abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 23:45:52 #1
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_71381881
Amsterdam heeft nu dan eindelijk toch een welnesscentrum wat de stad eer aan doet.
Spa zuiver, net een maand geopend aan de rand van het Amsterdamse bos.
Goed er zijn nog wat puntjes op de I te zeggen, maar er valt al zeker te zeggen dat dit een topper is.
De vormgeving gedaan door binnehuisarchitect Vincent van Gielink is strak, modern, soms wat klinisch en steriel, maar ook verrassend op momenten waarin de schittering van glittersteentjes is verwerkt
Luxueus, on Hollands glamourisch.
Zelfs de werkkleding van de bediening en de gastvrouwen is in de vormgeving meegenomen.
Ook het spel met geuren wordt leuk gespeeld al kan dit op sommige plekken meer doorgevoerd worden, verrassend kruidig is bijvoorbeeld de finse sauna buiten waar ook Lolly sessies gehouden worden.
Jammer alleen dat bij de stoombaden de geuren vandaag ontbraken.
Heerlijk geur en kleurrijk waren echter wel de kruidenbaden, zelden zo van een kruidenbad genoten, sinasappel kaneel, ik ruik het nu nog.
Ook de koude stortwaterval binnen is een sensatie.
Het restaurant heeft een uitgebreide luxueuse kaart en een prettig assortiment smooties.
Maar wat werkelijk de grootste sensatie hier is, zijn toch de relaxruimtes boven, 40 waterbedden om op te ontspannen, maar het kadootje bevind zich achter de bar, jammer dat ze het zo verstopt hebben.
Een ballroom, met enorme zitzakken die er op het eerste gezicht uit zien als grote skippyballen en een uiterst vermakelijke vloerprojectie, en een dreamwave room.
Dit is toch werkelijk een droomkamer, rustgevende golven worden op het plafond geprojecteerd via een spiegel onder water waarin een trilling zit.
Hierop wordt licht gebeamed en dit geeft een betoverend lichtspel.
Al met al een locatie met nog meer potentie als ik vandaag gezien heb.
Het jonge dynamische team zorgt voor veel warmte en gastvrijheid, in deze anders zo'n strakke omgeving.
Ik weet niet hoe het er is als het er druk is, vandaag liepen er wel een paar ordi's rond, maar ik ben er van overtuigd dat er hier in de toekomst nog veel zuiver genoten gaat worden.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  maandag 27 juli 2009 @ 23:54:49 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71382154
Alinea's? Titel, zinnen volmaken i.p.v. steeds op enter drukken. Plaatjes ter verduideliijking?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:09:03 #3
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:38:30 #4
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_71465944
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:09 schreef Ypmaha het volgende:
Is het erg duur?
tja het is wel duurder als de gemiddelde sauna, 35¤
http://www.spazuiver.nl/tarieven-en-informatie/tarieven/
pi_71502193
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Zeroku het volgende:
Alinea's? Titel, zinnen volmaken i.p.v. steeds op enter drukken. Plaatjes ter verduideliijking?

Hallo.... zit ff niet zo te muggeziften. @ TS, dank ik ga er vd week eens langs.
75 topics = FIN
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:37:07 #6
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_71738573
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef FP128 het volgende:

[..]

Hallo.... zit ff niet zo te muggeziften. @ TS, dank ik ga er vd week eens langs.
hoe vond je het?
pi_71818761
Super! en ik kan het iedereen aanbevelen! Echt top! en de review helemaal waard.
75 topics = FIN
pi_71893658
dank je wel
pi_77473517
Even bijlezen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77557648
En ik ben er gisteren weer geweest. Wat een sensatie en heerlijkheid en ontspanning.
75 topics = FIN
pi_77557971
ziet er heerlijk uit, maar de entreeprijs is wel erg hoog
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77668665
pff wel lang stuk maar moet zeggen dat top is! een vriend van me werkt daar en hoor alleen maar goede verhalen. zeker proberen
pi_78053876
Ik ga er a.s.donderdag weer heen en laat mij dan heerlijk verwennen en vandaar uit naar de ArenA voor de
Europa Cup wedstrijd AFC Ajax - Juventus
75 topics = FIN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')