quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Sugar het volgende:
Vind je het jammer dat je die prachtnamen niet kunt gebruiken, lily?![]()
![]()
Hugo doet me denken aan een man in een fout C&A-pak met een kalend hoofd die uit zijn piehole stinkt naar teveel koffie en allerlei enge nog net ongevaarlijke psychische hangups heeft die hij met een te joviale manier van doen probeert te verbergen.quote:
Ja, nou, wacht maar afquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:09 schreef Troel het volgende:
Ik ken een kleine Hugo, maar dat is een heel normaal jochie hoor
Ik ken een stoer gezinnetje waar de drie dochters Kaatje, Doris en Jeske heten. Heel leuke namen vind ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Kleine keessie
geweldig toch?
voor een meiske vind ik Doris nu helemaal geweldig
en dan een Kobusje van Oeke erbij
Zolang ik er nog 'denk ik' achter plaats, vertel ik het toch nog maar even nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:21 schreef Vicky het volgende:
Ohh dan kan je het ook wel vertellen toch Guus
Je kind vernoemen naar een ingredient gaat me iets te ver. Net als Cayenne... bahquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:21 schreef Vicky het volgende:
Ohh dan kan je het ook wel vertellen toch Guus
En Dille voor een meisje..
Maar daar zijn toch hele gewone namen van?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je kind vernoemen naar een ingredient gaat me iets te ver. Net als Cayenne... bah
Ongeveer net zo ballerig als Dorienquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Als onze Dorien een jochie was, zou het Hugo geheten hebben. Zo ballerig is dat toch niet
heb ik met Bodill(e)quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik vind het gek, Dille, maar tegelijkertijd klinkt het ook wel lief en ziet het er mooi uit.
HOE??quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Hugo eerder nerderig dan ballerig.
Karel en Justus en zo, dat is ballerig.
Bij Hugo moet ik altijd aan Hugo Boss of aan de Poppenkraam denken.
De naam van de jongste van mijn zusje ( Bodi ), inmiddels toch alweer dik 2 maanden oud, went maar niet. Zelfs mn zusje moet af en toe nog nadenken hoe ie ook weer heet, en mn ouders kunnen het helemaal niet onthouden![]()
Bij ons in de buurt kreeg een junkendame het vierde kind ( van de vierde vader uiteraard). Een jongen na 3 meiden ( Chayenne Naomi en Serena ) en hij heet Sharwayne.
En neeeeeeeeee de vader niet zwart of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |