moeilijk begrijpbaar, mensen die op hem reageren dmv een reactie erop zijn ongeveer van gelijk niveau.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nooit iets snapt van Alek Vidakovic's reacties op de 3FM site?
Euh, daarmee doel je op mijn reactie? Of op de mensen die op hem reageren op de 3FM site? Want dat lijkt me nou compleet onmogelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moeilijk begrijpbaar, mensen die op hem reageren dmv een reactie erop zijn ongeveer van gelijk niveau.
Ik houd volgende week een persconferentiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef broer het volgende:
Is al bekend wanneer bekend wordt wie de nieuwe Grote Leider van 3FM wordt? Of is de meest nauwkeurige schatting nog die van Coen Swijnenberg op Twitter: 'schijnt dat het niet lang meer duurt'.
Vind je het heel gek? 3FM is geen blueszender.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een Cos klassieker
Zat net Stevie Ray Vaughan te luisteren met Pride And Joy, wat een heeeeeeerlijke plaat blijft dat toch!
En dat draaien ze dan weer nooit
Daarvoor moet je op zaterdagmorgen bij radio Rijmond zijn. Krijg je een paar uur JD die de blues muziek door de ether knalt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? 3FM is geen blueszender.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd volgende week een persconferentie.
Nee, serieus... geen idee. Heb er niets over gehoord. Dacht dat die nieuwe toch allang bezig zou moeten zijn. Florent is toch al een maand of twee weg?
Ja maar, ja maar...ok je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? 3FM is geen blueszender.
Met het verschil dat dat ook bij het gemiddelde 3FM-publiek bekende nummers zijn. Echt veel meer van dat soort draaien ze volgens mij niet. SRV vind ik geschikter voor een avondprogramma op radio 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...ok je hebt gelijk...
Maar ze draaien wel "Still got the BLUES" en "Oh pretty woman"...
Dat zijn toch ook wel blues/rock nummers, beetje zelfde stijltje als Pride and Joy
Heeft G&G weer aanbiedingenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:58 schreef borisz het volgende:
Roel, wat zijn kikkers toch elegant he ?.
NIeuwe aanbiedingen volgen volgende week geloof ik. Maar ik had wel twee flesjes rose meegenomen. 1van de wijn van de maand en een fles van die kikkerquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef borisz het volgende:
[..]
NIeuwe aanbiedingen volgen volgende week geloof ik. Maar ik had wel twee flesjes rose meegenomen. 1van de wijn van de maand en een fles van die kikker
50 flessen wijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb zelf nog een fles of vijftig liggen, dus eerst die voorraad maar es (proberen) op (te) maken
. Zit ook nog wel een kikkertje tussen, geloof ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |