt ze zich als writer. De laatste twee albums zijn meer disco met simple tekst.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof holiday en get into the groove en zo zo diepzinnig waren
Maar ik vind dat wel leuker dan die meuk die ze nu maakt.
Kan ik bij jou alvast worst uit Leon bestellen ?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk, het is een doorslobbertje. mar goed, we zijn met z'n 3-en. En Jesus is de volgende alweer aan het halen, en ham erbij .
das mijn neef.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Is Jesus aanbiddenswaardig of kunnen we beter bij die van de Bijbel blijven?
Ik vind confessions nog wel lekker klinken in het gehoor, maar die ene politieke en die laatste vind ik echt 3x niks.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das waar. Maar later ontwikkelt ze zich als writer. De laatste twee albums zijn meer disco met simple tekst.
waar blijft het bewijs?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das mijn neef.ja, hij ziet er lekker uit.
waar was je ook alweer, moet ik een omweg maken op de terug wegquote:Op maandag 27 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat ik heel gelovig ben?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor je't weet praten we hier allemaal Spaans!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
El nino come.
Ja ja, ik kan ook spaans nu!
die politieke? je bedoelt American Life? Alleen dat nummer is politiek gelardeerd, voor de rest zijn het goede nummers zonder politiek tintje.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind confessions nog wel lekker klinken in het gehoor, maar die ene politieke en die laatste vind ik echt 3x niks.
Het idee alleen alquote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor je't weet praten we hier allemaal Spaans!
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
El nino come.
Ja ja, ik kan ook spaans nu!
Mooie taal.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar was je ook alweer, moet ik een omweg maken op de terug weg
Nee, gelukkigquote:
Beetje, maar lang niet zo veel als eerst, gelukkig. Ik wilde vandaag wel weer gaan sporten, in ieder geval.quote:
ik zei net tegen hem dat ie sjans had.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat ik heel gelovig ben?
Ik aanbid het kruis, ben wel eens in de Here en op mijn knietjes is ook geen probleem.
Forgive me Father, for I am sin!
uiteraard. Tori ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik met Tori.
Zullen wel wazige muzikale wijdbeense scheetjes zijn dan.
waarom zijn Spanjaarden kampersquote:
Jepquote:Op maandag 27 juli 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje, maar lang niet zo veel als eerst, gelukkig. Ik wilde vandaag wel weer gaan sporten, in ieder geval.
Morgen hoor je meer over je moeder, toch?
Met mijn neef??quote:Op maandag 27 juli 2009 17:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
En dadelijk ga jij nog met je beentjes de lucht in
idd, tis net eindhovens gespuis af en toequote:
heey, ik ben geen kamper.quote:
Succes vast. En sterkte. En alles. Vooral met het wachten en de onzekerheid.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jepdan gaat het feest beginnen. Om 8.45 uur in ziekenhuis zijn voor de eerste onderzoeken.
zal dan nog wel een maand duren eer we de uitslag weten
Uit een lekkere familie kom je dan.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met mijn neef??![]()
Alhoewel we vroeger wel gezoend hebben. ik was 11 hij was 14
das kut!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jepdan gaat het feest beginnen. Om 8.45 uur in ziekenhuis zijn voor de eerste onderzoeken.
zal dan nog wel een maand duren eer we de uitslag weten
ja zolang je maar maagdelijk katholiek bleef werd dat gestimuleerd jajajajajquote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met mijn neef??![]()
Alhoewel we vroeger wel gezoend hebben. ik was 11 hij was 14
we deden gewoon een kissing game. Er waren meerderen bij.quote:
bitch!quote:
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Succes vast. En sterkte. En alles. Vooral met het wachten en de onzekerheid.
o god ja, overal van die mariah beeldjes in huis. Maar vloeken dat ze kunnen hahah geweldig.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja zolang je maar maagdelijk katholiek bleef werd dat gestimuleerd jajajajaj
wil jij dit niet zo meer prompt verloren postenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
En dadelijk ga jij nog met je beentjes de lucht in
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!![]()
takes one to know one. ik zag je mannelijke bourkini wel.
Tuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
we deden gewoon een kissing game. Er waren meerderen bij.![]()
allemaal heel onschuldig.
zich bij deze post aansluitquote:Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Succes vast. En sterkte. En alles. Vooral met het wachten en de onzekerheid.
La Mala Educationquote:Op maandag 27 juli 2009 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja zolang je maar maagdelijk katholiek bleef werd dat gestimuleerd jajajajaj
hahah ja, jij klaart echt met die foto echt iets voor jou lolquote:
ja dat legt natuurlijk een enorme druk op haar, alsof ze opnieuw examen moet afleggenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
ThanksVoor haar zal het helemaal zwaar zijn, morgen. MRI en EEG. En weet niet hoeveel vragen beantwoorden
JUISTEM!!! hahaha scherpquote:
heb hem precies gegeven waar ie om vroegquote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahah ja, jij klaart echt met die foto echt iets voor jou lol
i second that.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zich bij deze post aansluit
voor Baltar
maar ik verwacht dat Nuno je straks gaat verrassen met een koekje van eigen deegquote:Op maandag 27 juli 2009 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hem precies gegeven waar ie om vroeg
hij zou alleen maar ene vraag stellen maar heb zo'n gevoel dat ie dat niet gaat doenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik verwacht dat Nuno je straks gaat verrassen met een koekje van eigen deeg
Idd Gael garcia bernal,quote:Op maandag 27 juli 2009 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo'n prachtige film, en ja de acteurs zijn ook niet vervelend om te aanschouwen
ben sowieso een fan van het werk van meneer Almodovarquote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd Gael garcia bernal,
impressive movie ja
MIsschien wilt ie je vriendje worden...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij zou alleen maar ene vraag stellen maar heb zo'n gevoel dat ie dat niet gaat doen
Behold, I am coming soon
Vind em wel goede acteur, maar word er niet nat van.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd Gael garcia bernal,
impressive movie ja
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MIsschien wilt ie je vriendje worden...![]()
Yuri en Nuno sitting in a tree.hij heeft er al een en in een boom word een beetje een uitdagingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt last van hoogtebang ?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij heeft er al een en in een boom word een beetje een uitdaging
dat is een short, geen zwembroekquote:Op maandag 27 juli 2009 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hem precies gegeven waar ie om vroeg
waarom niet, de vraag alleen is ga jij hem beantwoorden ?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij zou alleen maar ene vraag stellen maar heb zo'n gevoel dat ie dat niet gaat doen
jaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet, de vraag alleen is ga jij hem beantwoorden ?
jij draagt een spijkerborek als je gaat zwemmenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik draag het als ik zwem dus ergo zwembroek
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij draagt een spijkerborek als je gaat zwemmen
ik vind het wel cute gedaan (die foto's)quote:
Stiller dan anders, danquote:
Ja, weet ikquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind het wel cute gedaan (die foto's)
hier nietquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
idd, tis net eindhovens gespuis af en toe
heb nog niet geluncht, de bitch is net weg om lunch te halenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar is het net lunchtijd geweest
Je moet je niet overeten, dat is niet goed voor je lijnquote:Op maandag 27 juli 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
Hier is het technisch gezien lunchtijd maar ik heb pas om elf uur ontbeten, dus ...
Tss niet eens laten bezorgenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb nog niet geluncht, de bitch is net weg om lunch te halen
*kijkt naar eigen buik*quote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet je niet overeten, dat is niet goed voor je lijn
Ik had die aflevering nog nooit gezien, maar dit is echt Echt ECHT heel ergquote:
O ja, kut.quote:
ja wat een armoe hequote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tss niet eens laten bezorgen
of is de bitch de huishoudster![]()
luilakquote:Op maandag 27 juli 2009 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja wat een armoe heen the bitch is de BF, hij is iets van vis aan het halen omdat ik geen zin had om ergens te lunchen
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had die aflevering nog nooit gezien, maar dit is echt Echt ECHT heel erg![]()
Ik zou serieus in Woensel West nog niet doodgevonden willen worden, en da's toch echt een wijk waar je anders heel snel dood gevonden wordt hoor
Ik let ook goed opquote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet je niet overeten, dat is niet goed voor je lijn
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had die aflevering nog nooit gezien, maar dit is echt Echt ECHT heel erg![]()
Ik zou serieus in Woensel West nog niet doodgevonden willen worden, en da's toch echt een wijk waar je anders heel snel dood gevonden wordt hoor
ja hequote:Op maandag 27 juli 2009 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
luilak![]()
maar hoe zit het nou met de vraag?
Hetero's? Of heb je ook homo's in deze vorm?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik had het er na het zien van die filmpjes nog met ene vriend over: en dat soort volk is tegenwoordig ook 75% van de gaykroegen in Eindhoven(serieus.....)
Ja....quote:Op maandag 27 juli 2009 18:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Mieke: "ik noemde haar gewoon een paardenkut enso"
Homo's.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hetero's? Of heb je ook homo's in deze vorm?
"t is te triest voor woorden. Klagen dat de hele buurt het zal weten dat ze naar die Mieke zouden gaan, maar ondertussen wel elke week naar die Spaanse in de straat (alsof de buurt dat dan niet weetquote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk da die'n vent z'n wijf verrekkes af het gesloage.
En gelijk het ie. Mar ge magt nie sloan, ge moet ze schuppe!
Echt.... wat voor mensen zijn dit?!
Ik lach er nu mee, maar ergens is dit diep diep DIEP triest.
En zij dan ook nog klagen dat "de buurt zo achteruit gaat".....
En ik had het er na het zien van die filmpjes nog met ene vriend over: en dat soort volk is tegenwoordig ook 75% van de gaykroegen in Eindhoven(serieus.....)
Ja eey, maa die Spaanse is wel een lekker wijf he! En ze was 'm van te vurre nog 's efkes. Da's wel lekker. ... In het 3e deel blijkt ze trouwens helemaal niet Spaans te zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 18:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
"t is te triest voor woorden. Klagen dat de hele buurt het zal weten dat ze naar die Mieke zouden gaan, maar ondertussen wel elke week naar die Spaanse in de straat (alsof de buurt dat dan niet weet)
Ja daar zit ik nu ookquote:
Die moddervette prostitueequote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk da die'n vent z'n wijf verrekkes af het gesloage.
En gelijk het ie. Mar ge magt nie sloan, ge moet ze schuppe!
Echt.... wat voor mensen zijn dit?!
Ik lach er nu mee, maar ergens is dit diep diep DIEP triest.
En zij dan ook nog klagen dat "de buurt zo achteruit gaat".....
Sow, die was nat man, die was nat. Ik heb ze nog nooit zo nat gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit ik nu ook
Hoerige kut kanker kachel man!
Zitte gij nou Mieke de Kiep belachelijk te moake?!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Die moddervette prostituee.. Wtf, zakenlui tot haar klantenbestand?!? Omg
Ja ik denk ik doe 's wa anders, ik neem 'r van achter!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Sow, die was nat man, die was nat. Ik heb ze nog nooit zo nat gezien
Ja alleen dan tegen de regels in, en een stuk gevaarlijker.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
Het is echt een heel aparte subcultuur, he... best fascinerend. Net de apenrots in de dierentuin.
boertje boertje wil je een keer verkracht wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Echt, in Assen zit ik me na 20 sec al te ergeren ana die debielen die daar staan te lachen terwijl die vent op de auto klimt.
Dat lachje alleen al!
ik nietquote:Op maandag 27 juli 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog bij de boeren van Assen.
Kwam wta tussendoor
Zitten we nou allemaal gezellig Probleemwijken te kijken?
(trouwens wel een oude reportage, maar had ze nog nooit gezien)
Nee, die komt uit een wijk zoals die bedoeld isquote:Op maandag 27 juli 2009 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij komt Thunderbitch ook uit zo'n wijk
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die komt uit een wijk zoals die bedoeld is
alsof je dat soort volk niet in andere steden hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef MisterO het volgende:
Weer een reden erbij om gauw Assen te verlaten
Er zijn genoeg andere probleemwijkfilmpjes te vinden jaquote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof je dat soort volk niet in andere steden hebt
In Amsterdam heb ik genoeg keuze uit andere leuke mensen waar ik mee om kan gaan. Hier gaat het wat lastigerquote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere probleemwijkfilmpjes te vinden ja
Maar .... hij gaat van Assen naar Amsterdam. DAAR hebben ze nergens last van
Ja ik heb hier verder ook weinig last van Woensel West. Ik kom er nooit, kijk wel uit. Enige wanneer ik er last van heb is als ik belasting betaal. Dan steun ik die hele bende van die filmpjes (behalve kees, die werkt!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik genoeg keuze uit andere leuke mensen waar ik mee om kan gaan. Hier gaat het wat lastiger
Honing! Thee! Stomen! Echinaforce! Trachitol!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan, word je f*cking verkouden in de zomer. Een week voordat je 3 weken met een koor op tournee gaat. Dat zal lekker zingen worden...
Mja.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb hier verder ook weinig last van Woensel West. Ik kom er nooit, kijk wel uit. Enige wanneer ik er last van heb is als ik belasting betaal. Dan steun ik die hele bende van die filmpjes (behalve kees, die werkt!)
Ja dat laatste maakt mij ook altijd een beetje pissig. Dat we dat in dit land toelaten. Halfzachte cultuur hier af en toe.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef Baltar het volgende:
Maar het kindje is niet ongewenst hoor (oke kind krijgt kind).
hoe ga je dat betalen?
......
"Nou eerst een uitkering aanvragen, dan de kinderkamer op orde maken......werk krijgen is niet zo makkelijk."
Nee, gek he, als je je basisschool niet eens afmaakt!
Dit betalen we dan als hardwerkende Nederlanders?
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door ruziënde ouders.
Ow, that sucks...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door ruziënde ouders.
Ik snap best wel dat het heel moeilijk kan zijn uit die cirkel te komen. Bij zwervers heb je het probleem dat je een adres moet hebben voor een uitkering en/of baan en als je dat niet hebt heb je een probleem. Ik kan zwervers nog beter begrijpen dan dit soort mensen van die filmpjes. Die instelling van die mensen. "Ja werken is gewoon niks voor mij" en dan een uitkering trekken..........quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja.
Zwervers die mij om geld vragen negeer ik ook bijna altijd. Ga lekker werken denk ik dan.
Alsof ik zelf geen geld tekort heb
Het gaat om de gedachte, niet de smiley.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow, that sucks...*knuffelsmilie (die mis ik nog steeds op fok..)
Ja, zo komt zo'n kind nooit uit de welbekende cirkel. triest is het.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste maakt mij ook altijd een beetje pissig. Dat we dat in dit land toelaten. Halfzachte cultuur hier af en toe.
Wat me zo mogelijk nog pissiger maakt is dat dit soort mensen idd op 16jarige leeftijd al ene kind krijgen en at dat kind in zo'n milieu moet opgroeien. Dan vraag je toch weer om poblemen voor zo'n kind?
Ja, ik kan net genoeg door de vloer en de verwarmingsbuizen horen dat ze ruzie hebben, maar wat ze zeggen (en waar ik eigenlijk veel benieuwder naar ben) hoor ik dan weer niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow, that sucks...*knuffelsmilie (die mis ik nog steeds op fok..)
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte, niet de smiley.
Erik weet dat je in zijn hart zit, dat is het voornaamste.
Ja jammer dat er hier geen supermarkt open meer is na 20.00... Anders had ik nog wel even een noodpakket ingeslagen... Wie weet morgen op mijn verjaardag na mijn werk even wat meenemen. Toch weer handig dan, als je bij een AH werkt haha...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan, word je f*cking verkouden in de zomer. Een week voordat je 3 weken met een koor op tournee gaat. Dat zal lekker zingen worden...
Er stond niet voor niets een PI bijquote:
Ik zit bij Duindorpquote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Baltar het volgende:
Begint nu aan Den Bosch
*heeft smaak te pakken*
Hoe is dat trouwens afgelopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien krijg ik er een briefje of een mailtje over...
Met je glimmende borst in ene geile half loshangende tuinbroek?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik heb net even in 10 minuten een stukje tuin omgespit
Nog even en ik kan tuinman worden
Ik weet bij god niet of dat in NL vergoed wordt of dat dat teringduur isquote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, zo komt zo'n kind nooit uit de welbekende cirkel. triest is het.
Als je nog een beetje kunt denken, dan laat je het op je 16de toch weghalen? (no offence)
Zie je me zo voor je in gedachte?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met je glimmende borst in ene geile half loshangende tuinbroek?
Kost je 1 muntje?quote:
Volgens mij wordt dat gewoon vergoed. Je moet in ieder geval een vergunning hebben om het te mogen afbrekenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet of dat in NL vergoed wordt of dat dat teringduur is
Je ziet wel echt steeds terugkerende patronen in die wijken he?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat gewoon vergoed. Je moet in ieder geval een vergunning hebben om het te mogen afbreken
Als mijn ouders ruzie hebben, zet ik de muziek op mijn kamer keihard aan. Hoor ik niet wat ze zeggen, en hebben ze gelijk door dat ik geirriteerd benquote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan net genoeg door de vloer en de verwarmingsbuizen horen dat ze ruzie hebben, maar wat ze zeggen (en waar ik eigenlijk veel benieuwder naar ben) hoor ik dan weer niet.
Misschien krijg ik er een briefje of een mailtje over...
quote:
Zeg, ik ben geen Poolse hoer!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef MisterO het volgende:
Wel te huur? Ik heb nog een klusser nodig
Een Numansdorpse gigolo dan?quote:
Hmm, dus we kunnen wel wat regelen?quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet wel echt steeds terugkerende patronen in die wijken he?
Werkeloos - Crimineel - Lage opleiding - Oliedom
He bah ik betrap me op snobistische gevoelens!!!
Zoals in 1 van die comments ook staat heb ik 1000 keer liever ongedierte dan dat asociale steuntrekkende criminele volk naast me. Met dat "dit is onze wijk" gevoel, alsof die wijk dan hun eigen regels en wetten heeft.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Het aapjes kijken is ook niet leuk meer, Tuindorp is grof, discriminerend.
"Je wil die buitenlanders toch niet naast je hebben? Die brengen alleen maar ongedierte mee. Ja, zo is het toch"
Hier breekt echt mijn klomp van (ook van origine uit een boerendorp)
Zo'n leuk nummer, was ook bij een Singstar ooit...quote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
WheheheMijn buurjongetje van 5 zit al 5 minuten "oowwooowwww mompel moooooompel" op de wijs van Video Killed the Radio Star te zingen
![]()
Hoi, ik ben Ang3lquote:
Ja die singstar heb ikquote:Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zo'n leuk nummer, was ook bij een Singstar ooit...
Da's echt het enige dat ik mis van mijn Playstation... Maar ben toch blijer met mijn Wii (leve Guitar Hero!)
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga onder de zonnebank.
Ik wil ook een Tonnie Guido Duindorp Tokkie kleur!
Heb destijds van de hele set die ik verkocht (incl. alle spellen, attriburen enz.) toch de Wii met extra controllers, nunchuks en wat spellen kunnen kopenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja die singstar heb ik
Ach, die PS2 hou ik wel als ik en PS3 koop.
Je krijgt er toch amper nog wat voor terug.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb het ook niet zo met die vadsige steuntrekkers van laag allooi (lees: meestal buitenlanders). Maar toch is er hier in Groningen niet zoveel last van, ik heb er in ieder geval geen last van. Verder heb ik het ook niet zo op die multi-mocro flavour.
Er was geen buitenlander te zien hoor, in die probleemwijkenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb het ook niet zo met die vadsige steuntrekkers van laag allooi (lees: meestal buitenlanders). Maar toch is er hier in Groningen niet zoveel last van, ik heb er in ieder geval geen last van. Verder heb ik het ook niet zo op die multi-mocro flavour.
Popje, ik heb dagelijks dossiers van cliënten op kantoor onder ogen, je zult versteld zijn hoeveel daarvan van die wilde buitenlanders zijn in de uitkering die dan diefstal hebben gedaan en dergelijke praktijken.quote:
Oh, ging 't over probleemwijken. Ik dacht uitkeringstrekkers in het algemeen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was geen buitenlander te zien hoor, in die probleemwijken
Zoals Ang3l zegt, die probleemwijken waren best Nederlands op zichquote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Popje, ik heb dagelijks dossiers van cliënten op kantoor onder ogen, je zult versteld zijn hoeveel daarvan van die wilde buitenlanders zijn in de uitkering die dan diefstal hebben gedaan en dergelijke praktijken.
Dat het voornamelijk over probleemwijken ging begreep ik pas later, ben pas net thuis en te lui om topic helemaal terug te lezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals Ang3l zegt, die probleemwijken waren best Nederlands op zich. Dat was een beetje mijn punt.
Ik denk dat dat wel meevalt. Merendeel van de cliënten is 'echt Nederlander', maar als ik dan kijk naar willekeurig dossier van een buitenlander is er vaak wel het profiel van: uitkering en verdacht van diefstal en andere praktijken waarin ze 'makkelijk geld' verdienen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Want ik ken je niet goed genoeg om te zeggen dat je door je werk misschien een vertroebeld beeld hebt van buitenlanders, omdat je maar een kant te zien krijgt. Dus dat doe ik niet.
Ow...quote:
Ik vond bij mijn oude werk het percentage buitenlanders met schulden altijd best meevallen. En met die mensen was beter mee te werken dan sommige binnenlandse aso's.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Eustace. het volgende:
Popje, ik heb dagelijks dossiers van cliënten op kantoor onder ogen, je zult versteld zijn hoeveel daarvan van die wilde buitenlanders zijn in de uitkering die dan diefstal hebben gedaan en dergelijke praktijken.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij komt Thunderbitch ook uit zo'n wijk
Die motten ze immers niequote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was geen buitenlander te zien hoor, in die probleemwijken
Ik neem 2 weken vrij ongeveer. Maar ik ga maar voor 3 dagen naar Parijs. Mocht het dan heel erg leuk zijn dan kan ik langer blijven, of hem meenemen naar Nederland en daar sightseeing gaan doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zelfs als het tegenvalt ofzo, dan ben je nog inParijs
. Maar het valt vast niet tegen, want je bent in
Parijs
.
Mijn zus' verjaardag. Feestjequote:Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
11 September hoogstwaarschijnlijk.
Ik zal niet gaan vliegenRare datum
Ouiquote:Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Verander je je naam ook naar Ang3, zoals de Fransen dat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:06 schreef Baltar het volgende:
Een uitgesteld verjaardagscadeautje.Ik hoop dat het kadootje geen griep heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja da's ook alweer maanden geledenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:07 schreef Baltar het volgende:
Dat zal toch niet??
Hij was immers geevacueerd
Hmm, dan had ie ook alweer 2 maanden kans besmet te raken en ziekteverschijnselen te vertonen.quote:
jaquote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem een beetje aan dat het om Eef gaat?
Schoppen helpt niet, huil maar eens een keer flink.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
*schopt keihard tegen alles aan*
kudt zeg!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
........... de tumor is terug.
2 weken geleden kreeg ik de dolblije sms dat ze weer gedanst had voor het eerst, op een feest met hara broer. We zouden zaterdag naar Sneakerz gaan, dat zou onze eerste keer samen dansen sinds 2 jaar weer worden, na die eerste klote tumor.quote:
gaan we schelden??quote:
van wat ik nu lees.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 weken geleden kreeg ik de dolblije sms dat ze weer gedanst had voor het eerst, op een feest met hara broer. We zouden zaterdag naar Sneakerz gaan, dat zou onze eerste keer samen dansen sinds 2 jaar weer worden, na die eerste klote tumor.
En 1,5 week later krijgt ze te horen dat ie terug is. De tumor moet er weer uit, net als al het cement wat in haar been is gezet de vorige keer. Het gat wordt dus weer even groot (sinaasappel) en alles begint weer van voor af aan.
Maar dansen gaan we gvd. Zaterdag. Nu het nog kan. Nu ze nog gen pijn heeft en voordat het circus weer start.
sterkte en ga die sterren van de hemel dansen met haar!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 weken geleden kreeg ik de dolblije sms dat ze weer gedanst had voor het eerst, op een feest met hara broer. We zouden zaterdag naar Sneakerz gaan, dat zou onze eerste keer samen dansen sinds 2 jaar weer worden, na die eerste klote tumor.
En 1,5 week later krijgt ze te horen dat ie terug is. De tumor moet er weer uit, net als al het cement wat in haar been is gezet de vorige keer. Het gat wordt dus weer even groot (sinaasappel) en alles begint weer van voor af aan.
Maar dansen gaan we gvd. Zaterdag. Nu het nog kan. Nu ze nog gen pijn heeft en voordat het circus weer start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |