quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:54 schreef powerlite het volgende:
[..]
nu toch maar even in een spoilertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef SemperFii het volgende:
[..]maar het gewicht van het water doet toch ook nog mee? ook al is dat onbekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is 2 gram vaste stof. 98% is water dus 2% = vaste stof.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:39 schreef powerlite het volgende:
[..]
maar het gewicht van het water doet toch ook nog mee? ook al is dat onbekend
Ik snap m niet, is het nou de bedoeling dat je verzint wat de ster ZEGT tegen de ander?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
En deze dan:
Wat zegt de ene ster tegen de andere wanneer de dubbelmurige ster niet kan communiceren met de eenzame ster rechtsonder?
Hints:
- ster linksonder staat ietsje naar rechts
- ster linksboven heeft een dubbele muur
- ster rechtsonder heeft niets
- er mag niets buiten de strepen komen
[ afbeelding ]
Wat was nou die van die vis? Spoiler squote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
En deze dan:
Wat zegt de ene ster tegen de andere wanneer de dubbelmurige ster niet kan communiceren met de eenzame ster rechtsonder?
Hints:
[ afbeelding ]
Kunnen sterren met elkaar communiceren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
En deze dan:
Hints:
[ afbeelding ]
"Wat ben jij een dikke mongul."quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
En deze dan:
Hints:
[ afbeelding ]
Ster 1 vraagt: Zal ik jou eens lekker in je sterretje nemen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
En deze dan:
Hints:
[ afbeelding ]
ah, op die fiets, klinkt primaquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:00 schreef tomata het volgende:
[..]
er is 2 gram vaste stof. 98% is water dus 2% = vaste stof.
2 gram >> 2%
100% >>100 gram
98% >> 98 gram water
mijn gedachte toch niet zo krom.... komkommers als voorbeeld is een beetje verwarrend.
euh wtf?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
[i]En deze dan:
Ik kom de 1e kamer niet eens uitquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef MaddoxX het volgende:
http://motas.gamesplanet.be/home/
Ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef muay-toy het volgende:
De Oplossing
einz: Ludo doet een poging tot pedofilie
zwei: politie komt Ludo oppakken met copcar
drei: Ludo pakt zn knijf en stabt die scotie
vier: Ludo scoopt de waggie en ontsnapt
Dat jullie niet op de oplossing zijn gekomen n0000000000bzzzz!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://i32.tinypic.com/141jl9c.jpg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Ik kom de 1e kamer niet eens uitHeb je de poster al verplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn dit is verslavend....
[ Bericht 6% gewijzigd door tomata op 29-07-2009 22:32:13 ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef tomata het volgende:
[..]
Heb je de poster al verplaatst?Ik kom niet verder dan level 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn dit is verslavend....
Heb de letters F A D E, maar wat moet ik ermee?![]()
Joh, heb ik al gedaan. In allerlei volgordes, maar werkt dus niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef MaddoxX het volgende:
invullen @ de computer
echt alles goed uitproberen
Einz.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef iFries het volgende:
[ afbeelding ]
Wie oh wie weer wat er in het laatste vakje moet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |