quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Sugar het volgende:
Vind je het jammer dat je die prachtnamen niet kunt gebruiken, lily?![]()
![]()
Hugo doet me denken aan een man in een fout C&A-pak met een kalend hoofd die uit zijn piehole stinkt naar teveel koffie en allerlei enge nog net ongevaarlijke psychische hangups heeft die hij met een te joviale manier van doen probeert te verbergen.quote:
Ja, nou, wacht maar afquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:09 schreef Troel het volgende:
Ik ken een kleine Hugo, maar dat is een heel normaal jochie hoor
Ik ken een stoer gezinnetje waar de drie dochters Kaatje, Doris en Jeske heten. Heel leuke namen vind ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Kleine keessie
geweldig toch?
voor een meiske vind ik Doris nu helemaal geweldig
en dan een Kobusje van Oeke erbij
Zolang ik er nog 'denk ik' achter plaats, vertel ik het toch nog maar even nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:21 schreef Vicky het volgende:
Ohh dan kan je het ook wel vertellen toch Guus
Je kind vernoemen naar een ingredient gaat me iets te ver. Net als Cayenne... bahquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:21 schreef Vicky het volgende:
Ohh dan kan je het ook wel vertellen toch Guus
En Dille voor een meisje..
Maar daar zijn toch hele gewone namen van?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je kind vernoemen naar een ingredient gaat me iets te ver. Net als Cayenne... bah
Ongeveer net zo ballerig als Dorienquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Als onze Dorien een jochie was, zou het Hugo geheten hebben. Zo ballerig is dat toch niet
heb ik met Bodill(e)quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik vind het gek, Dille, maar tegelijkertijd klinkt het ook wel lief en ziet het er mooi uit.
HOE??quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Hugo eerder nerderig dan ballerig.
Karel en Justus en zo, dat is ballerig.
Bij Hugo moet ik altijd aan Hugo Boss of aan de Poppenkraam denken.
De naam van de jongste van mijn zusje ( Bodi ), inmiddels toch alweer dik 2 maanden oud, went maar niet. Zelfs mn zusje moet af en toe nog nadenken hoe ie ook weer heet, en mn ouders kunnen het helemaal niet onthouden![]()
Bij ons in de buurt kreeg een junkendame het vierde kind ( van de vierde vader uiteraard). Een jongen na 3 meiden ( Chayenne Naomi en Serena ) en hij heet Sharwayne.
En neeeeeeeeee de vader niet zwart of zo
Ik vind Kees zou fout dat ik die suggestie maar helemaal niet serieus nam.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat iedereen over Hugo valt, ik zou eerder vallen over die andere suggestie, Kees... en hoewel het geen suggestie was, maar sugar de naam toch noemt in d'r post: Guus vind ik ook leuk bij Merel en Eva!
Het komt denk ik door de butler van ollie B dat ik dat vind.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:04 schreef Ssserpente het volgende:
N. z'n broertje heet Joost. En da's toch echt geen gedienstig typje.Als we een jongetje hadden gekregen, stond Joost in de top drie.
De zoon van onze huisarts heet Hugo. Maar is geen type 'zoontje-van-huisarts'. Is zelfs opgepakt voor dealen.
Merel, Eva & Jessequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef Hork het volgende:
Wij hebben twee dochters, Merel en Eva, en mogen nu eens op zoek naar een jongensnaam![]()
Mathijn? Die moet z'n hele leven vertellen dat ie géén Martijn heet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Merel, Eva & Jesse
Merel, Eva & Harm
Merel, Eva & Christian
Merel, Eva & Ruben
Merel, Eva & Jasper
Merel, Eva & Mathijn
Ik heb het drie keer moeten lezen, mijn hersenen registreren steeds een leesfoutquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef AncientSound het volgende:
Ik vind Hugo nog wel oké, maar ik heb er dan ook totaal geen associaties bij, ik ken geen Hugo.
Kees, nee. Mijn oom heet zo en ik vind het zo'n "we hebben al een Piet, Jan, Klaas en Arie, dus de volgende heet Kees".
Maar toch zou ik mijn kind eerder een van die namen geven, dan Sharwayne. Gruwelijk.![]()
Hier in een tuin: Rick en Lismée
Agree, maar ik hou wel van kaknamen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Maarten vind ik wel een onwijze kaknaam![]()
ik ben blij dat ik niet met jou getrouwd benquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, Willem!
Dat moet 'm natuurlijk worden!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef AncientSound het volgende:
Hier in een tuin: Rick en Lismée
Moest ik ook aan denken. Maar ik vind de combinatie met Rick ook vooral zo raarquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef snoopy het volgende:
[..]Onze dochter heet Lis Mae, maar dat vind ik iets logischer dan Lismée
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Merel, Eva en Mart, zonder twijfel.
Eigenlijk zijn namen heel makkelijk. Als je iemand leert kennen hoort de naam al gauw bij die persoon en doet de naam zelf er niet meer toe. Dat gaat best snel, heb ik gemerkt. Ik wist eerst niet zo goed wat ik van de naam van mijn neefje vond, maar na een paar weken kende ik hem niet meer anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef Vlindur het volgende:
Namen zijn zo vreselijk moeilijk.. De naam die we nu hebben komt in mijn broertjes vriendenkring voor. Een van zn motor maten heet zo. Nu had ik de naam al ver voor ik hem kende op mn lijstje staan, maar toch..
Merel, Eva & Jensquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Merel, Eva & Jesse
Merel, Eva & Harm
Merel, Eva & Christian
Merel, Eva & Ruben
Merel, Eva & Jasper
Merel, Eva & Mathijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |