Prachtig. Dat-ie het ook nog gedaan heeft, kon'ie zelf niet echt nadenken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Tja, lullig voor die studenten als je denk ingeloot te zijn...ook leuk voor de IB groep onderling tussen de collega's...Doet mij denken aan wat wij per ongeluk in een advertentie gezet hadden voor studentenwerk:
Wij bieden:
- Informele werksfeer blablablabla (je kent't wel)
en wat stond er op het eind:
- Lekkere wijven
En hoe die er ooit tussen is gekomen? Mijn collega zat'm te typen, en die vroeg aan mij: wat bieden wij nog meer buiten blablablabla
nou dat moet je niet aan mij vragen, ik zei: lekkere wijven
Heeft'ie het per ongeluk overgetyptIk zei nog zo tegen hem: neem me nooit te serieus
Oei vorig jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
De zomerhit van vorig jaar![]()
![]()
Vreemd genoeg heeft deze plaat mij in die tijd, ondanks dat'ie echt kapot is gedraaid, NOOIT verveeld!
Komt natuurlijk door de goede basis van "Sweet home Alabama"
Ik woon nu samen dus ben dit jaar voor het eerst alleen met mijn vriendin op vakantie geweest en een 2e vakantie zit er echt niet inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom laatste keer op vakantie met de vriendengroep? Was je het zo zat?
Ah op die manierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik woon nu samen dus ben dit jaar voor het eerst alleen met mijn vriendin op vakantie geweest en een 2e vakantie zit er echt niet in
Ja, wat is dat nou weer voor redenering?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef themauster het volgende:
Opvallend hoeveel mensen walgen van de nieuwe single van Mika. Vinden die mensen 'Relax, take it eeeaaaassssyyyyyy' dan niet irritant? via coen swijnenberg
Ik werkte van 9 tot 18 en ging om 21 uur huiswerk maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In de zomervakantie hoor je ook te werken.
En 't zal vast niet de hele dag geweest zijn. Dus nog steeds lui.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "via coen swijnenberg", maar over Mika kan ik zeggen dat ik Grace Kelly een grappig nummer vond, de rest van de nummers vond ik allemaal bagger en ZWAAR irritant... Die take it eaaaaaaaaaasyyyyyyyyyyyy vond ik NOG erger dan de huidige MHquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef themauster het volgende:
Opvallend hoeveel mensen walgen van de nieuwe single van Mika. Vinden die mensen 'Relax, take it eeeaaaassssyyyyyy' dan niet irritant? via coen swijnenberg
ah de djs komen er ook achter dat het 3fm publiek deze megahit dus niks vind zegt al genoeg
Gerard en Rob waren er vorige week niet bij bij de vergadering deze week wel dus ik verwacht deze week een betere MH
hij zei dit op twitter had ik er even bij moeten zettenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "via coen swijnenberg", maar over Mika kan ik zeggen dat ik Grace Kelly een grappig nummer vond, de rest van de nummers vond ik allemaal bagger en ZWAAR irritant... Die take it eaaaaaaaaaasyyyyyyyyyyyy vond ik NOG erger dan de huidige MH
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:04 schreef Noortje. het volgende:
Twitter moet dood, ik blijf erbij.
Ik zat ff op je last FM page te kijken, we hebben een very high compatible muziek smaakje aldus last FMquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dat wij dat "Bin-gooooooo" ook moeten inwijden hier op kantoorKan je zo eens in de tijd gewoon lekker naar huis zonder dat het je een dag kost
Des te beter, je baas kan dan toch niets meer doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Doe ik wel op m'n nieuwe werk dan, voor die 2 weken dat ik hier nog zit vind ik het niet meer relevant
Das toch die band die een liedje heeft gemaakt tegen het rookverbod en onder de reclame van de Staatsloterij zat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:58 schreef themauster het volgende:
IOS de vreselijkste band wat hier uit groningen komt
Ik weet wel dat het onder de reclame van de Staatsloterij zat maar of het over het rookverbod ging?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Das toch die band die een liedje heeft gemaakt tegen het rookverbod en onder de reclame van de Staatsloterij zat?
Nee, dat is een ander liedjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het onder de reclame van de Staatsloterij zat maar of het over het rookverbod ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |