Dag Cali!quote:
Ik ook niet.quote:
Hehe logischquote:
Stelletje faalhazenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef PieterBas het volgende:
Morgen misschien maar eens inholland gaan bellen... Goh, hoe zit het nou met mijn uitschrijving..
En ik vermoed dat het te maken heeft.. dat ze vergeten waren om een kopie van mijn diploma mee te nemen, tijdens de uitreiking
Dean! zzup?quote:
LOL! Kayak across the oceanquote:
Ff peddelenquote:
Leuk toch! Autorijdenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ben eigenlijk best wel 'op' nu.. en zo nog iemand met de auto naar vliegveld Dusseldorf brengen![]()
.
Wil gewoon voor de TV gaan hangen en om 22.00 m'n nest in duiken.
Joh, zie het positief.. Als je achter het stuur in slaap valt, val je iig niet omquote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ben eigenlijk best wel 'op' nu.. en zo nog iemand met de auto naar vliegveld Dusseldorf brengen![]()
.
Wil gewoon voor de TV gaan hangen en om 22.00 m'n nest in duiken.
Mn meissie is niet zo ervaren met het openschroeven van computers.. Doe het dan liever zelf, maar wil ff RAM voor haar kopen..quote:Op maandag 27 juli 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn toch allerlei tooltjes voor, waarvan ik zo even niet op de naam kan komen. Weet nog dat je vruuugah sisoft sandra oid had.
Maar doe gewoon kastje open en ff kijken.
Hey Cali! Foto!!quote:
En nu met je hoofd erachter..!quote:
Je hebt ze nieuw en beter voor minder dan dat manquote:Op maandag 27 juli 2009 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/265247596
Een oude computer verkopen voor ¤450,-
Ik heb net bijna dezelfde specificaties bij het grofvuil gezet..quote:Op maandag 27 juli 2009 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/265247596
Een oude computer verkopen voor ¤450,-
Ik wilde zeggen "Ik ook!", maar vond toch dat het niet aardig was om mijn zus grof vuil te noemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb net bijna dezelfde specificaties bij het grofvuil gezet..
Zaterdag een nieuwe pc gekocht
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "Ik ook!", maar vond toch dat het niet aardig was om mijn zus grof vuil te noemen.
En ik zoek juist ietsquote:Op maandag 27 juli 2009 21:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no kon nog wel een goede pc gebruiken...
Kom je nou meequote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]. Had je ff wat eerder mee moeten komen.. dan had ik nog wat hardware voor je bewaard
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laten we voortaan voordat we ook maar iets weggooien eerst hier even informeren of iemand het wil hebben.
Ik heb misschien nog een klein beetje nasi in de vriezer. Staat er al een tijdje, en daarom vind ik het tijd om het maar weg te gooien, maar wellicht heeft iemand honger. Wel zelf even een bakje meenemen om het in te vervoeren, want het bakje waar het nu in zit wil ik graag houden.
Doe mij die hoer die je je zusje noemt dan maar..quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laten we voortaan voordat we ook maar iets weggooien eerst hier even informeren of iemand het wil hebben.
Ik heb misschien nog een klein beetje nasi in de vriezer. Staat er al een tijdje, en daarom vind ik het tijd om het maar weg te gooien, maar wellicht heeft iemand honger. Wel zelf even een bakje meenemen om het in te vervoeren, want het bakje waar het nu in zit wil ik graag houden.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat. Heb gister m'n portie CO2-uitstoot voor de maand wel weer gehadquote:
Grootste deel is geupload door mensen uit 't MIDNR-topic en ik heb niet echt de moeite genomen om 't echt te sorteren.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Aangenomen, uiteraard.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Aangenomen, uiteraard.
Precies, als je er voor de rest goed aangekleed bijloopt en je hebt goede papieren is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wel leuk voor de mensen die altijd beweren dat ik nog naar de kapper moet en me moet scheren voor sollicitaties. Nergens voor nodig, de beide keren dat ik het niet deed liep ik met werk of stage na het gesprek het pand uit.
Scheren kan geen kwaad, maar als ik het een paar dagen op rij doe krijg ik vervelende plekken die ik dan weer open snijd, daar wordt het niet beter op. Dan beter een stoppelbaard (2 a 3 keer per week tondeuse).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, als je er voor de rest goed aangekleed bijloopt en je hebt goede papieren is er niets aan de hand.
Al kan een scheerpartij sowieso geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |