Popje, ik heb dagelijks dossiers van cliënten op kantoor onder ogen, je zult versteld zijn hoeveel daarvan van die wilde buitenlanders zijn in de uitkering die dan diefstal hebben gedaan en dergelijke praktijken.quote:
Oh, ging 't over probleemwijken. Ik dacht uitkeringstrekkers in het algemeen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was geen buitenlander te zien hoor, in die probleemwijken
Zoals Ang3l zegt, die probleemwijken waren best Nederlands op zichquote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Popje, ik heb dagelijks dossiers van cliënten op kantoor onder ogen, je zult versteld zijn hoeveel daarvan van die wilde buitenlanders zijn in de uitkering die dan diefstal hebben gedaan en dergelijke praktijken.
Dat het voornamelijk over probleemwijken ging begreep ik pas later, ben pas net thuis en te lui om topic helemaal terug te lezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals Ang3l zegt, die probleemwijken waren best Nederlands op zich. Dat was een beetje mijn punt.
Ik denk dat dat wel meevalt. Merendeel van de cliënten is 'echt Nederlander', maar als ik dan kijk naar willekeurig dossier van een buitenlander is er vaak wel het profiel van: uitkering en verdacht van diefstal en andere praktijken waarin ze 'makkelijk geld' verdienen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Want ik ken je niet goed genoeg om te zeggen dat je door je werk misschien een vertroebeld beeld hebt van buitenlanders, omdat je maar een kant te zien krijgt. Dus dat doe ik niet.
Ow...quote:
Ik vond bij mijn oude werk het percentage buitenlanders met schulden altijd best meevallen. En met die mensen was beter mee te werken dan sommige binnenlandse aso's.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Eustace. het volgende:
Popje, ik heb dagelijks dossiers van cliënten op kantoor onder ogen, je zult versteld zijn hoeveel daarvan van die wilde buitenlanders zijn in de uitkering die dan diefstal hebben gedaan en dergelijke praktijken.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij komt Thunderbitch ook uit zo'n wijk
Die motten ze immers niequote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was geen buitenlander te zien hoor, in die probleemwijken
Ik neem 2 weken vrij ongeveer. Maar ik ga maar voor 3 dagen naar Parijs. Mocht het dan heel erg leuk zijn dan kan ik langer blijven, of hem meenemen naar Nederland en daar sightseeing gaan doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, zelfs als het tegenvalt ofzo, dan ben je nog inParijs
. Maar het valt vast niet tegen, want je bent in
Parijs
.
Mijn zus' verjaardag. Feestjequote:Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
11 September hoogstwaarschijnlijk.
Ik zal niet gaan vliegenRare datum
Ouiquote:Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Verander je je naam ook naar Ang3, zoals de Fransen dat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:06 schreef Baltar het volgende:
Een uitgesteld verjaardagscadeautje.Ik hoop dat het kadootje geen griep heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja da's ook alweer maanden geledenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:07 schreef Baltar het volgende:
Dat zal toch niet??
Hij was immers geevacueerd
Hmm, dan had ie ook alweer 2 maanden kans besmet te raken en ziekteverschijnselen te vertonen.quote:
jaquote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem een beetje aan dat het om Eef gaat?
Schoppen helpt niet, huil maar eens een keer flink.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
*schopt keihard tegen alles aan*
kudt zeg!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
........... de tumor is terug.
2 weken geleden kreeg ik de dolblije sms dat ze weer gedanst had voor het eerst, op een feest met hara broer. We zouden zaterdag naar Sneakerz gaan, dat zou onze eerste keer samen dansen sinds 2 jaar weer worden, na die eerste klote tumor.quote:
gaan we schelden??quote:
van wat ik nu lees.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 weken geleden kreeg ik de dolblije sms dat ze weer gedanst had voor het eerst, op een feest met hara broer. We zouden zaterdag naar Sneakerz gaan, dat zou onze eerste keer samen dansen sinds 2 jaar weer worden, na die eerste klote tumor.
En 1,5 week later krijgt ze te horen dat ie terug is. De tumor moet er weer uit, net als al het cement wat in haar been is gezet de vorige keer. Het gat wordt dus weer even groot (sinaasappel) en alles begint weer van voor af aan.
Maar dansen gaan we gvd. Zaterdag. Nu het nog kan. Nu ze nog gen pijn heeft en voordat het circus weer start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |