abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71358003
Mijn vriendin heeft 2 jaar terug ooit eens met een kerel gedanst op een feestje toen ze flink dronken was en begint nu ineens aan zichzelf te twijfelen of er misschien toch gezoend is.
Even tussendoor, ze liegt nergens over en vertelt echt absoluut de waarheden en feiten die ze herinnert.

Hier komen ze: (wat ze herinnert dus en mij altijd verteld heeft)
-Ze leert een kerel kennen, maar vertelt hem over mij (dat ze een vriend heeft)
-Ze dansen wat
-Vriendin vraagt of ze weet wat ze aan het doen is en ze zegt dat hij een fatsoenlijke kerel is die het wel respecteert dat ze een vriend heeft en heeft zelf dus absoluut geen plannen om te kussen.
-Ze beginnen wat 'closer' te dansen
-Ze realiseert dat hij nu wel erg dik in haar nek zit en 'vlucht' naar haar vrienden en zegt tegen hen 'volgens mij probeert ie mij te kussen dus red mij', oid.

Omdat ze zich een aantal dingen niet kan herinneren van die avond, heeft ze een gigantisch schuldgevoel over deze situatie en dat er eventueel gekust is, hoewel ze dat sowieso nooit voor ogen had.

Maar zo werken alcohol-blackouts toch niet? Je kunt toch niet kussen met een kerel, dat vergeten en een kwartier later ineens vluchten als je realisseert dat kussen dichtbij is? Dan moet je dus op dat moment al (belangrijke) zaken vergeten zijn...
Dat heb je toch pas de volgende ochtend, dat je bepaalde zaken niet meer weet?
  maandag 27 juli 2009 @ 10:09:06 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71358067
Het is twee jaar geleden en de exacte waarheid is niet meer te achterhalen. Get over it.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:11:12 #3
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_71358108
Het is maar zoenen. Get over it.
Overal verstand van.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:11:33 #4
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_71358115
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef TNA het volgende:
Het is twee jaar geleden en de exacte waarheid is niet meer te achterhalen. Get over it.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_71358120
KILL THE BITCH!!
pi_71358129
Ik zou me eerder afvragen waarom ze daar na twee jaar nog aan denkt? Geen idee hoe dat werkt, maar zoals hierboven al gezegd, je kunt dat beter laten rusten nu. Kan zijn dat ze zich het nog wel gewoon herinnert, maar dat ze het niet wilde/durfde zeggen of wat. Als het twee jaar geleden gebeurd is, hou er dan over op en ga verder met haar.
- δεν θ' αφήσω κανένα να σε πονέσεi «³
pi_71358136
Blijkbaar geen stabiele relatie als ie door zoiets al wordt bedreigd.
Kap er dan maar mee.

.
pi_71358143
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:05 schreef zonnelens het volgende:
Maar zo werken alcohol-blackouts toch niet? Je kunt toch niet kussen met een kerel, dat vergeten en een kwartier later ineens vluchten als je realisseert dat kussen dichtbij is? Dan moet je dus op dat moment al (belangrijke) zaken vergeten zijn...
Ach, ik heb wel eens zo veel gedronken dat ik al tijdens die avond gedeelten kwijt was. Ik kan me nog herinneren dat ik in een taxi zat, terwijl ik, toen ik dus in die taxi zat, me niet kon herinneren hoe ik van de bar naar die taxi gekomen ben. Dat wist ik op het moment niet en nu ook niet meer. Dus mijn "blackout" was wel degelijk op het moment zelf en niet alleen de volgende dag.

En wat TNA zegt, het is twee jaar geleden en gaat over slechts zoenen, who cares...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71358184
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef DennisMoore het volgende:
Blijkbaar geen stabiele relatie als ie door zoiets al wordt bedreigd.
Kap er dan maar mee.

.
Hoezo? Je moet je wijf toch beschermen man.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:15:24 #10
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71358187
Dingen die je vergeten bent door drank, komen niet meer terug. Dus: pics or it didn't happen.

En je vriendin moet geen drama maken 2 jaar later over een voorval dat blijkbaar al tot in den treure besproken is.
Resistance is futile
pi_71358200
ik vraag me af waarom ze je dit verteld.

maandag 27 juli 2009 @ 10:17:26 #12
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71358224
Waarschijnlijk "herrinert" ze zich over 2 jaar dat die "fatsoenlijke kerel" haar volgde naar het toilet en haar een goede beurt gaf.

wat een figuur.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:18:10 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71358240
Wel lief eigenlijk. Twee jaar geleden eventueel misschien in een dronken bui gezoend en er nu mee zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 27 juli 2009 @ 10:20:01 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71358276
Je kunt maar een probleem creëren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71358279
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:15 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dingen die je vergeten bent door drank, komen niet meer terug. Dus: pics or it didn't happen.

En je vriendin moet geen drama maken 2 jaar later over een voorval dat blijkbaar al tot in den treure besproken is.
Klopt.
En juist door dat vele bespreken realiseerde ze zich dat ze niet alles kon vertellen / beantwoorden omdat een aantal delen van de avond dus 'gewist' zijn door de alcohol. Als zij zich schuldig en bang voelt, ben ik dat natuurlijk ook want ik was er niet bij. Ze zou me het absoluut vertellen als ze het zou weten.

Maar ik wil dat zij dat schuldgevoel kan laten gaan dus ik probeer haar te verzekeren dat er nooit gezoend kan zijn want anders zou ze zich dat wel herinneren, want anders herinner je je ook niet dat je een tijdje later van hem 'vlucht' omdat hij je probeerde te zoenen.

Alleen nu wil ik het ook gewoon even zeker weten dat het zo werkt, want ik zelf heb nooit alcohol black-outs gehad.
pi_71358304
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef zonnelens het volgende:
want ik zelf heb nooit alcohol black-outs gehad.
dan zit er maar 1 ding op
  maandag 27 juli 2009 @ 10:22:58 #17
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71358334
Waar je je al niet druk om kan maken zeg. Mijn god.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:24:01 #18
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_71358348
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef rival het volgende:

[..]

dan zit er maar 1 ding op
Indd Misschien ga je komend weekend wel vreemd zonder dat je het je herrinert Dat zou vervelend zijn
Frysk bloed tsjoch op!
  maandag 27 juli 2009 @ 10:24:10 #19
259412 Seven.of.Nine
pi_71358352
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Klopt.
En juist door dat vele bespreken realiseerde ze zich dat ze niet alles kon vertellen / beantwoorden omdat een aantal delen van de avond dus 'gewist' zijn door de alcohol. Als zij zich schuldig en bang voelt, ben ik dat natuurlijk ook want ik was er niet bij. Ze zou me het absoluut vertellen als ze het zou weten.

Maar ik wil dat zij dat schuldgevoel kan laten gaan dus ik probeer haar te verzekeren dat er nooit gezoend kan zijn want anders zou ze zich dat wel herinneren, want anders herinner je je ook niet dat je een tijdje later van hem 'vlucht' omdat hij je probeerde te zoenen.

Alleen nu wil ik het ook gewoon even zeker weten dat het zo werkt, want ik zelf heb nooit alcohol black-outs gehad.
Je wil jezelf er vooral van verzekeren. Anders zou je zeggen dat het je niet uitmaakt of ze nu wel of niet gezoend heeft met die gast. Zo kun je haar beter geruststellen in mijn optiek.
Resistance is futile
pi_71358396
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:16 schreef rival het volgende:
ik vraag me af waarom ze je dit verteld.

Omdat we het er een aantal keer over hebben gehad in het verleden omdat eigenlijk het close-dansen al tegen haar morale waarden in gaat en niet zou doen als ze nuchter was. Door haar schuldgevoel steeg mij argwaan en jaloezie, dus heb haar toen ook wel eens naar details gevraagd. Mijn vriendin heeft sowieso een beetje problemen met haar schuldgevoelens in deze relatie en daar willen we allebei van af. Ze heeft namelijk nooit iets ergs geflikt.

Maar goed. Er wordt hier ook gevraagd waarom dit sowieso van belang is, maar er is hier verder niemand die het verschrikkelijk zou vinden als zijn vriendin zou zijn vreemdgegaan, hoe lang dat ook geleden is?
pi_71358459
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Je wil jezelf er vooral van verzekeren. Anders zou je zeggen dat het je niet uitmaakt of ze nu wel of niet gezoend heeft met die gast. Zo kun je haar beter geruststellen in mijn optiek.
Het maakt mij ook zeker wel wat uit ja.
Het lijkt me alleen vrijwel onmogelijk dat ze daar is vreemdgegaan, maar de kleine twijfel vind ik toch niet leuk.

Maar nu even terug naar het verhaal aub. Als jullie de OP lezen, kun je dan concluderen dat er een kans is dat ze toch is vreemdgegaan? Of is het onmogelijk om een korte tijd met zoiets als zoenen te vergeten, om vervolgens te herinneren dat je bent gevlucht omdat je niet wilde zoenen? Dan moet ze dus op dat moment al vergeten zijn dat ze heeft gezoend... Kan dat zo maar?
  maandag 27 juli 2009 @ 10:32:31 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71358520
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:26 schreef zonnelens het volgende:

Maar goed. Er wordt hier ook gevraagd waarom dit sowieso van belang is, maar er is hier verder niemand die het verschrikkelijk zou vinden als zijn vriendin zou zijn vreemdgegaan, hoe lang dat ook geleden is?
Ze weet zelf niet eens zeker of ze heeft gezoend. Plus alle 'feitjes' wijzen op geen zoenpartij. Plus het is twee jaar terug. Plus en vooral: Het gaat zo nergens over.

Ja, daar zou ik enorm mijn hoofd en hart over breken.
pi_71358563
Alcohol verslechtert de opslag tussen korte termijn en lange termijn geheugen, op de avond zelf onthoudt je over het algemeen alles, het is de volgende dag dat je het niet meer weet omdat het tussen korte en lange termijn verloren is gegaan.
pi_71358571
quote:

Het gaat erom hoe de relatie nu is, niet over dingen die eventueel wel of niet gebeurd zijn in 't verleden.
pi_71358659
Als ze de minder belangrijke details nog weet, zou ze belangrijkere details echt ook nog wel weten, dat is mijn gedachte..
Ik ben hooguit wel eens een naam vergeten, maar wat we wel of niet gedaan hadden niet

Verder ben ik het met de rest hier eens, het is twee jaar geleden, als het in die twee jaar geen probleem geweest is, waarom dan nu ineens wel?
Besteed er niet teveel tijd aan, geniet liever gewoon van elkaar.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:40:08 #26
153954 NZYM
Genosha Records
pi_71358677
quote:
Mijn vriendin heeft 2 jaar terug ooit eens met een kerel gedanst op een feestje toen ze flink dronken was en begint nu ineens aan zichzelf te twijfelen of er misschien toch gezoend is.
Even tussendoor, ze liegt nergens over en vertelt echt absoluut de waarheden en feiten die ze herinnert.

-Ze dansen wat
-Vriendin vraagt of ze weet wat ze aan het doen is en ze zegt dat hij een fatsoenlijke kerel is die het wel respecteert dat ze een vriend heeft en heeft zelf dus absoluut geen plannen om te kussen.
-Ze realiseert dat hij nu wel erg dik in haar nek zit en 'vlucht' naar haar vrienden en zegt tegen hen 'volgens mij probeert ie mij te kussen dus red mij', oid.

Omdat ze zich een aantal dingen niet kan herinneren van die avond, heeft ze een gigantisch schuldgevoel over deze situatie en dat er eventueel gekust is, hoewel ze dat sowieso nooit voor ogen had.

Als je iets niet meer weet, dan is er VEEL alcohol in t spel geweest.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  maandag 27 juli 2009 @ 10:42:56 #27
259412 Seven.of.Nine
pi_71358750
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:29 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Het maakt mij ook zeker wel wat uit ja.
Het lijkt me alleen vrijwel onmogelijk dat ze daar is vreemdgegaan, maar de kleine twijfel vind ik toch niet leuk.

Maar nu even terug naar het verhaal aub. Als jullie de OP lezen, kun je dan concluderen dat er een kans is dat ze toch is vreemdgegaan? Of is het onmogelijk om een korte tijd met zoiets als zoenen te vergeten, om vervolgens te herinneren dat je bent gevlucht omdat je niet wilde zoenen? Dan moet ze dus op dat moment al vergeten zijn dat ze heeft gezoend... Kan dat zo maar?
Ja. Die kans is er. Mooi, hoef je daar in ieder geval niet meer over te twijfelen.

_!
Resistance is futile
pi_71358773
Had je toen al een relatie met haar?
pi_71358832
pak jij maar eens een fles black label en zuip die leeg.

ben benieuwd of je dan een blackout krijgt
pi_71358879
Twee jaar geleden? Ga je eens met belangrijkere dingen bezig houden!
Whaaaat???? No money?
  maandag 27 juli 2009 @ 10:50:33 #31
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_71358930
Het menselijk geheugen is sowieso onbetrouwbaar, na twee jaar piekeren en praten over wat er nou precies gebeurd is, kun je allerlei 'herinneringen' hebben gecreëerd.
...as always
  maandag 27 juli 2009 @ 10:51:21 #32
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71358950
quote:

Mijn vriendin heeft sowieso een beetje problemen met haar schuldgevoelens in deze relatie en daar willen we allebei van af. Ze heeft namelijk nooit iets ergs geflikt.

Ik gok zo dat je vriendin wat realistischer is, terwijl jij nogal jaloers bent aangelegd.
pi_71358958
als er gezoend is, dan heeft ze zonder twijfel ook met die kerel geneukt!!

ik zou, als ik jou was, d'r kut eens goed opentrekken en kijken of er nog wat restjes DNA te vinden zijn voor een CSI onderzoek. Zodat ze onomstotelijk kunnen vaststellen wat er die avond precies gebeurt is. Als je dat fragment dan ook even wilt posten, is prettig... kunnen wij het ook zien en fappen op de ranzige seks tussen je vriendin en die kerel.

ps... dit is sarcastisch he
pi_71359064
Als een meid zegt dat er misschien is gezoend maar niet meer goed kan herinneren is dat al een eerste leugen want als ze er zo mee zit is er ook geneukt. Kan me niet voorstellen dat ze er zo mee kan zitten dat ze misschien 2 jaar geleden met iemand heeft gezoend.
pi_71359146
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:34 schreef De_goegemeente het volgende:
Alcohol verslechtert de opslag tussen korte termijn en lange termijn geheugen, op de avond zelf onthoudt je over het algemeen alles, het is de volgende dag dat je het niet meer weet omdat het tussen korte en lange termijn verloren is gegaan.
Hmmm... Klopt niet helemaal. Een jaar of 5-6 geleden ben ik met carnaval eens zo zat geweest, dat ik me op een gegeven moment (op de avond zelf) realiseerde dat ik vanaf dat moment weer dingen begon te herinneren, terwijl het half uur daarvoor helemaal weg was. Terwijl ik gewoon dat half uur door aan't feesten was, dus ik was niet fysiek out of zo. Alleen sloeg ik niets meer op, leek het wel.

Heb sindsdien ook nooit meer zo veel gezopen. Vond het geen geruststellend idee.
pi_71359211
Ik zou me drukker maken over dat ze 2 jaar na dato nog aan de gast denkt schijnbaar dan wellicht een dronken zoen in een discotheek
  maandag 27 juli 2009 @ 11:09:12 #37
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_71359355
Ze rende toch naar haar vrienden toe, Mischien hebben zij het gezien.

En als jullie nog steeds van elkaar houden zie ik het probleem niet.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:13:35 #38
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_71359450
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:40 schreef NZYM het volgende:

[..]

Als je iets niet meer weet, dan is er VEEL alcohol in t spel geweest.
Dat MEEN je niet
Frysk bloed tsjoch op!
pi_71359483
Wat mij sowieso lijkt is dat als zij er zelf na 2 jaar zo mee zit, dat twee dingen kan betekenen:
- Ze voelt zich nu ineens schuldig ten opzichte van jou, om welke reden dan ook, en durft niet eerlijk te zijn.
- Ze houdt gewoon veel van je, en kan moeilijk leven met het idee dat er toen iets gebeurd is.

Uitgaande van het laatste geval, zou ik zeggen: drop it
Als ze zich er zo druk om maakt, wil dat waarschijnlijk zeggen dat ze het nooit meer zal doen. Aangezien je na 'vreemd gaan' vooral aan je partner gaat twijfelen omdat die in herhaling zou kunnen vallen, lijkt me dat er geen probleem is hier.
pi_71359491
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:09 schreef Joosterd het volgende:
Ze rende toch naar haar vrienden toe, Mischien hebben zij het gezien.

En als jullie nog steeds van elkaar houden zie ik het probleem niet.
Goed idee hier. Vraag aan haar vriendinnen wat er is gebeurd.
pi_71359526
Bij blackouts moet je zoveel gezopen hebben, dat dansen niet meer kan. Ook is alcohol een mooi excuus voor iets wat je niet mag.
pi_71359559
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:15 schreef RRGJL het volgende:
Wat mij sowieso lijkt is dat als zij er zelf na 2 jaar zo mee zit, dat twee dingen kan betekenen:
- Ze voelt zich nu ineens schuldig ten opzichte van jou, om welke reden dan ook, en durft niet eerlijk te zijn.
- Ze houdt gewoon veel van je, en kan moeilijk leven met het idee dat er toen iets gebeurd is.

Uitgaande van het laatste geval, zou ik zeggen: drop it
Als ze zich er zo druk om maakt, wil dat waarschijnlijk zeggen dat ze het nooit meer zal doen. Aangezien je na 'vreemd gaan' vooral aan je partner gaat twijfelen omdat die in herhaling zou kunnen vallen, lijkt me dat er geen probleem is hier.
Of optie 3: Ze vond het idee van zoenen met hem stiekem wel heel spannend en die kerel dusdanig interessant dat ze er nu nog steeds over denkt...
pi_71359569
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef devl1nsect het volgende:
Bij blackouts moet je zoveel gezopen hebben, dat dansen niet meer kan. Ook is alcohol een mooi excuus voor iets wat je niet mag.
Een neef van me (36) zat achter een 15 jarig meisje aan, zou der zoenen en meer. Toen hebben we dikke ruzie gehad omdat dat gewoon niet kan. (gelukkig niets gebeurd). Zegt ie der volgende dag dat hij niets meer kan herinneren. tuurlijk..
pi_71359583
quote:
Inderdaad, dat nog terzijde. Ik heb nog nooit iets gedaan met alcohol op dat ik anders niet gedaan zou hebben. Je geweten wordt niet uitgeschakeld ofzo, mensen doen alleen graag alsof zodat ze eens uit de band kunnen springen. (overigens ben je natuurlijk wel losser, maar je wordt geen compleet ander mens ofzo)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2009 11:19:08 ]
pi_71359654
quote:
Niet waar

ik heb zovaak blackouts gehad dat ik de gekste dingen niet meer kon herinneren, maar ik kon ze blijkbaar wel doen
pi_71360506
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef rival het volgende:

[..]

Niet waar

ik heb zovaak blackouts gehad dat ik de gekste dingen niet meer kon herinneren, maar ik kon ze blijkbaar wel doen
Geloof ik niet. Het lichaam went ook aan alcohol dus moet je meer zuipen om die zgn. blackout te hebben.

En zuipen tot je een blackout hebt.
pi_71360524
* MarMar mompelt iets over korsakov...

als je je maar vaak genoeg een blackout zuipt..
pi_71360610
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:48 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelt iets over korsakov...

als je je maar vaak genoeg een blackout zuipt..
Dat is wel weer waar Dan moet je wel ongelofelijk hoeveelheid zuipen.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:00:49 #49
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71360874
quote:
Bullshit dan zou het omgekeerde ook waar moeten zijn. Ik ben vrijdag kankerhard van mijn fiets gelazerd terwijl ik nog niet eens helemaal dronken was.
Mijn laatste blackout duurde 2 uur... geen idee hoe het kwam maar ik was aan het lopen naar huis en er waren ineens twee uur voorbij. Als aandenken had ik een stuk glas in mijn hand.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 12:21:08 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_71361334
TS, nu begrijp ik je vorige topic ook beter.
Stel je krijgt van je partner volledige vrijheid...
pi_71361395
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Of optie 3: Ze vond het idee van zoenen met hem stiekem wel heel spannend en die kerel dusdanig interessant dat ze er nu nog steeds over denkt...
Die kans is gering na 2 jaar. Dan had ze toch wel eens actie ondernomen ondertussen denk ik zo
  maandag 27 juli 2009 @ 12:30:32 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71361571
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef RRGJL het volgende:
Die kans is gering na 2 jaar. Dan had ze toch wel eens actie ondernomen ondertussen denk ik zo
Waarschijnlijk heeft ze dat ook gedaan en speelt nu de wroeging over haar langdurige affaire haar parten.
pi_71361797
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft ze dat ook gedaan en speelt nu de wroeging over haar langdurige affaire haar parten.
pi_71362296
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verklaart dan inderdaad echt waarom ze over een voorval van 2 jaar terug begint ja.
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 13:01:58 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_71362492
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Dat verklaart dan inderdaad echt waarom ze over een voorval van 2 jaar terug begint ja.
Voor haar voelt het natuurlijk alsof het gisteren was
  maandag 27 juli 2009 @ 13:07:02 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71362624
Als TS en zijn vriendin hier trouwens al zo moeilijk over doen, zou ik dit ideetje lekker laten voor wat het is:
Hoe regel je een trio mvv? (de voorbereiding dus)
pi_71364213
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:00 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Bullshit dan zou het omgekeerde ook waar moeten zijn. Ik ben vrijdag kankerhard van mijn fiets gelazerd terwijl ik nog niet eens helemaal dronken was.
Mijn laatste blackout duurde 2 uur... geen idee hoe het kwam maar ik was aan het lopen naar huis en er waren ineens twee uur voorbij. Als aandenken had ik een stuk glas in mijn hand.
En dat allemaal door de schuld van alcohol
pi_71365562
Mij is het eens zo gebeurt .. Was smoorverleifd op mooie Annie , ondanks meerdere afwijzingen van haar kant bleef ik maanden voorzichtig op de versiertoer bij haar. Toen ooit eens op een feestje geweest waar ik nogal beschonken ben geraakt, zeg maar gerust straalbezopen.. De dag erna dacht ik met m'n dikke kop iets met vlagen en wazige beelden te kunnen herinneren dat ik met Annie had gekust, maar wist echt niet meer zeker of ik dat die nacht nu gedroomt had of niet. Het leek gewoon meer een droom dan een werkelijke herinnering.

Tijdens onze volgende ontmoeting een aantal dagen later durfde ik het ook niet echt op de man/vrouw af te vragen en nam een afwachtende houding aan, gaf eens een voorzichtig hintje en zocht zo wat naar signalen. Ze deed verder wel aardig maar kreeg ik niet echt de indruk dat er wat was gebeurt tussen ons. Dus dat overtuigde mij ervan dat ik het wel gedroomd moest hebben.

Maanden later sprak ik haar broer en die zei tegen mij: "Ik snap jou niet, sta je wat met me zus te rotzooien en dan laat je er gras over groeien. Ze vond je best leuk maar nu heeft ze dus een ander".

pi_71366707
Ah, vervolgtopic! Zonnelens & de ziekelijke jaloezie, deel II.

Weet je nog wat ik in je vorige topic hierover heb gezegd, TS? ZE IS VREEMDGEGAAN, ANDERS ZOU ZE ER NU NIET MEER ZO MEE ZITTEN! Je zou haar toen een verhoor geven waar de gestapo jaloers op zou zijn, is daar nog iets uitgekomen? Heeft ze al toegegeven? Is de waarheid al boven tafel?

Ik blijf bij mijn voorspelling. Een relatie gebouwd op onzekerheid en jaloezie blijft niet overeind, binnen 2 maanden is het uit. Mijn voorstel is dat je dat trio waar je het in weer een ander topic over hebt nog even snel meepikt en je daarna gaat voorbereiden op het einde.
Ja, ik generaliseer.
pi_71367924
Get over it.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:07:09 #61
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71368266
Het kan inderdaad echt. Het is een verhaal waar ik niet al te trots op ben . Ik zat in de vierde klas. Een Franse uitwisselingsstudente was een week bij mij in huis. Ze zag er wel aardig uit, maar niet echt bijzonder. Ik had de hele week al het gevoel dat ze wat van me wilde, maar ik wilde er eigenlijk geen gehoor aan geven, waarom weet ik niet meer

Op het eindfeest van de uitwisseling waren we al vroeg begonnen te drinken in het park (ik weet het ). Ik kan me de avond zelf nog goed herinneren. Ook de rit naar huis kan ik me nog steeds herinneren, ze probeerde steeds mn hand vast te pakken (ja echt ). Ik was te bezopen om dat te weigeren. Ik weet nog dat ik in de badkamer uitgleed en haar naar bed bracht. Het volgende moment dat ik me kan herinneren is dat ik terugliep naar mijn kamer.

De volgende dag werd ik wakker, me afvragend wat er in die tijd gebeurd was die ik me niet meer kon herinneren. Ze beweerde dat we het gedaan hadden, iets waar ik tot op de dag van vandaag niets meer vanaf weet. Ik ontkende het toen ook . Toen werd ze boos en liet ze me het gebruikte condoom op haar kamer zien . Het is gebeurd, dat weet ik zeker, omdat mn broers ook gezegd hebben dat ze het gehoord hadden, maar ik zou niet weten wat ik allemaal gedaan heb.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_71368815
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
Als TS en zijn vriendin hier trouwens al zo moeilijk over doen, zou ik dit ideetje lekker laten voor wat het is:
Hoe regel je een trio mvv? (de voorbereiding dus)
Nou zeg.
Z'n vriendin heeft twee jaar geleden misschien met iemand gezoend. Dat is niet niks hoor, als je nu nog met een schoon geweten naar de EO-jongerendag wilt.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:26:19 #63
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71368842
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Het kan inderdaad echt. Het is een verhaal waar ik niet al te trots op ben . Ik zat in de vierde klas. Een Franse uitwisselingsstudente was een week bij mij in huis. Ze zag er wel aardig uit, maar niet echt bijzonder. Ik had de hele week al het gevoel dat ze wat van me wilde, maar ik wilde er eigenlijk geen gehoor aan geven, waarom weet ik niet meer

Op het eindfeest van de uitwisseling waren we al vroeg begonnen te drinken in het park (ik weet het ). Ik kan me de avond zelf nog goed herinneren. Ook de rit naar huis kan ik me nog steeds herinneren, ze probeerde steeds mn hand vast te pakken (ja echt ). Ik was te bezopen om dat te weigeren. Ik weet nog dat ik in de badkamer uitgleed en haar naar bed bracht. Het volgende moment dat ik me kan herinneren is dat ik terugliep naar mijn kamer.

De volgende dag werd ik wakker, me afvragend wat er in die tijd gebeurd was die ik me niet meer kon herinneren. Ze beweerde dat we het gedaan hadden, iets waar ik tot op de dag van vandaag niets meer vanaf weet. Ik ontkende het toen ook . Toen werd ze boos en liet ze me het gebruikte condoom op haar kamer zien . Het is gebeurd, dat weet ik zeker, omdat mn broers ook gezegd hebben dat ze het gehoord hadden, maar ik zou niet weten wat ik allemaal gedaan heb.
Je bent gewoon keihard verkracht!
  maandag 27 juli 2009 @ 17:10:30 #64
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71370115
Laat het rusten.
pi_71370509
oei oei oei he

Al die topics over jou en je vriendin en dan en passant schrijf je ergens dat ze een 'beetje een probleem heeft met schuldgevoelens terwijl er nog nooit wat gebeurt is' en wil jij de kat op het spek binden door een triootje te gaan doen (of is dat haar idee om van die schuldgevoelens af te komen, want dat gaat natuurlijk niet werken he) en helemaal uit te vragen of ze echt echt echt niets met anderen zou doen wanneer ze 'alle vrijheid kreeg in de relatie' en wil je hier per se weten of ze echt echt echt niets heeft gedaan die avond 2 jaar geleden (ik bedoel: TWEE jaar geleden!!!)

Jij werkt niet echt mee aan het indammen van haar schuldgevoelens eerlijk gezegd...

En heeft zij soms intimiteitsproblemen dat met iemand anders dansen al gezien wordt door haar als vreemdgaan? Ze maakt het heel mysterieus waardoor jij automatisch bang wordt dat er meer is gebeurd. Ik zou dat als ik jou was wegwuiven, het is niet belangrijk als ze met iemand anders danst, laat het gaan.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 27 juli 2009 @ 17:32:47 #66
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71370743
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
TS, nu begrijp ik je vorige topic ook beter.
Stel je krijgt van je partner volledige vrijheid...
Och, de hele maand juli gaan topics van TS er al over hoor.
Lees bijvoorbeeld ook Mijn vriendin vindt een jongen op school een beetje leuk... voor het complete plaatje van dit vreselijke ´probleem´.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71371366
Dit topic is een prima voorbeeld van vrouwen die een probleem creeeren waar eerst geen probleem was.

Sneaky bitchezzz.
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 18:03:07 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_71371445
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef ruigbaard het volgende:
Dit topic is een prima voorbeeld van vrouwen die een probleem creeeren waar eerst geen probleem was.

Sneaky bitchezzz.
Nee, TS maakt er een probleem van, en legt het zijn vriendin in de mond.
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 18:04:45 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_71371485
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Och, de hele maand juli gaan topics van TS er al over hoor.
Lees bijvoorbeeld ook Mijn vriendin vindt een jongen op school een beetje leuk... voor het complete plaatje van dit vreselijke ´probleem´.
Hij lijkt mij extreem jaloers en bang dat zijn vriendin ook maar kíjkt naar een andere jongen. En dat gaat ook zeker gebeuren als hij zo doorgaat.
pi_71371603
Misschien dat een paar beste klappen haar geheugen wat opfrist.
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 18:15:04 #71
236264 crew  capricia
pi_71371735
Ik denk dat het GHB was die avond.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 27 juli 2009 @ 18:17:12 #72
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71371782
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, TS maakt er een probleem van, en legt het zijn vriendin in de mond.
Precies, dat dus.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71374308
quote:

-Ze dansen wat

- twee jaar later weet ze ineens iets dat ze daarvoor vergeten was..

Als er verder niks aan de hand is in je relatie, dan zou ik het laten voor wat het is..
pi_71381944
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

- twee jaar later weet ze ineens iets dat ze daarvoor vergeten was..

Als er verder niks aan de hand is in je relatie, dan zou ik het laten voor wat het is..
Nee we hebben het er al vaak over gehad in die 2 jaar en altijd dezelfde feiten en herinneringen met het bijbehorende schuldgevoel. Dus dat is het niet.
pi_71382207
Maar nu even ontopic reageren aub. Ik weet dat verleidelijk is om op de situatie over de relatie in te gaan, maar ik wou het echt even over de black-outs van alcohol hebben.

Is het mogelijk dat:

-Ze herinnert dat ze weg van hem wil omdat hij haar (bijna) probeerde te kussen, nadat ze vergeten is een tijdje terug (half uur ofzo), eerder met hem te hebben gekust?

Kan een black-out op die manier werken? Kan zij ook een moment hebben gehad dat ze gewoon alles vergeten was, zelfs over dat ze een vriend heeft? Of kan het dat ze tijdens het dansen al vergeten was dat ze net had gekust?
Of komt de black-out de volgende dag pas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')