Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn? PieterBas -> werkt nu full-time mash_ -> Loopt stage bij een e-learning bedrijf; HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen; Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant; Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen; Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk; vrolijke-frits -> Vindt ons ook gewoon leuk; Bootje84 -> School weer verneukt, werkt nu, in afwachting van school, als kwaliteitscoördinator bij een boeketgroothandel; motorbloempje -> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat; Milou__ -> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr; Daph_ -> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af; Puala -> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage; Denb -> Loopt stage bij T-Mobile Nederland, opleiding Digital Particulier Onderzoeker; Bierie -> Onderzoekstage Birkbeck University school of crystallography London UK (bio-informatics); Olment -> Loopt stage bij een gemeentehuis, opleiding Medewerker ICT Beheer niveau 3; Isdatzo -> Bedrijf waar ik zit is voornamelijk groothandel en een klein stukje detailhandel; Internet.is.for.pr0n -> laatste HBO Stage bij een landbouwmechanisatie bedrijf. Na de zomer terug tijdens mijn afstuderen.
regeltjes Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo! NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen! Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed! We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Mijn wilde weekend begint morgen . Net ff 3 bar in m'n achterband gestopt zodat hij wat minder slijt op de snelweg, als we de Eifel induiken weer wat eruit laten.. met 3 bar stuurt 't natuurlijk voor geen meter .
Met dit weer? Het regent hier, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Het was daarnet inderdaad prima weer, maar dat is voorlopig even voorbij zo te zien.
Het is wel lastig dat ik het bedrijf totaal niet kende voordat ze contact met me opnamen. Ik stel graag vrij gerichte vragen, en dat is lastig nu. Over de functie heb ik niet zo veel vragen, die is duidelijk omschreven. Nou ja, ik zet nog wel even wat dingen op papier en zie wel wat er tijdens het gesprek nog in me opkomt.
Maar dan moet ik me eerst eens gaan concentreren.
Vows are spoken to be broken Feelings are intense, words are trivial Pleasures remain, so does the pain Words are meaningless and forgettable