Wie zat er vorige week danquote:Op maandag 27 juli 2009 13:54 schreef themauster het volgende:
Ben blij dat Stenders er weer is meteen een ander begin van de middag
Crap. Net gemist danquote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
Timur
Maar RobOver die MH
Wat een vent , heerlijk
Hij vond 't een kut MH. Al sprak ie alleen de k uit... En hij hoopte dat ie er nog aan zou wennen. Zoiets.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom er maar in, cos! Vindt ze lekker.
robquote:Op maandag 27 juli 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij vond 't een kut MH. Al sprak ie alleen de k uit... En hij hoopte dat ie er nog aan zou wennen. Zoiets.
Helemaal lekker.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Prachtplaat ja, vooral dat eind ookEn dan die clip erbij met die sterren
Zweverig!
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom er maar in, cos! Vindt ze lekker.
she doesn't know , she doesn't carequote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die verschrikkelijke Valeriusloser maar blijven draaien hè![]()
![]()
.
FIRESTARTAHquote:
Vreselijk irritantquote:
http://www.1dayfly.nl/index.aspquote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug van de stad om te kijken voor een laptop. Tering, wat zijn die krengen duur
Daar gaat mn rijbewijs
Redelijk, dat is precies wat ik niet genoeg isquote:Op maandag 27 juli 2009 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.1dayfly.nl/index.asp. Maar dan heb je wel iets
. Maar goed, voor een redelijke Windows-laptop kun je voor een paar honderd euro toch al klaar zijn
.
Jij switcht te vaak van zenderquote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor nu voor de derde keer vandaag In The Morning: vanmorgen op 3FM, uurtje daarna op StuBru en nu op KX.
Nog'n fijne avondquote:Op maandag 27 juli 2009 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Nou, bis morgen dan maar![]()
Fijne avond allemaal
Luie zenders die het draaienquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat In The Morning nu ALWEER op KX. Het is toch goddomme niet zo dat dat vehikel opnieuw is uitgebracht?Luie artiesten. Luie platenmaatschappijen
.
Denk om je hart Roelquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat In The Morning nu ALWEER op KX. Het is toch goddomme niet zo dat dat vehikel opnieuw is uitgebracht?Luie artiesten. Luie platenmaatschappijen
.
vorige week elke avond in MetMichiel te horen geweest! En de week ervoor ook al een aantal keer........En heb hem zeker al vaker gehoord ook bij andere programma's!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Denk om je hart Roel![]()
Trouwens een schande dat 3FM nog steeds niet de nieuwe single van Lilly Allen Not Fair heeft opgepakt
ik heb Not Fair al gehoord op kink fm,Radio Noord,Radio Drenthe en zelfs 538 waar we hem vanmiddag even op hadden
al paar keer gehoord hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Denk om je hart Roel![]()
Trouwens een schande dat 3FM nog steeds niet de nieuwe single van Lilly Allen Not Fair heeft opgepakt
ik heb Not Fair al gehoord op kink fm,Radio Noord,Radio Drenthe en zelfs 538 waar we hem vanmiddag even op hadden
Vorige week was ik op vakantie dus niet gehoord maar wel beter dat hij dan eindelijk wordt opgepakt maarja mischien luister ik te veel engelse radio en hoor ik daar nummers veel eerder omdat ze daar eerder gereleast wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
vorige week elke avond in MetMichiel te horen geweest! En de week ervoor ook al een aantal keer........En heb hem zeker al vaker gehoord ook bij andere programma's!
Beetje raar om te roepen dat 3FM iets niet draait als je een week niet geluisterd hebt... 3FM bashen wordt zo wel erg makkelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Vorige week was ik op vakantie dus niet gehoord maar wel beter dat hij dan eindelijk wordt opgepakt maarja mischien luister ik te veel engelse radio en hoor ik daar nummers veel eerder omdat ze daar eerder gereleast worden
nederland is een krampachtige single draai cultuur, nooit echt vooruitstrevende radio helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Vorige week was ik op vakantie dus niet gehoord maar wel beter dat hij dan eindelijk wordt opgepakt maarja mischien luister ik te veel engelse radio en hoor ik daar nummers veel eerder omdat ze daar eerder gereleast worden
Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
eerder een schande niet op 3fmfan te zoeken, dan staan domien en michiel bovenaan met draaien van het nummerquote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje raar om te roepen dat 3FM iets niet draait als je een week niet geluisterd hebt... 3FM bashen wordt zo wel erg makkelijk.
Not Fair is briljant hilarisch.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
ik bash 3fm niet ik vond het alleen jammer dat ik hem nog niet had gehoord. ik zal invervolgd wel kijken op 3fmfan. kijk ik eigenlijk nooit opquote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje raar om te roepen dat 3FM iets niet draait als je een week niet geluisterd hebt... 3FM bashen wordt zo wel erg makkelijk.
weer een kijker op 3fmfan.nlquote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
ik bash 3fm niet ik vond het alleen jammer dat ik hem nog niet had gehoord. ik zal invervolgd wel kijken op 3fmfan. kijk ik eigenlijk nooit op![]()
Not Fair is indd briljant 10x beter dan Fuck You en die vond ik ook goedquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef MarijeH het volgende:hoe gaat het hier. IS Giel op vakantie? Vind ik niet erg hoor. Vanmorgen draaide michiel toch in plaats van hem?
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel is 3 week op vakantie dus nu 3 week Michiel in de ochtend vanochtend niet geluisterd eigenlijk heb uitgeslapen en boodschappen gedaan
beter begin van de dag kun je niet hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef MarijeH het volgende:hoe gaat het hier. IS Giel op vakantie? Vind ik niet erg hoor. Vanmorgen draaide michiel toch in plaats van hem?
voor voor geestdodend werk mag je doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb ik mijn vakantiewerk (3weken) dus goed ingepland.
Ik begon mn dag al met Sander Guis...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beter begin van de dag kun je niet hebben
Ik mag vakantiewerk doen bij Huiskes verswaren in Almelo. Ik werk op de administratie. Ik moet dus emballage invoeren, facturen inboeken, incasso's doen. Administratief werk dus. Hier heb ik ook stage gelopen van 14 april tot en met 12 juni.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor voor geestdodend werk mag je doen.
Gquote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Samen met on_air ochtendprogramma maken op AmsterdamFM.
komkommerforumtijdquote:Op maandag 27 juli 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Is ik weer. Tis hier zo te zien erg druk geweest afgelopen half uur.
Nou hey, wat mis ik Gielquote:
Mensen die Giel onderschattenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nou hey, wat mis ik Giel
eindelijk eens muziek als ik naar m`n werk ga en geen eindeloos geouwehoer![]()
Lag al gelijk in een deuk vanmorgen: "daar is ie weer....."
![]()
mensen die giel adoreren en overschattenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die Giel onderschatten
Giel!!!!!!!!
giel overschat zichzelfquote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel!!!!!!!!
Ik heb geen lidmaatschap van de Gielfanclub daarentegen, sorryquote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel!!!!!!!!
Ik wens Giel een jaartje op de hei. Dat hij eens even een lange tijd geen radio gaat maken en dan maar eens kijken of die echt fris is. Veel te veel automatische piloot op een manier waardoor je de zapknop snel indrukt.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mensen die giel adoreren en overschatten
`s ochtends altijd Stu Bruquote:Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM zet ik meestal pas aan als het 10.00 is.
Ik kan niet overal tegelijk zijn...quote:Op maandag 27 juli 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar blijft het johan promotieteam
Steeds bij dezelfde programma's dus. Typisch. Niet breed gedragen iigquote:Op maandag 27 juli 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
zondag 26-07-2009 08:42 Domien is Wakker!
zaterdag 25-07-2009 09:50 Domien is Wakker!
donderdag 23-07-2009 21:40 MetMichiel
woensdag 22-07-2009 21:36 MetMichiel
woensdag 22-07-2009 02:08 Robbert-Jan
dinsdag 21-07-2009 19:42 MetMichiel
maandag 20-07-2009 19:38 MetMichiel
zondag 19-07-2009 07:30 Domien is Wakker!
zaterdag 18-07-2009 10:38 Annemieke Hier!
woensdag 15-07-2009 21:42 MetMichiel
voel met je mee, 5;30 stond de kleine te springen op ons bedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen lieve luisteraars
Ging om 23:30 naar bed, viel om 2:30 in slaap
Ik voel me officieel gewoon super brak nu
die is gereserveerd voor de Rolling Stonesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenen.
Die waren 't toch ook?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die is gereserveerd voor de Rolling Stones
quote:08:34| Rolling Stones - Miss You
Ze schijnt ook nog slim te zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marleen Veldhuis... Zwemt ontzettend goed, maar dat gegiechel en gefröbel van haar![]()
. Hihihihi tijdens interviews, zelfs al werd ze laatste
.
technische bedrijfskunde is bachelorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze schijnt ook nog slim te zijn. Ze is bezig met een tweede universitaire studie.
Slecht gewetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Het is 10 uur en ik ben al kapot
Ik haat slecht slapenVooral als je niet weet waardoor het komt omdat je gewoon op tijd naar bed ging
Als het nog donker is als je opstaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Samen met on_air ochtendprogramma maken op AmsterdamFM.
Carrièrequote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet er iets voor overhebben voor je carriere
Lekker weer! Dat kun je hier niet zeggenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En in betere tijden met veel mooiere auto's
[ afbeelding ]
Dan liever Amerika in de jaren '50-'60quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doe mij maar cuba met haar oude autotjes
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
En ja, hij is zo naar alle vacaturesites gegaan voor studenten totdat de Haagse Hogeschool ons er op wees dat ze die niet wilden plaatsen![]()
![]()
In de zomervakantie hoor je ook te werkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb gister huiswerk zitten maken in mijn zomervakantie, niks lui.
Prachtig. Dat-ie het ook nog gedaan heeft, kon'ie zelf niet echt nadenken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Tja, lullig voor die studenten als je denk ingeloot te zijn...ook leuk voor de IB groep onderling tussen de collega's...Doet mij denken aan wat wij per ongeluk in een advertentie gezet hadden voor studentenwerk:
Wij bieden:
- Informele werksfeer blablablabla (je kent't wel)
en wat stond er op het eind:
- Lekkere wijven
En hoe die er ooit tussen is gekomen? Mijn collega zat'm te typen, en die vroeg aan mij: wat bieden wij nog meer buiten blablablabla
nou dat moet je niet aan mij vragen, ik zei: lekkere wijven
Heeft'ie het per ongeluk overgetyptIk zei nog zo tegen hem: neem me nooit te serieus
Oei vorig jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
De zomerhit van vorig jaar![]()
![]()
Vreemd genoeg heeft deze plaat mij in die tijd, ondanks dat'ie echt kapot is gedraaid, NOOIT verveeld!
Komt natuurlijk door de goede basis van "Sweet home Alabama"
Ik woon nu samen dus ben dit jaar voor het eerst alleen met mijn vriendin op vakantie geweest en een 2e vakantie zit er echt niet inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom laatste keer op vakantie met de vriendengroep? Was je het zo zat?
Ah op die manierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik woon nu samen dus ben dit jaar voor het eerst alleen met mijn vriendin op vakantie geweest en een 2e vakantie zit er echt niet in
Ja, wat is dat nou weer voor redenering?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef themauster het volgende:
Opvallend hoeveel mensen walgen van de nieuwe single van Mika. Vinden die mensen 'Relax, take it eeeaaaassssyyyyyy' dan niet irritant? via coen swijnenberg
Ik werkte van 9 tot 18 en ging om 21 uur huiswerk maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In de zomervakantie hoor je ook te werken.
En 't zal vast niet de hele dag geweest zijn. Dus nog steeds lui.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "via coen swijnenberg", maar over Mika kan ik zeggen dat ik Grace Kelly een grappig nummer vond, de rest van de nummers vond ik allemaal bagger en ZWAAR irritant... Die take it eaaaaaaaaaasyyyyyyyyyyyy vond ik NOG erger dan de huidige MHquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef themauster het volgende:
Opvallend hoeveel mensen walgen van de nieuwe single van Mika. Vinden die mensen 'Relax, take it eeeaaaassssyyyyyy' dan niet irritant? via coen swijnenberg
ah de djs komen er ook achter dat het 3fm publiek deze megahit dus niks vind zegt al genoeg
Gerard en Rob waren er vorige week niet bij bij de vergadering deze week wel dus ik verwacht deze week een betere MH
hij zei dit op twitter had ik er even bij moeten zettenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "via coen swijnenberg", maar over Mika kan ik zeggen dat ik Grace Kelly een grappig nummer vond, de rest van de nummers vond ik allemaal bagger en ZWAAR irritant... Die take it eaaaaaaaaaasyyyyyyyyyyyy vond ik NOG erger dan de huidige MH
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:04 schreef Noortje. het volgende:
Twitter moet dood, ik blijf erbij.
Ik zat ff op je last FM page te kijken, we hebben een very high compatible muziek smaakje aldus last FMquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dat wij dat "Bin-gooooooo" ook moeten inwijden hier op kantoorKan je zo eens in de tijd gewoon lekker naar huis zonder dat het je een dag kost
Des te beter, je baas kan dan toch niets meer doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Doe ik wel op m'n nieuwe werk dan, voor die 2 weken dat ik hier nog zit vind ik het niet meer relevant
Das toch die band die een liedje heeft gemaakt tegen het rookverbod en onder de reclame van de Staatsloterij zat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:58 schreef themauster het volgende:
IOS de vreselijkste band wat hier uit groningen komt
Ik weet wel dat het onder de reclame van de Staatsloterij zat maar of het over het rookverbod ging?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Das toch die band die een liedje heeft gemaakt tegen het rookverbod en onder de reclame van de Staatsloterij zat?
Nee, dat is een ander liedjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het onder de reclame van de Staatsloterij zat maar of het over het rookverbod ging?
moeilijk begrijpbaar, mensen die op hem reageren dmv een reactie erop zijn ongeveer van gelijk niveau.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nooit iets snapt van Alek Vidakovic's reacties op de 3FM site?
Euh, daarmee doel je op mijn reactie? Of op de mensen die op hem reageren op de 3FM site? Want dat lijkt me nou compleet onmogelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moeilijk begrijpbaar, mensen die op hem reageren dmv een reactie erop zijn ongeveer van gelijk niveau.
Ik houd volgende week een persconferentiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef broer het volgende:
Is al bekend wanneer bekend wordt wie de nieuwe Grote Leider van 3FM wordt? Of is de meest nauwkeurige schatting nog die van Coen Swijnenberg op Twitter: 'schijnt dat het niet lang meer duurt'.
Vind je het heel gek? 3FM is geen blueszender.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een Cos klassieker
Zat net Stevie Ray Vaughan te luisteren met Pride And Joy, wat een heeeeeeerlijke plaat blijft dat toch!
En dat draaien ze dan weer nooit
Daarvoor moet je op zaterdagmorgen bij radio Rijmond zijn. Krijg je een paar uur JD die de blues muziek door de ether knalt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? 3FM is geen blueszender.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd volgende week een persconferentie.
Nee, serieus... geen idee. Heb er niets over gehoord. Dacht dat die nieuwe toch allang bezig zou moeten zijn. Florent is toch al een maand of twee weg?
Ja maar, ja maar...ok je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? 3FM is geen blueszender.
Met het verschil dat dat ook bij het gemiddelde 3FM-publiek bekende nummers zijn. Echt veel meer van dat soort draaien ze volgens mij niet. SRV vind ik geschikter voor een avondprogramma op radio 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...ok je hebt gelijk...
Maar ze draaien wel "Still got the BLUES" en "Oh pretty woman"...
Dat zijn toch ook wel blues/rock nummers, beetje zelfde stijltje als Pride and Joy
Heeft G&G weer aanbiedingenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:58 schreef borisz het volgende:
Roel, wat zijn kikkers toch elegant he ?.
NIeuwe aanbiedingen volgen volgende week geloof ik. Maar ik had wel twee flesjes rose meegenomen. 1van de wijn van de maand en een fles van die kikkerquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef borisz het volgende:
[..]
NIeuwe aanbiedingen volgen volgende week geloof ik. Maar ik had wel twee flesjes rose meegenomen. 1van de wijn van de maand en een fles van die kikker
50 flessen wijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb zelf nog een fles of vijftig liggen, dus eerst die voorraad maar es (proberen) op (te) maken
. Zit ook nog wel een kikkertje tussen, geloof ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |