quote:Op maandag 27 juli 2009 22:06 schreef Baltar het volgende:
Een uitgesteld verjaardagscadeautje.Ik hoop dat het kadootje geen griep heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja da's ook alweer maanden geledenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:07 schreef Baltar het volgende:
Dat zal toch niet??
Hij was immers geevacueerd
Hmm, dan had ie ook alweer 2 maanden kans besmet te raken en ziekteverschijnselen te vertonen.quote:
jaquote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem een beetje aan dat het om Eef gaat?
Schoppen helpt niet, huil maar eens een keer flink.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
*schopt keihard tegen alles aan*
kudt zeg!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
........... de tumor is terug.
2 weken geleden kreeg ik de dolblije sms dat ze weer gedanst had voor het eerst, op een feest met hara broer. We zouden zaterdag naar Sneakerz gaan, dat zou onze eerste keer samen dansen sinds 2 jaar weer worden, na die eerste klote tumor.quote:
gaan we schelden??quote:
van wat ik nu lees.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 weken geleden kreeg ik de dolblije sms dat ze weer gedanst had voor het eerst, op een feest met hara broer. We zouden zaterdag naar Sneakerz gaan, dat zou onze eerste keer samen dansen sinds 2 jaar weer worden, na die eerste klote tumor.
En 1,5 week later krijgt ze te horen dat ie terug is. De tumor moet er weer uit, net als al het cement wat in haar been is gezet de vorige keer. Het gat wordt dus weer even groot (sinaasappel) en alles begint weer van voor af aan.
Maar dansen gaan we gvd. Zaterdag. Nu het nog kan. Nu ze nog gen pijn heeft en voordat het circus weer start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |