dan zou ik eerder naar Dymphie gaan denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef cattie het volgende:
Wat vinden jullie van Nymfa/Nymfe/Nymph? Ik vind het mooi, maar mijn man moet aan een nymfomane denken.. Vlier vind ik ook een mooie meisjesnaam.
Mij ook, dus ik vind het niet mooiquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef cattie het volgende:
Wat vinden jullie van Nymfa/Nymfe/Nymph? Ik vind het mooi, maar mijn man moet aan een nymfomane denken..
Kasia ken ik als afkorting/koosnaampje van Katarzyna. Poolse versie van Catharina.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef Vicky het volgende:
Van de weer gehoord: Kasha/Kasja en Zio
mijn smaak is het niet cattie. Nymph doet mij ook denken aan nymphomane en vliee aan vliering
Vere idd apart, dan zou ik Veerle weer mooier vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mij ook, dus ik vind het niet mooi
Bij de vk zag ik een kaartje met de naam Vere, en dan ook op het geboortekaartje een plaatje van een veer erbij, beetje vaag
Dat dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef cattie het volgende:
Wat vinden jullie van Nymfa/Nymfe/Nymph? Ik vind het mooi, maar mijn man moet aan een nymfomane denken.. Vlier vind ik ook een mooie meisjesnaam.
Alternatieve spelling voor Theo dus...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef Pyttpytt het volgende:
Vlier? Is dat een naam? Doet me denken aan vlierbes.
Kasia heb ik ook nog nooit van gehoord, wel van Kaisa/Kajsa. Vind ik leuk klinken, hele mooie naam, maar iets te hard voor een meisje.
Ik kom er net achter dat een familielid van mij Tejo heet. Jawel, Tejo. Hoe lelijk...
Die ken ik weer als Rubyquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vere idd apart, dan zou ik Veerle weer mooier vinden.
Vandaag hier in de krant een Rubi
Ik ken ook een Dimphyquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat dus.
Faye/Fee vind ik wel heel mooi. Vriendinnetje heet ook Dimphy. Dacht dat die naam niet zo vaak voorkwam.![]()
Hugoquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:02 schreef Sugar het volgende:
Hork, ik zou voor Hugo gaan! Past mooi bijn de namen van de dames (die zijn ook mooi, vind ik)!
Of Kees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |