abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 21:40:07 #76
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_71377921
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dat vind ik nou 1 van de grote zaken die me tegenstaan in Nederland, de mensen die de leiding hebben over dit land baseren hun beleid op basis van politieke gedachten, en niet op basis wat het beste is voor Nederland,
Punt is nu net dat mensen verschillen van mening over wat het beste is voor Nederland. Er is niet altijd een duidelijke keuze wat het beste is, vaak zijn er meerdere opties met elk voor en nadelen.
pi_71378721
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:40 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Punt is nu net dat mensen verschillen van mening over wat het beste is voor Nederland. Er is niet altijd een duidelijke keuze wat het beste is, vaak zijn er meerdere opties met elk voor en nadelen.
En dus heb ik me maar te conformeren aan een meerderheid die misschien heel andere belangen dienen? Dat vind ik nogal een fascistisch idee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_71378775
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ben wel de laatste om de kapitalisten van D66 te verdedigen maar ik vind dat je dat de Graaf niet kwalijk kan nemen. Hij vindt immers nog steeds dat het burgemeestersambt verkozen dient te worden.
Ik vind het weinig sjiek als je 10 jaar lang voor gekozen burgermeesterschap strijdt, je na je kamerlidschap laat benoemen tot burgemeester, ik vond de Graaf een iemand met zinnige denkbeelden, hoewel ik het er principieel niet mee eens was, en daarom viel het me ontzettend tegen. Heb eerlijk gezegt ook meer met Boris Ditrich omdat die zich ooit persoonlijk voor me ingezet heeft.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:40:17 #79
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_71379857
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dus heb ik me maar te conformeren aan een meerderheid die misschien heel andere belangen dienen? Dat vind ik nogal een fascistisch idee.
Jij stelde dat mensen die dit land besturen zich laten leiden door politieke gedachten in plaats van wat goed is voor Nederland, ik stel daarop dat mensen van mening verschillen over wat goed is voor Nederland en politieke gedachten altijd een rol zullen spelen.

De schaal is irrelevant, binnen de zogenaamde gemeenschappen en vrijwillige organisaties die libertariers voorstaan krijg je dergelijke keuzeproblemen ook, je krijgt er dus ongeacht de manier van bestuur mee te maken.
pi_71380120
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat mij verbaast is dat 22% na de afgelopen zeven jaar nog steeds JP als MP wil hebben. Ademen die mensen wel?
Zo slecht doet JP het nu eenmaal niet en Nederlanders klagen wel, maar houden tegelijkertijd niet van verandering.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_71380226
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Oja daar ben ik zeker mee eens, maar ze merken dat kleurloosheid toch wel erg loont
Ach, dus tegenwoordig is de durf om een genuanceerd standpunt te verdedigen in een politiek landschap waar je alleen met uitersten scoort, af te doen met kleurloosheid. Droevig eigenlijk, als je er over nadenkt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_71381777
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:40 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Jij stelde dat mensen die dit land besturen zich laten leiden door politieke gedachten in plaats van wat goed is voor Nederland, ik stel daarop dat mensen van mening verschillen over wat goed is voor Nederland en politieke gedachten altijd een rol zullen spelen.

De schaal is irrelevant, binnen de zogenaamde gemeenschappen en vrijwillige organisaties die libertariers voorstaan krijg je dergelijke keuzeproblemen ook, je krijgt er dus ongeacht de manier van bestuur mee te maken.
Met dien verschil dat Libertariers niet van dwang uit gaan maar van vrije keuzes, zelfs met een relatief vrij systeem zoals in Nederland kan ik me niet onttrekken aan de huidige wetgeving en regels, of ik nou wil of niet, ik moet me laten onderwerpen aan een belasting en regelsysteem waar ik niet voor gekozen heb, en dat is wel een essentieel verschil.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:07:59 #83
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71382531
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jij was zeker degene die op de middelbare school bij gym altijd als laatste werd gekozen en daarom maar elke vorm van groepsverplichtingen als fascistisch is gaan zien?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_71383069
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:40 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Nu klink je zelf als Balkenende
pi_71385096
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jij was zeker degene die op de middelbare school bij gym altijd als laatste werd gekozen en daarom maar elke vorm van groepsverplichtingen als fascistisch is gaan zien?
Sure ik was die onsportieve kneus: FOK!KER loopt 100 KM voor het goede doel!
pi_71412652
Wiegel!
Hans Wiegel als PREMIER!!!!!!!

Zou dan mooi uitkomen als men massaal op de VVD, PVV gaat stemmen!
pi_71413107
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:14 schreef detlevico het volgende:
Wiegel!
Hans Wiegel als PREMIER!!!!!!!

Zou dan mooi uitkomen als men massaal op de VVD, PVV gaat stemmen!
Mooi niet dus. Die gast is dood voordat Balkenende 't Torentje uit is.
pi_71415497
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Kroes
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71415966
ik twijfel idd tussen d66 of vvd

het cda valt af door die christelijk juppies en al die betuttelende maatregelen.
de vvd wil te veel privacy inperkende maatregelen invoeren, de pvv helemaal, en cda ook.
verder is de vvd een verscheurde partij.

d66, misschien wat te mild op sommige vlakken, maar is voor mij momenteel de beste keus, of de minst slechte..

er is in nederland geen enkele partij die de privacy wil respecteren en minder betuttelende regels wil
en een strenger/gezonder immigratiebeleid wil handhaven. Die gezond kritisch naar de EU kijkt. Die geen christelijke inslag heeft. Die af wil van al die subsidie praktijken. Die minder bureaucratie wil. Die coffeeshops wil openhouden en ook de achterdeur wil reguleren.

d66 is verre van ideaal maar het is het beste wat de nederlandse politiek te bieden heeft momenteel.

en al die mensen die op pvv stemmen weten werkelijk niet waarop ze stemmen. Met de pvv aan de macht mogen ze straks preventief fouilleren. Komt iedereen met z'n kop in een database, zullen alle landelijke databases gecentraliseerd worden, met 1 muisklik is er dan een profiel van je zullen alle coffeeshops gesloten worden , is alcohol vanaf 18 jaar pas te koop.

Kroes zie ik idd als een zeer capabel persoon, maar zolang ze niet in de nederlandse politiek zit valt er weinig te stemmen
pi_71418358
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Neuh, een minister-president is genoeg.
Maar loop je dan niet de kans dat bijvoorbeeld Pechtold gekozen kan worden als MP, terwijl hij met geen mogelijkheid een coaltie kan vormen met een kamermeerderheid ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:43:15 #91
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71448165
Pechtold
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')