abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71341392
Stel je partner geeft aan dat je vanaf nu mag dansen, zoenen en eventueel meer met iedereen die je wil en hoeft daar zelf niks voor terug. Hij / Zij zal van je blijven houden en er verandert van zijn / haar kant dus niks.

Zou je dan behoefte hebben aan avontuurtjes met anderen?

Meld er even bij of je een vrouw of man bent!
pi_71341464
Ehm, dat bestaat niet. Dansen is nooit een probleem geweest, maar zoenen zal toch wel een uitdaging worden.. Iedereen die niet onzeker is, heeft naar mijn idee de drang om te "hunten". Ik doe het niet omdat ik bang ben dat als ik het een keer doe, er geen einde is. Eens een hond, altijd een hond denk ik dan.
Hetgeen wat je op dat moment niet hebt, wil je.

[ Bericht 19% gewijzigd door draaijer op 26-07-2009 16:26:55 ]
pi_71341470
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:13 schreef zonnelens het volgende:
Stel je partner geeft aan dat je vanaf nu mag dansen, zoenen en eventueel meer met iedereen die je wil en hoeft daar zelf niks voor terug. Hij / Zij zal van je blijven houden en er verandert van zijn / haar kant dus niks.

Je zegt VOLLEDIGE vrijheid en daarna EVENTUEEL meer. Dat is erg tegenstrijdig
  zondag 26 juli 2009 @ 16:18:54 #4
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_71341499
Ja, want ik ben een man.
Nee jij bent lekker. =X
  zondag 26 juli 2009 @ 16:19:55 #5
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_71341538
heb je vandaag je fantasiepilletjes weer niet geslikt? foei!!! stoute jongen
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_71341562
quote:

Waarschijnlijk niet, als ik een meisje heb waar ik dolgelukkig mee ben. Maar het is allemaal nogal hypothetisch...

Man trouwens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71341629
Je hebt geen behoefte aan avontuurtjes met anderen omdat je de vrijheid krijgt. Je hebt er behoefte aan omdat je iets tekort komt in je relatie.

Man.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  zondag 26 juli 2009 @ 16:32:20 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71341868
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:22 schreef mazeind het volgende:
Je hebt geen behoefte aan avontuurtjes met anderen omdat je de vrijheid krijgt. Je hebt er behoefte aan omdat je iets tekort komt in je relatie.

Man.
Dat .
Huilen dan.
  zondag 26 juli 2009 @ 16:34:16 #9
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_71341922
quote:

Zo'n beetje alles wat je daar op noemt dat mocht ik van mijn ex, ik zelf heb daar echter nooit behoefte aan gehad en zou het ook niet fijn vinden als mijn partner dat wel zou doen.
Ja, behalve soms.
pi_71341955
Gewoon ouderwets weer een keertje met iemand zoenen in de kroeg meer dan dat sowieso niet
Als ie dit leest gaat ie natuurlijk zeggen, doe dan! Maar daar ben ik weer te laf voor...

Vrouw.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_71341965
Vraag terug aan de TS, zou jij niet verliefd worden op een van je avontuurtjes?

Want daar zit het 'm nou net in.
De vrijheid zou ik best willen geven, maar dan geef je ook toegang tot andere gevoelens.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71341996
Ja zoals iedere man zou antwoorden, of het is een hypocriet
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 26 juli 2009 @ 16:42:36 #13
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_71342114
Ik zou die vrijheid denk ik wel gebruiken. Niet dat ik aktief op jacht zou gaan, maar als een leuke kans zich aan zou dienen...waarom niet. Ik zou die vrijheid ook aan mijn partner gunnen trouwens. Dit is iets wat je ofwel over en weer elkaar gunt, of je spreekt beide af het niet te doen.

Wij (mijn vriendin en ik) doen hier trouwens niet aan, een situatie waar ik ook helemaal vrede mee heb

Risico van verliefd worden op je avontuurtjes is idd behoorlijk gevaarlijk voor je relatie.
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 16:54:09 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_71342389
TS
Ik zou me afvragen waaróm mijn partner me ineens volledige vrijheid zou geven om met andere mannen te zoenen etc.
Zou onmiddellijk denken dat hijzélf een ander had.
  zondag 26 juli 2009 @ 17:01:02 #15
239645 enchufa
chuf chuf!
pi_71342544
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:22 schreef mazeind het volgende:

Man.
Zelfs met de mooiste vrouw waar ik helemaal weg van ben, die alles heeft wat ik in de ander zoek, die me lichamelijk en geestelijk boeit, vormen andere vrouwen, minder aantrekkelijke vrouwen, een uitdaging voor me
pi_71342822
Ik zou er denk ik wel blij mee zijn, verandering van spijs doet immers eten .
pi_71342928
Ik zou het niet willen, beetje flirten met een vrouw, of misschien ooit een chick delen met mijn kerel, dat sluit ik niet uit, maar dan nog wel samen en niet onafhankelijk van elkaar maar wat in het rondte neuken.

Verandering van spijs, allemaal leuk en aardig, maar als seks met je levenspartner niet meer is dan dat... i don't know... niets heftiger dan het gevoel te vrijen met degene van wie je echt in en in houdt imho.
Zolang je elkaar maar blijft verleiden en versieren zo nu en dan..
pi_71344128
Ha, dat zou ik ook tegen mijn vriend zeggen als ik van hem af zou willen .
Hij heeft wel volledige vrijheid op seksueel gebied wat mannen betreft (niet dat hij daar wat mee doet ) en ik andersom. Meer niet.

edit:
En ik zou ook echt niet met een ander willen zoenen of meer. Wat hierboven al wordt gezegd: seks met je grote liefde is het beste dat er bestaat . Geen vreemde uit een kroeg kan daar tegenop
pi_71344319
Dan verandert er niets. Ik doe niks met anderen omdat ik dat niet wil, niet omdat het niet mag.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:19:56 #20
154952 spoor4
Spoort niet
pi_71344369
Dat een vrouw zegt dat het mag, betekent niet dat ze het ook meent en waarschijnlijk krijg je alsnog gezeik.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:26:49 #21
263403 Brunoh
Mama & Jong
pi_71344538
Ik doe niets met anderen, omdat ik dat niet wil. Niet omdat het niet mag. Als zich een niet te weigeren kans voor doet, maak ik hier hoe dan ook wel gebruik van.. Tenzij er sprake is van zoveel wederzijds vertrouwen, dat ik mijn relatie echt niet verneuken wil. Dan neem ik het risico ook niet.
pi_71344633
Mijn vriendin zei straks dat als ik haar dus volledige vrijheid zou geven dat ze nog steeds nooit met een andere vent naar bed zou gaan, maar dat ze bij het uitgaan bv wel een keer zou willen dansen of zoenen met een knappe kerel voor de fun...

Zelf zou ik ook best wel eens iets kunnen uitvreten denk ik met die regel en mijn vriendin wil zelfs een trio met een meisje erbij, voornamelijk voor mij, maar toch vond ik het niet leuk om te horen. Ze zegt wel dat ze nog nooit gedacht heeft aan zoenen met een jongen en vervolgens dacht 'shit dat kan niet want ik heb een vriend', maar dat komt waarschijnlijk omdat er een blokkade op zit. Als ze dus de toestemming zou hebben zou ze wel eens ooit kunnen zoenen zegt ze.

Andere dames hier die er hetzelfde over denken?
pi_71347218
Als ik die vrijheid zou willen dan zou ik die vermoedelijk wel krijgen van mijn vriend, hij heeft geen greintje jaloezie in zich namelijk. Ik hoef die vrijheid alleen niet, want de enige man die ik tot nu toe ben tegengekomen in mijn leven met wie ik überhaupt echt seks wilde is mijn vriend en tot nu toe zijn seks en liefde dus bij mij ook samengegaan. Mocht dat ooit veranderen dan zal ik ook zeker binnen mijn relatie de kans krijgen dat te ontdekken.
Arseen (As), atoomnummer 33
  One tough cookie zondag 26 juli 2009 @ 20:19:06 #24
169210 liesje1979
pi_71347346
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ha, dat zou ik ook tegen mijn vriend zeggen als ik van hem af zou willen .
Hij heeft wel volledige vrijheid op seksueel gebied wat mannen betreft (niet dat hij daar wat mee doet ) en ik andersom. Meer niet.

edit:
En ik zou ook echt niet met een ander willen zoenen of meer. Wat hierboven al wordt gezegd: seks met je grote liefde is het beste dat er bestaat . Geen vreemde uit een kroeg kan daar tegenop

Ik weet het niet, maar ik denk dat als ik echt helemaal gelukkig ben, niet zoveel behoefte heb aan andere mannen.

pi_71347361
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Dan verandert er niets. Ik doe niks met anderen omdat ik dat niet wil, niet omdat het niet mag.
Man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')