quote:Op woensdag 15 november 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
Ok laten we dan maar helemaal een keer gek doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we staan nu op 47 sponsoren....
als we aan de 100 sponsoren komen dan doe ik er voor de sponsoren tot aan de 100, 1 euro bij per persoon (maw 53 pleuri)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie de OPquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:22 schreef Sitethief het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., nog 2.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat was er ook al weer bij 100?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou top zijn, kan je er bij de route rekening mee kunnen houden dat ik zoveel mogelijk langs het strand loop?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:04 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Aangezien ik GIS medewerker ben bij een groot ingenieursburo wil ik ook wel een kaartje maken? Met eventueel een google earth kmz bestand? Dan kan iedereen het volgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je staat erbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:03 schreef hooibaal het volgende:
Zet mij maar op de lijst. Dit vind ik nu echt een leuke actie voor het goede doel.
En veel succes!
An sich is de route plannen voor mij wat lastig, ik woon namelijk in het oosten, maar ik kan wel een traject in google earth zetten voor je, en de punten met iedereen die je onderweg komt steunen? Mail me anders maar even op: sjohie.zo'n_bekend_dingetje_gmail.com, en dan kunnen we wel wat plannen maken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, kan je er bij de route rekening mee kunnen houden dat ik zoveel mogelijk langs het strand loop?
Wordt waarschijnlijk combinatie, ik denk zelf dat ik eerste 40 zo rond de 11 km/u zal lopen, dan 30 rustig, en de laatste 30 zo rond de 8 a 10 km/uquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:04 schreef HPoi het volgende:
Lopen of hardlopen? Als je 100km achter elkaar gaat hardlopen ben je zodadelijk hartstikke dood.
koud?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef RickoKun het volgende:
veel plezier om in de kou te gaan rennen,
respectom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voeding is niet zo een heel erg probleem, ik denk dat ik klein rugzakje meeneem met daarin nodige energie repen, daarnaast kan ik onderweg wel genoeg kopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:43 schreef Foo_niks het volgende:
Al over voeding nagedacht,telefoonring?
Kou maak ik me wel minst zorgen om, ik heb het zelfs bij min 20 in een korte broek niet koudquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef RickoKun het volgende:
veel plezier om in de kou te gaan rennen,
respectom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
zet mij ook maar bij op de lijst
superidee van raptorixom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach fuck hell, maak ermaar 2x van. daar kunnen ze het geld nuttiger gebruiken dan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop