quote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef TNA het volgende:
Het is twee jaar geleden en de exacte waarheid is niet meer te achterhalen. Get over it.
Ach, ik heb wel eens zo veel gedronken dat ik al tijdens die avond gedeelten kwijt was. Ik kan me nog herinneren dat ik in een taxi zat, terwijl ik, toen ik dus in die taxi zat, me niet kon herinneren hoe ik van de bar naar die taxi gekomen ben. Dat wist ik op het moment niet en nu ook niet meer. Dus mijn "blackout" was wel degelijk op het moment zelf en niet alleen de volgende dag.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:05 schreef zonnelens het volgende:
Maar zo werken alcohol-blackouts toch niet? Je kunt toch niet kussen met een kerel, dat vergeten en een kwartier later ineens vluchten als je realisseert dat kussen dichtbij is? Dan moet je dus op dat moment al (belangrijke) zaken vergeten zijn...
Dat heb je toch pas de volgende ochtend, dat je bepaalde zaken niet meer weet?
Hoezo? Je moet je wijf toch beschermen man.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef DennisMoore het volgende:
Blijkbaar geen stabiele relatie als ie door zoiets al wordt bedreigd.
Kap er dan maar mee..
Klopt.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:15 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dingen die je vergeten bent door drank, komen niet meer terug. Dus: pics or it didn't happen.
En je vriendin moet geen drama maken 2 jaar later over een voorval dat blijkbaar al tot in den treure besproken is.
dan zit er maar 1 ding opquote:Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef zonnelens het volgende:
want ik zelf heb nooit alcohol black-outs gehad.
Inddquote:
Je wil jezelf er vooral van verzekeren. Anders zou je zeggen dat het je niet uitmaakt of ze nu wel of niet gezoend heeft met die gast. Zo kun je haar beter geruststellen in mijn optiek.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Klopt.
En juist door dat vele bespreken realiseerde ze zich dat ze niet alles kon vertellen / beantwoorden omdat een aantal delen van de avond dus 'gewist' zijn door de alcohol. Als zij zich schuldig en bang voelt, ben ik dat natuurlijk ook want ik was er niet bij. Ze zou me het absoluut vertellen als ze het zou weten.
Maar ik wil dat zij dat schuldgevoel kan laten gaan dus ik probeer haar te verzekeren dat er nooit gezoend kan zijn want anders zou ze zich dat wel herinneren, want anders herinner je je ook niet dat je een tijdje later van hem 'vlucht' omdat hij je probeerde te zoenen.
Alleen nu wil ik het ook gewoon even zeker weten dat het zo werkt, want ik zelf heb nooit alcohol black-outs gehad.
Omdat we het er een aantal keer over hebben gehad in het verleden omdat eigenlijk het close-dansen al tegen haar morale waarden in gaat en niet zou doen als ze nuchter was. Door haar schuldgevoel steeg mij argwaan en jaloezie, dus heb haar toen ook wel eens naar details gevraagd. Mijn vriendin heeft sowieso een beetje problemen met haar schuldgevoelens in deze relatie en daar willen we allebei van af. Ze heeft namelijk nooit iets ergs geflikt.quote:
Het maakt mij ook zeker wel wat uit ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Je wil jezelf er vooral van verzekeren. Anders zou je zeggen dat het je niet uitmaakt of ze nu wel of niet gezoend heeft met die gast. Zo kun je haar beter geruststellen in mijn optiek.
Ze weet zelf niet eens zeker of ze heeft gezoend. Plus alle 'feitjes' wijzen op geen zoenpartij. Plus het is twee jaar terug. Plus en vooral: Het gaat zo nergens over.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:26 schreef zonnelens het volgende:
Maar goed. Er wordt hier ook gevraagd waarom dit sowieso van belang is, maar er is hier verder niemand die het verschrikkelijk zou vinden als zijn vriendin zou zijn vreemdgegaan, hoe lang dat ook geleden is?
Het gaat erom hoe de relatie nu is, niet over dingen die eventueel wel of niet gebeurd zijn in 't verleden.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:26 schreef zonnelens het volgende:
Maar goed. Er wordt hier ook gevraagd waarom dit sowieso van belang is, maar er is hier verder niemand die het verschrikkelijk zou vinden als zijn vriendin zou zijn vreemdgegaan, hoe lang dat ook geleden is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |