Je zegt VOLLEDIGE vrijheid en daarna EVENTUEEL meer. Dat is erg tegenstrijdigquote:Op zondag 26 juli 2009 16:13 schreef zonnelens het volgende:
Stel je partner geeft aan dat je vanaf nu mag dansen, zoenen en eventueel meer met iedereen die je wil en hoeft daar zelf niks voor terug. Hij / Zij zal van je blijven houden en er verandert van zijn / haar kant dus niks.
Zou je dan behoefte hebben aan avontuurtjes met anderen?
Meld er even bij of je een vrouw of man bent!
Waarschijnlijk niet, als ik een meisje heb waar ik dolgelukkig mee ben. Maar het is allemaal nogal hypothetisch...quote:Op zondag 26 juli 2009 16:13 schreef zonnelens het volgende:
Stel je partner geeft aan dat je vanaf nu mag dansen, zoenen en eventueel meer met iedereen die je wil en hoeft daar zelf niks voor terug. Hij / Zij zal van je blijven houden en er verandert van zijn / haar kant dus niks.
Datquote:Op zondag 26 juli 2009 16:22 schreef mazeind het volgende:
Je hebt geen behoefte aan avontuurtjes met anderen omdat je de vrijheid krijgt. Je hebt er behoefte aan omdat je iets tekort komt in je relatie.
Man.
Zo'n beetje alles wat je daar op noemt dat mocht ik van mijn ex, ik zelf heb daar echter nooit behoefte aan gehad en zou het ook niet fijn vinden als mijn partner dat wel zou doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:13 schreef zonnelens het volgende:
Zelfs met de mooiste vrouw waar ik helemaal weg van ben, die alles heeft wat ik in de ander zoek, die me lichamelijk en geestelijk boeit, vormen andere vrouwen, minder aantrekkelijke vrouwen, een uitdaging voor mequote:Op zondag 26 juli 2009 16:22 schreef mazeind het volgende:
Je hebt geen behoefte aan avontuurtjes met anderen omdat je de vrijheid krijgt. Je hebt er behoefte aan omdat je iets tekort komt in je relatie.
Man.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ha, dat zou ik ook tegen mijn vriend zeggen als ik van hem af zou willen.
Hij heeft wel volledige vrijheid op seksueel gebied wat mannen betreft (niet dat hij daar wat mee doet) en ik andersom. Meer niet.
edit:
En ik zou ook echt niet met een ander willen zoenen of meer. Wat hierboven al wordt gezegd: seks met je grote liefde is het beste dat er bestaat. Geen vreemde uit een kroeg kan daar tegenop
Man.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Dan verandert er niets. Ik doe niks met anderen omdat ik dat niet wil, niet omdat het niet mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |