Wie zat er vorige week danquote:Op maandag 27 juli 2009 13:54 schreef themauster het volgende:
Ben blij dat Stenders er weer is meteen een ander begin van de middag
Crap. Net gemist danquote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
Timur
Maar RobOver die MH
Wat een vent , heerlijk
Hij vond 't een kut MH. Al sprak ie alleen de k uit... En hij hoopte dat ie er nog aan zou wennen. Zoiets.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom er maar in, cos! Vindt ze lekker.
robquote:Op maandag 27 juli 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij vond 't een kut MH. Al sprak ie alleen de k uit... En hij hoopte dat ie er nog aan zou wennen. Zoiets.
Helemaal lekker.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Prachtplaat ja, vooral dat eind ookEn dan die clip erbij met die sterren
Zweverig!
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom er maar in, cos! Vindt ze lekker.
she doesn't know , she doesn't carequote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die verschrikkelijke Valeriusloser maar blijven draaien hè![]()
![]()
.
FIRESTARTAHquote:
Vreselijk irritantquote:
http://www.1dayfly.nl/index.aspquote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug van de stad om te kijken voor een laptop. Tering, wat zijn die krengen duur
Daar gaat mn rijbewijs
Redelijk, dat is precies wat ik niet genoeg isquote:Op maandag 27 juli 2009 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.1dayfly.nl/index.asp. Maar dan heb je wel iets
. Maar goed, voor een redelijke Windows-laptop kun je voor een paar honderd euro toch al klaar zijn
.
Jij switcht te vaak van zenderquote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor nu voor de derde keer vandaag In The Morning: vanmorgen op 3FM, uurtje daarna op StuBru en nu op KX.
Nog'n fijne avondquote:Op maandag 27 juli 2009 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Nou, bis morgen dan maar![]()
Fijne avond allemaal
Luie zenders die het draaienquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat In The Morning nu ALWEER op KX. Het is toch goddomme niet zo dat dat vehikel opnieuw is uitgebracht?Luie artiesten. Luie platenmaatschappijen
.
Denk om je hart Roelquote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat In The Morning nu ALWEER op KX. Het is toch goddomme niet zo dat dat vehikel opnieuw is uitgebracht?Luie artiesten. Luie platenmaatschappijen
.
vorige week elke avond in MetMichiel te horen geweest! En de week ervoor ook al een aantal keer........En heb hem zeker al vaker gehoord ook bij andere programma's!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Denk om je hart Roel![]()
Trouwens een schande dat 3FM nog steeds niet de nieuwe single van Lilly Allen Not Fair heeft opgepakt
ik heb Not Fair al gehoord op kink fm,Radio Noord,Radio Drenthe en zelfs 538 waar we hem vanmiddag even op hadden
al paar keer gehoord hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Denk om je hart Roel![]()
Trouwens een schande dat 3FM nog steeds niet de nieuwe single van Lilly Allen Not Fair heeft opgepakt
ik heb Not Fair al gehoord op kink fm,Radio Noord,Radio Drenthe en zelfs 538 waar we hem vanmiddag even op hadden
Vorige week was ik op vakantie dus niet gehoord maar wel beter dat hij dan eindelijk wordt opgepakt maarja mischien luister ik te veel engelse radio en hoor ik daar nummers veel eerder omdat ze daar eerder gereleast wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
vorige week elke avond in MetMichiel te horen geweest! En de week ervoor ook al een aantal keer........En heb hem zeker al vaker gehoord ook bij andere programma's!
Beetje raar om te roepen dat 3FM iets niet draait als je een week niet geluisterd hebt... 3FM bashen wordt zo wel erg makkelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Vorige week was ik op vakantie dus niet gehoord maar wel beter dat hij dan eindelijk wordt opgepakt maarja mischien luister ik te veel engelse radio en hoor ik daar nummers veel eerder omdat ze daar eerder gereleast worden
nederland is een krampachtige single draai cultuur, nooit echt vooruitstrevende radio helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Vorige week was ik op vakantie dus niet gehoord maar wel beter dat hij dan eindelijk wordt opgepakt maarja mischien luister ik te veel engelse radio en hoor ik daar nummers veel eerder omdat ze daar eerder gereleast worden
Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
eerder een schande niet op 3fmfan te zoeken, dan staan domien en michiel bovenaan met draaien van het nummerquote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje raar om te roepen dat 3FM iets niet draait als je een week niet geluisterd hebt... 3FM bashen wordt zo wel erg makkelijk.
Not Fair is briljant hilarisch.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
ik bash 3fm niet ik vond het alleen jammer dat ik hem nog niet had gehoord. ik zal invervolgd wel kijken op 3fmfan. kijk ik eigenlijk nooit opquote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje raar om te roepen dat 3FM iets niet draait als je een week niet geluisterd hebt... 3FM bashen wordt zo wel erg makkelijk.
weer een kijker op 3fmfan.nlquote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
ik bash 3fm niet ik vond het alleen jammer dat ik hem nog niet had gehoord. ik zal invervolgd wel kijken op 3fmfan. kijk ik eigenlijk nooit op![]()
Not Fair is indd briljant 10x beter dan Fuck You en die vond ik ook goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |