Zitte gij nou Mieke de Kiep belachelijk te moake?!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Die moddervette prostituee.. Wtf, zakenlui tot haar klantenbestand?!? Omg
Ja ik denk ik doe 's wa anders, ik neem 'r van achter!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Sow, die was nat man, die was nat. Ik heb ze nog nooit zo nat gezien
Ja alleen dan tegen de regels in, en een stuk gevaarlijker.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
Het is echt een heel aparte subcultuur, he... best fascinerend. Net de apenrots in de dierentuin.
boertje boertje wil je een keer verkracht wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Echt, in Assen zit ik me na 20 sec al te ergeren ana die debielen die daar staan te lachen terwijl die vent op de auto klimt.
Dat lachje alleen al!
ik nietquote:Op maandag 27 juli 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog bij de boeren van Assen.
Kwam wta tussendoor
Zitten we nou allemaal gezellig Probleemwijken te kijken?
(trouwens wel een oude reportage, maar had ze nog nooit gezien)
Nee, die komt uit een wijk zoals die bedoeld isquote:Op maandag 27 juli 2009 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij komt Thunderbitch ook uit zo'n wijk
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die komt uit een wijk zoals die bedoeld is
alsof je dat soort volk niet in andere steden hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef MisterO het volgende:
Weer een reden erbij om gauw Assen te verlaten
Er zijn genoeg andere probleemwijkfilmpjes te vinden jaquote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof je dat soort volk niet in andere steden hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |