In Amsterdam heb ik genoeg keuze uit andere leuke mensen waar ik mee om kan gaan. Hier gaat het wat lastigerquote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere probleemwijkfilmpjes te vinden ja
Maar .... hij gaat van Assen naar Amsterdam. DAAR hebben ze nergens last van
Ja ik heb hier verder ook weinig last van Woensel West. Ik kom er nooit, kijk wel uit. Enige wanneer ik er last van heb is als ik belasting betaal. Dan steun ik die hele bende van die filmpjes (behalve kees, die werkt!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik genoeg keuze uit andere leuke mensen waar ik mee om kan gaan. Hier gaat het wat lastiger
Honing! Thee! Stomen! Echinaforce! Trachitol!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan, word je f*cking verkouden in de zomer. Een week voordat je 3 weken met een koor op tournee gaat. Dat zal lekker zingen worden...
Mja.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb hier verder ook weinig last van Woensel West. Ik kom er nooit, kijk wel uit. Enige wanneer ik er last van heb is als ik belasting betaal. Dan steun ik die hele bende van die filmpjes (behalve kees, die werkt!)
Ja dat laatste maakt mij ook altijd een beetje pissig. Dat we dat in dit land toelaten. Halfzachte cultuur hier af en toe.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef Baltar het volgende:
Maar het kindje is niet ongewenst hoor (oke kind krijgt kind).
hoe ga je dat betalen?
......
"Nou eerst een uitkering aanvragen, dan de kinderkamer op orde maken......werk krijgen is niet zo makkelijk."
Nee, gek he, als je je basisschool niet eens afmaakt!
Dit betalen we dan als hardwerkende Nederlanders?
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door ruziënde ouders.
Ow, that sucks...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door ruziënde ouders.
Ik snap best wel dat het heel moeilijk kan zijn uit die cirkel te komen. Bij zwervers heb je het probleem dat je een adres moet hebben voor een uitkering en/of baan en als je dat niet hebt heb je een probleem. Ik kan zwervers nog beter begrijpen dan dit soort mensen van die filmpjes. Die instelling van die mensen. "Ja werken is gewoon niks voor mij" en dan een uitkering trekken..........quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja.
Zwervers die mij om geld vragen negeer ik ook bijna altijd. Ga lekker werken denk ik dan.
Alsof ik zelf geen geld tekort heb
Het gaat om de gedachte, niet de smiley.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow, that sucks...*knuffelsmilie (die mis ik nog steeds op fok..)
Ja, zo komt zo'n kind nooit uit de welbekende cirkel. triest is het.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste maakt mij ook altijd een beetje pissig. Dat we dat in dit land toelaten. Halfzachte cultuur hier af en toe.
Wat me zo mogelijk nog pissiger maakt is dat dit soort mensen idd op 16jarige leeftijd al ene kind krijgen en at dat kind in zo'n milieu moet opgroeien. Dan vraag je toch weer om poblemen voor zo'n kind?
Ja, ik kan net genoeg door de vloer en de verwarmingsbuizen horen dat ze ruzie hebben, maar wat ze zeggen (en waar ik eigenlijk veel benieuwder naar ben) hoor ik dan weer niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow, that sucks...*knuffelsmilie (die mis ik nog steeds op fok..)
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte, niet de smiley.
Erik weet dat je in zijn hart zit, dat is het voornaamste.
Ja jammer dat er hier geen supermarkt open meer is na 20.00... Anders had ik nog wel even een noodpakket ingeslagen... Wie weet morgen op mijn verjaardag na mijn werk even wat meenemen. Toch weer handig dan, als je bij een AH werkt haha...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan, word je f*cking verkouden in de zomer. Een week voordat je 3 weken met een koor op tournee gaat. Dat zal lekker zingen worden...
Er stond niet voor niets een PI bijquote:
Ik zit bij Duindorpquote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Baltar het volgende:
Begint nu aan Den Bosch
*heeft smaak te pakken*
Hoe is dat trouwens afgelopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien krijg ik er een briefje of een mailtje over...
Met je glimmende borst in ene geile half loshangende tuinbroek?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik heb net even in 10 minuten een stukje tuin omgespit
Nog even en ik kan tuinman worden
Ik weet bij god niet of dat in NL vergoed wordt of dat dat teringduur isquote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, zo komt zo'n kind nooit uit de welbekende cirkel. triest is het.
Als je nog een beetje kunt denken, dan laat je het op je 16de toch weghalen? (no offence)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |